abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101403788
Sproet; daar heb je helemaal geen indicator voor nodig, dat is gewoon hartstikke zwanger! Super mooie en duidelijke testen hoor. Snap dat je een slag om de arm houdt, maar ik heb goede hoop!
pi_101403950
*O* *O* *O* die test knalt hier lekker van het scherm af *O* *O* *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:43:23 #153
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_101404078
*O* sproet die knalt van me beeldscherm af *O*
Be happy with the little things in life
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:45:41 #154
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101404160
Sproet :D

'best wel hoop' zegt ze dan :')

Dat is gewoon haske aan het doorstijgen en derhalve dus haske positief

je bent gewoon zwanger doosch *O* *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:50:14 #155
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101404319
Ik zeg gewoon, gefeliciteerd Sproet !!! *O*
En dat je nog helemaal niet blij ben dat is gewoon een reactie op het verleden.
Ik was de eerste weken zelfs helemaal niet blij... :9 (en is helemaal goedgekomen :P )

Maar wij juichen ook wel voor jou hoor :9 *O* *O* *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_101404946
Wh00h00!!! *O*

Sproetje! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_101405868
Sproetje wat geweldig *O* *O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_101406952
Sproetje gefeliciteerd!!! Die knalt er echt uit hoor! *O* *O* *O*
pi_101409271
Woej, kippevel Sproetje, wat heerlijk! *O* *O* *O*
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:05:47 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101411394
Wat een positieve test!! *O*

Gefeliciteerd sproetje, lijkt mij ook gewoon hartstikke zwanger hoor :Y *O*
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:09:11 #161
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_101411493
De test knalt inderdaad van het scherm! Wat fijn :-), gefeliciteerd!
pi_101412194
Van harte sproet, dat is gewoon gelukt hoor.
pi_101414620
Ik moest gewoon even kijken en ja hoor *O* sproeteke, geweldig *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101415403
Sproetje, dat kan toch niet missen zou je denken!
Supergefeliciteerd!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_101419129
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa you did it you did it!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
(kan ook niet anders met alles wat je ervoor gedaan hebt! O+ )
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_101421316
Jeej Sproet! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
pi_101421343
sproetje gefeliciteerd
  woensdag 31 augustus 2011 @ 19:40:40 #168
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101421465
Ja man! Sproetje! *O* Van harte :* hartstikke verdiend!
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 1 september 2011 @ 08:35:59 #169
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_101439712
Sproet, jaaaahh!! Had vanaf mijn werk wel mee zitten lurken, maar nu kan ik je eindelijk ook ff feliciteren! Woohoo, wat goed! *O* :* congrats meid, het is je vreselijk gegund :)
3!
pi_101440068
Allemaal bedankt voor de felicitaties!!! <3

Pze had jij gister niet een tp??!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_101440690
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 09:01 schreef sproet-je het volgende:
Allemaal bedankt voor de felicitaties!!! <3

Pze had jij gister niet een tp??!!
:@Heb ik dat zomaar gemist????????
  donderdag 1 september 2011 @ 09:53:03 #172
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_101440920
Sproet, van harte!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_101440965
Sproetje!!!!! Gefeliciteerd! Hoe tof!! *O* *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 1 september 2011 @ 10:21:12 #174
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_101441456
sproet! *O* Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_101451235
Sproet! :o
Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
pi_101451340
Sproetje *O*
pi_101451617
Sproetje van harte met deze zeer overduidelijk erg zwangere test!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  donderdag 1 september 2011 @ 20:48:40 #178
95408 Incantrix
pi_101461791
Bianca, hoe is het nu met jou?

PZE, is dat zo? Dan ga ik nu keihard duimen, we kunnen wel wat meer mooi nieuws gebruiken! :*

Ik was vandaag bij een medisch hulpverleen-mensje om mij te helpen met het verwerken van/omgaan met de miskramen. Lief was mee, dat was heel fijn, en we hebben allebei het gevoel er een hoop aan te hebben gehad. Het was wel even heftig, ze heeft me best flink aangepakt in die zin dat ze ons een hoop heeft uitgelegd over hoe het proces van bevruchting tot daadwerkelijke vrucht werkt en in haar licht beschouwd heb ik nu één 'echte' spontane abortus gehad, de rest vond allemaal min of meer plaats voordat er echt sprake was van een vruchtje. Windeieren, zeg maar.

Mijn eerste reactie was om met mijn kont tegen de krib te gaan, want het waren wél zwangerschappen, de gyn heeft dat ook geconstateerd etc., maar op een bepaald moment viel ineens een kwartje. Ze was mijn denkwijze aan het ombuigen om het verleden, én wellicht de toekomst, draaglijker te maken; wanneer je dingen anders interpreteert kan het ook zijn dat het je op een andere manier/minder raakt. (Ik ken deze vrouw al uit een vorig traject en ik wéét dat zij heel goed is in wat zij doet. Ik vertrouw haar voor 100%.) De manier waarop ik me met name de laatste periode heb gevoeld en de licht-obsessieve manier waarop ik de laatste 'zwangerschap' (die vals-positieve test) heb ervaren (elk uur naar het toilet om te checken op bloedverlies, me bij elke bezigheid afvragen of dit niet stiekum tóch schadelijk kon zijn voor de zwangerschap, ookal werd er overal gezegd van niet, de hele dag door twijfelen of ik niet dingen anders of beter moest doen etc.) was voor haar teken aan de wand dat ik meer hulp nodig heb dan ik mezelf kan geven. Daarom heb ik nu een antidepressivum gekregen dat kan helpen op het gebied van dingen loslaten, iets dat ik nu erg hard nodig heb en dat ook belangrijk kan zijn in het eerste stadium van een nieuwe zwangerschap, in het kader van stress. Ik ben dus niet depressief, maar dit middel kan ook bij andere emotionele 'aandoeningen' soelaas bieden. Ik ben een controlfreak en dat zit me nu dus echt heel erg dwars.

Ik weet nog niet of ik dit (of delen ervan) later nog weg-edit, maar omdat jullie allemaal zo lief voor me zijn en met me meeleven wilde ik toch ook even laten weten hoe het met dít gedeelte van mijn 'traject' gaat..
3!
pi_101462318
Inca wat fijn dat je goede ondersteuning hebt gevonden! Hier ook zo'n controlfreak met vergelijkbare valkuilen, ik begrijp echt helemaal waar het vastloopt :*

Wij gaan meedoen aan de INeS-studie, nu afwachten welk behandeltraject het gaat worden.
pi_101462335
Kus! Gewoon alleen kus.
pi_101462464
Klopt sproet, ik had dinsdag een tp. Een mooie emmy... Blastodinges. Duimerdeduim! :)

Lieve inca, wat heftig. Hopelijk geeft het de rust die je zo nodig hebt. :*

[ Bericht 33% gewijzigd door prinseszondererwt op 01-09-2011 21:10:24 ]
  donderdag 1 september 2011 @ 21:01:29 #182
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_101462511
Inca :* Pff heftig hoor, maar wel fijn dat er iemand is waarbij je vertrouwd voelt en die jou kan helpen met deze gevoelens.. Ik hoop dat er snel rust krijgt die je nodig hebt en je alles een plaatsje kan geven :*

Bianca hoe gaat het met jou??
  donderdag 1 september 2011 @ 21:02:25 #183
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_101462558
PZE spannend *in duimmodus*
pi_101463353
Incapopje, wat een dapper mens ben je ook.... ik denk dat jouw goede verstand je zeker helpt om ermee om te gaan, met eventueel wat hulp van het 'mensje'.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 1 september 2011 @ 21:15:32 #185
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101463423
Inca meiske :*

Ik gebruik fluoxetine, ik wens je net zoveel rust toe als het mij gebracht heeft

PZE ik duim!
  donderdag 1 september 2011 @ 21:23:09 #186
95408 Incantrix
pi_101463944
Thnx lieverds :* Echt thnx, voor alles hier.. Jullie zijn schatten, stuk voor stuk O+ :*

Fluugs, die ja :) En dank je wel, dat klinkt heel hoopgevend :*
3!
pi_101465777
Inca, inderdaad zo mooi verwoord Sorboo.
Van mij ook een Kus, gewoon omdat je het heel hard nodig hebt en verdiend!

Iedereen hier trouwens!! Dus bij deze voor jullie allemaal :*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101466269
Inca fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad. Ik hoop dat de medicatie je rust kan geven.

Pze!!!!!! Ik begin met duimen, deze moet blijven plakken!!

Ophelia, spannend dat je het toch gaat doen. Wanneer hoor je meer?

Isla even een vraagje. Ben jij gewoon doorgegaan met de vit b en tarwekiemolie toen je zwanger was?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_101467248
Trui en Isla :* ik ben hier...
:* inca...
*O* sproet, prachtig!
En hier geen nieuws. Voor de vakantie hebben we een nieuwe tp met een maand uitgesteld, omdat de echo's niet uitkwamen met dat we in Zweden waren. Sinds een paar jaar konden we eindelijk weer eens echt op vakantie in de zomervakantie. Daarna werd ik opeens 5 (!) dagen te vroeg ongesteld, daar was ik niet op ingesteld, dus nog een maand opschuiven. Dit deed wel veel met me, ik heb het gevoel dat ik nu 2 maanden heb weggegooid, al weet ik qua gevoel dat het ook wel even goed voor ons kan zijn, de rust. Lang verhaal kort dus geen tp geweest hier, en dat zeker nog een maand niet... Tot die tijd kruip ik ook weer lekker weg onder m'n steentje. Die is toch wel heel comfortabel ondertussen... :@
gewoon ook even een dikke :* voor iedereen, gewoon omdat het kan...
pi_101467765
Lieve Incantrix en lief mijsje, jullie zijn me beiden lief, een virtuele kus voor jullie nu. Een knuffel hoop ik jullie beiden binnenkort (weer) te geven.

:*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 2 september 2011 @ 08:26:08 #191
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101478680
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:16 schreef Vlindur het volgende:
Lieve Incantrix en lief mijsje, jullie zijn me beiden lief, een virtuele kus voor jullie nu. Een knuffel hoop ik jullie beiden binnenkort (weer) te geven.

:*
Sorry dat ik met je mooie woorden aan de haal ga maar: +1! :*

PZE, mijn duimen draaien voor je!
A grand adventure has begun.
  vrijdag 2 september 2011 @ 08:28:49 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101478706
Mijsje :*
pi_101479867
Inca, wat fijn dat je dat gesprek hebt gehad en dat je nu met medicatie je je hopelijk wat beter gaat voelen. :*

Mijsje wat duurt het toch allemaal lang op deze manier...Ik hoop dat je wel van je vakantie hebt kunnen genieten. Kruip maar weer lekker onder je steen. Jouw tijd komt echt nog wel. :*

PZE een blastocycst!! Dat is echt een geweldig embryootje! Oeh ik ga weer heel hard duimen!!!! ^O^

Sproet, ik ben met de tarwekiemolie nog anderhalve week doorgegaan na de positieve test, tot de derde hcg-test, toen het goed bleek te zitten ben ik gestopt. Vit b complex ben ik blijven slikken, (is gewoon goed) B6 sporadisch(tegen ochtendmisselijkheid, dus hoeft niet meer persé) :*
pi_101480217
PZE, ik duim keihard voor je! Kom samen op de bank zitten met je straks..!

Andere dames :*

Hier om half 2 weer pupo.. weer beide embryootjes goed ontdooit... daaraan ligt het niet, maar dat plakken..
pi_101480289
Bedankt allemaal. O+

Orea, ik dacht net aan je! Veel succes straks, fijn dat het ontdooien weer goed is gegaan. Ik duim voor plakkertjes. :*
pi_101480812
Even voorstellen..
Wij zijn nu ongeveer 2 jaar bezig met zwanger worden, maar helaas nog zonder resultaat. In het begin hebben we het overgewicht van mijn vrouw de schuld gegeven, dus is zij op eigen kracht 50+ kg afgevallen. Vervolgens een tijdje rust aangehouden om het lichaam toch ook de kans te geven wat te herstellen. Na ongeveer een maand of 6 zijn we weer volle bak aan het klussen, maar nog steeds zonder resultaat. Af en toe wel een paar dagen over tijd, maar iedere keer nog zonder resultaat. De keren dat ze over tijd was, was de menstruatie wel extremer dan normaal. Enorme bloedingen met dikke proppen; dat wat het normaliter niet is. Na een paar maanden zijn we naar de huisarts gegaan, daar een verwijzing gekregen en zodoende bij de gynaecoloog terecht gekomen.

Na een teleurstellend intakegesprek (het "gesprek" duurde ongeveer 10 minuten, waarvan het merendeel bestond uit het lezen van de vragenlijst en het stellen van losse vragen) werden we weggestuurd met de boodschap "als je zwanger bent moet je maar even bellen, en als je niet zwanger bent ook". Onervaren en een beetje afgeschrikt weer op huis aan.

Bij de menstruatie die daarop volgde hebben we weer contact gehad met de gynaecoloog voor de eerste follikelmeting. Aangekomen in het ziekenhuis ging het allemaal vrij snel ("Gaat u daar maar liggen" en hups een inwendig-echo-apparaat naar binnen) en dat had ook z'n weerslag op mijn vrouw. De inwendige echo was absoluut niet prettig en dat bracht ook al gelijk vrees voor de rest van het traject. Gelukkig was de assistent begripvol en probeert het nu eerst uitwendig (wat nu in de meeste gevallen goed gaat) voordat ze het inwendig probeert.

Na de laatste eisprong is bij vrouwlief bloed geprikt voor de hormoonspiegel en hebben we afgedwongen dat er bij mij een semenonderzoek zou plaatsvinden. Dit laatste omdat ik van mening ben dat het onderzoek bij mij toch wel iets of wat makkelijker gaat dan bij mijn vrouw en als het probleem bij mij ligt vind ik het onzin om iedere keer m'n vrouw te zien janken op een tafel wat misschien voor niets is.
De onderzoeksresultaten tot zover zijn allemaal goed; mijn sperma is in orde (de gynaecoloog zei zelfs "zelden zulk goed zaad gezien", wat dan wel weer een opstekertje voor mijn ego is ;)) en de hormoonspiegel van vrouwlief is ook prima.

Nu gaan we a.s. dinsdag weer een follikelmeting doen en daarna de samenlevingstest.

Onze ervaring is wel dat je alles moet vragen over het hoe / wat / waar van een onderzoek. We hebben ons wel ingelezen in welke onderzoeken er allemaal zijn, maar je komt toch veel verschillende verhalen tegen en zodoende weet je nog niet waar je aan toe bent.

Daarnaast ervaren we weinig (lees: geen) steun vanuit onze omgeving. Mijn ouders kunnen er moeilijk over praten, haar ouders steken hun kop in het zand, mijn broer begon te lachen bij het horen dat we naar de gynaecoloog zijn geweest en haar zus doet heel blasé over de onderzoeken.
Ik snap ook wel dat het voor mensen moeilijk is om over te praten en we willen zelf ook niet dat het alleen maar daar over gaat, maar het is toch ook wel fijn als je met iemand anders dan alleen je partner hier over kan praten. Al is het maar dat iemand anders tegen je zegt "Vervelend, maar het komt vast goed".

Enfin, we wachten in spanning af zullen maar zeggen. Ik heb er nog steeds goede hoop op, al is dat niet meer dan een gevoel :)
  vrijdag 2 september 2011 @ 10:37:52 #197
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101481060
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:02 schreef Orea het volgende:
PZE, ik duim keihard voor je! Kom samen op de bank zitten met je straks..!

Andere dames :*

Hier om half 2 weer pupo.. weer beide embryootjes goed ontdooit... daaraan ligt het niet, maar dat plakken..
* stuurt wat plakhormonen richting Orea

Ik hoop zo dat ze deze keer gewoon lekker blijven plakken.... :*
  vrijdag 2 september 2011 @ 10:40:55 #198
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101481146
Userpia :*

Ik zou Welkom willen zeggen, maar dat suggereert bijna dat het 'leuk' is om hier mee te posten. Onbegrip vanuit de omgeving is erg klote, praat maar gewoon hier mee en stel je vragen, helaas zijn er hier genoeg ervaringsdeskundigen te vinden....
pi_101481927
Orea & PZE ik ga voor jullie duimen :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_101482469
Userpia, hopelijk kun je hier de boel een beetje van je af schrijven. Het is niet niks.

Isla... jij kwam met goede raad over ananas voor de innesteling, maar jij bent de enige die dat zegt voor zover ik kan vinden. Via google kom ik alleen enge miskraamverhalen tegen. Heb jij het van de gyn of van een betrouwbare bron? (Niet dat ik je wantrouw, ben gewoon nieuwsgierig.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')