why?quote:
Half opgedroogd oid?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:08 schreef Studiotje het volgende:
Vind 't wel verdacht veel op een maandverbandje lijken.
Zit de hele tijd te hunten voor een dekbed, terwijl onedayonly die de hele tijd had als dagaanbieding. En die is nu uitverkochtquote:
Nu alleen nog de kleuren kloppend makenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:08 schreef Studiotje het volgende:
Vind 't wel verdacht veel op een maandverbandje lijken.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zit de hele tijd te hunten voor een dekbed, terwijl onedayonly die de hele tijd had als dagaanbieding. En die is nu uitverkocht
[..]
Zit de hele tijd te hunten voor een dekbed, terwijl onedayonly die de hele tijd had als dagaanbieding. En die is nu uitverkocht
[..]
lamequote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daar snap ik ook niets van, misschien zijn ze iets korter? Omdat mannen meestal langer zijn, het enige (serieuze) antwoord dat ik kan bedenken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom zou je dat uberhaupt doen? Een slaapzak maken voor vrouwen
klein faaltjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
aaawquote:
Genantquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij zijn slaapzakken voor vrouwen ook wat warmer. In Nederland geen issue natuurlijk met ons mooie weertje, maar in koude landen wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar snap ik ook niets van, misschien zijn ze iets korter? Omdat mannen meestal langer zijn, het enige (serieuze) antwoord dat ik kan bedenken.
Ik had het niet gezienquote:
http://www.onedayonly.nl/bamboe-voorjaarsdekbed3.htmlquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik kan daar volgens mij gewoon nog bestellen
Zoveel vriendinnen heb ik nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:08 schreef Nizno het volgende:
als het zo lang duurt volgens jullie.. bestellen jullie er toch even 4 pp... voor alle vriendinnetjes 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |