DAT! Precies dat! De zus van mijn man is wel zoquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:46 schreef UsurPia het volgende:
Simpel voorbeeld: wij ergeren ons bijvoorbeeld aan mensen/stellen die het hebben / "nemen" van een kind maar vanzelfsprekend vinden. Overigens staat nemen hier bewust tussen aanhalingstekens omdat ik van mening ben dat je een kind niet neemt, maar krijgt (maar dat terzijde). Wij hebben dan wellicht de ouderwetse opvatting dat als je een kind krijgt, je je leven daarop moet aanpassen. Zaken als uit eten met z'n tweetjes of naar bioscoop zit er dan gewoon een tijdje niet meer in. En als het kind dan oud genoeg is kan het dan wel eens een keer gaan logeren bij opa & oma, maar niet bij elke poep of scheet wegbrengen "omdat dat handiger is". Juist omdat het nu bij ons meer moeite kost, wordt die frustratie groter.
mja... ik neem die van mij eigenlijk overal mee naar toequote:Op vrijdag 2 september 2011 14:24 schreef Tally het volgende:
[..]
DAT! Precies dat! De zus van mijn man is wel zo
Vanavond gaan de kinderen naar mijn schoonouders.. En waarom? Dan kunnen ze morgen eens uitslapen
Is ook een makkelijk en heerlijk kind die van jou. Die KAN je ook overal mee naar toe nemenquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
mja... ik neem die van mij eigenlijk overal mee naar toeDus ook uit eten...
Als je eens uit eten gaat ja. Mijn schoonzus brengt ze 3 keer in de maand een weekend weg. Maar dit is inderdaad een discussie die hier niet hoortquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:29 schreef flugeltje het volgende:
Oeh deze discussie ga ik maar niet voeren, ik breng Willem ook nogal makkelijk weg wat dat betreft. Hij is er zelf ook zo makkelijk in dus dat maakt dat het niet zoveel moeite kost om die stap te nemen... Als we uit eten gaan vind ie dat niet leuk, bij oma logeren is het einde.... Keus is dan vrij simpel.
Enfin; ik ben er van overtuigd dat iedereen op z'n eigen manier het beste voor z'n kind wil
LOLquote:DAT! Precies dat! De zus van mijn man is wel zo
Vanavond gaan de kinderen naar mijn schoonouders.. En waarom? Dan kunnen ze morgen eens uitslapen
Zelf een topic knutselen uiteraard.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:05 schreef UsurPia het volgende:
[..]
LOLIk ben blij dat ik niet de enige ben met deze frustratie
(welk topic kan ik wel gebruiken om dat te ventileren?)
Ik duim met je mee...quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:26 schreef Orea het volgende:
Ik heb een mooie 7 cellige en een mooie 8 cellige embryo in mijn buik! Nu mijn steen opzoeken, broeden en heel hard duimen...
ik duim en brand-kaarsen meequote:Op vrijdag 2 september 2011 15:26 schreef Orea het volgende:
Ik heb een mooie 7 cellige en een mooie 8 cellige embryo in mijn buik! Nu mijn steen opzoeken, broeden en heel hard duimen...
een 'mam'pak voor jouquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:26 schreef Orea het volgende:
Zal heeeeel hard voor je duimen lieverdquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:26 schreef Orea het volgende:
quote:
Woensdag begin ik met spuiten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:50 schreef IslaBonita het volgende:
Koloon, alles ok hier en ik ben de afgelopen week wel ontploft ja.Al durven onbekenden niets te zeggen, ik zie ze wel staren naar mn pensje. Durf bijna geen patatje meer te eten in het openbaar haha. Oh ik gun jullie allemaal zo'n pensje!!!
![]()
![]()
Wanneer begint je IVFcyclus ook alweer? Ben t even kwijt...
Ja hadden we het al heel snel over. Hubbie ziet/zag alleen dat medisch trajcet niet zitten. Maar sprak daarom nooit hardop over een tweede. Gister voor het eerst. En doet me onwijs goed.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:52 schreef prinseszondererwt het volgende:
Woensdag al Koloon! You go girl.
Spannend Tally. Hadden jullie het al over een tweede gehad samen? Wel heel leuk iig.
Ja, inderdaad heel erg zin in!quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:18 schreef IslaBonita het volgende:
Oh woensdag al!!!!Wat spannend! Beetje "zin" in? Klinkt stom, maar had ik wel. Had het gevoel van "er gaat nu eindelijk iets gebeuren"!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep.quote:Op maandag 5 september 2011 17:37 schreef Orea het volgende:
Ben je nu al ongesteld PZE? Zelfs met utrogestan?
Dit was de laatste cryo van de eerste ivf.quote:Op maandag 5 september 2011 17:45 schreef Orea het volgende:
gewoon kut dit! Hoeveel cryo's heb je nog? Of was dit de laatste?
Godver...quote:Op maandag 5 september 2011 17:32 schreef prinseszondererwt het volgende:
Nou, zelfs blasto-emmy vond het niet gezellig bij mij de buik. Helaas.
En dat bewijst maar weer dat het in elk ziekenhuis weer even anders gaat.quote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Orea het volgende:
Nee hoor Koloon, ze laten gewoon even zien hoe je de vloeistof opzuigt/bereidt etc, en hoe je het beste kunt prikken.. wellicht oefenen met prikken in een sinaasappel ofzo
Ik zat al lezende te bedenken hoe ik het onder woorden zou brengen, maar jij (en Inca) doen het al voor me. Rest mij dus alleen : dat dus!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:31 schreef Kolonia het volgende:
Misschien is het ook niet de verantwoordelijkheid van de afdeling voortplantingsgeneeskunde om de verkrampingsproblemen van je vrouw op te lossen?
Misschien moeten jullie dat zelf doen d.m.v. therapie, een sexuoloog, ademhalingsoefening e.d.?
Ja, ik meld me. 3 x lang 1 x kort. Leek in opbrengst hetzelfde te worden maar er was of verkeerd gemeten bij het korte protocol toen ik eenmaal voor de punctie op de tafel lag bleken de eitjes al gesprongen of ze waren dus nog niet groot genoeg en had men de wandjes gemist tussen de verschillende eitjes. Maar het aantal follikels was steeds ongeveer gelijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:47 schreef prinseszondererwt het volgende:
Weer dank voor alle lieve woorden.
Vraagje: heeft iemand hier ervaring met het lange en het korte protocol qua opbrengst en kwaliteit? Ik deed vorige keer lang en ze stellen nu kort voor. Lastige keuze, ik zou dan morgenvroeg al voor de echo moeten en 's avonds al gaan spuiten... Had ik geen rekening mee gehouden. Iemand tips/ervaring?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |