door te zeggen dat ik lelijk ben?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[/poging-tot-nieuw-R&P-sensatietopic]
Je weet maar nooit wat een vrouw er van maakt, van zo'n reactie.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
door te zeggen dat ik lelijk ben?
\Maar je weet wel dat dit glad ijs is...quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat een vrouw er van maakt, van zo'n reactie.
Voor sensatie moet je nu in de slaapkamer van Grrrrrrrr zijn. Hij reageert niet voor niks niet meer hier.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
ik dacht ik doe mijn best voor het sensatie topic
gebeuren daar dingen dan die de moeite van het bekijken waard zijn?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
OMG!
tijd om in de struiken te gaan liggen voor zijn huis
ff Q bellen of ik zijn verrekijker niet kan lenen
Misschien ligt Q. daar ook wel, hoef je alleen maar af en toe te wisselen met de verrekijker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
OMG!
tijd om in de struiken te gaan liggen voor zijn huis
ff Q bellen of ik zijn verrekijker niet kan lenen
Het moet wel de moeite waard zijn, als 'ie een date met jou afzegt.quote:
Als Airwin het weet kan hij misschien beter een ooggetuigenverslag maken hier, want hoe weet hij anders wat er gebeurt?quote:
Ze voeden zich op elkaars liefde.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Het ergste is nog wel dat ze nu dus van een romantisch diner voor 2 is afgezakt naar sperziebonen uit blik.
erg hequote:Op zondag 14 augustus 2011 19:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Het ergste is nog wel dat ze nu dus van een romantisch diner voor 2 is afgezakt naar sperziebonen uit blik.
Snel! Ren naar de frituur!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik begin zowaar ook weer trek te krijgen in vast voedsel.
Ik dacht meer aan een boterhamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |