ach aan de andere kant zit vlaams bloedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Familie, helaas krijg je ze erbij als je wordt geboren.
Multiculti rhu'tje!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:16 schreef rhubarbje het volgende:
ach aan de andere kant zit vlaams bloed
zigeuner klinkt nog spannend
Jij in de trein naar Utrecht?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:01 schreef Tegan het volgende:
Ik zit zo in de trein naar Utrecht en onderweg is er zo'n ou de trde vervallen boerderij, helemaal zwart alsof hij helemaal is afgebrand. Helemaal alleen tussen de weilanden. Staat er in het geel op gespoten 'te koop -> funda.nl'.
Had het gezegdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:36 schreef Tegan het volgende:
Net was ik zelfs spotbaar op het station in Utrecht. Nu weer treinen.
Damn...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:36 schreef Tegan het volgende:
Ja!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:50 schreef Lolaatje het volgende:
Zullen we vandaag gewoon overslaan? Of in ieder geval de dag.
Goed plan, kan er geskipt worden tot een moment dat de koppijn voorbij is? En niet eens gezopen gister.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:50 schreef Lolaatje het volgende:
Zullen we vandaag gewoon overslaan? Of in ieder geval de dag.
Dat kan, daar is een middeltje voor: Bier.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Goed plan, kan er geskipt worden tot een moment dat de koppijn voorbij is?
Ik probeer het eerst maar gewoon met paracetamolquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat kan, daar is een middeltje voor: Bier.
Eerst naar PSV, al zal dat wel weer een draak van een wedstrijd worden, daarna naar vrienden. En ik ga veel bier drinken, liters!quote:
Blegh falafel.quote:
WAT!? we hadden elkaar zomaar tegen het lijf kunnen lopen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:36 schreef Tegan het volgende:
het word nep shoarmaquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga lekker ordinair naar de mac.
Ik ga voor de burgers, ik ben een grote big-mac-fan. Friet bij de Mac is minstens de helft van de tijd kut. Bleek, slap, te donker, geen zout, hele berg zout, koud....quote:
Jeuj, ik mag van Rhu burgers eten!quote:
Dat gebeurt sowieso pas na een dag of 3 bij mij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja ik wou gewoon niet dat je morgen geen zin meer had in friet!
Ben ik ff blij dat ik nog student ben!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jeuj, ik mag van Rhu burgers eten!
Hoe serieus is het dan, vraag ik mij af.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:31 schreef Tegan het volgende:
En op meerdere personen tegelijk verliefd zijn kan best toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |