hahahahahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:49 schreef henkdepenk het volgende:
Iemand een scherm met aanraakbediening kopen?
WAUW!quote:Aan en uit te zetten door de kaarsen te kantelen. Je hoeft dus niet te zoeken naar een
schakelaar.
Ik heb er eentje met een wat lager IQ. Die moet ik echt schudden voordat die aangaatquote:
Zijn opzich wel leuke en handige dingen, maar voor 26 euro wtf.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb er eentje met een wat lager IQ. Die moet ik echt schudden voordat die aangaat
Bedank me maar.quote:Hartelijk dank voor je bestelling op iBOOD!
Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot de bestelling.
Bestelnummer: ---
Je bestelling:
1x DKNY Be Delicious Men 50ml EDT ¤ 19.95
Verzendkosten ¤ 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag ¤ 25.90
Alle vermelde prijzen zijn inclusief 19% BTW.
Ah jij had die gisteren dus gekocht.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:51 schreef henkdepenk het volgende:
Degene die mijn scherm koopt krijgt er gratis van die leuke Philips lampjes bij, of een mini multitool.
Waarom annuleer je hem niet gewoon?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:51 schreef henkdepenk het volgende:
Degene die mijn scherm koopt krijgt er gratis van die leuke Philips lampjes bij, of een mini multitool.
Hehe, heb het niet gekochtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarom annuleer je hem niet gewoon?
banquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:52 schreef henkdepenk het volgende:
[..]
Hehe, heb het niet gekochtwas wel benieuwd naar de reacties
Ik heb em ook gekochtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bedank me maar.
Die lichtjes koop ik niet.
trollquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:52 schreef henkdepenk het volgende:
[..]
Nerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:52 schreef henkdepenk het volgende:
[..]
ja ik ook..quote:
Been there done that. een keer tijdens uitgaan 4 verschillende merken gedronken, totaal 24 of 25 blikjes/flesjes/glazen. Ik heb het gewetenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:53 schreef delano.888 het volgende:
Die energydrink begint een laxerend effect te krijgen, zwaar irritant
Is nog niks vergeleken met kussenslopenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:53 schreef snellejelle het volgende:
als jullie die kaarsjes nou ff kopen, dan gaat het sneller
Ik weet iets beters.. ik zet Elton John "Candle in the wind" opquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:53 schreef snellejelle het volgende:
als jullie die kaarsjes nou ff kopen, dan gaat het sneller
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:53 schreef delano.888 het volgende:
Die energydrink begint een laxerend effect te krijgen, zwaar irritant
niet oplettenquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:54 schreef bartsidee het volgende:
Voor mensen met een chrome browser, ik heb zojuist een extentie gemaakt zodat je een melding krijgt zodra er een nieuwe deal is, dat scheelt weer f5'en
https://chrome.google.com/webstore/detail/nfogdebliooegdhpahgnenmkeocegbob
Zet wel even de refresh in de opties naar beneden voor de hunt, deze staat voor normaal gebruik op enkele minuten.
Wat een autist ben je danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:52 schreef henkdepenk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waarom ik hoop dat er iets leuks komt, heb vannacht eigenlijk al te veel geld uitgegeven aan die hunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |