Dank dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Google is je vriend: http://wiki.sabnzbd.org/configure-newzbin
Over nerds gesproken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:47 schreef Tegan het volgende:
Ik laat mijn sabNZBd gewoon aan deze week denk ik. De vriezer en koelkast ook dus waarom niet. Alle series die ik gemist heb al klaar voor me om te kijken als ik terug ben.
wat is hetquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:47 schreef Tegan het volgende:
Ik laat mijn sabNZBd gewoon aan deze week denk ik. De vriezer en koelkast ook dus waarom niet. Alle series die ik gemist heb al klaar voor me om te kijken als ik terug ben.
quote:
Waarom niet? Ze knagen/knabbelen toch?quote:
Welke PS3 spel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:47 schreef Godtje het volgende:
Dank dus.
Weer iets te testen![]()
En wik wilde nog wel nieuwe PS3 spel spelen en moet straks naar een vriend.
Drukd ruk druk
Misschien laatste keer voor mij. Maar dat zien we volgend jaar wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
![]()
wel even getwijfeld maar ja het lonkt toch he...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien laatste keer voor mij. Maar dat zien we volgend jaar wel.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze knagen/knabbelen toch?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Konijn_(dier)quote:De veelgemaakte vergissing is dat konijnen knaagdieren zouden zijn, dit is niet het geval. Knaagdieren beschikken in het bovenste deel van het gebit over maar twee snijtanden terwijl haasachtigen er vier hebben.
Ik ga het toch niet gebruiken op mijn phone denk ik. Ik ga voor een VPN als ik met laptop on the road ben denk ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke PS3 spel?
En als je echt een nerd bent, zorg je dat je gewoon toegang hebt vanaf je telefoon.Heb je de Synology apps al gedownload?
Ik vind ze nog steeds knaagdieren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Konijn_(dier)
Jij hebt ook een Synology NAS staan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:51 schreef Tegan het volgende:
Ik ga het toch niet gebruiken op mijn phone denk ik. Ik ga voor een VPN als ik met laptop on the road ben denk ik.
Nu trap je in het verkooppraatje, straks in de konijnenpis en -poep.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Maar dit nijn kan loslopen zonder de boel onder te zeiken
Nee, maar in het algemeen downloadpc met sabNZBd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt ook een Synology NAS staan?
Ah.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:52 schreef Tegan het volgende:
Nee, maar in het algemeen downloadpc met sabNZBd.
Wat doe je dan met die app. Alleen downloads toevoegen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah.Als ik een laptop bij mij heb, dan log ik gewoon remote in op de server. al dan niet via VPN.
Ja, het blijft natuurlijk altijd duurder worden en op een gegeven moment is de prijs-kwaliteit verhouding in relatie tot mijn budget gewoon niet goed genoeg meer.quote:
Ja ik heb de apps maar die doen het nog niet zo lekker aangezien die indexing nog niet klaar isquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke PS3 spel?
En als je echt een nerd bent, zorg je dat je gewoon toegang hebt vanaf je telefoon.Heb je de Synology apps al gedownload?
Je hebt vier apps, één om je foto's op je telefoon te bekijken, één om je audio te streamen, één om je files te beheren (maar dat kan ook met een ftp client) en eentje waarmee je de status van je NAS kan uitlezen, temperatuur etc.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:53 schreef Tegan het volgende:
Wat doe je dan met die app. Alleen downloads toevoegen?
Zijn 6 apps ofzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat doe je dan met die app. Alleen downloads toevoegen?
Ah, duidelijk... Wel jammer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:54 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja, het blijft natuurlijk altijd duurder worden en op een gegeven moment is de prijs-kwaliteit verhouding in relatie tot mijn budget gewoon niet goed genoeg meer.
Je had het niet gezocht achter je vrienden / familie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik heb de apps maar die doen het nog niet zo lekker aangezien die indexing nog niet klaar is
En anders is het een ander probleem
Dat van Newzbin werkt ookJammer dat ik shared account heb en nu heb gezien wat de andere downloaden
![]()
Tijd voor een eigen account![]()
En GTA stories from liberty city maar gekocht aangezien er niks anders is. Nu voor 20 euro geloof ik
Vrienden en jawel maar het hoeft niet zo in your face en in mijn download Que te komenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had het niet gezocht achter je vrienden / familie?
Ik ga Limbo uit de store halen denk ik.
Misschien kunnen we dan weer eens naar De Parade ofzo, dat was ook altijd leuk met jouw gezelschap.quote:
Deal!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien kunnen we dan weer eens naar De Parade ofzo, dat was ook altijd leuk met jouw gezelschap.
Parade is niet zo lang meer en staat weer in A'damquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan weer eens naar De Parade ofzo, dat was ook altijd leuk met jouw gezelschap.
Nice.quote:
Doeiquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nice.
Dan kan ik me nu met een gerust hart met een deken op de bank gaan nestelen. Het begint een beetje koud te worden hier op de 12e. Later allemaal!
Jawel! Ik ben Street Customs aan het kijken op Discoveryquote:
haha er zijn meer poepverhalen hoorquote:
Klaar met LL-topics lezen?quote:
Klinkt als een foute film. Ik was lekker aan het DM'en, maar ik ga zo maar es mijn bed opzoeken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
nee ik kijk nu my big fat gypsy wedding
Familie, helaas krijg je ze erbij als je wordt geboren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:11 schreef rhubarbje het volgende:
nee is een docu serie over traveller bruiloften (engelse en ierse takken van zigeuners)
ik vind het wel boeiend!
ik weet ook niet precies hoe en wat maar als het goed is heb ik ook zigeunerbloed
maar het is nogal hush hush want het zat aan opa's kant en oma was kak en die wil er niets mee te maken hebben
ach aan de andere kant zit vlaams bloedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Familie, helaas krijg je ze erbij als je wordt geboren.
Multiculti rhu'tje!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:16 schreef rhubarbje het volgende:
ach aan de andere kant zit vlaams bloed
zigeuner klinkt nog spannend
Jij in de trein naar Utrecht?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:01 schreef Tegan het volgende:
Ik zit zo in de trein naar Utrecht en onderweg is er zo'n ou de trde vervallen boerderij, helemaal zwart alsof hij helemaal is afgebrand. Helemaal alleen tussen de weilanden. Staat er in het geel op gespoten 'te koop -> funda.nl'.
Had het gezegdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:36 schreef Tegan het volgende:
Net was ik zelfs spotbaar op het station in Utrecht. Nu weer treinen.
Damn...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:36 schreef Tegan het volgende:
Ja!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:50 schreef Lolaatje het volgende:
Zullen we vandaag gewoon overslaan? Of in ieder geval de dag.
Goed plan, kan er geskipt worden tot een moment dat de koppijn voorbij is? En niet eens gezopen gister.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:50 schreef Lolaatje het volgende:
Zullen we vandaag gewoon overslaan? Of in ieder geval de dag.
Dat kan, daar is een middeltje voor: Bier.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Goed plan, kan er geskipt worden tot een moment dat de koppijn voorbij is?
Ik probeer het eerst maar gewoon met paracetamolquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat kan, daar is een middeltje voor: Bier.
Eerst naar PSV, al zal dat wel weer een draak van een wedstrijd worden, daarna naar vrienden. En ik ga veel bier drinken, liters!quote:
Blegh falafel.quote:
WAT!? we hadden elkaar zomaar tegen het lijf kunnen lopen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:36 schreef Tegan het volgende:
het word nep shoarmaquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga lekker ordinair naar de mac.
Ik ga voor de burgers, ik ben een grote big-mac-fan. Friet bij de Mac is minstens de helft van de tijd kut. Bleek, slap, te donker, geen zout, hele berg zout, koud....quote:
Jeuj, ik mag van Rhu burgers eten!quote:
Dat gebeurt sowieso pas na een dag of 3 bij mij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja ik wou gewoon niet dat je morgen geen zin meer had in friet!
Ben ik ff blij dat ik nog student ben!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jeuj, ik mag van Rhu burgers eten!
Hoe serieus is het dan, vraag ik mij af.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:31 schreef Tegan het volgende:
En op meerdere personen tegelijk verliefd zijn kan best toch?
Ah, dus de peach maakt van troep zoete troep.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zit aan de canei peach, wat n zoete troep
jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dus de peach maakt van troep zoete troep.
oh dank je de fles is bijna leegquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Canei kun je anders wel heerlijk lam van worden
En koppijn van krijgen de volgende ochtend.
Jaloersquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:31 schreef Tegan het volgende:
Hi vanaf wifi van de lobby!
Dat was de vraag ook niet!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe serieus is het dan, vraag ik mij af.
Ben al geweest. Net weer terug. Trusten ben weg!quote:
Ik ben echt altijd maar op één persoon tegelijk verliefd, daar heb ik dan ook meteen jaren last van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:31 schreef Tegan het volgende:
I agreequote:Op zondag 14 augustus 2011 03:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben echt altijd maar op één persoon tegelijk verliefd, daar heb ik dan ook meteen jaren last van.
Ik ook.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
hmm ik verveel mij een beetje
en nu?
Ok maar dan kom ik Dinsdag, dan is mijn studenten-OV weer geldig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
alleen als jij hier heen komt
ik heb geen zin om te treinen
oooh ik wil ook een knijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
CL konijntje?
Gratis jong klein lotharinger
nee dan komt vriendje al terugquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ok maar dan kom ik Dinsdag, dan is mijn studenten-OV weer geldig.
Voor de laatste 2 weken
Ach gossiequote:Op zondag 14 augustus 2011 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
CL konijntje?
Gratis jong klein lotharinger
Dan zit er veel vlees aanquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens mij worden t alleen wel best grote nijnen
das mooi dan kun je hem beter knuffelenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens mij worden t alleen wel best grote nijnen
heb je veel haar?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:43 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ik ben een grote knuffelbeerDus ik ben beter knuffelbaar
Ja wel voorhanden, maar je weet niet hoe ik ruik en of ik niet veeeel lekkerder ruik,quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
ja nee dan ga ik wel voor de kat
die heb ik hier voor handen en die heeft tenminste heel veel heerlijk ruikend haar
Voor jou een vraag.. voor mij een weet....quote:
geen idee?quote:
Dat wil ik ook gaan doen als ik hier een beetje gesettled ben,quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb een asielkat
met veel haar
dat ze graag op de grond neer legt
en op de stoelen ook eigenlijk
haar achter laten op je stoelen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:18 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Dat wil ik ook gaan doen als ik hier een beetje gesettled ben,
katten zijn heel erg fijne dieren
duh...quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haar achter laten op je stoelen?
zou ik niet doen, scheelt veel met stofzuigen
In de goot, tussen 6 plankjes of in een of andere instelling doorgaansquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Nu zullen we nooit weten hoe het afloopt met die labiele zwerver
Heb ff wat posts gelezen, lijkt me waarschijnlijker dat die meid tussen 6 plankjes eindigt en die zwerver het huis erft.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de goot, tussen 6 plankjes of in een of andere instelling doorgaans
DUs je hebt nu tijd over om iets te gaan eten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben net kei hard gedumpt door een man met wie ik iets zou gaan eten
terwijl ik mijn mooiste jurkje had klaar gelegd
snif
ik ga niet naar fing arhnemquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:37 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
DUs je hebt nu tijd over om iets te gaan eten?
of de buurmanquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb ff wat posts gelezen, lijkt me waarschijnlijker dat die meid tussen 6 plankjes eindigt en die zwerver het huis erft.
Ja, zijquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de goot, tussen 6 plankjes of in een of andere instelling doorgaans
Daar woon ik niet, dus dat scheelt ...quote:
waar dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:41 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Daar woon ik niet, dus dat scheelt ...
Alkmaarquote:
Hehe nou ja, dan houdt het op, maar hier zijn wel hele leuke restaurantjes die je daar niet hebtquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
oh ook met een A
nog steeds te ver weg
minder handig zelfs want ik moet morgen in de buurt van Arnhem zijn dus dat had nog enigzins logisch geweest
Wat een lul!quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben net kei hard gedumpt door een man met wie ik iets zou gaan eten
terwijl ik mijn mooiste jurkje had klaar gelegd
snif
I know!quote:
ken jij vrouwen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:48 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Dan bewaar je je jurk voor een leuke gelegenheideen R&P SC meet?
Hij voelt zich vast heel rot dat hij af moest zeggen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know!
mijn jurk is nog wel zooo mooi
Ik ken een heleboel vrouwen , en vind het fijn dat er zoveel leuke jurken en andere dameskleding is want meestal staat het ook erg leuk. Variatie is goedquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ken jij vrouwen?
dan moet ik gewoon weer een nieuwe jurk
kost me een kapitaal die grapjes!
dat mag ik hopenquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij voelt zich vast heel rot dat hij af moest zeggen.
Of hij heeft gewoon een betere vrouw gescoord.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij voelt zich vast heel rot dat hij af moest zeggen.
auwquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon een betere vrouw gescoord.
Dat kan je zo omdraaien door een betere man te scoren..quote:
door te zeggen dat ik lelijk ben?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[/poging-tot-nieuw-R&P-sensatietopic]
Je weet maar nooit wat een vrouw er van maakt, van zo'n reactie.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
door te zeggen dat ik lelijk ben?
\Maar je weet wel dat dit glad ijs is...quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat een vrouw er van maakt, van zo'n reactie.
Voor sensatie moet je nu in de slaapkamer van Grrrrrrrr zijn. Hij reageert niet voor niks niet meer hier.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
ik dacht ik doe mijn best voor het sensatie topic
gebeuren daar dingen dan die de moeite van het bekijken waard zijn?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
OMG!
tijd om in de struiken te gaan liggen voor zijn huis
ff Q bellen of ik zijn verrekijker niet kan lenen
Misschien ligt Q. daar ook wel, hoef je alleen maar af en toe te wisselen met de verrekijker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
OMG!
tijd om in de struiken te gaan liggen voor zijn huis
ff Q bellen of ik zijn verrekijker niet kan lenen
Het moet wel de moeite waard zijn, als 'ie een date met jou afzegt.quote:
Als Airwin het weet kan hij misschien beter een ooggetuigenverslag maken hier, want hoe weet hij anders wat er gebeurt?quote:
Ze voeden zich op elkaars liefde.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Het ergste is nog wel dat ze nu dus van een romantisch diner voor 2 is afgezakt naar sperziebonen uit blik.
erg hequote:Op zondag 14 augustus 2011 19:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Het ergste is nog wel dat ze nu dus van een romantisch diner voor 2 is afgezakt naar sperziebonen uit blik.
Snel! Ren naar de frituur!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik begin zowaar ook weer trek te krijgen in vast voedsel.
Ik dacht meer aan een boterhamquote:
Ik herstel niet meer zo goed van feestjes op mijn leeftijd blijktquote:
ik ook Henk, ik ookquote:
jaquote:
Dan ben je een reïncarnatie! Maar van wiequote:
laten we er een spelletje van makenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan ben je een reïncarnatie! Maar van wie
Waarom weet ik het niet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
he potverdorie
wat een kort spelletje
wie heeft me verraden :p
maar ik zat er niet achter!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef Frezer het volgende:
Hmm hoeven we geen Chan&Marcel-like topics van je te verwachten... Das wel jammer eigenlijk. Je mag ze ook gewoon verzinnen hoor,.
maar jij kent mijn andere persoonlijkheid nietquote:
Frezerquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef Frezer het volgende:
Hmm hoeven we geen Chan&Marcel-like topics van je te verwachten... Das wel jammer eigenlijk. Je mag ze ook gewoon verzinnen hoor,.
Ik dacht altijd dat je een duo van twee sexy vrouwen was.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar jij kent mijn andere persoonlijkheid niet
Memento, geheime minnares van me,quote:
Das dan zo geheim dat ik van niks weetquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Memento, geheime minnares van me,.
in mijn hoofd wel jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je een duo van twee sexy vrouwen was.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Das dan zo geheim dat ik van niks weet
zekerweten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar jij kent mijn andere persoonlijkheid niet
2 vrouwen,quote:
Heb jij inside information ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor sensatie moet je nu in de slaapkamer van Grrrrrrrr zijn. Hij reageert niet voor niks niet meer hier.
Frezer kun je dan ook een geheim toevertrouwen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Das dan zo geheim dat ik van niks weet
Pquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Frezer kun je dan ook een geheim toevertrouwen!
OKquote:
Voorspelbare vraag: wat zoek je?quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
OK
Ik zocht er laatst toevallig eentje maar aangezien ik er niet zo bedreven in was/ben kon ik niks vinden in de nieuwsgroepen. Kreeg voornamelijk concerten en dergelijke als ik op muziek video's ging zoeken. Ook leuk maar niet wat ik zocht.
Dat weet ik inmiddels al niet meerquote:
Iets zachts (vilt) onder de potenquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:01 schreef CherryLips het volgende:
M'n bank is er
Nu nog een sterke kerel die hem voor me op z'n plek zet, anders krijg ik krassen op de vloer
Vroegah in mijn tijd (quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat weet ik inmiddels al niet meer![]()
Het was ook geen belang van even en dood. Meer leuk om te kijken of ik wat kon vinden.
Verbaasde me er in eerste instantoe over dat er niks te vinden was.
Later vond ik het wel weer logisch met youtube.
Maar... waar halen al die mensen het weer vandaan die het op YT zetten
Dus het is meer een levensvraag geworden dan een praktisch probleem.
Ah okquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroegah in mijn tijd () was het vooral via irc en ftp's van de rippers zelf.
M'n vader had een stuk vloerbedekking achtergelaten die ik op de poten kon plakken, maar het is een beetje een heel klein stukje voor in totaal 8 potenquote:
Niiiice!quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:01 schreef CherryLips het volgende:
M'n bank is er
Nu nog een sterke kerel die hem voor me op z'n plek zet, anders krijg ik krassen op de vloer
Hoe groot is de bank. Een laken er even onder? En dan duwen of trekken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:01 schreef CherryLips het volgende:
M'n bank is er
Nee, die eet je bij de chinees.quote:
Tss, ondankbare hondquote:
Heb karton onder de poten gelegd en heb de bank iets verschoven. Doe zo de tweede bank wel, die is groterquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe groot is de bank. Een laken er even onder? En dan duwen of trekken?
Een kathond?quote:
Het lijkt meer op een wasbeer.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:31 schreef CherryLips het volgende:
M'n bank is nog hard. Even inwerken vanavond
quote:
Na de eerste vlek maakt dat niet meer uitquote:
Grijs. Wel gemeleerd, dan vallen vlekken minder op.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Welke kleur heeft de bank CL? Wit? Dan maakt het niet uit.
Je FOK!-postaantal is gestegen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Facebook heeft zo'n optie waar je je post van precies één jaar geleden ziet staan en blijkbaar is het precies één jaar geleden dat ik met M-M de Dom heb beklommen
Dan heb ik morgen ofzo m'n iPhone alweer een jaar
Dat is snel gegaan.
En ik heb echt geen flikker bereikt sindsdien
Dan kan ik je een hand geven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Probeer je iemand een hart onder de riem te steken in het kader van 'gedeelde smart is halve smart', krijg je zo'n reactie.quote:
is dat precies een jaar geleden?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Facebook heeft zo'n optie waar je je post van precies één jaar geleden ziet staan en blijkbaar is het precies één jaar geleden dat ik met M-M de Dom heb beklommen
Dat is snel gegaan.
Volgens Facebookquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is dat precies een jaar geleden?
Je had het wel tegen CL natuurlijk. Heb je dr niet eerst chocolade gegeven?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Probeer je iemand een hart onder de riem te steken in het kader van 'gedeelde smart is halve smart', krijg je zo'n reactie.
Verhuisdquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Dat is snel gegaan.
Je moet me idd wel eerst even lekker maken enzo.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je had het wel tegen CL natuurlijk. Heb je dr niet eerst chocolade gegeven?
wat voor dag was 15 augustus vorig jaar dan? als t n zondag was klopt tquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al dacht ik zelf dat het in het weekend was ofzo...
Je bent toch al lekker!quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet me idd wel eerst even lekker maken enzo.
O ja, duhquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat voor dag was 15 augustus vorig jaar dan? als t n zondag was klopt t
edit: dat was t
Oquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent toch al lekker!![]()
Van chocola ga je juist minder lekker worden
Wanneer kun je?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:24 schreef Memento-Mori het volgende:
en wanneer is je cl-housewarminparty nou?
Negerzoen?quote:
is goedquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eerst dacht ik whut?toen: oh hamster
en na lowlands prikken we wel ff n datum anders, ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |