Het lijkt meer op een wasbeer.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:31 schreef CherryLips het volgende:
M'n bank is nog hard. Even inwerken vanavond
quote:
Na de eerste vlek maakt dat niet meer uitquote:
Grijs. Wel gemeleerd, dan vallen vlekken minder op.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Welke kleur heeft de bank CL? Wit? Dan maakt het niet uit.
Je FOK!-postaantal is gestegen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Facebook heeft zo'n optie waar je je post van precies één jaar geleden ziet staan en blijkbaar is het precies één jaar geleden dat ik met M-M de Dom heb beklommen
Dan heb ik morgen ofzo m'n iPhone alweer een jaar
Dat is snel gegaan.
En ik heb echt geen flikker bereikt sindsdien
Dan kan ik je een hand geven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Probeer je iemand een hart onder de riem te steken in het kader van 'gedeelde smart is halve smart', krijg je zo'n reactie.quote:
is dat precies een jaar geleden?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Facebook heeft zo'n optie waar je je post van precies één jaar geleden ziet staan en blijkbaar is het precies één jaar geleden dat ik met M-M de Dom heb beklommen
Dat is snel gegaan.
Volgens Facebookquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is dat precies een jaar geleden?
Je had het wel tegen CL natuurlijk. Heb je dr niet eerst chocolade gegeven?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Probeer je iemand een hart onder de riem te steken in het kader van 'gedeelde smart is halve smart', krijg je zo'n reactie.
Verhuisdquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Dat is snel gegaan.
Je moet me idd wel eerst even lekker maken enzo.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je had het wel tegen CL natuurlijk. Heb je dr niet eerst chocolade gegeven?
wat voor dag was 15 augustus vorig jaar dan? als t n zondag was klopt tquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al dacht ik zelf dat het in het weekend was ofzo...
Je bent toch al lekker!quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet me idd wel eerst even lekker maken enzo.
O ja, duhquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat voor dag was 15 augustus vorig jaar dan? als t n zondag was klopt t
edit: dat was t
Oquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent toch al lekker!![]()
Van chocola ga je juist minder lekker worden
Wanneer kun je?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:24 schreef Memento-Mori het volgende:
en wanneer is je cl-housewarminparty nou?
Negerzoen?quote:
is goedquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eerst dacht ik whut?toen: oh hamster
en na lowlands prikken we wel ff n datum anders, ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |