En oneigenlijk gebruik van een hoofdletter. Jouw username heeft die namenlijk niet.quote:
Je hebt ze tot 3TB, je kan er sowieso een schijf naar keuze in zetten als je dat wilt. Wat me vooral aantrekt is dat als een maat een goede film op z'n schijf of stick heeft je die gelijk af kan spelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:02 schreef m.k het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, al zit 820 GB wel snel vol. maar je kan tegenwoordig prima een 1of 2 TB schijfje in een externe behuizing gooien.
Ik heb voornamelijk DVD-rips, die zijn toch al gauw 5 gig per stuk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:08 schreef Cobra4 het volgende:
Af en toe die schijf opruimen kan ook geen kwaad natuurlijk.
Ja alleen schijnen die nog wat kinderziektes te hebben. Ideaal inderdaad, onze nieuwe tv heeft een ingebouwde media center, USB er in en spelen maarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je hebt ze tot 3TB, je kan er sowieso een schijf naar keuze in zetten als je dat wilt. Wat me vooral aantrekt is dat als een maat een goede film op z'n schijf of stick heeft je die gelijk af kan spelen.
Ik gebruik hem sowieso op 3 locaties dus een mediaspeler is wel handig voor mij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja alleen schijnen die nog wat kinderziektes te hebben. Ideaal inderdaad, onze nieuwe tv heeft een ingebouwde media center, USB er in en spelen maar
Ik zie nu dat een 2TB WD groene versie maar rond de ¤80 kost, snelheid heb je toch niet nodig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik gebruik hem sowieso op 3 locaties dus een mediaspeler is wel handig voor mij.
Pijn is emotie....quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk inderdaad puur psychologisch. Zo lang er niks pijn gaat doen gewoon doorrennen tot je er bij neervalt. Tot zo.
Mocht je echt ruimte tekort krijgen dan sluit je gewoon een externe schijf aan. De Eminent 7080 heeft voor mij nu de beste papieren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:24 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik zie nu dat een 2TB WD groene versie maar rond de ¤80 kost, snelheid heb je toch niet nodig.
Eens, ik zeg doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mocht je echt ruimte tekort krijgen dan sluit je gewoon een externe schijf aan. De Eminent 7080 heeft voor mij nu de beste papieren.
Emoticons in de TTquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En oneigenlijk gebruik van een hoofdletter. Jouw username heeft die namenlijk niet.
Ik kan ook nooit iets goed doen he!!!quote:
Colbertquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:58 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
That is straight homosexual, country music, special Olympic gay.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:58 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
That is straight homosexual, country music, special Olympic gay.
Nice, las vandaag in de pers dat Amerikaanse soldaten een Oakley in hun basis pakket hebben, niet omdat hij zo goed is maar omdat hij zo cool staatquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:20 schreef demspec het volgende:
Een paar sc's geleden vertelde ik dat dhl een pakketje was kwijtgeraakt. Gisteren aan de telefoon het verhaal dat ze nog niks wisten en dat het nog een week zou kunnen duren voor ik wat zou horen. Staat vandaag ineens de koerier voor m'n deur met het pakketje.
Zal ik dan wat onzin op die bril afvuren?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:39 schreef Vortix het volgende:
Ik heb er een in Breda liggen. Zodra ik terug ben zal ik het eens proberen
Met je puddingbuks?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal ik dan wat onzin op die bril afvuren?
Lees je twitter eensquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal ik dan wat onzin op die bril afvuren?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Met je puddingbuks?
Sam waag het niet te googlen!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Met je puddingbuks?
Sam waag het niet te googlen!
Gezien. Kut zooi. Opknopen, vierendelen, onthoofden en dan op de brandstapel.quote:
Dit klinkt vrij hard. Delen graagquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezien. Kut zooi. Opknopen, vierendelen, onthoofden en dan op de brandstapel.
Alles waar zij de laatste jaren tegen waren gebruiken ze nu in hun eigen voordeel. De mietjes. Blijkbaar komkommer seizoen voor hen.
GeenStijl gaat een RvS procedure starten om te voorkomen dat het Glazen Huis in Leiden kan plaatsvinden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dit klinkt vrij hard. Delen graag
Ik heb het artikel gelezen op geenstijl zelf, maar daar staat niet dat ze het ook daadwerkelijk gaan doen, waar staat dat wel?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
GeenStijl gaat een RvS procedure starten om te voorkomen dat het Glazen Huis in Leiden kan plaatsvinden.
"Gewoon omdat het kan"
Het stond er wel. Blijkbaar is het bericht dan aangepast.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:22 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb het artikel gelezen op geenstijl zelf, maar daar staat niet dat ze het ook daadwerkelijk gaan doen, waar staat dat wel?
Zou wel heel triest zijn idd
Raad van State.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:33 schreef Thaboel het volgende:
RvS?
Maar het kan dan mooi in Amsterdam worden gehouden!
zou ook weerzinwekkend kansloos zijn als die werkloze pubers van GS hun zin krijgen, want werk kan je het niet noemenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het stond er wel. Blijkbaar is het bericht dan aangepast.
Geen wonder; de reaguurders zijn grotendeels tegen.
Nee want alles is al gepland en voorbereid, dat ga je echt niet zomaar even opnieuw doen. Maar ik zie het niet gebeuren dat GS dit voor elkaar gaat krijgen, puur om de reden dat ze verschrikkelijk in de minderheid zijn en dus ook hun eigen faillissement zouden tekenen als zij dit door zouden zettenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:33 schreef Thaboel het volgende:
RvS?
Maar het kan dan mooi in Amsterdam worden gehouden!
Slaap gerust. De Regering waakt over U.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:43 schreef Esses het volgende:
Slaap lekker mensen, ik denk immers dat het veilig is om de ongetoetste aanname te doen dat er, net als ik, binnen nu en afzienbare tijd, meerdere mensen gaan slapen. Trusten.
Correct.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:43 schreef Thaboel het volgende:
Maar ik vind het al een zwakke actie opzich. Iets voor het goede doel proberen te dwarsbomen... Zwak, zeer zwak.
Ligt er aan welke foto's jij gezien hebt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:46 schreef Thaboel het volgende:
En als ik de foto's heb gezien, weer een goed meeting moment
Of zoals een Nederlands staatsman ooit zei: 'gaat u rustig slapen'quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slaap gerust. De Regering waakt over U.
SR2010quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt er aan welke foto's jij gezien hebt.
Weer terug in het land?quote:
Morgen laat in de middag pas! Maar hier hebben we wifi... dus nu even op mijn netbookje terwijl ER al ligt te slapen!quote:
Merci!quote:
Heer Nibb-it, u maakt ons nieuwschierig!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:10 schreef Nibb-it het volgende:
Wat staan er toch een mieterse moppen in De Wacht!
M-Frame?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:39 schreef Vortix het volgende:
Ik heb er een in Breda liggen. Zodra ik terug ben zal ik het eens proberen
Mieters!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:13 schreef Nibb-it het volgende:
De sergeant tegen dienstplichtige Klaassen, die vol met zomersproeten zit: Kerel, wat zie jij eruit!
D.pl. Klaassen: Ja sergeant. Ik ben een mensch met zoo-gezegd zenuwen van ijzer.
Nou, die zijn met dat vochtige weer dan aan den buitenkant een beetje aan het roesten gegaan...
ha-ha
Gossie. Zo een goeden grap heb ik in geen jaren mogen vernemen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:13 schreef Nibb-it het volgende:
De sergeant tegen dienstplichtige Klaassen, die vol met zomersproeten zit: Kerel, wat zie jij eruit!
D.pl. Klaassen: Ja sergeant. Ik ben een mensch met zoo-gezegd zenuwen van ijzer.
Nou, die zijn met dat vochtige weer dan aan den buitenkant een beetje aan het roesten gegaan...
ha-ha
Eensch.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gossie. Zo een goeden grap heb ik in geen jaren mogen vernemen.
Rij veilig!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.... morgen weer 6 uur terug rijden....
Bis morgen!
Houdoei!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.... morgen weer 6 uur terug rijden....
Bis morgen!
Dijenkletser indeedquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gossie. Zo een goeden grap heb ik in geen jaren mogen vernemen.
Nog bij een XXL restaurant geweest?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:25 schreef Lotusss het volgende:
Weer in Nederland. Nog 40 minuten totdat we thuis zijn...
Nope.... Op de heenweg de Burger King en op de terugweg de Mac. Omdat we onderweg allebei op willen schieten en niet uitgebreid in een wegrestaurant willen eten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog bij een XXL restaurant geweest?
Vreugde ende jolijt alom.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:13 schreef Nibb-it het volgende:
ha-ha
Het zou volgende week beter weer worden. Maakt me toch niet zoveel uit eigenlijk, moet vanaf zondag weer aan het werkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:10 schreef rubje het volgende:
ondanks de voorspellingen dat er iets van zomerweer de komende weken nog zal verschijnen kun je temperaturen zoals wij die vorige maand hadden zo goed als verleden tijd beschouwen.
Ajax halve finale CLquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh ja, en natuurlijk 2 kratten Duits bier
quote:
Nom nom, welk merk?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh ja, en natuurlijk 2 kratten Duits bier
Een lokaal merk genaamd Apoldaer Hefeweisen Dunkel en 1 krat Apoldaer Hefeweisen Hell.quote:
Ik hou wel van Duits bier, niet zo zoet. Sowieso doe ik een groot gedeelte van mijn boodschappen over de grens.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een lokaal merk genaamd Apoldaer Hefeweisen Dunkel en 1 krat Apoldaer Hefeweisen Hell.
Komt uit Apolda, nabij Jena.
Leuk dingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik hou wel van Duits bier, niet zo zoet. Sowieso doe ik een groot gedeelte van mijn boodschappen over de grens.
Ik heb vandaag echt de meest awesome broodrooster gekocht:
Weel een iets ander type maar het zelfde principe
[ afbeelding ]
Supermarche @ Frankrijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Leuk ding
Boodschappen doen bij de ooster buren is vaak mbt enkele zaakjes veel goedkoper. En je hebt er héle grote supers zoals de "Globus". Hebben ze echt alles. Duitse worst t/m LCD TV's en lingerie.
Ik koop er graag.
WAAAR? Duitsland zekerquote:
C1000 heeft dat toch nog regelmatig.quote:
Maar eens kijken dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
C1000 heeft dat toch nog regelmatig.
Is dat DC HR toch nog ergens goed voor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Yep. Heb een stabiele MSR via Enschede lopen.
Hahaha, bevalt zo te horen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:21 schreef Maitje het volgende:
Ik ben fysiek, mentaal gekrenkt.. ook mijn ego.. leuk sportdag!
Lekker he, grenzen verleggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:21 schreef Maitje het volgende:
Hoort erbij. Neem het maar voor liefquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:21 schreef Maitje het volgende:
Welkom terugquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:21 schreef Maitje het volgende:
Wie is rolstoeller?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:28 schreef Thaboel het volgende:
@Maitje Goed om te horenRolstoeller nog tegen gekomen?
We hadden in de middag sport. Werden in 2 groepen van ongeveer 14 man ingedeeld. Met mijn groep gingen we eerst naar de touwen. Die touwen en balken waren 2 meten hoog en de touwen maken dan een soort van hangmat (denk wel dat je weet wat ik bedoel). Deze groep van 14 man werd weer in 2 groepen gemaakt en met je eigen groepje moest je 2 autobanden van de ene kant naar de andere kant brengen.quote:
Neu.. niet vanwege mijn Jillzquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoort erbij. Neem het maar voor lief
Ego gekrenkt? Vanwege je passie voor Jillz?
Thnx..quote:
Ghehehe... ze zijn oa ook door de hulp van mannen gebeurd.. naja sommigequote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:51 schreef Lotusss het volgende:
Rode en blauwe striemen..... Kinky!
Nope..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef Thaboel het volgende:
@maitje een instructeur in een rolstoel
Ja idd.. beter als de rest van de week iig. Veel voorlichtingen enzo gehad en dat was erg saai.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
Klinkt als een leuke dag Maitje. Net een dag in de IMO.
Limburg. Leuk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja idd.. beter als de rest van de week iig. Veel voorlichtingen enzo gehad en dat was erg saai.
Voor nu.. spullen pakken, morgen met 3 vriendinnen een weekend naar Limburg!!
Vlak bij Valkenburg op de camping in een sta caravan...quote:
3 dagen dronken roddels dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
Vlak bij Valkenburg op de camping in een sta caravan...
We zouden eerst in een tent gaan, alleen door de vele regen verwachting stelde de meiden voor om een een stacaravan te gaan. Goed, hebben we wel alles droog enzo. Heb het voor mijn verjaardag gehad
. Erg leuk!
quote:
Moeten we toestemming dan?quote:
Ohh, jij bent dus ook een dame. Dat wist ik niet, sorryquote:
Om hun party te crashen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, jij bent dus ook een dame. Dat wist ik niet, sorry
Jaja, nu ff je zieleheil zeker properen schoon te lullenquote:
Quoted for tikfautquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jaja, nu ff je zieleheil zeker properen schoon te lullen
Nee, maar VRA in 3 vaud zal Maitje vast geromeood deltaat hebben
Ga jij maar lekker laseren vanuit je losse pols langs de Koningswegquote:
De wattes?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker laseren vanuit je losse pols langs de Koningsweg
Roep maar. Je hebt m'n nummerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:31 schreef Thaboel het volgende:
Uhm ER kom je me dan thuis ophalen?
Moet wel zondag werken maar dat is te rekken (als je je dat nog kan herinneren)
Weet ik veel waar dat ligtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Koningsweg/Deelenseweg te Schaarsbergen
Omgeving Oranje-Kazerne? Veul van je collega's die daar gestaan hebben, en nog steeds staanquote:
Kan zijn...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omgeving Oranje-Kazerne? Veul van je collega's die daar gestaan hebben, en nog steeds staan
Back to subject. Flashmob te Valkenburg!!quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Heel toevallig, Ik heb het "gerucht" opgevangen dat Cobra, Lotusss, Erasmo, ThaBoel, Rave, Nibb-It, Clan, Elles, Rubje, Rubke, ik, en nog enkele anderen morgen ff naar Valkenburg gaan
Ik wel wat beters te doen dit weekend dan een bezoek aan Belgiëquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Heel toevallig, Ik heb het "gerucht" opgevangen dat Cobra, Lotusss, Erasmo, ThaBoel, Rave, Nibb-It, Clan, Elles, Rubje, Rubke, ik, en nog enkele anderen morgen ff naar Valkenburg gaan
Dat maakt niet uit. Ook zonder jouw kennisgeving zullen we het vast gezellig hebben!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:48 schreef Maitje het volgende:
Ik doe gewoon net of ik jullie niet ken als jullie komen.
BIIIEEEERRRRRquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Ook zonder jouw kennisgeving zullen we het vast gezellig hebben!
Onder andere.quote:
Of pannenkoeken van Thaboel!quote:
Alleen als je er bier in doetquote:
Nee, nog steeds nietquote:
Uit nostalgiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:09 schreef Pumatje het volgende:
jezus christus waar komt die eetlust bij jou vandaan
WTF ben je dan aan het maken? Een Jamie Oliver recept?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:12 schreef Thaboel het volgende:
Godver nog steeds bezig met me avondeten te maken
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
WTF ben je dan aan het maken? Een Jamie Oliver recept?
Alle drie de delen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]pannekoeken. Maar ik moest een heel pak maken
QFFquote:
Jups, en natuurlijk overhemd en stropdas erbij anders smaakt het nergens naar.quote:
Quoted For Fun you idiotquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja wie begint er nou over een pak pannenkoeken
Struijkvoer vreten als je niet meer in dienst bent, waarom?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu een Stuijck jachtschotel aan het vreten, zat kraak nog smaak aan dus zlf maar ff wat kruiden erin geflikkerd
Had het nog liggenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:36 schreef Nobu het volgende:
[..]
Struijkvoer vreten als je niet meer in dienst bent, waarom?
Al gezien, alleen jammer dat je haar niet zo goed hoortquote:
Dank je, maar het hoeft echt niet. Ik red me wel, waar ook ter wereldquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik begin me een beetje zorgen om jou te maken.
Serieus.
Ik denk dat we allebei wel weten waar ik op doel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank je, maar het hoeft echt niet. Ik red me wel, waar ook ter wereld
I know, maar het is zoals het is, sommige dingen zijn omomkeerbaar, en om het maar eens "poetisch" te zeggen "shit happens".quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat we allebei wel weten waar ik op doel.
Misschien moet ik de vraag wat directer formuleren?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
I know, maar het is zoals het is, sommige dingen zijn omomkeerbaar, en om het maar eens "poetisch" te zeggen "shit happens".
Dat mag, staat je vrijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Misschien moet ik de vraag wat directer formuleren?
Ben je belazerd, ik heb verlof. Daarbij is het niet te vreten.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu een Stuijck jachtschotel aan het vreten, zat kraak nog smaak aan dus zlf maar ff wat kruiden erin geflikkerd
Keuze tussen m'n laatste blauwe hap op de OK of deze Struijk maaltijd? Ik verkies dat laatstequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben je belazerd, ik heb verlof. Daarbij is het niet te vreten.
[..]
Je zit thuis... Dan kun je toch wel wat beters organiseren dan zo'n zuur Stuik blik?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Keuze tussen m'n laatste blauwe hap op de OK of deze Struijk maaltijd? Ik verkies dat laatste
Na een reis van 6 uur heb ik in elk geval geen zin meer wat te gan toveren in de keuken, dus ik pak wel wat. Dan makt het mij geen flikker uit of het nu droog brood is met kaas, of een blik struijk. Aangezien we dat eerste niet hadden, ik geen trek had te koken, en er nog blikken liggen maar voor dat laatste gekozenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je zit thuis... Dan kun je toch wel wat beters organiseren dan zo'n zuur Stuik blik?
Goeden filum, alleen net gezien.quote:
In je pannekoekenpakquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:38 schreef Thaboel het volgende:
Ik kan morgen tenminste ontbijten met pannenkoeken
Nee! Pannekoek!quote:
rave, fucking hell..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat we allebei wel weten waar ik op doel.
Staat nog op de watchlist hier.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:18 schreef Pumatje het volgende:
iemand die interview met Karremans gezien? Ik zat helaas reportage te kijken.. wat ook erg interresant was.
Nederlandse leger in Bosnië en Herzegovinaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:18 schreef Pumatje het volgende:
iemand die interview met Karremans gezien? Ik zat helaas reportage te kijken.. wat ook erg interresant was.
Nieuwsuur.quote:
Of jullie doen dit even via pm/mail/postduif ipv op het forum.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Of zal jij hier even niets mee te maken hebben?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:44 schreef m.k het volgende:
Alsof er iemand op mijn hele lijf heeft geslagen met een knuppel
Heb je je dinges al binnen?quote:
Centje centjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Even wachten tot de 24ste voor ik hem bestel
Jij loopt ook als een kreupele vandaag?quote:
Ben wel aardig gaar ja...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:57 schreef m.k het volgende:
[..]
Jij loopt ook als een kreupele vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noem je me nou een Amsterdammer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh, was jij dat??
Schipper blijkt volgende ochtend nog steeds dronken
Dat is een compliment nerd!quote:
Hierop is maar één antwoord mogelijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gebeurt hier iedere dag zo ongeveer, helaas geen politie die ze aanhoudtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh, was jij dat??
Schipper blijkt volgende ochtend nog steeds dronken
quote:
nope niets bijzondersquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:19 schreef gerco94 het volgende:
Gerco94 meldt zich, live vanuit het Zonnige frankrijk.
Nog wat gemist hier?
Of jij gaat dit gewoon even met hem persoonlijk via DM, PM, Fax, telefoon, postduif of lege Coca cola Vanille flessenpost oplossen ofzo..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Of zal jij hier even niets mee te maken hebben?
Als je toch bezig bent met modereren, kan je het schoenen topic ook even aanpakken misschien?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:42 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Of jij gaat dit gewoon even met hem persoonlijk via DM, PM, Fax, telefoon, postduif of lege Coca cola Vanille flessenpost oplossen ofzo..
niet via forum...
Waarom komen er boze exen bij jou langs?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:56 schreef Pumatje het volgende:
done...
en ojee ik zweet hier peentjes..
boze ex binnen 10 min hier op de stoep.
Ik heb zo'n hekel aan boze exen
Foto's gelektquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:56 schreef Pumatje het volgende:
done...
en ojee ik zweet hier peentjes..
boze ex binnen 10 min hier op de stoep.
Ik heb zo'n hekel aan boze exen
quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent met modereren, kan je het schoenen topic ook even aanpakken misschien?
Wat!?quote:
Is nu weer aardig rechtgetrokken toch?quote:
Als je nou naar de tijd van mijn post en de tijd van puma zijn editen kijkt... pannekoekenbakkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is nu weer aardig rechtgetrokken toch?
Dat had ik ookal door! Pannekoekenmetbierbakkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:25 schreef m.k het volgende:
[..]
Als je nou naar de tijd van mijn post en de tijd van puma zijn editen kijkt... pannekoekenbakker
alles omtrend een conflict in een topic wordt verwijderd...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nooo.. mijn reactie!!.. Wat doe je Puma
Dikke thumbs up voor deze gast van een medemuzikant!quote:
En wat speel jij? Kontharmonieka?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dikke thumbs up voor deze gast van een medemuzikant!
.. nee man.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En wat speel jij? Kontharmonieka?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
.. nee man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:58 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
That is straight homosexual, country music, special Olympic gay.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Ha-haquote:
Dat jij dat soort programma's kijktquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:39 schreef Esses het volgende:
KMar AOO Robin is NIET doorNu was deze auditie, helaas, ook slechter.
Gewoon je voet uitsteken. Dan is dat snel afgelopen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:18 schreef Thaboel het volgende:
Wieeeehoooeeeee. Me nichtje van 2 rent hier lekker rond.
Nederlands/Vlaams.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Chinees, Japans, Grieks, Italiaans, Frans, Slavisch, Turks?
En ik ook! Geloof ik.....quote:
Waterkonijn.quote:
Que?quote:
Que?quote:
blaar, moeilijk, blaar weg, moeilijk wegquote:
Dus niks opgeschotenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:11 schreef m.k het volgende:
[..]
blaar, moeilijk, blaar weg, moeilijk weg
tja ik heb nu een grote vleeswond in op mijn voet, maar das niet zo ergquote:
ook ik heb een eegaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat jij dat soort programma's kijkt
\quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:25 schreef m.k het volgende:
[..]
Als je nou naar de tijd van mijn post en de tijd van puma zijn editen kijkt... pannekoekenbakker
Geen Ossenhaas?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanavond lekker Duitse worst eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |