Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:
Ze is niet bij me weg te krijgenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:29 schreef Toekito het volgende:
die stomme kat moet echt op elke foto.......
Dat was de anderequote:
verschrikkelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nieuwsgierig dinghaal de poef maar weg voordat ie krabpaal wordt
quote:
Tinkebellquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe heette die fokker ook weer.. tinkerbell ofzo.. die dingen maakte van dode beesten
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Tinkebell (van die kattentas) opgejaagd wild
daar is ze nog ff
Tuurlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:36 schreef Barreltje het volgende:
ziet er goed uit hoor muckie!
kan je op de andere laptopsleeve een "zakje"maken voor de laptop oplader en een muis??
kun je ook naaienquote:
want die laptop kan lang mee.. maar een muis en een oplader is toch wel zo fijnquote:
* Barreltje heeft nog gordijnen nodigquote:
Ja, kan ikquote:
Poeh, dat wordt wel lastig vrees ik! Je kunt namelijk wel versteviging inhaken, maar dan wordt de sleeve drie keer zo dik, en of het dan nog nut heeft... Dan kun je net zo goed een laptoptas meenemenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
want die laptop kan lang mee.. maar een muis en een oplader is toch wel zo fijn
en eens kijken voor "iets versteviging".. met karton ofzo??
Vitragequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[me=Barreltje] heeft nog gordijnen nodig
[/me]
maar gehaakte gordijnen ?!!?
dan heb ik miss ook wel een verzoekje voor mn nieuwe laptopquote:
mja.. diet zijn er niet voor mijn laptop maatjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, kan ik
[..]
Poeh, dat wordt wel lastig vrees ik! Je kunt namelijk wel versteviging inhaken, maar dan wordt de sleeve drie keer zo dik, en of het dan nog nut heeft... Dan kun je net zo goed een laptoptas meenemen
pas maar op, straks haakt ze een dwangbuisquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:43 schreef Toekito het volgende:
zet Muck maar flink aan het werk. Kan ik gamen.
Poeh, dat kan op zich wel, maar dat wordt een lange termijn project vrees ik, want de naaimachine staat bij mijn ouders. Ik kan het altijd proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan heb ik miss ook wel een verzoekje voor mn nieuwe laptopeen klasgenoot van mij had een supertoffe sleeve zelfgemaakt, en kluns als ik ben kan ik dat natuurlijk niet
.Zou jij je er miss op willen storten
? Ik ben op zoek naar n pic moment
Poppenhuisje zou nog gaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan je ook een huis haken? je hebt een jaar
Dan zou het beter zijn om hem van 'gewone' wol te maken, want zpagetti is natuurlijk loodzwaar, en vrij dik, dan sleep je je een breuk aan je laptop. Met gewone wol wordt het geheel wat lichter en platter, en kun je makkelijker versteviging inhaken en zakjes enzo maken...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. diet zijn er niet voor mijn laptop maatje
bloedirritant jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:45 schreef littledrummergirl het volgende:
ooh grrmmbllpics van facebook kun je niet meer direct opslaan
ik weet nog helemaal niet hoe die zpagettie voeltquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:47 schreef Muck het volgende:
Dan zou het beter zijn om hem van 'gewone' wol te maken, want zpagetti is natuurlijk loodzwaar, en vrij dik, dan sleep je je een breuk aan je laptop. Met gewone wol wordt het geheel wat lichter en platter, en kun je makkelijker versteviging inhaken en zakjes enzo maken...
heeft geen haastquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Poeh, dat kan op zich wel, maar dat wordt een lange termijn project vrees ik, want de naaimachine staat bij mijn ouders. Ik kan het altijd proberen natuurlijk
Ik vrees hetquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
Binnen spelen omdat regen, kat spinnend op schoot, kopjes koffie niet aan te slepen, vest aan want fris in huis...Is het stiekem herfst geworden?
Ohhh, das niet zo moeilijk, maar het wordt wel lange termijnquote:
Vooral heel zwaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik weet nog helemaal niet hoe die zpagettie voelt
gaan we testen binnenkort!
Ik zal mijn gedachten er eens over laten gaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft geen haastheb jij wat leuks te doen, en ik over een tijdje een originele muck
kinderenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
Muck, ik heb nieuwe dingetjes gevonden die je kunt maken en voor vet veel geld kunt verkopen
zomervakantie.... ik ben best bang voor het weer in de herfst vakantiequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
Binnen spelen omdat regen, kat spinnend op schoot, kopjes koffie niet aan te slepen, vest aan want fris in huis...Is het stiekem herfst geworden?
gehaakte dildo hoesjes?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
Muck, ik heb nieuwe dingetjes gevonden die je kunt maken en voor vet veel geld kunt verkopen
Oeh, do tellquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
zonnige herfstquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zomervakantie.... ik ben best bang voor het weer in de herfst vakantie
So cutequote:
Nee, wel de tyfusquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:57 schreef Toekito het volgende:
mag je collega's de 7327678678 wensen?
quote:
Jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:58 schreef Muck het volgende:
[..]
So cute
Dan kan ik wel breien en dan met gehaakte bloemen erop
De gloeiende glittertyfus?quote:
plus het is er wel weer voorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Omdat deze van een merk zijn kosten ze 15,95, dus je kunt er ook best wat voor vragen![]()
![]()
En bedenk je nou eens hoe dat staat op van die meisjeshoofdjes![]()
![]()
leuk en fransquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Omdat deze van een merk zijn kosten ze 15,95, dus je kunt er ook best wat voor vragen![]()
![]()
En bedenk je nou eens hoe dat staat op van die meisjeshoofdjes![]()
![]()
Yayquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
mn nieuwe laptop is bij mn oudersnu nog even zorgen dat ie hier komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |