Als ze thuis komt, hij vond de hond in de pot.quote:
komt babi pangang uit m'n orenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
Er zitten nu 2 eetstokjes in mijn oren.
Nicht van Hoe langquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
moest ik aan denken
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
moest ik aan denken
Ze gaan mensen kiezen voor de liveshowsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Huh, ik miste het einde ook, watskebeurt?
Nog niks... er komt nog een stukje waarin verteld wordt wie doorgaat naar de volgende rondequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Huh, ik miste het einde ook, watskebeurt?
Toch geen uur lang (broer van die chinese) ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog niks... er komt nog een stukje waarin verteld wordt wie doorgaat naar de volgende ronde
dat zal toch welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:34 schreef BBQSausage het volgende:
Het duurt nog een uur toch? Zal dan wel iets meer gebeuren, of de mensen die in de liveshows komen nog extra aandacht geven ofzo.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze gaan mensen kiezen voor de liveshows
Wat apart, want een hoop acts zijn in versnelling 20 samengevat netquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog niks... er komt nog een stukje waarin verteld wordt wie doorgaat naar de volgende ronde
bloopersquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
Nog wat extra filmpjes of zo misschien? Van mensen die door zijn en die we nog niet gezien hebben?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
Mijn hele huiskamer stinkt nu naar de wijn
Die hebben we al gezien.quote:
Ik gooide mijn glas om in de M&M's en de rest kwam op de grond en tegen de muur.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Volgende keer een slabbetje dragen.
Zie editquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gooide mijn glas om in de M&M's en de rest kwam op de grond en tegen de muur.
Voor het ESF Jr?quote:
het was gelukkig witte wijn en de muur is ook soort van wit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zie edit
Zonde van de M&M's trouwensOhja, en je muur.
Ah, dat scheeltquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
het was gelukkig witte wijn en de muur is ook soort van wit.
Ja, ik gok van wel inderdaadquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:38 schreef Pheno het volgende:
Maar we gaan dus "oh, die ja, die hebben we twee weken geleden gezien" roepen? Wat een flutzooi. het is dat ik Meet the Grabbers wil zien.
Ze gaan nog gewoon doorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:40 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me bekocht door deze actie. Helemaal geïnstalleerd en dan stoppen ze er mee.
Dat MOETEN zequote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:40 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me bekocht door deze actie. Helemaal geïnstalleerd en dan stoppen ze er mee.
"Oerhollandse gezelligheid"quote:
Anders zouden ze meteen de finale hebben tussen twee acts. Of zo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:41 schreef Cee het volgende:
Te veel bagger doorgelaten. No shit Sherlock.
Mag ik vragen waarom je kijkt?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:43 schreef Pheno het volgende:
Ja hoor, een recap. Goedkope kuttelevisie
Dat schijnt hip te zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
Waarom nou weer de juryleden tegen elkaar?
Nee.quote:
Zekers.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:43 schreef Cee het volgende:
Ik kan jullie alvast zeggen dat ze een paar keer twijfelen tussen 2 acts en die moeten opnieuw optreden voor ze in een bloedstollende 'perform for your life'.
quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:38 schreef Pheno het volgende:
Maar we gaan dus "oh, die ja, die hebben we twee weken geleden gezien" roepen? Wat een flutzooi. het is dat ik Meet the Grabbers wil zien.
DWDD?quote:
Ik ga zappan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we nu enkel een uur lang alles wat door is?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |