Maar Star Wars staat op 7.. 40 puntjes. Bij een top 100 94 punten. Toch een verschilletje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:54 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nee hoor. Een derde plek in de top tien levert zo ook al tachtig punten op.
Stond niet bij dat het specifiek om A New Hope ging, volgens mij werd dat ook niet bedoeld door de betreffende poster. Het ging er juist om dat de oorspronkelijke Star Wars trilogie er drie keer in stond, met de hoogste dus op de derde plek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar Star Wars staat op 7.. 40 puntjes. Bij een top 100 94 punten. Toch een verschilletje.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:34 schreef Orbis het volgende:
Moet van dit topic geen reeks gemaakt worden? Dit deel verscheen niet automatisch in MyAT.
...en je zit waarschijnlijk in het verkeerde subforum.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mooi gedaan99% van de films die je opnoemt heb ik nooit van gehoord maar waarschijnlijk ben ik van een iets latere generatie, haha.
Je bent die andere Leone per ongeluk vergeten...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:28 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik heb ook weer een poging gewaagd!
Ik moet heel, heel eerlijk bekennen dat ik die nog nooit heb gezien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:07 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Je bent die andere Leone per ongeluk vergeten...
Mooi om te zien dat een enorm groot deel van de films die ik heb moeten schrappen om tot een top 50 te komen er bij jou toch instaan. Fijn dat bijv. Platoon, American Beauty en Into The Wild zo geen onrecht aangedaan wordt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:28 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik heb ook weer een poging gewaagd!
Maak dan een top 100?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:40 schreef Orbis het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat een enorm groot deel van de films die ik heb moeten schrappen om tot een top 50 te komen er bij jou toch instaan. Fijn dat bijv. Platoon, American Beauty en Into The Wild zo geen onrecht aangedaan wordt.
Tnx, dat zij toch ook superfilms? Als American Beauty niet in jouw top50 staat moet je zeker een top100 maken!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:40 schreef Orbis het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat een enorm groot deel van de films die ik heb moeten schrappen om tot een top 50 te komen er bij jou toch instaan. Fijn dat bijv. Platoon, American Beauty en Into The Wild zo geen onrecht aangedaan wordt.
Daar kon ik weer niet genoeg films voor vinden. Ik heb er zat gezien, maar niet nog 50 die ook werkelijk een plaats in de lijst verdienen. Maar ik zal het nog eens overdenken.quote:
Ik vraag me dan af: wat is de meerwaarde van zo'n website t.o.v. de listfunctie van imdb? Misschien kun jij dat vertellen. Zo had je vroegah ook ymdb, dat is toen echt zo'n stille dood gestorven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:59 schreef El_Matador het volgende:
icheckmovies is een ideale manier om de films die je gezien hebt en je top50/100/157 whatever bij te houden. Komen ook goeie suggesties uit:
http://www.icheckmovies.com/profile/torero/
De meerwaarde van ICM voor mij, is dat je aan de hand van de lijstjes gemakkelijk kunt zoeken naar tips die waarschijnlijk wel in jouw straatje liggen, zonder dat je al teveel over de films hoeft te weten. Zo ben ik langzaam aan bezig lijstjes als deze af te gaan, omdat het gros van wat ik hiervan gecheckt hebt me uitstekend is bevallen. Prima site dus om je horizon te verbreden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:33 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af: wat is de meerwaarde van zo'n website t.o.v. de listfunctie van imdb? Misschien kun jij dat vertellen. Zo had je vroegah ook ymdb, dat is toen echt zo'n stille dood gestorven.
Ik heb nu in een oogopslag de films voor me die ik nog niet gezien heb.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:33 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af: wat is de meerwaarde van zo'n website t.o.v. de listfunctie van imdb? Misschien kun jij dat vertellen. Zo had je vroegah ook ymdb, dat is toen echt zo'n stille dood gestorven.
Je weet dat daarmee je hele top 25 ongeldig verklaard kan worden hequote:Op zondag 21 augustus 2011 16:46 schreef UltraR het volgende:
FOK film top 25 [positie 2010]
Tevens ben ik van mening dat The Big Lebowski de meest acherlijk overgewaarde film aller tijden is.
Ik ook bijna.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:54 schreef ranja het volgende:
Lijst klaar, morgen nog even wat opmaak doen en posten.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:26 schreef Tup4Ever het volgende:
5.Magnolia (Paul Thomas Anderson, 1999)
14.Magnolia (Paul Thomas Anderson, 1999)
Afgezien van de Disneys een super top 10quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:47 schreef Frollo het volgende:
Geen zin om lang te puzzelen of te show-offen hoeveel films ik wel niet ken (dat heb ik de afgelopen jaren al genoeg gedaan), en daarom zomaar uit de losse pols wat titels geschud en er de getallen 2 t/m 10 voor gezet:
1. Magnolia
2. American Beauty
3. Beauty and the Beast (1991)
4. Lost in Translation
5. Into the Wild
6. Blade Runner
7. The Fifth Element
8. Pocahontas
9. The Hunchback of Notre Dame (1996)
10. North by Northwest
Lol, drie Disneys in mijn top tien! Ach ja, het zijn nu eenmaal perfecte films qua beelden, verhaal, dialogen en muziek, qua alles dus.
Dan ben ik natuurlijk benieuwd welke géén 9 van je krijgt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Afgezien van de Disneys een super top 106 films scoren bij mij een negen
.
The Fifth Element, lijkt me.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:27 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan ben ik natuurlijk benieuwd welke géén 9 van je krijgt.
Een ontzettend vervelende Chris Tucker verpest de boel sowieso. Niet dat ik de film zonder Tucker goed of grappig had gevonden, maar wellicht wel enigszins vermakelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Waarom niet? Geweldige onzin, de fun in het filmmaken spat van het scherm af!
Goed uitgevogeldquote:
If you want something done, do it yourself. Yep!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:04 schreef Ill-Skillz het volgende:
Heb de Fifth Element nog nooit gezien, maar raak nu wel geïnteresseerd.
Effe kijken of ik die ergens kan vinden.
Ik ben erg benieuwd naar die laatste film.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:20 schreef ranja het volgende:
100 (---) Planet of the Vampire Women (2011)
Zeker nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:44 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar die laatste film.
PLANET OF THE VAMPIRE WOMEN is not rated, but does contain scenes of shocking bloody violence and gratuitous nudity.
Daar is niets mis mee
Ik wilde hem al gaan bestellen, maar kan alleen maar 'domestic' selecteren...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Zeker niet![]()
Ik hoorde over de film en heb 'm maar besteld via de site... dollar staat laag dus 15 dollar is best te doen
Ha, tja. Staat ook van alles in, art house, horror, comedy, romcom, muziek, geweld.... komt deels denk ik doordat ik films vaker uitkies op acteur dan op regisseur (al zijn er wel een paar die ik inmiddels erg goed vind).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef picodealion het volgende:
Interessante lijst Ranja. Veel films die ik goed vind, evenveel films waar ik nog nooit van heb gehoord.
Grappig...ikzelf ben ook een Disney-adept, en ik vind dat je er juist twee van de mindere in heb staan. Sterker nog: een van die films is één van de slechts twee waar ik in mijn lange carrière als filmkijker uit ben gelopenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:47 schreef Frollo het volgende:
Lol, drie Disneys in mijn top tien! Ach ja, het zijn nu eenmaal perfecte films qua beelden, verhaal, dialogen en muziek, qua alles dus.
Dan ben ik natuurlijk benieuwd welke dat was!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Grappig...ikzelf ben ook een Disney-adept, en ik vind dat je er juist twee van de mindere in heb staan. Sterker nog: een van die films is één van de slechts twee waar ik in mijn lange carrière als filmkijker uit ben gelopen
Yep Pocahontas. Maar het was niet zozeer de saaiheid, maar meer dat ik al vrij snel mijn buik vol had van de rechtdraaiende 25-granenboodschap over de natuur die (voor mijn gevoel) om de haverklap terugkwam.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan ben ik natuurlijk benieuwd welke dat was!
Pocahontas zeker? Die wordt zelfs door veel hardcore Disneyfans als erg saai gezien en ik snap ook best waarom.
Toy Story 3, King's Speech, Inception, Black Swan wellicht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:10 schreef Verbal het volgende:
Pffft, ik ben gisteravond even bezig geweest, maar ik moet zeggen dat ik afgelopen jaar eigenlijk weinig heb gezien dat mijn top 100 gaat halen
Winter's Bone is waarschijnlijk het enige sure shot...
V.
Black Swan nog niet gezien, Inception stond er vorig jaar al in. Als Pixar-fan vond ik Toy Story 3 goed, maar hij haalt de top 100 niet. The King's Speech vorige week gezien, en ik moet zeggen: prima film, maar waar alle (Oscar-)hysterie over gaat? En wederom dus geen Top 100.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Toy Story 3, King's Speech, Inception, Black Swan wellicht?
Machete, Blue Valentine, Tropa de Elite 2, The Social Network, Shutter Island?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Black Swan nog niet gezien, Inception stond er vorig jaar al in. Als Pixar-fan vond ik Toy Story 3 goed, maar hij haalt de top 100 niet. The King's Speech vorige week gezien, en ik moet zeggen: prima film, maar waar alle (Oscar-)hysterie over gaat? En wederom dus geen Top 100.
V.
Hahaha, gaan we nou allemaal mijn top 100 vullen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Machete, Blue Valentine, Tropa de Elite 2, The Social Network, Shutter Island?
Toffe lijst. Deze ga ik dit jaar kuikenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:04 schreef DanielleM het volgende:
Mijn top 50!Volgend jaar maar eens een top 100 proberen te maken!
Je hebt daar nog niets van gezien?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:43 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Toffe lijst. Deze ga ik dit jaar kuiken
Goeie lijst man!quote:
Jawel, rond de 15 films die ikzelf ook allemaal goed vond. Dus zelfde smaak gok ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je hebt daar nog niets van gezien?
Thanks!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:43 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Toffe lijst. Deze ga ik dit jaar kuiken
Zou je die lijst toch nog willen laten zien?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:32 schreef Doff het volgende:
Shit, ik wilde net gaan vragen hoe lang ik nog had.
Nouja, ik was dus aan een lijst begonnen, maar liep wat vast bij de 50-100.
Mijn top 50, die nog een top 100 moest worden, waarvan ook namen/Engelse titels/watdanook ontbreken. En ik ben wat titels vergeten, zoals The Return en Stalker. Nouja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:45 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Zou je die lijst toch nog willen laten zien?Ben wel benieuwd naar je lijst en misschien bevat ie nog een paar tips.
Nee hoor, dat klopt gewoon. De 2e kolom is dus de positie in de FOK! Film Top 100 van dit jaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:09 schreef chroestjov het volgende:
Ja, bij de "10 Jaar FOK! Film Top 100" moet de beschrijving van de kolommen ook nog worden omgedraaid denk ik, want nu staat er:
"Kolom 1 de positie van dit jaar.
Kolom 2 de positie in de reguliere top 100."
Min of meer ja. Zeker een aantal jaar geleden was het aandeel van de wat oudere films wat magerder in de uiteindelijke lijst en om ze toch te promoten heb ik toen de schaduwlijst geïntroduceerd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:22 schreef Orbis het volgende:
En wat is eigenlijk het idee achter de schaduwlijst? De lijst oogt iets meer high-brow, is dat ook de bedoeling van de lijst?
Het kan aan mij liggen. Maar het verschil tussen de schaduwlijst en normale lijkt idd steeds kleiner te worden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:48 schreef Gorro het volgende:
[..]
Min of meer ja. Zeker een aantal jaar geleden was het aandeel van de wat oudere films wat magerder in de uiteindelijke lijst en om ze toch te promoten heb ik toen de schaduwlijst geïntroduceerd.
Het aantal deelnemers neemt ook af. Dus wellicht is het percentage deelnemers dat meer om films geeft steeds groter, zij zullen eerder geneigd zijn deel te nemen, en ook eerder geneigd zijn oudere films te selecteren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen. Maar het verschil tussen de schaduwlijst en normale lijkt idd steeds kleiner te worden.
Dit jaar stond er geen bericht op de FP tussen de nieuwsberichten, wat betekende dat er veel minder top 10s zien binnengekomen met recente films. Dat zie je idd meteen terug in de uiteindelijke lijst.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen. Maar het verschil tussen de schaduwlijst en normale lijkt idd steeds kleiner te worden.
Het is ook een gemiddelde he? Voor de meeste mensen is het niet 'de beste film', maar omdat-ie gemiddeld hoog gewaardeerd wordt, kun je dan toch op 1 komen. Het is overigens geen toeval natuurlijk, want bij IMDB staat-ie ook op 1.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:22 schreef Orbis het volgende:
Ik snap alleen nog altijd niet waarom The Shawshank Redemption zo ontzettend hoog gewaardeerd wordt. Een degelijke film, ontegenzeggelijk. Maar voor mij persoonlijk is er niets aan de film dat 'm 'de beste film' maakt.
Ja, maar nu staat het dus andersom, want het moet zijn:quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:24 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nee hoor, dat klopt gewoon. De 2e kolom is dus de positie in de FOK! Film Top 100 van dit jaar.
Ah, mooi.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:35 schreef Gorro het volgende:
Ik heb overigens weer iCheckMovies benaderd voor een update van de Top 250 op hun site ( http://www.icheckmovies.com/list/fok+top+250/ ).
Het zal wel even duren voordat die update gedaan is, maar hij komt er dus aan
Maar waar komt de ranking uit de schaduwlijst vandaan dan? Ik snap 't nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:48 schreef Gorro het volgende:
[..]
Min of meer ja. Zeker een aantal jaar geleden was het aandeel van de wat oudere films wat magerder in de uiteindelijke lijst en om ze toch te promoten heb ik toen de schaduwlijst geïntroduceerd.
Euhm, nee? Met reguliere top 100 bedoel ik de FOK! Film Top 100. En "de positie van dit jaar" is van deze top 100.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, maar nu staat het dus andersom, want het moet zijn:
Kolom 1 de positie in de reguliere top 100.
Kolom 2 de positie van dit jaar.
Hoe zou je zoiets voor je zien? Op zich zou ik zoiets ook wel leuk/handig vinden idd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:42 schreef Falco het volgende:
Hopelijk volgend jaar wel meer lijsten! Kunnen de heren developers van FOK! niet een of andere applicatie maken waar je gemakkelijk je lijstje kan samenstellen en insturen?
Ik weet niet of je een MovieMeter-account, maar iets als http://www.moviemeter.nl/my_mm/top10/edit is wat ik dan voor ogen ziequote:Op zondag 28 augustus 2011 13:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoe zou je zoiets voor je zien? Op zich zou ik zoiets ook wel leuk/handig vinden idd.
Heb ik over nagedacht om uit te zoeken: "Welke users de meeste keren meegedaan hadden", maar had ik gisteravond geen zin meer in. Zou ik nog wel eens kunnen bekijken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:35 schreef dwerg het volgende:
Hoe vaak ik heb in de afgelopen jaren eigenlijk een lijst ingestuurd? Is daar ook een overzicht van?
Ik ben ook maar eens begonnen met het checken van de iCheck-movies. Iemand enig idee hoe dat handig te doen is? Heb diverse lijsten gekozen en dan hoef je alleen maar achter de titel te vinken. Maar als je op alfabetische volgorde alle films kiest, kan dat weer niet. En dan moet je dus een titel aanklikken, het vinkje klikken en weer een pagina terug. Drie handelingen in plaats van 1. En als het nou zou gaan om tien films, maar ik verwacht er nog wel een paar duizend bij te vinken. Tips?quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:35 schreef Gorro het volgende:
Ik heb overigens weer iCheckMovies benaderd voor een update van de Top 250 op hun site ( http://www.icheckmovies.com/list/fok+top+250/ ).
Het zal wel even duren voordat die update gedaan is, maar hij komt er dus aan
Hou je je votes bij op IMDb? Die kan je heel gemakkelijk importeren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben ook maar eens begonnen met het checken van de iCheck-movies. Iemand enig idee hoe dat handig te doen is? Heb diverse lijsten gekozen en dan hoef je alleen maar achter de titel te vinken. Maar als je op alfabetische volgorde alle films kiest, kan dat weer niet. En dan moet je dus een titel aanklikken, het vinkje klikken en weer een pagina terug. Drie handelingen in plaats van 1. En als het nou zou gaan om tien films, maar ik verwacht er nog wel een paar duizend bij te vinken. Tips?
V.
Nee, weleens gedaan, maar niet genoeg om een import werkbaar te maken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hou je je votes bij op IMDb? Die kan je heel gemakkelijk importeren.
moviemeter idem, daar geeft dus het gros van de mensen 4.5 of 5 sterrenquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is ook een gemiddelde he? Voor de meeste mensen is het niet 'de beste film', maar omdat-ie gemiddeld hoog gewaardeerd wordt, kun je dan toch op 1 komen. Het is overigens geen toeval natuurlijk, want bij IMDB staat-ie ook op 1.
Met tabs werken is al een stuk sneller. Dus in plaats van op de links klikken, ctrl+klik gebruiken. En dan met ctrl+w de tabs één voor één sluiten terwijl je steeds met een klik afvinkt. Je hoeft je muis dan ook niet te verplaatsen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben ook maar eens begonnen met het checken van de iCheck-movies. Iemand enig idee hoe dat handig te doen is? Heb diverse lijsten gekozen en dan hoef je alleen maar achter de titel te vinken. Maar als je op alfabetische volgorde alle films kiest, kan dat weer niet. En dan moet je dus een titel aanklikken, het vinkje klikken en weer een pagina terug. Drie handelingen in plaats van 1. En als het nou zou gaan om tien films, maar ik verwacht er nog wel een paar duizend bij te vinken. Tips?
V.
Dank voor de tip en het meedenken. Ben inmiddels aardig op dreef met de 'most checked movies'. Ben op pag 233 en zit inmiddels op bijna 1900quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:30 schreef Orbis het volgende:
[..]
Met tabs werken is al een stuk sneller. Dus in plaats van op de links klikken, ctrl+klik gebruiken. En dan met ctrl+w de tabs één voor één sluiten terwijl je steeds met een klik afvinkt. Je hoeft je muis dan ook niet te verplaatsen.
Wohoooooooooooooo top man! Thanks Gorro voor het organiseren & de zitzak!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:04 schreef Gorro het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De zitzak aangeboden door zitzakkenshop.nl is gewonnen door SnuggLe.
Gefeliciteerd!
Dat maakt hem ook nummer 1. Iedereen vind het een degelijke film en komt in vele lijsten voor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:22 schreef Orbis het volgende:
Ik snap alleen nog altijd niet waarom The Shawshank Redemption zo ontzettend hoog gewaardeerd wordt. Een degelijke film, ontegenzeggelijk. Maar voor mij persoonlijk is er niets aan de film dat 'm 'de beste film' maakt.
Doe dan juist wel mee en maak het verschil! Huilie...quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:21 schreef Frollo het volgende:
Teleurstellend om TSR weer op #1 te hebben en het is tevens de reden waarom ik eigenlijk niet meer echt serieus meedoe aan dit soort tournaments. Maar qua organisatie was het weer uitmuntend!
Gorro
Ik snap niet wat daar teleurstellend aan is. TSR is een topfilm en blijkbaar heeft-ie indruk gemaakt op veel mensen, zowel op FOK! als wereldwijd (#1 bij IMDB).quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:21 schreef Frollo het volgende:
Teleurstellend om TSR weer op #1 te hebben en het is tevens de reden waarom ik eigenlijk niet meer echt serieus meedoe aan dit soort tournaments.
Eens. Geweldige film, ik zie hem veel liever op 1 dan Pulp Fiction.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar teleurstellend aan is. TSR is een topfilm en blijkbaar heeft-ie indruk gemaakt op veel mensen, zowel op FOK! als wereldwijd (#1 bij IMDB).
Welnee joh, hij is net onderhoudend genoeg om niet af te zetten, maar hij hoort niet eens in de buurt van een top 100 te komen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar teleurstellend aan is. TSR is een topfilm en blijkbaar heeft-ie indruk gemaakt op veel mensen, zowel op FOK! als wereldwijd (#1 bij IMDB).
Het is een van m'n favoriete films en ik vraag me af of je 'm ooit wel eens een serieuze kans gegeven hebt als je wel een film als Pocahontas in je top 10 hebt staan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Welnee joh, hij is net onderhoudend genoeg om niet af te zetten, maar hij hoort niet eens in de buurt van een top 100 te komen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Welnee joh, hij is net onderhoudend genoeg om niet af te zetten, maar hij hoort niet eens in de buurt van een top 100 te komen.
Pocahontas vind ik by far de slechtste Disney productie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is een van m'n favoriete films en ik vraag me af of je 'm ooit wel eens een serieuze kans gegeven hebt als je wel een film als Pocahontas in je top 10 hebt staan.
Je kent The Black Cauldron niet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Pocahontas vind ik by far de slechtste Disney productie.
Don't feed the troll.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Gorro een aantal mensen gekozen en van alleen hun lijsten een top samengesteld. Geen idee wat de criteria zijn, hij antwoordt nooit op mijn postsquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:42 schreef El_Matador het volgende:
Overeenkomst is laag, maar 4 top10 films staan in de FOK!top100
1 - 100
2 - X
3 - X
4 - X
5 - 29
6 - X
7 - 58
8 - 33
9 - X
10 - X
Wat betekent de Schaduwlijst eigenlijk?
Ik heb een hele poos een vooroordeel gehad over de film omdat hij me niks leek. Toch bekeken en hij was zeer vermakelijk, maar ik ben het ermee eens dat het niet een van de beste films ooit is. Maar ieder zo zijn mening en schijnbaar is hij wereldwijd erg geliefd!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:21 schreef Frollo het volgende:
Teleurstellend om TSR weer op #1 te hebben en het is tevens de reden waarom ik eigenlijk niet meer echt serieus meedoe aan dit soort tournaments. Maar qua organisatie was het weer uitmuntend!
Gorro
Wel blijven stemmen voor de volgende keer. Anders blijft dat kreng nog vaster op 1 staan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:21 schreef Frollo het volgende:
Gorro
Mijn gok is, dat de schaduwlijst qua jaartallen nogal breed is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Gorro een aantal mensen gekozen en van alleen hun lijsten een top samengesteld. Geen idee wat de criteria zijn, hij antwoordt nooit op mijn posts.
Dat verklaartquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef Gorro het volgende:
Ik maak de criteria niet bekend, omdat anders misschien mensen speciaal hun lijstje expres daaraan laten voldoen. Dat wil ik voorkomen.
Ik ken iCheckMovies niet maar op RateYourMusic kan dat al lang. Die doen ook al een hele poos in films.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:56 schreef Gorro het volgende:
Als iCheckMovies 2.0 uit is ga ik alle oude en nieuwe lijsten op iCheckMovies zetten als personal lists. Ik geloof dat iedereen die dan ook gewoon kan inzien en op af kan vinden.
Je krijgt overigens korting als je La Passion de Jeanne d'Arc in je lijst zet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Eigenlijk moet je Gorro gewoon ¤5 geven om ook mee te doen met de schaduwlijst
Ik wil niet dat mijn gegevens gedeeld worden en dus krijg ik geen toegang?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:33 schreef tribb het volgende:
Voor de mensen die graag hun lijstje bij houden op Facebook zijn we een applicatie aan het ontwikkelen waar je je films kan aanduiden.
Ik heb alvast de Fok lijst up to date gebracht: http://apps.facebook.com/filmfanatic/?page=listdetail&list=41
Het design slaat nog nergens op, maar functioneel zou het wel moeten werken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:33 schreef tribb het volgende:
Voor de mensen die graag hun lijstje bij houden op Facebook zijn we een applicatie aan het ontwikkelen waar je je films kan aanduiden.
Ik heb alvast de Fok lijst up to date gebracht: http://apps.facebook.com/filmfanatic/?page=listdetail&list=41
Het design slaat nog nergens op, maar functioneel zou het wel moeten werken.
Thanks, but no thanksquote:FilmFanatic vraagt toestemming om het volgende te doen:
Toegang tot mijn algemene gegevens
Naam, profielfoto, geslacht, netwerken, gebruikers-ID, vriendenlijst en informatie weergeven die ik met andere personen heb gedeeld.
Berichten plaatsen op mijn prikbord
Ik geef FilmFanatic toestemming om statusberichten, notities, foto's en video's op mijn prikbord te plaatsen
Altijd toegang tot mijn gegevens
Ik geef FilmFanatic toegang tot mijn gegevens als ik de applicatie niet gebruik
Juist ja. Dat is nog een To-Do item op onze lijst, zorgen dat dat werkt.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mijn gegevens gedeeld worden en dus krijg ik geen toegang?
Wat een klotewebsite, dat Facebook.
Facebook werkt nu eenmaal zo dat je iets moet delen met de applicatie om er op in te kunnen loggen. In onze database slaan we enkel je uid, voornaam en achternaam op.quote:
Mooiquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:44 schreef Gorro het volgende:
Hij is geüpdate op iCheckMovies:
http://www.icheckmovies.com/list/fok+top+250/
Ik ga juist van 162 gezien naar 158... Ik heb nog een hoop films in te halen...quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
MooiNu hoef ik er nog maar 2 te zien i.p.v. 4
Ik ook naar 2 ongezienquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
MooiNu hoef ik er nog maar 2 te zien i.p.v. 4
Die laatste heb ik onlangs gekeken, vond er echt geen zak aan. Langdradige praatfilm. Maar ik wil je niet te zeer ontmoedigenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik ook naar 2 ongezien. Braindead en Glengarry Glen Ross moet ik nog zien...
Jawel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:36 schreef beantherio het volgende:
GVD x 1.000.000.000!!!!! Ik zat ineens te denken: wanneer is er weer een film top 100 op Fok! Ik heb het weer gemist!![]()
edit: heeft er dit jaar geen post op de frontpage gestaan of zo?
Had je hem vorig jaar ook gemist? Ik heb namelijk iedereen die vorig jaar mee deed ook nog een PM gestuurd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hmm.. Dan moet ik concluderen dat ik gewoon een blinde idioot ben.![]()
Het handigste is om IMDb votes te importeren, maar dan moet je die dus wel hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:10 schreef ranja het volgende:
Ook aangemeld, 112 gezien van de 250 waarvan ik dat nog weet
Trouwens niet echt een handige site, je kunt niet eens op acteur zoeken. Moet je alle lijsten bij langs of de naam van een film intypen voor je'm kunt 'checken'.
Bergman is de grote afwezige.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:25 schreef Doff het volgende:
Respect, Gorro.
Fellini is wel de grote afwezige (vind ik). Maar ik mag niet zeuren, uiteraard. Apart ook dat Pulp Fiction ineens op drie staat (en niet meer op plaats één of twee).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |