Dank dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Google is je vriend: http://wiki.sabnzbd.org/configure-newzbin
Over nerds gesproken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:47 schreef Tegan het volgende:
Ik laat mijn sabNZBd gewoon aan deze week denk ik. De vriezer en koelkast ook dus waarom niet. Alle series die ik gemist heb al klaar voor me om te kijken als ik terug ben.
wat is hetquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:47 schreef Tegan het volgende:
Ik laat mijn sabNZBd gewoon aan deze week denk ik. De vriezer en koelkast ook dus waarom niet. Alle series die ik gemist heb al klaar voor me om te kijken als ik terug ben.
quote:
Waarom niet? Ze knagen/knabbelen toch?quote:
Welke PS3 spel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:47 schreef Godtje het volgende:
Dank dus.
Weer iets te testen![]()
En wik wilde nog wel nieuwe PS3 spel spelen en moet straks naar een vriend.
Drukd ruk druk
Misschien laatste keer voor mij. Maar dat zien we volgend jaar wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
![]()
wel even getwijfeld maar ja het lonkt toch he...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien laatste keer voor mij. Maar dat zien we volgend jaar wel.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze knagen/knabbelen toch?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Konijn_(dier)quote:De veelgemaakte vergissing is dat konijnen knaagdieren zouden zijn, dit is niet het geval. Knaagdieren beschikken in het bovenste deel van het gebit over maar twee snijtanden terwijl haasachtigen er vier hebben.
Ik ga het toch niet gebruiken op mijn phone denk ik. Ik ga voor een VPN als ik met laptop on the road ben denk ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke PS3 spel?
En als je echt een nerd bent, zorg je dat je gewoon toegang hebt vanaf je telefoon.Heb je de Synology apps al gedownload?
Ik vind ze nog steeds knaagdieren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Konijn_(dier)
Jij hebt ook een Synology NAS staan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:51 schreef Tegan het volgende:
Ik ga het toch niet gebruiken op mijn phone denk ik. Ik ga voor een VPN als ik met laptop on the road ben denk ik.
Nu trap je in het verkooppraatje, straks in de konijnenpis en -poep.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Maar dit nijn kan loslopen zonder de boel onder te zeiken
Nee, maar in het algemeen downloadpc met sabNZBd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt ook een Synology NAS staan?
Ah.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:52 schreef Tegan het volgende:
Nee, maar in het algemeen downloadpc met sabNZBd.
Wat doe je dan met die app. Alleen downloads toevoegen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah.Als ik een laptop bij mij heb, dan log ik gewoon remote in op de server. al dan niet via VPN.
Ja, het blijft natuurlijk altijd duurder worden en op een gegeven moment is de prijs-kwaliteit verhouding in relatie tot mijn budget gewoon niet goed genoeg meer.quote:
Ja ik heb de apps maar die doen het nog niet zo lekker aangezien die indexing nog niet klaar isquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke PS3 spel?
En als je echt een nerd bent, zorg je dat je gewoon toegang hebt vanaf je telefoon.Heb je de Synology apps al gedownload?
Je hebt vier apps, één om je foto's op je telefoon te bekijken, één om je audio te streamen, één om je files te beheren (maar dat kan ook met een ftp client) en eentje waarmee je de status van je NAS kan uitlezen, temperatuur etc.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:53 schreef Tegan het volgende:
Wat doe je dan met die app. Alleen downloads toevoegen?
Zijn 6 apps ofzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat doe je dan met die app. Alleen downloads toevoegen?
Ah, duidelijk... Wel jammer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:54 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja, het blijft natuurlijk altijd duurder worden en op een gegeven moment is de prijs-kwaliteit verhouding in relatie tot mijn budget gewoon niet goed genoeg meer.
Je had het niet gezocht achter je vrienden / familie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik heb de apps maar die doen het nog niet zo lekker aangezien die indexing nog niet klaar is
En anders is het een ander probleem
Dat van Newzbin werkt ookJammer dat ik shared account heb en nu heb gezien wat de andere downloaden
![]()
Tijd voor een eigen account![]()
En GTA stories from liberty city maar gekocht aangezien er niks anders is. Nu voor 20 euro geloof ik
Vrienden en jawel maar het hoeft niet zo in your face en in mijn download Que te komenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had het niet gezocht achter je vrienden / familie?
Ik ga Limbo uit de store halen denk ik.
Misschien kunnen we dan weer eens naar De Parade ofzo, dat was ook altijd leuk met jouw gezelschap.quote:
Deal!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien kunnen we dan weer eens naar De Parade ofzo, dat was ook altijd leuk met jouw gezelschap.
Parade is niet zo lang meer en staat weer in A'damquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan weer eens naar De Parade ofzo, dat was ook altijd leuk met jouw gezelschap.
Nice.quote:
Doeiquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nice.
Dan kan ik me nu met een gerust hart met een deken op de bank gaan nestelen. Het begint een beetje koud te worden hier op de 12e. Later allemaal!
Jawel! Ik ben Street Customs aan het kijken op Discoveryquote:
haha er zijn meer poepverhalen hoorquote:
Klaar met LL-topics lezen?quote:
Klinkt als een foute film. Ik was lekker aan het DM'en, maar ik ga zo maar es mijn bed opzoeken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
nee ik kijk nu my big fat gypsy wedding
Familie, helaas krijg je ze erbij als je wordt geboren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:11 schreef rhubarbje het volgende:
nee is een docu serie over traveller bruiloften (engelse en ierse takken van zigeuners)
ik vind het wel boeiend!
ik weet ook niet precies hoe en wat maar als het goed is heb ik ook zigeunerbloed
maar het is nogal hush hush want het zat aan opa's kant en oma was kak en die wil er niets mee te maken hebben
ach aan de andere kant zit vlaams bloedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Familie, helaas krijg je ze erbij als je wordt geboren.
Multiculti rhu'tje!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:16 schreef rhubarbje het volgende:
ach aan de andere kant zit vlaams bloed
zigeuner klinkt nog spannend
Jij in de trein naar Utrecht?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:01 schreef Tegan het volgende:
Ik zit zo in de trein naar Utrecht en onderweg is er zo'n ou de trde vervallen boerderij, helemaal zwart alsof hij helemaal is afgebrand. Helemaal alleen tussen de weilanden. Staat er in het geel op gespoten 'te koop -> funda.nl'.
Had het gezegdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:36 schreef Tegan het volgende:
Net was ik zelfs spotbaar op het station in Utrecht. Nu weer treinen.
Damn...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:36 schreef Tegan het volgende:
Ja!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:50 schreef Lolaatje het volgende:
Zullen we vandaag gewoon overslaan? Of in ieder geval de dag.
Goed plan, kan er geskipt worden tot een moment dat de koppijn voorbij is? En niet eens gezopen gister.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:50 schreef Lolaatje het volgende:
Zullen we vandaag gewoon overslaan? Of in ieder geval de dag.
Dat kan, daar is een middeltje voor: Bier.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Goed plan, kan er geskipt worden tot een moment dat de koppijn voorbij is?
Ik probeer het eerst maar gewoon met paracetamolquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat kan, daar is een middeltje voor: Bier.
Eerst naar PSV, al zal dat wel weer een draak van een wedstrijd worden, daarna naar vrienden. En ik ga veel bier drinken, liters!quote:
Blegh falafel.quote:
WAT!? we hadden elkaar zomaar tegen het lijf kunnen lopen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:36 schreef Tegan het volgende:
het word nep shoarmaquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga lekker ordinair naar de mac.
Ik ga voor de burgers, ik ben een grote big-mac-fan. Friet bij de Mac is minstens de helft van de tijd kut. Bleek, slap, te donker, geen zout, hele berg zout, koud....quote:
Jeuj, ik mag van Rhu burgers eten!quote:
Dat gebeurt sowieso pas na een dag of 3 bij mij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja ik wou gewoon niet dat je morgen geen zin meer had in friet!
Ben ik ff blij dat ik nog student ben!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jeuj, ik mag van Rhu burgers eten!
Hoe serieus is het dan, vraag ik mij af.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:31 schreef Tegan het volgende:
En op meerdere personen tegelijk verliefd zijn kan best toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |