Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:
Ze is niet bij me weg te krijgenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:29 schreef Toekito het volgende:
die stomme kat moet echt op elke foto.......
Dat was de anderequote:
verschrikkelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nieuwsgierig dinghaal de poef maar weg voordat ie krabpaal wordt
quote:
Tinkebellquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe heette die fokker ook weer.. tinkerbell ofzo.. die dingen maakte van dode beesten
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Tinkebell (van die kattentas) opgejaagd wild
daar is ze nog ff
Tuurlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:36 schreef Barreltje het volgende:
ziet er goed uit hoor muckie!
kan je op de andere laptopsleeve een "zakje"maken voor de laptop oplader en een muis??
kun je ook naaienquote:
want die laptop kan lang mee.. maar een muis en een oplader is toch wel zo fijnquote:
* Barreltje heeft nog gordijnen nodigquote:
Ja, kan ikquote:
Poeh, dat wordt wel lastig vrees ik! Je kunt namelijk wel versteviging inhaken, maar dan wordt de sleeve drie keer zo dik, en of het dan nog nut heeft... Dan kun je net zo goed een laptoptas meenemenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
want die laptop kan lang mee.. maar een muis en een oplader is toch wel zo fijn
en eens kijken voor "iets versteviging".. met karton ofzo??
Vitragequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[me=Barreltje] heeft nog gordijnen nodig
[/me]
maar gehaakte gordijnen ?!!?
dan heb ik miss ook wel een verzoekje voor mn nieuwe laptopquote:
mja.. diet zijn er niet voor mijn laptop maatjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, kan ik
[..]
Poeh, dat wordt wel lastig vrees ik! Je kunt namelijk wel versteviging inhaken, maar dan wordt de sleeve drie keer zo dik, en of het dan nog nut heeft... Dan kun je net zo goed een laptoptas meenemen
pas maar op, straks haakt ze een dwangbuisquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:43 schreef Toekito het volgende:
zet Muck maar flink aan het werk. Kan ik gamen.
Poeh, dat kan op zich wel, maar dat wordt een lange termijn project vrees ik, want de naaimachine staat bij mijn ouders. Ik kan het altijd proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan heb ik miss ook wel een verzoekje voor mn nieuwe laptopeen klasgenoot van mij had een supertoffe sleeve zelfgemaakt, en kluns als ik ben kan ik dat natuurlijk niet
.Zou jij je er miss op willen storten
? Ik ben op zoek naar n pic moment
Poppenhuisje zou nog gaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan je ook een huis haken? je hebt een jaar
Dan zou het beter zijn om hem van 'gewone' wol te maken, want zpagetti is natuurlijk loodzwaar, en vrij dik, dan sleep je je een breuk aan je laptop. Met gewone wol wordt het geheel wat lichter en platter, en kun je makkelijker versteviging inhaken en zakjes enzo maken...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. diet zijn er niet voor mijn laptop maatje
bloedirritant jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:45 schreef littledrummergirl het volgende:
ooh grrmmbllpics van facebook kun je niet meer direct opslaan
ik weet nog helemaal niet hoe die zpagettie voeltquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:47 schreef Muck het volgende:
Dan zou het beter zijn om hem van 'gewone' wol te maken, want zpagetti is natuurlijk loodzwaar, en vrij dik, dan sleep je je een breuk aan je laptop. Met gewone wol wordt het geheel wat lichter en platter, en kun je makkelijker versteviging inhaken en zakjes enzo maken...
heeft geen haastquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Poeh, dat kan op zich wel, maar dat wordt een lange termijn project vrees ik, want de naaimachine staat bij mijn ouders. Ik kan het altijd proberen natuurlijk
Ik vrees hetquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
Binnen spelen omdat regen, kat spinnend op schoot, kopjes koffie niet aan te slepen, vest aan want fris in huis...Is het stiekem herfst geworden?
Ohhh, das niet zo moeilijk, maar het wordt wel lange termijnquote:
Vooral heel zwaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik weet nog helemaal niet hoe die zpagettie voelt
gaan we testen binnenkort!
Ik zal mijn gedachten er eens over laten gaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft geen haastheb jij wat leuks te doen, en ik over een tijdje een originele muck
kinderenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
Muck, ik heb nieuwe dingetjes gevonden die je kunt maken en voor vet veel geld kunt verkopen
zomervakantie.... ik ben best bang voor het weer in de herfst vakantiequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
Binnen spelen omdat regen, kat spinnend op schoot, kopjes koffie niet aan te slepen, vest aan want fris in huis...Is het stiekem herfst geworden?
gehaakte dildo hoesjes?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
Muck, ik heb nieuwe dingetjes gevonden die je kunt maken en voor vet veel geld kunt verkopen
Oeh, do tellquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
zonnige herfstquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zomervakantie.... ik ben best bang voor het weer in de herfst vakantie
So cutequote:
Nee, wel de tyfusquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:57 schreef Toekito het volgende:
mag je collega's de 7327678678 wensen?
quote:
Jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:58 schreef Muck het volgende:
[..]
So cute
Dan kan ik wel breien en dan met gehaakte bloemen erop
De gloeiende glittertyfus?quote:
plus het is er wel weer voorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Omdat deze van een merk zijn kosten ze 15,95, dus je kunt er ook best wat voor vragen![]()
![]()
En bedenk je nou eens hoe dat staat op van die meisjeshoofdjes![]()
![]()
leuk en fransquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Omdat deze van een merk zijn kosten ze 15,95, dus je kunt er ook best wat voor vragen![]()
![]()
![]()
Yayquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
mn nieuwe laptop is bij mn oudersnu nog even zorgen dat ie hier komt
lol ze waren hier eergister nogquote:
hmm... ze zijn bijna jarigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Dat is klant nummer 1quote:
Ik zou er bijna een meisje voor makenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Jaaaaquote:
Hmm, je hebt wel grote voeten he?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Muck, zou jij pantoffels kunnen maken van mijn twee katten? Of is dat niet genoeg materiaal?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Muck, zou jij pantoffels kunnen maken van mijn twee katten? Of is dat niet genoeg materiaal?
jij zei dat ze die niet op wildenquote:
Dat riep ik van de week dus ookquote:
Is zo leuk als je loopt!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]"iets" oprekken en je voet erin steken
En daarbij, kabels breien is leeeeeukquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij zei dat ze die niet op wilden
[..]
Dat riep ik van de week dus ook
Ze moeten niet levend zijn hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Is zo leuk als je loopt!
mrauw mwauw mrauw mraaauw
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een meisje voor maken
* wel.o.k doet stilletjes de deur op slot voordat de wokjes gestolen wordenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat riep ik van de week dus ook
* littledrummergirl pakt haar onderkaak weer van de grondquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ze moeten niet levend zijn heIk heb maat 46/47...
En dan zo'n meisje er onder met een A-lijn jasje en laarsjes aan en een toetje om op te vretenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:04 schreef Muck het volgende:
[..]
En daarbij, kabels breien is leeeeeuk
In het donkerpaars met een felroze bloem erop zou zo'n muts fantastisch zijn
Ze zeggen dat dat ook wat zegt over andere...matenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
kan ik er ook 1 bestellen? mijn kleine nichtje is bijna jarigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:04 schreef Muck het volgende:
[..]
En daarbij, kabels breien is leeeeeuk
In het donkerpaars met een felroze bloem erop zou zo'n muts fantastisch zijn
Ohhhh, vil je ze zelf dan even? Dan maak ik er sloffen vanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* Muck pakt reservesleutel van onder de matquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
* wel.o.k doet stilletjes de deur op slot voordat de wokjes gestolen worden
Alles wat ze zeggen is waarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dat ook wat zegt over andere...maten
ze matchen wel mooi qua kleurquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dit zijn ze, ik denk dat ik er nog een paar nodig heb dan of niet?
[ afbeelding ]
* suikertaartje heeft lekker een sleutelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
* wel.o.k doet stilletjes de deur op slot voordat de wokjes gestolen worden
polkadotlaarsjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan zo'n meisje er onder met een A-lijn jasje en laarsjes aan en een toetje om op te vreten![]()
![]()
![]()
Wantjes erbij kan natuurlijk ook nog, en een sjaal
oh, wantjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan zo'n meisje er onder met een A-lijn jasje en laarsjes aan en een toetje om op te vreten![]()
![]()
![]()
Wantjes erbij kan natuurlijk ook nog, en een sjaal
Wat een rare katten, zo met die koppies aan de onderkantquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dit zijn ze, ik denk dat ik er nog een paar nodig heb dan of niet?
[ afbeelding ]
Wanneer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik er ook 1 bestellen? mijn kleine nichtje is bijna jarig
Klopt, broer en zusquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze matchen wel mooi qua kleur
uhm, de ene wordt vrijdag 4, de ander in oktober 1quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
oh, wantjes
Ik houd van wantjes
[..]
Wat een rare katten, zo met die koppies aan de onderkant
Loop anders even een asiel binnen, ze puilen uit in deze tijd
Gewoon vragen om een paar goeie grote. Als je er bij zegt dat het voor pantoffels is, weten ze wel wat ze mee moeten geven
[..]
Wanneer?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klopt, broer en zusWat voor kleur zal ik erbij halen dan? Ik ben niet zo goed in kleuren matchen
ik ookquote:
quote:[..]
Gewoon vragen om een paar goeie grote. Als je er bij zegt dat het voor pantoffels is, weten ze wel wat ze mee moeten geven
Klant nummer tweeequote:[..]
Wanneer?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
oh, wantjes
Ik houd van wantjes
[..]
[..]
Wanneer?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:09 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga maar eens iets aan de lunch doen.
eitjes bakken met kaas van harry en brood van de bakker
kaas van harry?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:09 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga maar eens iets aan de lunch doen.
eitjes bakken met kaas van harry en brood van de bakker
Witquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klopt, broer en zusWat voor kleur zal ik erbij halen dan? Ik ben niet zo goed in kleuren matchen
Volgende week vrijdag? Moet lukkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, de ene wordt vrijdag 4, de ander in oktober 1
Oh slimquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik zou lapjes doen, heb je van alles wat en hou je ook stukjes over om te herstellen mochten ze gaan slijten
Alles in 1 keer geven, dan zetten ze uit en rekt de vacht mooi opquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:13 schreef Muck het volgende:
Zooo, dankzij gratiz.nl hebben de poezels weer voer voor eeuwen
Anders kun je er gewoon een trechter in duwenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alles in 1 keer geven, dan zetten ze uit en rekt de vacht mooi op
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alles in 1 keer geven, dan zetten ze uit en rekt de vacht mooi op
*proestquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Anders kun je er gewoon een trechter in duwen
Chat gras
Oeh, mag ik die?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:18 schreef Muck het volgende:
Hmmm, ik denk dat ik deze muts ook nog een paar keer haak, dat gaat lekker snel
[ afbeelding ]
Die ligt hier nog ergens voor jouquote:
Ja, zal ik een peniskoker voor je punniken?quote:
Haken gaat gelukkig met 1 naald, die maakt geen geluidquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:20 schreef PeZu het volgende:
ik hoor de breipennn al neurotisch tegen elkaar tikken, zomg tha horror![]()
dies ook leuk (maar ik zou hem niet dragen..)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:18 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Dat weet ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Die ligt hier nog ergens voor jou![]()
Maar ik denk dat het makkelijker is een nieuwe te haken, dan hem terug te vinden in de verhuisdozen
Roept u maar, kleur?
ik heb er hier nog 1 liggen uit afrika van gevlochten rietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, zal ik een peniskoker voor je punniken?
[..]
Haken gaat gelukkig met 1 naald, die maakt geen geluid
Deeeze vind ik ook mooi
[ afbeelding ]
Ik wel, maar dat moge duidelijk zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dies ook leuk (maar ik zou hem niet dragen..)
Ja, die IS ook mooiquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:22 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Deeeze vind ik ook mooi
[ afbeelding ]
Pff, ik dacht lichtrozequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Uhm..wat had ik toen ookalweer gekozen?![]()
En wat zijn de opties?
Oh wat coolquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er hier nog 1 liggen uit afrika van gevlochten riet
muts vind ik minder, meisje is wel mooi..
Wel moeilijk volgens mij...quote:
Dan neig ik nog steeds naar lichtroze, want ik ben bang dat ik van creme een beetje flets ga lijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Pff, ik dacht lichtroze
De wol is er sowieso in hardroze, creme en lichtroze, maar ik kan even kijken of ik nog andere kleurtjes heb
Haken?quote:Wel moeilijk volgens mij...
Vanmiddag eens proberen
punnikenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:22 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Deeeze vind ik ook mooi
[ afbeelding ]
denk ik ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan neig ik nog steeds naar lichtroze, want ik ben bang dat ik van creme een beetje flets ga lijken
Nee, dit is breienquote:[..]
Haken?
Mijn tante kan zo heel mooi fijntjes en opengewerkt breien
Gebreeen topje? Ehm ehm OhJa!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
denk ik ook
Ik ga straks even kijken voor andere kleurtjes, ik ben er vrij zeker van dat ik ook ergens aqua moet hebben...
[..]
Nee, dit is breien
En oh, dat vind ik zo knap he
Ik heb een paar jaar geleden een topje gebreid, met opengewerkte stukken erin, misschien dat MPG het nog weet, maar die heb ik inmiddels niet meer
Donkergroenquote:
haha, nee, dat dan weer nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
Muck, kan je kantklossen?
Zo van zjwoep zjoep zjoep al die klosjes door spijkertjes heen en wtf
Oeh, aquaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
denk ik ook
Ik ga straks even kijken voor andere kleurtjes, ik ben er vrij zeker van dat ik ook ergens aqua moet hebben...
[..]
Nee, dit is breien
En oh, dat vind ik zo knap he
Ik heb een paar jaar geleden een topje gebreid, met opengewerkte stukken erin, misschien dat MPG het nog weet, maar die heb ik inmiddels niet meer
Ik ga denk ik gelijk maar even op zoekquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, aqua![]()
Ze geeft ook cursussen
Muckmutsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:18 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:39 schreef Muck het volgende:
Ik zal nog eens wat haken
[ afbeelding ]
[..]
Donkergroen
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh ja!
Haak eens een poezenmand ofzo... Wedden dat die eigenwijze pantoffels in wording er dan niet naar omkijken?
Eens!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
muts vind ik minder, meisje is wel mooi..
Voor je boerebroelofsoutfit?quote:
quote:
Neuh. Ik was op bonnenhaaltocht, weet je nog? En daarna heb ik bij jou en fratsman gestaan...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:47 schreef Joysa het volgende:
MPG!
Heb jij toevallig foto's of filmpjes van Zoemaar gemaakt gisteren?
Oh ja. Iets met Jillz enzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Neuh. Ik was op bonnenhaaltocht, weet je nog? En daarna heb ik bij jou en fratsman gestaan...
Nu al trouwen met WW?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Dat is een goede!!!!
Straks eens mam vragen of die 'm daarvoor wil haken
dat kan ik dan weer welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
Muck, kan je kantklossen?
Zo van zjwoep zjoep zjoep al die klosjes door spijkertjes heen en wtf
Hij wilde je juist aan het werk hebben zodat hij kan gamen, toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga denk ik gelijk maar even op zoek![]()
En jaaaa, maar nee, Toek wordt nu al gek van al het gefröbel
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Dat is een goede!!!!
Straks eens mam vragen of die 'm daarvoor wil haken
kan je ook heeele grote ??quote:
Zo dik ben je nou ook weer niet hoorquote:
Jaaa jaaa.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ja. Iets met Jillz enzo
Mijn filmpjes hoor je alleen P. en fratsman kei hard door heen bleren
heheh ik heb al een tent voor het kamperenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo dik ben je nou ook weer niet hoor
Hou op manquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoi FlesNog laat gemaakt in het radiotopic gister?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoi FlesNog laat gemaakt in het radiotopic gister?
Toch wel een De Waard hè?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh ik heb al een tent voor het kamperen
trouwens.. minimeet in zwolle 1 okt??
eMPéGeetjequote:
Hee MPG,quote:
op zich?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hee MPG,
ja, op zoek naar een gezellig sc waar wel iets te doen is overdag
op zich bevalt het me hier wel
Ja, dit inderdaadquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb fles gemist in het radiotopic....A boe...
OP ZICH bevalt het je hier wel?quote:
quote:
Nou ik was nadrukkelijk aanwezig hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb fles gemist in het radiotopic....A boe...
ik werd in het begin ook niet onverdeeld enthousiast ontvangen hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OP ZICH bevalt het je hier wel?
is niet onverdeeld enthousiast, hm?
Oh, er komen veel vrouwen, laat dan maarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De duidelijke versie: Cola met KG zal 10 september plaatsvinden in Utrecht. MPG zet jij dat in de OP?
De resultaten van de WhenisGood: http://whenisgood.net/yt2icc3/results/d9nen9
oh, daar heb ik niet echt op gelet johquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werd in het begin ook niet onverdeeld enthousiast ontvangen he
Het is de bedoeling dat wij gaan smeken of hij wil blijven denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OP ZICH bevalt het je hier wel?
is niet onverdeeld enthousiast, hm?
Dan zit je hier goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hee MPG,
ja, op zoek naar een gezellig sc waar wel iets te doen is overdag
op zich bevalt het me hier wel
Nee toch, daar hebben we al genoeg van hierquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat wij gaan smeken of hij wil blijven denk ik..
haha, vertel..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee toch, daar hebben we al genoeg van hier
oh leuk, en de koffie staat dan klaar?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:06 schreef gianni61 het volgende:
net gebeld. 17:10 kan ik gezellig naar de huisarts
nee, want dan worden er weer mensen boos enzo, en het is hier net zo gezelligquote:
Ja rot jij maar op inderdaad, vervelend figuurquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:07 schreef Solique het volgende:
Tijd om de gezelligheid dus de kop in te drukken
denk niet dat ik koffie krijg.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh leuk, en de koffie staat dan klaar?![]()
wat is er mis?
[..]
nee, want dan worden er weer mensen boos enzo, en het is hier net zo gezellig
Sssstttttt, iets met slapende honden...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee toch, daar hebben we al genoeg van hier
*in shock*quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nou ik was nadrukkelijk aanwezig hoorIk heb zelfs een topic geopend nog
Nee.quote:
Doe eens lief [KSC #4152] Met retro kattensleevequote:
die moet je toch ook niet in je oog stoppen, gekkiequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat ik koffie krijg.
hij mag eens lekker in mn oog gaan freutelen of die nog een stuk tegel kan vinden
Lees eerst even de OPquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Doe eens lief [KSC #4152] Met retro kattensleeve
dat was ook niet echt de bedoeling.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die moet je toch ook niet in je oog stoppen, gekkie
Lekker duidelijk, dankquote:
OK, doeiquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja rot jij maar op inderdaad, vervelend figuur
quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kan je ook heeele grote ??
zo iets :
[ afbeelding ]
tegeltjes van muur slopenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was ook niet echt de bedoeling.
en ja, ik weet dat ik een veiligheidsbril had moeten opzetten, maar die beslaat als je zweet en das ook niet veilig.
bij de laatste 4 tegeltje van de muur te slopen kreeg ik fijn een stukje in mn oog.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:19 schreef Muck het volgende:
Juuuuist ja...
UPC schrijft een 295 euro van onze rekening af![]()
Geen factuur gezien, geen flauw idee waar zo'n bedrag vandaan komt
Gelijk maar gestorneerd, maar daar gaan natuurlijk wel een paar dagen overheen
afkoopcontract zeker?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:19 schreef Muck het volgende:
Juuuuist ja...
UPC schrijft een 295 euro van onze rekening af![]()
Geen factuur gezien, geen flauw idee waar zo'n bedrag vandaan komt
Gelijk maar gestorneerd, maar daar gaan natuurlijk wel een paar dagen overheen
Wel kut dat het weekend ertussen zitquote:
yeah right, dat zalquote:
Jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel kut dat het weekend ertussen zit
aaaanyway, de wol is er ook in het grijs, zwart en paars
Van de aqua heb ik nog maar een half bolletje, dus dat wordt geen hele muts meer
haha, denk er maar even over naquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Hmm..paars of lichtroze dan....
Of grijs?
Ohjee...
donkerpaars?quote:
Donker, harig grijs, met angorawolquote:
Ieh!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Donker, harig grijs, met angorawol
En ja, best donkerpaars
Lekker ik ben lui dus ik koop ze kant en klaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:38 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Net een uur geleden het gehakt voor de vlamtosti's gebakken. Zo maar de botterhammen beleggen en invriezen
jij bent de lijn? Vislijn, scheerlijn, Waslijn. Carlijn..Jolijn..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lekker ik ben lui dus ik koop ze kant en klaar. Nou ja kocht want dat doe ik niet meer sinds ik ook de lijn ben.
Kanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ieh!
Donkergrijs met lichtroze bloemetje dan?
Piri Piri kruiden en een beetje hete chilisausquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:41 schreef Panda72 het volgende:
Maar hoe heb je het gehakt gekruid Bos?
eh aan de lijn ben.(dieet dus)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
jij bent de lijn? Vislijn, scheerlijn, Waslijn. Carlijn..Jolijn..
Je kunt toch tussendoor proeven?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb het voor het eerst gedaan, dus is het even afwachten of de hoeveelheden juist zijn.
Lekker Bosquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Piri Piri kruiden en een beetje hete chilisaus
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Och ja, natuurlijk. niet aan gedacht
Wil ikquote:
Twei oeroquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil ik![]()
![]()
Even kosten doorberekenen he, nu eindelijk een keer
Ik meen het, dat is nog naar boven afgerond ookquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:47 schreef Muck het volgende:
Ik meen het, dat is nog naar boven afgerond ook
Slim inkopen is een kunst
Oehquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]![]()
Nou twee euro it is!![]()
En maar dan verdien je er niets aan.
Ohja, ik haal hem wel op, dan krijg je nog een housewarmingcadeautje
Batman?quote:
nee ik doe mee met:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Batman?
Die maffe collega van mij is nu ook batman aan het nadoen. Met mijn jas(soort van Poncho) aan doet hij batman na.
Serieus, werk je op een sociale werkplaats?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Batman?
Die maffe collega van mij is nu ook batman aan het nadoen. Met mijn jas(soort van Poncho) aan doet hij batman na.
Vet lomp man. Je het niet voor niks TWEE ogen gekrregen tochquote:
niet haar haaaaaaaaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet lomp man. Je het niet voor niks TWEE ogen gekrregen toch
Dit was gewoon een smoes om me eenquote:
ik hoop dat dequote:
ja, maar zo'n pony voor 1 oog is sexyquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet lomp man. Je het niet voor niks TWEE ogen gekrregen toch
Nee maar je zou het wel denken he. Hij is gewoon gek. Volgens mij heeft hij ADHD maar hij zegt zelf van niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Serieus, werk je op een sociale werkplaats?
voor dat sjaaldingiequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop dat deniet voor de kleding is..
[..]
ja, maar zo'n pony voor 1 oog is sexy
Jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit was gewoon een smoes om me eente geven, geef maar toe
.
theedoeken zijn doorgaans niet echt van opengewerkt breiselquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ech nie, lijkt wel een moslim theedoek (weet de juiste naam ff niet)
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
theedoeken zijn doorgaans niet echt van opengewerkt breisel
kan (ik zie slecht met 1 oog op dit moment he)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
theedoeken zijn doorgaans niet echt van opengewerkt breisel
een doek voor je om hoofd?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zie je (quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan (ik zie slecht met 1 oog op dit moment he)
maar toch ist niet mooi
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
edit: ow, ze worden niet ge-updatequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:03 schreef RockNijntje het volgende:
D. Waarom post je stokoude cijfers?
oke oke, ik VIND het graflelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zie je () verkeerd..
jij VINDT het niet mooi
Fhaquote:
Ehm, nee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:56 schreef gianni61 het volgende:
ja, maar zo'n pony voor 1 oog is sexy
oke smaken verschillen.quote:
Oh, dat kanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke smaken verschillen.
ik ken een meisje waarbij het wel sexy is, maar het scheelt uiteraard wel dat het zowizo al een ontzettend sexy meid is..
nee, ook limburgers schrijven het niet zoquote:
Die die vroeger hard op hun hoofd gevallen zijn wellicht welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:28 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ook limburgers schrijven het niet zo
de verstandige welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:28 schreef Muck het volgende:
[..]
niet alleen vroeger..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:28 schreef D. het volgende:
[..]
Die die vroeger hard op hun hoofd gevallen zijn wellicht wel
een verstandige limburger? Die woont in Zuid-Limburg!quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
een verstandige limburger? Die woont in Zuid-Limburg!
Sowieso niet!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Je had MaMuck aan de lijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:51 schreef DaMart het volgende:
[me=DaMart] hoopt snel weer wat te kunnen horen met zijn linkeroor...
[/me]
Wat kon dat mens schreeuwen aan de telefoon zeg.
''bei dezen vint ik zowizo dat ik in aanmerkin kom foor de baan als nederlandse leraar op sgool''quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik schrijf het zowizo al jaren zo
Soberzo toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:59 schreef RockNijntje het volgende:
''bei dezen vint ik zowizo dat ik in aanmerkin kom foor de baan als nederlandse leraar op sgool''
Goed zo, dat komt heus wel goed
We hebben wat taalnazi's en spellingsfetisjisten rondlopen hierquote:
Niks mis met correcte spellingquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
We hebben wat taalnazi's en spellingsfetisjisten rondlopen hier.
*taalnazi in wording die zelf af en toe faalt meldtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
We hebben wat taalnazi's en spellingsfetisjisten rondlopen hier.
Die patat/friet discussie is zinloos want het is gewoon soberzo patatquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:07 schreef JJH het volgende:
En die hele sowieso discussie hoort bij fok zoals de patat/friet discussie bij fok hoort.
Met jou kan ik praten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Die patat/friet discussie is zinloos want het is gewoon soberzo patat![]()
Ja, lekker, doe maar een kanquote:
hij prutteltquote:
Limenadequote:
Hard idd !quote:
sory ik sal het nied meed deon.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
De taalfouten doen pijn aan mijn ogen
Beterquote:
Oh, je had mij aan de lijn?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een consument die boos was om een incassobrief.
Vertel!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:22 schreef Panda72 het volgende:
Zonet bleek maar weer eens dat als is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel.
Moominquote:
Die heb ik gister nog gekeken op tvquote:
Ik kreeg pas een moominkaart in een moominenvelop met moominpostzegels en moominstickers eropquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Die heb ik gister nog gekeken op tv![]()
haay![]()
Oh myquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:24 schreef Muck het volgende:
Ik kreeg pas een moominkaart in een moominenvelop met moominpostzegels en moominstickers erop
Vond ik vroeger echt helemaal te gek, de rustige sfeer in het programma, en alles eraan, ik was helemaal fanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Die heb ik gister nog gekeken op tv![]()
haay![]()
Ik heb mijn nicht betrapt op een leugen. Maar die neemt de waarheid nooit zo nauw. Het grappige is dat ze niet meer weet dat ze wat ze heeft gelogen en dat ik haar dan weer betrapquote:
Tjaaa, ik kom hier iets minder dan eerst hèquote:
Oeh, zo ver gaat mijn fan-schap ook weer nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |