omg hoop op een ipad is er dus weerquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:44 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Kunne die vrouwen ze de mannen kado doen. Ik verwacht er wel 1 van mijn vriendin eerlijk gezegd.
Ruikt ie naar New York?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Een sensueel, puur, fris, provocerend en sexy parfum, dat de sfeer van New York in zich heeft?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ruikt ie naar New York?Kan nooit goed zijn.
ditquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Een sensueel, puur, fris, provocerend en sexy parfum, dat de sfeer van New York in zich heeft?
Het is geen touchscreenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:45 schreef henkdepenk het volgende:
heb het touchscreenscherm van net kunnen bestellen. ben benieuwd of het een beetje werkt
Het is geen touchscreenschermquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:45 schreef henkdepenk het volgende:
heb het touchscreenscherm van net kunnen bestellen. ben benieuwd of het een beetje werkt
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:45 schreef henkdepenk het volgende:
Als je verwacht dat het een touchscreen is, werkt 'ie niet nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:45 schreef henkdepenk het volgende:
IK ZEI HET NOGquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:41 schreef delano.888 het volgende:
Dit is dus GEEN touchscreen he FYI
Daar heb ik nog 3 van staan, 2 kleine 1 grotequote:
ipad met vingerafdrukkenquote:
te veelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:46 schreef Paxcon het volgende:
Hoeveel geld zal er vandaag wel niet zijn overgemaakt naar iBOOD?
van mij nog 0quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:46 schreef Paxcon het volgende:
Miljoentje?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:46 schreef Paxcon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |