abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101482975
Inca, dikke :* ik hoop dat je je gauw beter zult voelen

*O* *O* *O* voor Sproetje! Gefeliciteerd!

PZE en Orea, wat spannend(ook vast zenuwslopend die wachttijd na terugplaatsing...) dik duim heel hard voor jullie
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101483118
@flugeltje & prinseszondererwt: dank je wel :) Leuk is het misschien niet, maar het is wel prettig dat je je verhaal kunt delen met gelijkgestemden. Ik merk dat gedurende het traject er toch ook een opbouw is van frustraties; van de communicatie vanuit het ziekenhuis, maar ook irritaties vanwege de reacties uit de omgeving of andere dingen.

Simpel voorbeeld: wij ergeren ons bijvoorbeeld aan mensen/stellen die het hebben / "nemen" van een kind maar vanzelfsprekend vinden. Overigens staat nemen hier bewust tussen aanhalingstekens omdat ik van mening ben dat je een kind niet neemt, maar krijgt (maar dat terzijde). Wij hebben dan wellicht de ouderwetse opvatting dat als je een kind krijgt, je je leven daarop moet aanpassen. Zaken als uit eten met z'n tweetjes of naar bioscoop zit er dan gewoon een tijdje niet meer in. En als het kind dan oud genoeg is kan het dan wel eens een keer gaan logeren bij opa & oma, maar niet bij elke poep of scheet wegbrengen "omdat dat handiger is". Juist omdat het nu bij ons meer moeite kost, wordt die frustratie groter.

Het is nu (vooral voor mij) de truc om de rand-irritaties zoveel mogelijk los te laten en me te focussen op alles wat te wachten staat in het ziekenhuis. Het is alleen de ellende dat het onderzoek er voor mij eigenlijk al wel op zit. M'n zaad is goed, dusjah, weinig meer aan te onderzoeken. En aangezien de onderzoeken bij mijn vrouw niet echt vanzelf verlopen heb ik ook angst dat de samenlevingstest ook behoorlijk intens zal zijn voor haar.

De pest is gewoon dat zij nare sexuele ervaringen heeft gehad in het verleden (ik ben haar 2e en de eerste was niet bepaald delicaat) waardoor inwendige onderzoeken moeizaam verlopen. Zodra 'daar' iets gebeurd wat voor haar vervelend voelt, schiet alles op slot. D'r benen gaan dicht en er komt niets meer tussen. Het is een onbewuste reactie waar ze dan geen controle meer over heeft met als gevolg dat het inwendig onderzoek alleen nog maar vervelender wordt. Daarnaast worden de dagen voordat je weer een onderzoek hebt ook weer vrij beladen met spanning en zenuwen voor wat er komen gaat. Combineer dat met niet weten wat je te wachten staat en de spanning is om te snijden. Ook niet bevorderlijk lijkt me.

Dinsdag weten we in ieder geval weer meer...
pi_101488175
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:46 schreef UsurPia het volgende:
Simpel voorbeeld: wij ergeren ons bijvoorbeeld aan mensen/stellen die het hebben / "nemen" van een kind maar vanzelfsprekend vinden. Overigens staat nemen hier bewust tussen aanhalingstekens omdat ik van mening ben dat je een kind niet neemt, maar krijgt (maar dat terzijde). Wij hebben dan wellicht de ouderwetse opvatting dat als je een kind krijgt, je je leven daarop moet aanpassen. Zaken als uit eten met z'n tweetjes of naar bioscoop zit er dan gewoon een tijdje niet meer in. En als het kind dan oud genoeg is kan het dan wel eens een keer gaan logeren bij opa & oma, maar niet bij elke poep of scheet wegbrengen "omdat dat handiger is". Juist omdat het nu bij ons meer moeite kost, wordt die frustratie groter.
DAT! Precies dat! De zus van mijn man is wel zo :+
Vanavond gaan de kinderen naar mijn schoonouders.. En waarom? Dan kunnen ze morgen eens uitslapen :+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 september 2011 @ 14:28:18 #204
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101488335
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:24 schreef Tally het volgende:

[..]

Vanavond gaan de kinderen naar mijn schoonouders.. En waarom? Dan kunnen ze morgen eens uitslapen :+
mja... ik neem die van mij eigenlijk overal mee naar toe :@ Dus ook uit eten...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 2 september 2011 @ 14:29:02 #205
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101488363
Oeh deze discussie ga ik maar niet voeren, ik breng Willem ook nogal makkelijk weg wat dat betreft. Hij is er zelf ook zo makkelijk in dus dat maakt dat het niet zoveel moeite kost om die stap te nemen... Als we uit eten gaan vind ie dat niet leuk, bij oma logeren is het einde.... Keus is dan vrij simpel.

Enfin; ik ben er van overtuigd dat iedereen op z'n eigen manier het beste voor z'n kind wil ;)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_101488597
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:28 schreef Sjeen het volgende:

[..]

mja... ik neem die van mij eigenlijk overal mee naar toe :@ Dus ook uit eten...
Is ook een makkelijk en heerlijk kind die van jou. Die KAN je ook overal mee naar toe nemen O+
pi_101488629
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:29 schreef flugeltje het volgende:
Oeh deze discussie ga ik maar niet voeren, ik breng Willem ook nogal makkelijk weg wat dat betreft. Hij is er zelf ook zo makkelijk in dus dat maakt dat het niet zoveel moeite kost om die stap te nemen... Als we uit eten gaan vind ie dat niet leuk, bij oma logeren is het einde.... Keus is dan vrij simpel.

Enfin; ik ben er van overtuigd dat iedereen op z'n eigen manier het beste voor z'n kind wil ;)
Als je eens uit eten gaat ja. Mijn schoonzus brengt ze 3 keer in de maand een weekend weg. Maar dit is inderdaad een discussie die hier niet hoort :+
pi_101489775
quote:
LOL :) Ik ben blij dat ik niet de enige ben met deze frustratie :) (welk topic kan ik wel gebruiken om dat te ventileren?)
  vrijdag 2 september 2011 @ 15:09:53 #209
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101489948
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 15:05 schreef UsurPia het volgende:

[..]

LOL :) Ik ben blij dat ik niet de enige ben met deze frustratie :) (welk topic kan ik wel gebruiken om dat te ventileren?)
Zelf een topic knutselen uiteraard.

En dan wachten tot maandag, ben er dit weekend niet gooi ik mezelf maandag ook wel in de discussie :+
pi_101490591
Ik heb een mooie 7 cellige en een mooie 8 cellige embryo in mijn buik! Nu mijn steen opzoeken, broeden en heel hard duimen...
  vrijdag 2 september 2011 @ 15:30:53 #212
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101490759
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 15:26 schreef Orea het volgende:
Ik heb een mooie 7 cellige en een mooie 8 cellige embryo in mijn buik! Nu mijn steen opzoeken, broeden en heel hard duimen...
Ik duim met je mee... :*
pi_101490760
Super! Kaarsjes aan en broeden maar! En wat zijn de werknamen geworden Orea?
pi_101490854
quote:
ik duim en brand-kaarsen mee :)
pi_101490900
Die hebben we (nog) niet :D
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 september 2011 @ 15:37:27 #216
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101490982
quote:
een 'mam'pak voor jou :*

ik opteer voor Phineas en Ferb ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 2 september 2011 @ 15:37:39 #217
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101490992
Dan stem ik voor Pritt en Pattex
pi_101491060
quote:
Zal heeeeel hard voor je duimen lieverd :* :* :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 2 september 2011 @ 15:52:39 #219
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101491525
sproet-je, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_101491997
De duimen draaien weer Orea! Nu lekker broeden.
pi_101494513
Sproetje, gefelciteerd!! Wat een mooie, duidelijke test!

PZE, heel veel succes met de wachtweken... wat spannend weer! :*

Mijsje... :* :* :*

Incantrix, jeetje...ik kan me voorstellen dat het heel heftig moet zijn geweest voor je. Hopelijk krijg je nu wat rust van binnen en kun je het allemaal beter een plekje geven en er beter mee om gaan... :*

Orea, ik duim weer voor je mee!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_101495920
PZE, ik heb de ananas-tip van het forum van Fertilityfriends.com.
Als je "implantation" (innesteling) en "bromelain" (de stof waar het om gaat in ananas) even googelt kun je behoorlijk wat info vinden. Het is niet onomstotelijk bewezen dat het werkt...maar you never know! :)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_101495931
Orea PUPO!!!!!!! Yeaaaaah ik duim weer mega mega hard!!! ^O^ ^O^ ^O^
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_101496384
O+ Orea PUPO *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:32:59 #225
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_101497074
* droomvrouwtje gooit pattex het topic in Orea PUPO spannend mijn duimen draaien

UserPia ''welkom'' ti's jammer dat je hier moet melden. Ik las dat jullie zoveel problemen hebben met het ziekenhuis, is het niet misschien niet handig om naar een ander ziekenhuis te gaan, desnoods gooi je het op een second opinion. Ik zou het niet pikken als het zo met mij om werd gegaan en er niet rekening werd gehouden met mij. Heel succes verder
Be happy with the little things in life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')