Het is de bedoeling dat wij gaan smeken of hij wil blijven denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OP ZICH bevalt het je hier wel?
is niet onverdeeld enthousiast, hm?
Dan zit je hier goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hee MPG,
ja, op zoek naar een gezellig sc waar wel iets te doen is overdag
op zich bevalt het me hier wel
Nee toch, daar hebben we al genoeg van hierquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat wij gaan smeken of hij wil blijven denk ik..
haha, vertel..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee toch, daar hebben we al genoeg van hier
oh leuk, en de koffie staat dan klaar?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:06 schreef gianni61 het volgende:
net gebeld. 17:10 kan ik gezellig naar de huisarts
nee, want dan worden er weer mensen boos enzo, en het is hier net zo gezelligquote:
Ja rot jij maar op inderdaad, vervelend figuurquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:07 schreef Solique het volgende:
Tijd om de gezelligheid dus de kop in te drukken
denk niet dat ik koffie krijg.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh leuk, en de koffie staat dan klaar?![]()
wat is er mis?
[..]
nee, want dan worden er weer mensen boos enzo, en het is hier net zo gezellig
Sssstttttt, iets met slapende honden...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee toch, daar hebben we al genoeg van hier
*in shock*quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nou ik was nadrukkelijk aanwezig hoorIk heb zelfs een topic geopend nog
Nee.quote:
Doe eens lief [KSC #4152] Met retro kattensleevequote:
die moet je toch ook niet in je oog stoppen, gekkiequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat ik koffie krijg.
hij mag eens lekker in mn oog gaan freutelen of die nog een stuk tegel kan vinden
Lees eerst even de OPquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Doe eens lief [KSC #4152] Met retro kattensleeve
dat was ook niet echt de bedoeling.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die moet je toch ook niet in je oog stoppen, gekkie
Lekker duidelijk, dankquote:
OK, doeiquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja rot jij maar op inderdaad, vervelend figuur
quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kan je ook heeele grote ??
zo iets :
[ afbeelding ]
tegeltjes van muur slopenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was ook niet echt de bedoeling.
en ja, ik weet dat ik een veiligheidsbril had moeten opzetten, maar die beslaat als je zweet en das ook niet veilig.
bij de laatste 4 tegeltje van de muur te slopen kreeg ik fijn een stukje in mn oog.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:19 schreef Muck het volgende:
Juuuuist ja...
UPC schrijft een 295 euro van onze rekening af![]()
Geen factuur gezien, geen flauw idee waar zo'n bedrag vandaan komt
Gelijk maar gestorneerd, maar daar gaan natuurlijk wel een paar dagen overheen
afkoopcontract zeker?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:19 schreef Muck het volgende:
Juuuuist ja...
UPC schrijft een 295 euro van onze rekening af![]()
Geen factuur gezien, geen flauw idee waar zo'n bedrag vandaan komt
Gelijk maar gestorneerd, maar daar gaan natuurlijk wel een paar dagen overheen
Wel kut dat het weekend ertussen zitquote:
yeah right, dat zalquote:
Jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel kut dat het weekend ertussen zit
aaaanyway, de wol is er ook in het grijs, zwart en paars
Van de aqua heb ik nog maar een half bolletje, dus dat wordt geen hele muts meer
haha, denk er maar even over naquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Hmm..paars of lichtroze dan....
Of grijs?
Ohjee...
donkerpaars?quote:
Donker, harig grijs, met angorawolquote:
Ieh!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Donker, harig grijs, met angorawol
En ja, best donkerpaars
Lekker ik ben lui dus ik koop ze kant en klaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:38 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Net een uur geleden het gehakt voor de vlamtosti's gebakken. Zo maar de botterhammen beleggen en invriezen
jij bent de lijn? Vislijn, scheerlijn, Waslijn. Carlijn..Jolijn..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lekker ik ben lui dus ik koop ze kant en klaar. Nou ja kocht want dat doe ik niet meer sinds ik ook de lijn ben.
Kanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ieh!
Donkergrijs met lichtroze bloemetje dan?
Piri Piri kruiden en een beetje hete chilisausquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:41 schreef Panda72 het volgende:
Maar hoe heb je het gehakt gekruid Bos?
eh aan de lijn ben.(dieet dus)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
jij bent de lijn? Vislijn, scheerlijn, Waslijn. Carlijn..Jolijn..
Je kunt toch tussendoor proeven?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb het voor het eerst gedaan, dus is het even afwachten of de hoeveelheden juist zijn.
Lekker Bosquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Piri Piri kruiden en een beetje hete chilisaus
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Och ja, natuurlijk. niet aan gedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |