Ik had dat echt niet volgehouden hoor zolang achter een monitor zittenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:55 schreef delano.888 het volgende:
Goed ik gooi er nog ff 1 ep TBBT tegenaan als afleiding..
Dan bestel je toch 2x 4?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:58 schreef EdNoolk het volgende:
Zo kut dat ik er ook hier maar 4 van kan bestellen
Het is een tv, dat scheelt, ik gebruik een tv als pc monitor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik had dat echt niet volgehouden hoor zolang achter een monitor zitten
Mja maar dan nog af en toe heb ik toch een pauze nodig.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het is een tv, dat scheelt, ik gebruik een tv als pc monitor.
wat een faal dan":')quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:58 schreef Studiotje het volgende:
Vind dit wel iets voor me ma, maar ik heb die gekleurde zooi van dit soort en dat ding begint een hoge toon uit te slaan als die lampjes vol zitten
Goed timen .. ik heb heerlijk gegeten zonder iets te missenquote:
ik hoop van nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, dus je kunt bestellen en daarna weer annuleren om de verkoop wat te versnellen, mag niet, maar dat terzijde. Maar wat doen ze dan met die geannuleerde zooi, verkopen ze dan nog een keer ofzo?
En ik durfde niet te huilenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik durfde vannacht niet te gaan poepen.
Mediaplayer, geurtje en een zaag.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:59 schreef tralalala het volgende:
Ik heb net gegeten, nog iets gemist?
Het meest boeiende was volgens mij een monitor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:59 schreef tralalala het volgende:
NIEUWE STUFF.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:59 schreef tralalala het volgende:
WIE BEDREIGDEN JE?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:00 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ik moet huilen van de mensen hier.
Mwah, er worden toch niet zoveel producten van verkocht dus dat zal wel meevallen imo.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:00 schreef mergbot het volgende:
Als er al een apple product zal komen denk ik niet dat er meer dan 10% korting op zit om handel te voorkomen.
Waarom dacht je dat we herhaling haddenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, dus je kunt bestellen en daarna weer annuleren om de verkoop wat te versnellen, mag niet, maar dat terzijde. Maar wat doen ze dan met die geannuleerde zooi, verkopen ze dan nog een keer ofzo?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wachten op iBood dat er vreten langskomt, of die BBQ!
Niets dusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:00 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Mediaplayer, geurtje en een zaag.
ibood gaat even voor me schat..quote:
dat bedreigt je?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:02 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Niemand, maar van dat autistische gedrag van sommigen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |