abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101462464
Klopt sproet, ik had dinsdag een tp. Een mooie emmy... Blastodinges. Duimerdeduim! :)

Lieve inca, wat heftig. Hopelijk geeft het de rust die je zo nodig hebt. :*

[ Bericht 33% gewijzigd door prinseszondererwt op 01-09-2011 21:10:24 ]
  donderdag 1 september 2011 @ 21:01:29 #182
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_101462511
Inca :* Pff heftig hoor, maar wel fijn dat er iemand is waarbij je vertrouwd voelt en die jou kan helpen met deze gevoelens.. Ik hoop dat er snel rust krijgt die je nodig hebt en je alles een plaatsje kan geven :*

Bianca hoe gaat het met jou??
Be happy with the little things in life
  donderdag 1 september 2011 @ 21:02:25 #183
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_101462558
PZE spannend *in duimmodus*
pi_101463353
Incapopje, wat een dapper mens ben je ook.... ik denk dat jouw goede verstand je zeker helpt om ermee om te gaan, met eventueel wat hulp van het 'mensje'.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 1 september 2011 @ 21:15:32 #185
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101463423
Inca meiske :*

Ik gebruik fluoxetine, ik wens je net zoveel rust toe als het mij gebracht heeft

PZE ik duim!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 1 september 2011 @ 21:23:09 #186
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_101463944
Thnx lieverds :* Echt thnx, voor alles hier.. Jullie zijn schatten, stuk voor stuk O+ :*

Fluugs, die ja :) En dank je wel, dat klinkt heel hoopgevend :*
3!
pi_101465777
Inca, inderdaad zo mooi verwoord Sorboo.
Van mij ook een Kus, gewoon omdat je het heel hard nodig hebt en verdiend!

Iedereen hier trouwens!! Dus bij deze voor jullie allemaal :*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101466269
Inca fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad. Ik hoop dat de medicatie je rust kan geven.

Pze!!!!!! Ik begin met duimen, deze moet blijven plakken!!

Ophelia, spannend dat je het toch gaat doen. Wanneer hoor je meer?

Isla even een vraagje. Ben jij gewoon doorgegaan met de vit b en tarwekiemolie toen je zwanger was?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_101467248
Trui en Isla :* ik ben hier...
:* inca...
*O* sproet, prachtig!
En hier geen nieuws. Voor de vakantie hebben we een nieuwe tp met een maand uitgesteld, omdat de echo's niet uitkwamen met dat we in Zweden waren. Sinds een paar jaar konden we eindelijk weer eens echt op vakantie in de zomervakantie. Daarna werd ik opeens 5 (!) dagen te vroeg ongesteld, daar was ik niet op ingesteld, dus nog een maand opschuiven. Dit deed wel veel met me, ik heb het gevoel dat ik nu 2 maanden heb weggegooid, al weet ik qua gevoel dat het ook wel even goed voor ons kan zijn, de rust. Lang verhaal kort dus geen tp geweest hier, en dat zeker nog een maand niet... Tot die tijd kruip ik ook weer lekker weg onder m'n steentje. Die is toch wel heel comfortabel ondertussen... :@
gewoon ook even een dikke :* voor iedereen, gewoon omdat het kan...
pi_101467765
Lieve Incantrix en lief mijsje, jullie zijn me beiden lief, een virtuele kus voor jullie nu. Een knuffel hoop ik jullie beiden binnenkort (weer) te geven.

:*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 2 september 2011 @ 08:26:08 #191
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101478680
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:16 schreef Vlindur het volgende:
Lieve Incantrix en lief mijsje, jullie zijn me beiden lief, een virtuele kus voor jullie nu. Een knuffel hoop ik jullie beiden binnenkort (weer) te geven.

:*
Sorry dat ik met je mooie woorden aan de haal ga maar: +1! :*

PZE, mijn duimen draaien voor je!
A grand adventure has begun.
  vrijdag 2 september 2011 @ 08:28:49 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101478706
Mijsje :*
pi_101479867
Inca, wat fijn dat je dat gesprek hebt gehad en dat je nu met medicatie je je hopelijk wat beter gaat voelen. :*

Mijsje wat duurt het toch allemaal lang op deze manier...Ik hoop dat je wel van je vakantie hebt kunnen genieten. Kruip maar weer lekker onder je steen. Jouw tijd komt echt nog wel. :*

PZE een blastocycst!! Dat is echt een geweldig embryootje! Oeh ik ga weer heel hard duimen!!!! ^O^

Sproet, ik ben met de tarwekiemolie nog anderhalve week doorgegaan na de positieve test, tot de derde hcg-test, toen het goed bleek te zitten ben ik gestopt. Vit b complex ben ik blijven slikken, (is gewoon goed) B6 sporadisch(tegen ochtendmisselijkheid, dus hoeft niet meer persé) :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_101480217
PZE, ik duim keihard voor je! Kom samen op de bank zitten met je straks..!

Andere dames :*

Hier om half 2 weer pupo.. weer beide embryootjes goed ontdooit... daaraan ligt het niet, maar dat plakken..
pi_101480289
Bedankt allemaal. O+

Orea, ik dacht net aan je! Veel succes straks, fijn dat het ontdooien weer goed is gegaan. Ik duim voor plakkertjes. :*
pi_101480812
Even voorstellen..
Wij zijn nu ongeveer 2 jaar bezig met zwanger worden, maar helaas nog zonder resultaat. In het begin hebben we het overgewicht van mijn vrouw de schuld gegeven, dus is zij op eigen kracht 50+ kg afgevallen. Vervolgens een tijdje rust aangehouden om het lichaam toch ook de kans te geven wat te herstellen. Na ongeveer een maand of 6 zijn we weer volle bak aan het klussen, maar nog steeds zonder resultaat. Af en toe wel een paar dagen over tijd, maar iedere keer nog zonder resultaat. De keren dat ze over tijd was, was de menstruatie wel extremer dan normaal. Enorme bloedingen met dikke proppen; dat wat het normaliter niet is. Na een paar maanden zijn we naar de huisarts gegaan, daar een verwijzing gekregen en zodoende bij de gynaecoloog terecht gekomen.

Na een teleurstellend intakegesprek (het "gesprek" duurde ongeveer 10 minuten, waarvan het merendeel bestond uit het lezen van de vragenlijst en het stellen van losse vragen) werden we weggestuurd met de boodschap "als je zwanger bent moet je maar even bellen, en als je niet zwanger bent ook". Onervaren en een beetje afgeschrikt weer op huis aan.

Bij de menstruatie die daarop volgde hebben we weer contact gehad met de gynaecoloog voor de eerste follikelmeting. Aangekomen in het ziekenhuis ging het allemaal vrij snel ("Gaat u daar maar liggen" en hups een inwendig-echo-apparaat naar binnen) en dat had ook z'n weerslag op mijn vrouw. De inwendige echo was absoluut niet prettig en dat bracht ook al gelijk vrees voor de rest van het traject. Gelukkig was de assistent begripvol en probeert het nu eerst uitwendig (wat nu in de meeste gevallen goed gaat) voordat ze het inwendig probeert.

Na de laatste eisprong is bij vrouwlief bloed geprikt voor de hormoonspiegel en hebben we afgedwongen dat er bij mij een semenonderzoek zou plaatsvinden. Dit laatste omdat ik van mening ben dat het onderzoek bij mij toch wel iets of wat makkelijker gaat dan bij mijn vrouw en als het probleem bij mij ligt vind ik het onzin om iedere keer m'n vrouw te zien janken op een tafel wat misschien voor niets is.
De onderzoeksresultaten tot zover zijn allemaal goed; mijn sperma is in orde (de gynaecoloog zei zelfs "zelden zulk goed zaad gezien", wat dan wel weer een opstekertje voor mijn ego is ;)) en de hormoonspiegel van vrouwlief is ook prima.

Nu gaan we a.s. dinsdag weer een follikelmeting doen en daarna de samenlevingstest.

Onze ervaring is wel dat je alles moet vragen over het hoe / wat / waar van een onderzoek. We hebben ons wel ingelezen in welke onderzoeken er allemaal zijn, maar je komt toch veel verschillende verhalen tegen en zodoende weet je nog niet waar je aan toe bent.

Daarnaast ervaren we weinig (lees: geen) steun vanuit onze omgeving. Mijn ouders kunnen er moeilijk over praten, haar ouders steken hun kop in het zand, mijn broer begon te lachen bij het horen dat we naar de gynaecoloog zijn geweest en haar zus doet heel blasé over de onderzoeken.
Ik snap ook wel dat het voor mensen moeilijk is om over te praten en we willen zelf ook niet dat het alleen maar daar over gaat, maar het is toch ook wel fijn als je met iemand anders dan alleen je partner hier over kan praten. Al is het maar dat iemand anders tegen je zegt "Vervelend, maar het komt vast goed".

Enfin, we wachten in spanning af zullen maar zeggen. Ik heb er nog steeds goede hoop op, al is dat niet meer dan een gevoel :)
  vrijdag 2 september 2011 @ 10:37:52 #197
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101481060
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:02 schreef Orea het volgende:
PZE, ik duim keihard voor je! Kom samen op de bank zitten met je straks..!

Andere dames :*

Hier om half 2 weer pupo.. weer beide embryootjes goed ontdooit... daaraan ligt het niet, maar dat plakken..
* stuurt wat plakhormonen richting Orea

Ik hoop zo dat ze deze keer gewoon lekker blijven plakken.... :*
  vrijdag 2 september 2011 @ 10:40:55 #198
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101481146
Userpia :*

Ik zou Welkom willen zeggen, maar dat suggereert bijna dat het 'leuk' is om hier mee te posten. Onbegrip vanuit de omgeving is erg klote, praat maar gewoon hier mee en stel je vragen, helaas zijn er hier genoeg ervaringsdeskundigen te vinden....
pi_101481927
Orea & PZE ik ga voor jullie duimen :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_101482469
Userpia, hopelijk kun je hier de boel een beetje van je af schrijven. Het is niet niks.

Isla... jij kwam met goede raad over ananas voor de innesteling, maar jij bent de enige die dat zegt voor zover ik kan vinden. Via google kom ik alleen enge miskraamverhalen tegen. Heb jij het van de gyn of van een betrouwbare bron? (Niet dat ik je wantrouw, ben gewoon nieuwsgierig.)
pi_101482975
Inca, dikke :* ik hoop dat je je gauw beter zult voelen

*O* *O* *O* voor Sproetje! Gefeliciteerd!

PZE en Orea, wat spannend(ook vast zenuwslopend die wachttijd na terugplaatsing...) dik duim heel hard voor jullie
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101483118
@flugeltje & prinseszondererwt: dank je wel :) Leuk is het misschien niet, maar het is wel prettig dat je je verhaal kunt delen met gelijkgestemden. Ik merk dat gedurende het traject er toch ook een opbouw is van frustraties; van de communicatie vanuit het ziekenhuis, maar ook irritaties vanwege de reacties uit de omgeving of andere dingen.

Simpel voorbeeld: wij ergeren ons bijvoorbeeld aan mensen/stellen die het hebben / "nemen" van een kind maar vanzelfsprekend vinden. Overigens staat nemen hier bewust tussen aanhalingstekens omdat ik van mening ben dat je een kind niet neemt, maar krijgt (maar dat terzijde). Wij hebben dan wellicht de ouderwetse opvatting dat als je een kind krijgt, je je leven daarop moet aanpassen. Zaken als uit eten met z'n tweetjes of naar bioscoop zit er dan gewoon een tijdje niet meer in. En als het kind dan oud genoeg is kan het dan wel eens een keer gaan logeren bij opa & oma, maar niet bij elke poep of scheet wegbrengen "omdat dat handiger is". Juist omdat het nu bij ons meer moeite kost, wordt die frustratie groter.

Het is nu (vooral voor mij) de truc om de rand-irritaties zoveel mogelijk los te laten en me te focussen op alles wat te wachten staat in het ziekenhuis. Het is alleen de ellende dat het onderzoek er voor mij eigenlijk al wel op zit. M'n zaad is goed, dusjah, weinig meer aan te onderzoeken. En aangezien de onderzoeken bij mijn vrouw niet echt vanzelf verlopen heb ik ook angst dat de samenlevingstest ook behoorlijk intens zal zijn voor haar.

De pest is gewoon dat zij nare sexuele ervaringen heeft gehad in het verleden (ik ben haar 2e en de eerste was niet bepaald delicaat) waardoor inwendige onderzoeken moeizaam verlopen. Zodra 'daar' iets gebeurd wat voor haar vervelend voelt, schiet alles op slot. D'r benen gaan dicht en er komt niets meer tussen. Het is een onbewuste reactie waar ze dan geen controle meer over heeft met als gevolg dat het inwendig onderzoek alleen nog maar vervelender wordt. Daarnaast worden de dagen voordat je weer een onderzoek hebt ook weer vrij beladen met spanning en zenuwen voor wat er komen gaat. Combineer dat met niet weten wat je te wachten staat en de spanning is om te snijden. Ook niet bevorderlijk lijkt me.

Dinsdag weten we in ieder geval weer meer...
pi_101488175
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:46 schreef UsurPia het volgende:
Simpel voorbeeld: wij ergeren ons bijvoorbeeld aan mensen/stellen die het hebben / "nemen" van een kind maar vanzelfsprekend vinden. Overigens staat nemen hier bewust tussen aanhalingstekens omdat ik van mening ben dat je een kind niet neemt, maar krijgt (maar dat terzijde). Wij hebben dan wellicht de ouderwetse opvatting dat als je een kind krijgt, je je leven daarop moet aanpassen. Zaken als uit eten met z'n tweetjes of naar bioscoop zit er dan gewoon een tijdje niet meer in. En als het kind dan oud genoeg is kan het dan wel eens een keer gaan logeren bij opa & oma, maar niet bij elke poep of scheet wegbrengen "omdat dat handiger is". Juist omdat het nu bij ons meer moeite kost, wordt die frustratie groter.
DAT! Precies dat! De zus van mijn man is wel zo :+
Vanavond gaan de kinderen naar mijn schoonouders.. En waarom? Dan kunnen ze morgen eens uitslapen :+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 september 2011 @ 14:28:18 #204
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101488335
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:24 schreef Tally het volgende:

[..]

Vanavond gaan de kinderen naar mijn schoonouders.. En waarom? Dan kunnen ze morgen eens uitslapen :+
mja... ik neem die van mij eigenlijk overal mee naar toe :@ Dus ook uit eten...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 2 september 2011 @ 14:29:02 #205
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101488363
Oeh deze discussie ga ik maar niet voeren, ik breng Willem ook nogal makkelijk weg wat dat betreft. Hij is er zelf ook zo makkelijk in dus dat maakt dat het niet zoveel moeite kost om die stap te nemen... Als we uit eten gaan vind ie dat niet leuk, bij oma logeren is het einde.... Keus is dan vrij simpel.

Enfin; ik ben er van overtuigd dat iedereen op z'n eigen manier het beste voor z'n kind wil ;)
pi_101488597
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:28 schreef Sjeen het volgende:

[..]

mja... ik neem die van mij eigenlijk overal mee naar toe :@ Dus ook uit eten...
Is ook een makkelijk en heerlijk kind die van jou. Die KAN je ook overal mee naar toe nemen O+
pi_101488629
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:29 schreef flugeltje het volgende:
Oeh deze discussie ga ik maar niet voeren, ik breng Willem ook nogal makkelijk weg wat dat betreft. Hij is er zelf ook zo makkelijk in dus dat maakt dat het niet zoveel moeite kost om die stap te nemen... Als we uit eten gaan vind ie dat niet leuk, bij oma logeren is het einde.... Keus is dan vrij simpel.

Enfin; ik ben er van overtuigd dat iedereen op z'n eigen manier het beste voor z'n kind wil ;)
Als je eens uit eten gaat ja. Mijn schoonzus brengt ze 3 keer in de maand een weekend weg. Maar dit is inderdaad een discussie die hier niet hoort :+
pi_101489775
quote:
LOL :) Ik ben blij dat ik niet de enige ben met deze frustratie :) (welk topic kan ik wel gebruiken om dat te ventileren?)
  vrijdag 2 september 2011 @ 15:09:53 #209
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101489948
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 15:05 schreef UsurPia het volgende:

[..]

LOL :) Ik ben blij dat ik niet de enige ben met deze frustratie :) (welk topic kan ik wel gebruiken om dat te ventileren?)
Zelf een topic knutselen uiteraard.

En dan wachten tot maandag, ben er dit weekend niet gooi ik mezelf maandag ook wel in de discussie :+
pi_101490591
Ik heb een mooie 7 cellige en een mooie 8 cellige embryo in mijn buik! Nu mijn steen opzoeken, broeden en heel hard duimen...
  vrijdag 2 september 2011 @ 15:30:53 #212
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101490759
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 15:26 schreef Orea het volgende:
Ik heb een mooie 7 cellige en een mooie 8 cellige embryo in mijn buik! Nu mijn steen opzoeken, broeden en heel hard duimen...
Ik duim met je mee... :*
pi_101490760
Super! Kaarsjes aan en broeden maar! En wat zijn de werknamen geworden Orea?
pi_101490854
quote:
ik duim en brand-kaarsen mee :)
pi_101490900
Die hebben we (nog) niet :D
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 september 2011 @ 15:37:27 #216
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101490982
quote:
een 'mam'pak voor jou :*

ik opteer voor Phineas en Ferb ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 2 september 2011 @ 15:37:39 #217
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101490992
Dan stem ik voor Pritt en Pattex
pi_101491060
quote:
Zal heeeeel hard voor je duimen lieverd :* :* :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 2 september 2011 @ 15:52:39 #219
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101491525
sproet-je, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_101491997
De duimen draaien weer Orea! Nu lekker broeden.
pi_101494513
Sproetje, gefelciteerd!! Wat een mooie, duidelijke test!

PZE, heel veel succes met de wachtweken... wat spannend weer! :*

Mijsje... :* :* :*

Incantrix, jeetje...ik kan me voorstellen dat het heel heftig moet zijn geweest voor je. Hopelijk krijg je nu wat rust van binnen en kun je het allemaal beter een plekje geven en er beter mee om gaan... :*

Orea, ik duim weer voor je mee!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_101495920
PZE, ik heb de ananas-tip van het forum van Fertilityfriends.com.
Als je "implantation" (innesteling) en "bromelain" (de stof waar het om gaat in ananas) even googelt kun je behoorlijk wat info vinden. Het is niet onomstotelijk bewezen dat het werkt...maar you never know! :)
pi_101495931
Orea PUPO!!!!!!! Yeaaaaah ik duim weer mega mega hard!!! ^O^ ^O^ ^O^
pi_101496384
O+ Orea PUPO *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:32:59 #225
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_101497074
* droomvrouwtje gooit pattex het topic in Orea PUPO spannend mijn duimen draaien

UserPia ''welkom'' ti's jammer dat je hier moet melden. Ik las dat jullie zoveel problemen hebben met het ziekenhuis, is het niet misschien niet handig om naar een ander ziekenhuis te gaan, desnoods gooi je het op een second opinion. Ik zou het niet pikken als het zo met mij om werd gegaan en er niet rekening werd gehouden met mij. Heel succes verder
  vrijdag 2 september 2011 @ 20:15:49 #226
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101500977
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2011 15:37 schreef flugeltje het volgende:
Dan stem ik voor Pritt en Pattex
_O-

Verder sluit ik me aan bij alle goede wensen voor PZE & Orea, lekker broeden inderdaad!! oO<
Incantrix, wat goed om te lezen dat je medicijnen hebt gekregen om je te helpen om alles wat meer los te laten.
Usurpia, welkom hier, ook al is het natuurlijk helemaal niet leuk... nouja you know. Wel interessant om de beleving van een man te lezen. En wat ontzettend naar voor je vrouw dat de onderzoeken zo confronterend zijn :{ Hoop dat er niet al te veel meer nodig zijn!
En dan nog een :* voor mijsje onder dr steen... hopelijk heb je een fijne vakantie gehad en heeft de rust jullie goed gedaan.

Hier is de week voorbijgevlogen, ondanks dat ik alleen thuis was, dus heb geen contact met de huisarts gehad. Dit weekend eens even met vriendje praten hoe hij het de komende tijd voor zich ziet, en dan eventueel volgende week informeren of er alvast een bloedonderzoek bij mij gedaan kan worden. Stom eigenlijk, dat ik dat niet zomaar durf, moet me er wel echt toe zetten :@
pi_101504420
@UsurPia: welkom. Leuk om hier weer eens een man te zien.
Hopelijk ben je snel weer weg hier. :P
Naar dat je vrouw zo'n moeite heeft met de onderzoeken.
Zegt ze dat wel zodat ze extra voorzichtig zijn?
Bij mij staat kennelijk in het systeem dat ik niet dol ben op die vogelbekdingen, dus daar zijn ze altijd extra rustig mee (en mogen altijd blijven zitten als insemineren niet lukt en er iemand bijgehaald moet worden).

Orea met 15 cellen PUPO. *O*
Broed ze.

ican en Mijs: :*

@LB: volgens mij zou jij veel meer rust hebben als je een planning zou hebben. :*
Zou een goede planning niet fijn zijn, zelfs als dat een paar maanden uitstel betekent?

Isla: :W
Alles ok en barst je al uit je broeken? :D
pi_101509851
LB, ben het met Koloon eens hoor..en je kunt altijd iets plannen en er uiteindelijk vanaf zien, of uitstellen. Maar de hele MMM duurt onwijs lang, je"groeit" er als het ware in mee. Niets gaat snel daar. Dus begin toch maar de eerste stappen te zetten... afbellen kan altijd nog! :*

Usurpia: Welkom (helaas) en snel weer wegwezen jij! ;) (niet alleen jij hoor, ik wil iedereen weg hebben hier)

Koloon, alles ok hier en ik ben de afgelopen week wel ontploft ja. :D Al durven onbekenden niets te zeggen, ik zie ze wel staren naar mn pensje. Durf bijna geen patatje meer te eten in het openbaar haha. Oh ik gun jullie allemaal zo'n pensje!!! :') :*
Wanneer begint je IVFcyclus ook alweer? Ben t even kwijt... :@
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:54:29 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101510067
Kolonia en Isla, jullie hebben allebei gelijk denk ik ;) beter snel gepland en dan afgezegd dan steeds maar wachten en ondertussen mezelf opvreten... planning = rust, dat is sowieso waar. Thx :*
pi_101520593
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:50 schreef IslaBonita het volgende:
Koloon, alles ok hier en ik ben de afgelopen week wel ontploft ja. :D Al durven onbekenden niets te zeggen, ik zie ze wel staren naar mn pensje. Durf bijna geen patatje meer te eten in het openbaar haha. Oh ik gun jullie allemaal zo'n pensje!!! :') :*
Wanneer begint je IVFcyclus ook alweer? Ben t even kwijt... :@
Woensdag begin ik met spuiten. :)
pi_101520634
Oh woensdag al!!!! :o Wat spannend! Beetje "zin" in? Klinkt stom, maar had ik wel. Had het gevoel van "er gaat nu eindelijk iets gebeuren"! :s)

LB, maandag meteen bellen dus! ;)
pi_101526884
Even *O* . Mijn man vertelde gister de buurvrouw dat hij graag een 2de wil. Dus misschien gaan we WEL nog eens de medische molen in *O*
Klinkt gek maar ik heb er zin an :D Maar ik geloof dat het niet de bedoeling is dat ik dit rond ga schreeuwen. Maar moest het even kwijt :P
pi_101528080
Woensdag al Koloon! You go girl. :*

Spannend Tally. Hadden jullie het al over een tweede gehad samen? Wel heel leuk iig. :)
pi_101530144
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 16:52 schreef prinseszondererwt het volgende:
Woensdag al Koloon! You go girl. :*

Spannend Tally. Hadden jullie het al over een tweede gehad samen? Wel heel leuk iig. :)
Ja hadden we het al heel snel over. Hubbie ziet/zag alleen dat medisch trajcet niet zitten. Maar sprak daarom nooit hardop over een tweede. Gister voor het eerst. En doet me onwijs goed.
Nu even laten rusten en dan eens hebben over dat medische traject.
Of hij dat echt niet meer ziet zitten.
pi_101531346
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 10:18 schreef IslaBonita het volgende:
Oh woensdag al!!!! :o Wat spannend! Beetje "zin" in? Klinkt stom, maar had ik wel. Had het gevoel van "er gaat nu eindelijk iets gebeuren"! :s)
Ja, inderdaad heel erg zin in!
Kom maar op met die spuiten!
Beetje jammer dat de eerste spuit woensdag bij mijn ex gezet moet worden, maar hij maakt er zo'n potje van dat ik daar echt moet zijn.
Exen, ik begin er nooit meer aan,. :{w
pi_101532004
PZE, gaat ie goed onder je steen? Hou je het nog een beetje uit?

Koloon, vet spannend! Maar heel logisch hoor, ik had ook zo'n zin in die eerste ivf toen! Aktie! Kansen!

Tally, wat leuk :D

LB een planning kan al zoveel rust geven!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101545972
Wat een ramp, dat wachten. :X

Orea, extra duimen voor deze twee dan. Wat confronterend zo'n echo, lijkt me. :*
pi_101552923
Vreselijk hè? Het lijkt zo kort, die 1,5/2 weken wachten.. maar het voelt soms wel als een jaar! Je hebt dit keer ondersteuning van de utrogestan toch? (ook zo vreselijk :') maar hopelijk doet het zijn werk goed!)
pi_101553888
Orea, ik hoop op 2 mooie plakketjes! :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zondag 4 september 2011 @ 14:53:59 #240
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_101554321
Sproet een hele dikke (!) felicitatie, wat een fantastisch nieuws! :*

Orea, mijn duimen draaien overuren meis! :* Hopelijk zit je er helemaal naast met je voorgevoel!!

PZE, ook voor jou duimgedraai!! :*

Kolonia, actie! Fijn! :*

Tally dat biedt perspectie-hief! *O*

Inca & Mijsje, voor jullie een hele dikke knuffel meiden. Ik hoop zo dat jullie de wind snel eens heel erg mee gaan krijgen! :*

En ook voor alle andere meisjes hier een dikke :*.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')