Dank voor de tip en het meedenken. Ben inmiddels aardig op dreef met de 'most checked movies'. Ben op pag 233 en zit inmiddels op bijna 1900quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:30 schreef Orbis het volgende:
[..]
Met tabs werken is al een stuk sneller. Dus in plaats van op de links klikken, ctrl+klik gebruiken. En dan met ctrl+w de tabs één voor één sluiten terwijl je steeds met een klik afvinkt. Je hoeft je muis dan ook niet te verplaatsen.
Wohoooooooooooooo top man! Thanks Gorro voor het organiseren & de zitzak!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:04 schreef Gorro het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De zitzak aangeboden door zitzakkenshop.nl is gewonnen door SnuggLe.
Gefeliciteerd!
Dat maakt hem ook nummer 1. Iedereen vind het een degelijke film en komt in vele lijsten voor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:22 schreef Orbis het volgende:
Ik snap alleen nog altijd niet waarom The Shawshank Redemption zo ontzettend hoog gewaardeerd wordt. Een degelijke film, ontegenzeggelijk. Maar voor mij persoonlijk is er niets aan de film dat 'm 'de beste film' maakt.
Doe dan juist wel mee en maak het verschil! Huilie...quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:21 schreef Frollo het volgende:
Teleurstellend om TSR weer op #1 te hebben en het is tevens de reden waarom ik eigenlijk niet meer echt serieus meedoe aan dit soort tournaments. Maar qua organisatie was het weer uitmuntend!
Gorro
Ik snap niet wat daar teleurstellend aan is. TSR is een topfilm en blijkbaar heeft-ie indruk gemaakt op veel mensen, zowel op FOK! als wereldwijd (#1 bij IMDB).quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:21 schreef Frollo het volgende:
Teleurstellend om TSR weer op #1 te hebben en het is tevens de reden waarom ik eigenlijk niet meer echt serieus meedoe aan dit soort tournaments.
Eens. Geweldige film, ik zie hem veel liever op 1 dan Pulp Fiction.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar teleurstellend aan is. TSR is een topfilm en blijkbaar heeft-ie indruk gemaakt op veel mensen, zowel op FOK! als wereldwijd (#1 bij IMDB).
Welnee joh, hij is net onderhoudend genoeg om niet af te zetten, maar hij hoort niet eens in de buurt van een top 100 te komen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar teleurstellend aan is. TSR is een topfilm en blijkbaar heeft-ie indruk gemaakt op veel mensen, zowel op FOK! als wereldwijd (#1 bij IMDB).
Het is een van m'n favoriete films en ik vraag me af of je 'm ooit wel eens een serieuze kans gegeven hebt als je wel een film als Pocahontas in je top 10 hebt staan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Welnee joh, hij is net onderhoudend genoeg om niet af te zetten, maar hij hoort niet eens in de buurt van een top 100 te komen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Welnee joh, hij is net onderhoudend genoeg om niet af te zetten, maar hij hoort niet eens in de buurt van een top 100 te komen.
Pocahontas vind ik by far de slechtste Disney productie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is een van m'n favoriete films en ik vraag me af of je 'm ooit wel eens een serieuze kans gegeven hebt als je wel een film als Pocahontas in je top 10 hebt staan.
Je kent The Black Cauldron niet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Pocahontas vind ik by far de slechtste Disney productie.
Don't feed the troll.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Gorro een aantal mensen gekozen en van alleen hun lijsten een top samengesteld. Geen idee wat de criteria zijn, hij antwoordt nooit op mijn postsquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:42 schreef El_Matador het volgende:
Overeenkomst is laag, maar 4 top10 films staan in de FOK!top100
1 - 100
2 - X
3 - X
4 - X
5 - 29
6 - X
7 - 58
8 - 33
9 - X
10 - X
Wat betekent de Schaduwlijst eigenlijk?
Ik heb een hele poos een vooroordeel gehad over de film omdat hij me niks leek. Toch bekeken en hij was zeer vermakelijk, maar ik ben het ermee eens dat het niet een van de beste films ooit is. Maar ieder zo zijn mening en schijnbaar is hij wereldwijd erg geliefd!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:21 schreef Frollo het volgende:
Teleurstellend om TSR weer op #1 te hebben en het is tevens de reden waarom ik eigenlijk niet meer echt serieus meedoe aan dit soort tournaments. Maar qua organisatie was het weer uitmuntend!
Gorro
Wel blijven stemmen voor de volgende keer. Anders blijft dat kreng nog vaster op 1 staan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:21 schreef Frollo het volgende:
Gorro
Mijn gok is, dat de schaduwlijst qua jaartallen nogal breed is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Gorro een aantal mensen gekozen en van alleen hun lijsten een top samengesteld. Geen idee wat de criteria zijn, hij antwoordt nooit op mijn posts.
Dat verklaartquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef Gorro het volgende:
Ik maak de criteria niet bekend, omdat anders misschien mensen speciaal hun lijstje expres daaraan laten voldoen. Dat wil ik voorkomen.
Ik ken iCheckMovies niet maar op RateYourMusic kan dat al lang. Die doen ook al een hele poos in films.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:56 schreef Gorro het volgende:
Als iCheckMovies 2.0 uit is ga ik alle oude en nieuwe lijsten op iCheckMovies zetten als personal lists. Ik geloof dat iedereen die dan ook gewoon kan inzien en op af kan vinden.
Je krijgt overigens korting als je La Passion de Jeanne d'Arc in je lijst zet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Eigenlijk moet je Gorro gewoon ¤5 geven om ook mee te doen met de schaduwlijst
Ik wil niet dat mijn gegevens gedeeld worden en dus krijg ik geen toegang?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:33 schreef tribb het volgende:
Voor de mensen die graag hun lijstje bij houden op Facebook zijn we een applicatie aan het ontwikkelen waar je je films kan aanduiden.
Ik heb alvast de Fok lijst up to date gebracht: http://apps.facebook.com/filmfanatic/?page=listdetail&list=41
Het design slaat nog nergens op, maar functioneel zou het wel moeten werken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:33 schreef tribb het volgende:
Voor de mensen die graag hun lijstje bij houden op Facebook zijn we een applicatie aan het ontwikkelen waar je je films kan aanduiden.
Ik heb alvast de Fok lijst up to date gebracht: http://apps.facebook.com/filmfanatic/?page=listdetail&list=41
Het design slaat nog nergens op, maar functioneel zou het wel moeten werken.
Thanks, but no thanksquote:FilmFanatic vraagt toestemming om het volgende te doen:
Toegang tot mijn algemene gegevens
Naam, profielfoto, geslacht, netwerken, gebruikers-ID, vriendenlijst en informatie weergeven die ik met andere personen heb gedeeld.
Berichten plaatsen op mijn prikbord
Ik geef FilmFanatic toestemming om statusberichten, notities, foto's en video's op mijn prikbord te plaatsen
Altijd toegang tot mijn gegevens
Ik geef FilmFanatic toegang tot mijn gegevens als ik de applicatie niet gebruik
Juist ja. Dat is nog een To-Do item op onze lijst, zorgen dat dat werkt.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mijn gegevens gedeeld worden en dus krijg ik geen toegang?
Wat een klotewebsite, dat Facebook.
Facebook werkt nu eenmaal zo dat je iets moet delen met de applicatie om er op in te kunnen loggen. In onze database slaan we enkel je uid, voornaam en achternaam op.quote:
Mooiquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:44 schreef Gorro het volgende:
Hij is geüpdate op iCheckMovies:
http://www.icheckmovies.com/list/fok+top+250/
Ik ga juist van 162 gezien naar 158... Ik heb nog een hoop films in te halen...quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
MooiNu hoef ik er nog maar 2 te zien i.p.v. 4
Ik ook naar 2 ongezienquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
MooiNu hoef ik er nog maar 2 te zien i.p.v. 4
Die laatste heb ik onlangs gekeken, vond er echt geen zak aan. Langdradige praatfilm. Maar ik wil je niet te zeer ontmoedigenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik ook naar 2 ongezien. Braindead en Glengarry Glen Ross moet ik nog zien...
Jawel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:36 schreef beantherio het volgende:
GVD x 1.000.000.000!!!!! Ik zat ineens te denken: wanneer is er weer een film top 100 op Fok! Ik heb het weer gemist!![]()
edit: heeft er dit jaar geen post op de frontpage gestaan of zo?
Had je hem vorig jaar ook gemist? Ik heb namelijk iedereen die vorig jaar mee deed ook nog een PM gestuurd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hmm.. Dan moet ik concluderen dat ik gewoon een blinde idioot ben.![]()
Het handigste is om IMDb votes te importeren, maar dan moet je die dus wel hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:10 schreef ranja het volgende:
Ook aangemeld, 112 gezien van de 250 waarvan ik dat nog weet
Trouwens niet echt een handige site, je kunt niet eens op acteur zoeken. Moet je alle lijsten bij langs of de naam van een film intypen voor je'm kunt 'checken'.
Bergman is de grote afwezige.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:25 schreef Doff het volgende:
Respect, Gorro.
Fellini is wel de grote afwezige (vind ik). Maar ik mag niet zeuren, uiteraard. Apart ook dat Pulp Fiction ineens op drie staat (en niet meer op plaats één of twee).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |