lol ze waren hier eergister nogquote:
hmm... ze zijn bijna jarigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Omdat deze van een merk zijn kosten ze 15,95, dus je kunt er ook best wat voor vragen![]()
![]()
En bedenk je nou eens hoe dat staat op van die meisjeshoofdjes![]()
![]()
Dat is klant nummer 1quote:
Ik zou er bijna een meisje voor makenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Omdat deze van een merk zijn kosten ze 15,95, dus je kunt er ook best wat voor vragen![]()
![]()
En bedenk je nou eens hoe dat staat op van die meisjeshoofdjes![]()
![]()
Jaaaaquote:
Hmm, je hebt wel grote voeten he?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Muck, zou jij pantoffels kunnen maken van mijn twee katten? Of is dat niet genoeg materiaal?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Muck, zou jij pantoffels kunnen maken van mijn twee katten? Of is dat niet genoeg materiaal?
jij zei dat ze die niet op wildenquote:
Dat riep ik van de week dus ookquote:
Is zo leuk als je loopt!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]"iets" oprekken en je voet erin steken
En daarbij, kabels breien is leeeeeukquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij zei dat ze die niet op wilden
[..]
Dat riep ik van de week dus ook
Ze moeten niet levend zijn hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Is zo leuk als je loopt!
mrauw mwauw mrauw mraaauw
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een meisje voor maken
* wel.o.k doet stilletjes de deur op slot voordat de wokjes gestolen wordenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat riep ik van de week dus ook
* littledrummergirl pakt haar onderkaak weer van de grondquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ze moeten niet levend zijn heIk heb maat 46/47...
En dan zo'n meisje er onder met een A-lijn jasje en laarsjes aan en een toetje om op te vretenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:04 schreef Muck het volgende:
[..]
En daarbij, kabels breien is leeeeeuk
In het donkerpaars met een felroze bloem erop zou zo'n muts fantastisch zijn
Ze zeggen dat dat ook wat zegt over andere...matenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
kan ik er ook 1 bestellen? mijn kleine nichtje is bijna jarigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:04 schreef Muck het volgende:
[..]
En daarbij, kabels breien is leeeeeuk
In het donkerpaars met een felroze bloem erop zou zo'n muts fantastisch zijn
Ohhhh, vil je ze zelf dan even? Dan maak ik er sloffen vanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* Muck pakt reservesleutel van onder de matquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
* wel.o.k doet stilletjes de deur op slot voordat de wokjes gestolen worden
Alles wat ze zeggen is waarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dat ook wat zegt over andere...maten
ze matchen wel mooi qua kleurquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dit zijn ze, ik denk dat ik er nog een paar nodig heb dan of niet?
[ afbeelding ]
* suikertaartje heeft lekker een sleutelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
* wel.o.k doet stilletjes de deur op slot voordat de wokjes gestolen worden
polkadotlaarsjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan zo'n meisje er onder met een A-lijn jasje en laarsjes aan en een toetje om op te vreten![]()
![]()
![]()
Wantjes erbij kan natuurlijk ook nog, en een sjaal
oh, wantjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan zo'n meisje er onder met een A-lijn jasje en laarsjes aan en een toetje om op te vreten![]()
![]()
![]()
Wantjes erbij kan natuurlijk ook nog, en een sjaal
Wat een rare katten, zo met die koppies aan de onderkantquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dit zijn ze, ik denk dat ik er nog een paar nodig heb dan of niet?
[ afbeelding ]
Wanneer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik er ook 1 bestellen? mijn kleine nichtje is bijna jarig
Klopt, broer en zusquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze matchen wel mooi qua kleur
uhm, de ene wordt vrijdag 4, de ander in oktober 1quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
oh, wantjes
Ik houd van wantjes
[..]
Wat een rare katten, zo met die koppies aan de onderkant
Loop anders even een asiel binnen, ze puilen uit in deze tijd
Gewoon vragen om een paar goeie grote. Als je er bij zegt dat het voor pantoffels is, weten ze wel wat ze mee moeten geven
[..]
Wanneer?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klopt, broer en zusWat voor kleur zal ik erbij halen dan? Ik ben niet zo goed in kleuren matchen
ik ookquote:
quote:[..]
Gewoon vragen om een paar goeie grote. Als je er bij zegt dat het voor pantoffels is, weten ze wel wat ze mee moeten geven
Klant nummer tweeequote:[..]
Wanneer?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
oh, wantjes
Ik houd van wantjes
[..]
[..]
Wanneer?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:09 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga maar eens iets aan de lunch doen.
eitjes bakken met kaas van harry en brood van de bakker
kaas van harry?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:09 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga maar eens iets aan de lunch doen.
eitjes bakken met kaas van harry en brood van de bakker
Witquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klopt, broer en zusWat voor kleur zal ik erbij halen dan? Ik ben niet zo goed in kleuren matchen
Volgende week vrijdag? Moet lukkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, de ene wordt vrijdag 4, de ander in oktober 1
Oh slimquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik zou lapjes doen, heb je van alles wat en hou je ook stukjes over om te herstellen mochten ze gaan slijten
Alles in 1 keer geven, dan zetten ze uit en rekt de vacht mooi opquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:13 schreef Muck het volgende:
Zooo, dankzij gratiz.nl hebben de poezels weer voer voor eeuwen
Anders kun je er gewoon een trechter in duwenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alles in 1 keer geven, dan zetten ze uit en rekt de vacht mooi op
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alles in 1 keer geven, dan zetten ze uit en rekt de vacht mooi op
*proestquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Anders kun je er gewoon een trechter in duwen
Chat gras
Oeh, mag ik die?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:18 schreef Muck het volgende:
Hmmm, ik denk dat ik deze muts ook nog een paar keer haak, dat gaat lekker snel
[ afbeelding ]
Die ligt hier nog ergens voor jouquote:
Ja, zal ik een peniskoker voor je punniken?quote:
Haken gaat gelukkig met 1 naald, die maakt geen geluidquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:20 schreef PeZu het volgende:
ik hoor de breipennn al neurotisch tegen elkaar tikken, zomg tha horror![]()
dies ook leuk (maar ik zou hem niet dragen..)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:18 schreef Muck het volgende:
Hmmm, ik denk dat ik deze muts ook nog een paar keer haak, dat gaat lekker snel
[ afbeelding ]
Dat weet ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Die ligt hier nog ergens voor jou![]()
Maar ik denk dat het makkelijker is een nieuwe te haken, dan hem terug te vinden in de verhuisdozen
Roept u maar, kleur?
ik heb er hier nog 1 liggen uit afrika van gevlochten rietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, zal ik een peniskoker voor je punniken?
[..]
Haken gaat gelukkig met 1 naald, die maakt geen geluid
Deeeze vind ik ook mooi
[ afbeelding ]
Ik wel, maar dat moge duidelijk zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dies ook leuk (maar ik zou hem niet dragen..)
Ja, die IS ook mooiquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, zal ik een peniskoker voor je punniken?
[..]
Haken gaat gelukkig met 1 naald, die maakt geen geluid
Deeeze vind ik ook mooi
[ afbeelding ]
Pff, ik dacht lichtrozequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Uhm..wat had ik toen ookalweer gekozen?![]()
En wat zijn de opties?
Oh wat coolquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er hier nog 1 liggen uit afrika van gevlochten riet
muts vind ik minder, meisje is wel mooi..
Wel moeilijk volgens mij...quote:
Dan neig ik nog steeds naar lichtroze, want ik ben bang dat ik van creme een beetje flets ga lijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Pff, ik dacht lichtroze
De wol is er sowieso in hardroze, creme en lichtroze, maar ik kan even kijken of ik nog andere kleurtjes heb
Haken?quote:Wel moeilijk volgens mij...
Vanmiddag eens proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |