Ah, dus de peach maakt van troep zoete troep.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zit aan de canei peach, wat n zoete troep
jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dus de peach maakt van troep zoete troep.
oh dank je de fles is bijna leegquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Canei kun je anders wel heerlijk lam van worden
En koppijn van krijgen de volgende ochtend.
Jaloersquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:31 schreef Tegan het volgende:
Hi vanaf wifi van de lobby!
En op meerdere personen tegelijk verliefd zijn kan best toch?
Dat was de vraag ook niet!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe serieus is het dan, vraag ik mij af.
Ben al geweest. Net weer terug. Trusten ben weg!quote:
Ik ben echt altijd maar op één persoon tegelijk verliefd, daar heb ik dan ook meteen jaren last van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:31 schreef Tegan het volgende:
En op meerdere personen tegelijk verliefd zijn kan best toch?
I agreequote:Op zondag 14 augustus 2011 03:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben echt altijd maar op één persoon tegelijk verliefd, daar heb ik dan ook meteen jaren last van.
Ik ook.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
hmm ik verveel mij een beetje
en nu?
Ok maar dan kom ik Dinsdag, dan is mijn studenten-OV weer geldig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
alleen als jij hier heen komt
ik heb geen zin om te treinen
oooh ik wil ook een knijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
CL konijntje?
Gratis jong klein lotharinger
nee dan komt vriendje al terugquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ok maar dan kom ik Dinsdag, dan is mijn studenten-OV weer geldig.
Voor de laatste 2 weken
Ach gossiequote:Op zondag 14 augustus 2011 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
CL konijntje?
Gratis jong klein lotharinger
Dan zit er veel vlees aanquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens mij worden t alleen wel best grote nijnen
das mooi dan kun je hem beter knuffelenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens mij worden t alleen wel best grote nijnen
heb je veel haar?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:43 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ik ben een grote knuffelbeerDus ik ben beter knuffelbaar
Ja wel voorhanden, maar je weet niet hoe ik ruik en of ik niet veeeel lekkerder ruik,quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
ja nee dan ga ik wel voor de kat
die heb ik hier voor handen en die heeft tenminste heel veel heerlijk ruikend haar
Voor jou een vraag.. voor mij een weet....quote:
geen idee?quote:
Dat wil ik ook gaan doen als ik hier een beetje gesettled ben,quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb een asielkat
met veel haar
dat ze graag op de grond neer legt
en op de stoelen ook eigenlijk
haar achter laten op je stoelen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:18 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Dat wil ik ook gaan doen als ik hier een beetje gesettled ben,
katten zijn heel erg fijne dieren
duh...quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haar achter laten op je stoelen?
zou ik niet doen, scheelt veel met stofzuigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |