hahahahahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:49 schreef henkdepenk het volgende:
Iemand een scherm met aanraakbediening kopen?
WAUW!quote:Aan en uit te zetten door de kaarsen te kantelen. Je hoeft dus niet te zoeken naar een
schakelaar.
Ik heb er eentje met een wat lager IQ. Die moet ik echt schudden voordat die aangaatquote:
Zijn opzich wel leuke en handige dingen, maar voor 26 euro wtf.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb er eentje met een wat lager IQ. Die moet ik echt schudden voordat die aangaat
Bedank me maar.quote:Hartelijk dank voor je bestelling op iBOOD!
Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot de bestelling.
Bestelnummer: ---
Je bestelling:
1x DKNY Be Delicious Men 50ml EDT ¤ 19.95
Verzendkosten ¤ 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag ¤ 25.90
Alle vermelde prijzen zijn inclusief 19% BTW.
Ah jij had die gisteren dus gekocht.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:51 schreef henkdepenk het volgende:
Degene die mijn scherm koopt krijgt er gratis van die leuke Philips lampjes bij, of een mini multitool.
Waarom annuleer je hem niet gewoon?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:51 schreef henkdepenk het volgende:
Degene die mijn scherm koopt krijgt er gratis van die leuke Philips lampjes bij, of een mini multitool.
Hehe, heb het niet gekochtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarom annuleer je hem niet gewoon?
banquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:52 schreef henkdepenk het volgende:
[..]
Hehe, heb het niet gekochtwas wel benieuwd naar de reacties
Ik heb em ook gekochtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bedank me maar.
Die lichtjes koop ik niet.
trollquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:52 schreef henkdepenk het volgende:
[..]
Nerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:52 schreef henkdepenk het volgende:
[..]
ja ik ook..quote:
Been there done that. een keer tijdens uitgaan 4 verschillende merken gedronken, totaal 24 of 25 blikjes/flesjes/glazen. Ik heb het gewetenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:53 schreef delano.888 het volgende:
Die energydrink begint een laxerend effect te krijgen, zwaar irritant
Is nog niks vergeleken met kussenslopenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:53 schreef snellejelle het volgende:
als jullie die kaarsjes nou ff kopen, dan gaat het sneller
Ik weet iets beters.. ik zet Elton John "Candle in the wind" opquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:53 schreef snellejelle het volgende:
als jullie die kaarsjes nou ff kopen, dan gaat het sneller
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:53 schreef delano.888 het volgende:
Die energydrink begint een laxerend effect te krijgen, zwaar irritant
niet oplettenquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:54 schreef bartsidee het volgende:
Voor mensen met een chrome browser, ik heb zojuist een extentie gemaakt zodat je een melding krijgt zodra er een nieuwe deal is, dat scheelt weer f5'en
https://chrome.google.com/webstore/detail/nfogdebliooegdhpahgnenmkeocegbob
Zet wel even de refresh in de opties naar beneden voor de hunt, deze staat voor normaal gebruik op enkele minuten.
Wat een autist ben je danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:52 schreef henkdepenk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waarom ik hoop dat er iets leuks komt, heb vannacht eigenlijk al te veel geld uitgegeven aan die hunt
Ik had dat echt niet volgehouden hoor zolang achter een monitor zittenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:55 schreef delano.888 het volgende:
Goed ik gooi er nog ff 1 ep TBBT tegenaan als afleiding..
Dan bestel je toch 2x 4?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:58 schreef EdNoolk het volgende:
Zo kut dat ik er ook hier maar 4 van kan bestellen
Het is een tv, dat scheelt, ik gebruik een tv als pc monitor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik had dat echt niet volgehouden hoor zolang achter een monitor zitten
Mja maar dan nog af en toe heb ik toch een pauze nodig.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het is een tv, dat scheelt, ik gebruik een tv als pc monitor.
wat een faal dan":')quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:58 schreef Studiotje het volgende:
Vind dit wel iets voor me ma, maar ik heb die gekleurde zooi van dit soort en dat ding begint een hoge toon uit te slaan als die lampjes vol zitten
Goed timen .. ik heb heerlijk gegeten zonder iets te missenquote:
ik hoop van nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, dus je kunt bestellen en daarna weer annuleren om de verkoop wat te versnellen, mag niet, maar dat terzijde. Maar wat doen ze dan met die geannuleerde zooi, verkopen ze dan nog een keer ofzo?
En ik durfde niet te huilenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik durfde vannacht niet te gaan poepen.
Mediaplayer, geurtje en een zaag.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:59 schreef tralalala het volgende:
Ik heb net gegeten, nog iets gemist?
Het meest boeiende was volgens mij een monitor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:59 schreef tralalala het volgende:
NIEUWE STUFF.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:59 schreef tralalala het volgende:
WIE BEDREIGDEN JE?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:00 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ik moet huilen van de mensen hier.
Mwah, er worden toch niet zoveel producten van verkocht dus dat zal wel meevallen imo.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:00 schreef mergbot het volgende:
Als er al een apple product zal komen denk ik niet dat er meer dan 10% korting op zit om handel te voorkomen.
Waarom dacht je dat we herhaling haddenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, dus je kunt bestellen en daarna weer annuleren om de verkoop wat te versnellen, mag niet, maar dat terzijde. Maar wat doen ze dan met die geannuleerde zooi, verkopen ze dan nog een keer ofzo?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wachten op iBood dat er vreten langskomt, of die BBQ!
Niets dusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:00 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Mediaplayer, geurtje en een zaag.
ibood gaat even voor me schat..quote:
dat bedreigt je?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:02 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Niemand, maar van dat autistische gedrag van sommigen hier.
Ik ben hier nogal nieuw mee, dus vandaar mijn vraagquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:01 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat we herhaling hadden?
En een deel belandt in de mystery box.
Overigens ben ik wel benieuwd hoe vaak je dit kan flikken. Als ibood je niet blokkeert na dit geintje 3x te hebben uitgehaald zijn ze stom bezig
quote:
Je moeder heeft de portemonnee bij de handquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:04 schreef Repeating het volgende:
als die hero band straks komt voor de ps3, wie wil um voor me kopen?
Als je nog 's 50 euro extra betaalt voor de moeite probeer ik het wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:04 schreef Repeating het volgende:
als die hero band straks komt voor de ps3, wie wil um voor me kopen?
En ingebouwde stofzuiger en stijkijzer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Die slaapzak met ingebouwde dildo weer
Die voor mannen heeft een kleine bubbel in het midden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:05 schreef Spouwerranger het volgende:
LOLwhut? Een slaapzak voor vrouwen
Oh, en die voor vrouwen heeft 2 bubbelsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Die voor mannen heeft een kleine bubbel in het midden.
Ja, die kunnen niet zoals een man ff een kwartier met hun benen over elkaar zitten om een slaapzak te krijgenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:05 schreef Spouwerranger het volgende:
LOLwhut? Een slaapzak voor vrouwen
Breder bij de kontsectie...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:05 schreef Stink-ui het volgende:
ik vraag me af wat het verschil tussen een mannen en vrouwen slaapzak is?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:05 schreef Marvelous het volgende:
kom er pas net bij, heeft iemand een site van de iboods die al zijn geweest?
Jij snapt hetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, en die voor vrouwen heeft 2 bubbels.
of voor de kontquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:05 schreef mash_ het volgende:
Sinds wanneer zijn er slaapzakken speciaal voor 1 geslachtZit er dan extra ruimten voor tieten in.
en een rits, om makkelijk te kunnen zeiken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Die voor mannen heeft een kleine bubbel in het midden.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:06 schreef EdRendum het volgende:
[..]
Ja, die kunnen niet zoals een man ff een kwartier met hun benen over elkaar zitten om een slaapzak te krijgen
Waarom zou je dat uberhaupt doen? Een slaapzak maken voor vrouwenquote:
dan dachten ze dat ze een ultiem nachtje haddenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:07 schreef OmniRocket het volgende:
als er nou een dame in die slaapzak zat was die al lang uitverkocht
why?quote:
Half opgedroogd oid?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:08 schreef Studiotje het volgende:
Vind 't wel verdacht veel op een maandverbandje lijken.
Zit de hele tijd te hunten voor een dekbed, terwijl onedayonly die de hele tijd had als dagaanbieding. En die is nu uitverkochtquote:
Nu alleen nog de kleuren kloppend makenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:08 schreef Studiotje het volgende:
Vind 't wel verdacht veel op een maandverbandje lijken.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zit de hele tijd te hunten voor een dekbed, terwijl onedayonly die de hele tijd had als dagaanbieding. En die is nu uitverkocht
[..]
Zit de hele tijd te hunten voor een dekbed, terwijl onedayonly die de hele tijd had als dagaanbieding. En die is nu uitverkocht
[..]
lamequote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daar snap ik ook niets van, misschien zijn ze iets korter? Omdat mannen meestal langer zijn, het enige (serieuze) antwoord dat ik kan bedenken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom zou je dat uberhaupt doen? Een slaapzak maken voor vrouwen
klein faaltjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
aaawquote:
Genantquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij zijn slaapzakken voor vrouwen ook wat warmer. In Nederland geen issue natuurlijk met ons mooie weertje, maar in koude landen wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar snap ik ook niets van, misschien zijn ze iets korter? Omdat mannen meestal langer zijn, het enige (serieuze) antwoord dat ik kan bedenken.
Ik had het niet gezienquote:
http://www.onedayonly.nl/bamboe-voorjaarsdekbed3.htmlquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik kan daar volgens mij gewoon nog bestellen
Zoveel vriendinnen heb ik nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:08 schreef Nizno het volgende:
als het zo lang duurt volgens jullie.. bestellen jullie er toch even 4 pp... voor alle vriendinnetjes 1
Ohja idd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://www.onedayonly.nl/bamboe-voorjaarsdekbed3.html
jammerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://www.onedayonly.nl/bamboe-voorjaarsdekbed3.html
dan koop ik um wel via de winkel ;pquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je nog 's 50 euro extra betaalt voor de moeite probeer ik het wel.
Zelfs dat wordt al standaard gedaan. Je kunt ook gewone slaapzakken kopen met verschillende literinhoud.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar snap ik ook niets van, misschien zijn ze iets korter? Omdat mannen meestal langer zijn, het enige (serieuze) antwoord dat ik kan bedenken.
Ik ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:13 schreef Karina het volgende:
Ik heb een dekbed van de Ikea, niets mis mee en maar 25 euro volgens mij (of misschien nog minder, ik weet het niet meer precies).
Er ligt bij IKEA ook altijd een bak met dekbedden (200x230cm) voor 3,99quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:13 schreef Karina het volgende:
Ik heb een dekbed van de Ikea, niets mis mee en maar 25 euro volgens mij (of misschien nog minder, ik weet het niet meer precies).
Hier ook. Ik heb die 2 seizoenendekbed. Nog nooit het tweede dekbed gebruiktquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:13 schreef Karina het volgende:
hoe danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:14 schreef Studiotje het volgende:
Hee, de dames zakslaapdingen gaan snel
kheb me best gedaanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:13 schreef Stink-ui het volgende:
kan iemand die slaapzak laten verdwijnen?
Hmm.. zit er geen in de buurt, maar als ik mijn auto heb kan ik wel eens naar een Ikea rijdenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:13 schreef Karina het volgende:
Zou me niets verbazenquote:
Wat NIET de bedoeling is. Berichten die daarover worden gepost worden genote en verwijderd. Jullie zijn vaak genoeg gewaarschuwdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iemand is flink aan het annuleren
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:17 schreef delano.888 het volgende:
Kappen nou ibood, ik wil naar bed
Gaat nog wel vlotquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:18 schreef Stink-ui het volgende:
OWJA DOE NOG EEN KEER DIE KUT TAS!!!!
of rood.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom blauw?! Doe dan grijs of zwart.
nee 8 uurquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat het de vorige keer zo lang duurde. Was het toen niet rond een uur of 5 afgelopen?
Wat heeft FOK! met ibood te makenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat NIET de bedoeling is. Berichten die daarover worden gepost worden genote en verwijderd. Jullie zijn vaak genoeg gewaarschuwd
Nee, een eastpak voor bruggers. Voor de zoveelste keer.quote:
nooooooooooooeeeeeesssss zal toch niet hoop ikquote:
ja de fake wii controlersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:19 schreef Eenskijken het volgende:
Zijn er nog spectuaire dingen voorbijgekomen?
kijk eens bovenaan de paginaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:18 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Wat heeft FOK! met ibood te maken
Het is sowieso een adverteerder (en dus klant) aangezien ik regelmatig iBood reclames voorbij zie komenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:18 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Wat heeft FOK! met ibood te maken
Misschien komt ie zo op ibood.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Daar een shirt van zou wel leuk zijn. Moet er nog 1 kopen maar 70 euro is best duur.
Iboodknopje he?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:20 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Het is sowieso een adverteerder (en dus klant) aangezien ik regelmatig iBood reclames voorbij zie komen
Inderdaad, doe dan 10 euro inclusief of zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:21 schreef Spouwerranger het volgende:
7 euro voor die koptelefoon en dan 6 euro verzendkosten
En daarna een box.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:21 schreef OmniRocket het volgende:
ik ga koken.. ipad binnen 10 minuten.
Denk maar niet dat ik me echt lekker voelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:22 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik voel me eigenlijk kotsmisselijk door dit
Je was me voorquote:
kan hem iig aanraden. Top dingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:23 schreef Iemand91 het volgende:
Hoe groot is de kans dat die LG 3D tv nog een keer komt?
Of hoe groot is de kans dat hier een fokker is die dit topic mee leest hem gekocht heeft en hem aan mij wil verkopen?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:19 schreef Eenskijken het volgende:
Zijn er nog spectuaire dingen voorbijgekomen?
Via 1dayfly gekocht als dagaanbiedingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb je 'm gescoord? Of anders gekocht?
Ik maar later toch geannuleerdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Dit heeft een fokker vannacht gekocht.
en weer geannuleerdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Dit heeft een fokker vannacht gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |