En oneigenlijk gebruik van een hoofdletter. Jouw username heeft die namenlijk niet.quote:
Je hebt ze tot 3TB, je kan er sowieso een schijf naar keuze in zetten als je dat wilt. Wat me vooral aantrekt is dat als een maat een goede film op z'n schijf of stick heeft je die gelijk af kan spelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:02 schreef m.k het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, al zit 820 GB wel snel vol. maar je kan tegenwoordig prima een 1of 2 TB schijfje in een externe behuizing gooien.
Ik heb voornamelijk DVD-rips, die zijn toch al gauw 5 gig per stuk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:08 schreef Cobra4 het volgende:
Af en toe die schijf opruimen kan ook geen kwaad natuurlijk.
Ja alleen schijnen die nog wat kinderziektes te hebben. Ideaal inderdaad, onze nieuwe tv heeft een ingebouwde media center, USB er in en spelen maarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je hebt ze tot 3TB, je kan er sowieso een schijf naar keuze in zetten als je dat wilt. Wat me vooral aantrekt is dat als een maat een goede film op z'n schijf of stick heeft je die gelijk af kan spelen.
Ik gebruik hem sowieso op 3 locaties dus een mediaspeler is wel handig voor mij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja alleen schijnen die nog wat kinderziektes te hebben. Ideaal inderdaad, onze nieuwe tv heeft een ingebouwde media center, USB er in en spelen maar
Ik zie nu dat een 2TB WD groene versie maar rond de ¤80 kost, snelheid heb je toch niet nodig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik gebruik hem sowieso op 3 locaties dus een mediaspeler is wel handig voor mij.
Pijn is emotie....quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk inderdaad puur psychologisch. Zo lang er niks pijn gaat doen gewoon doorrennen tot je er bij neervalt. Tot zo.
Mocht je echt ruimte tekort krijgen dan sluit je gewoon een externe schijf aan. De Eminent 7080 heeft voor mij nu de beste papieren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:24 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik zie nu dat een 2TB WD groene versie maar rond de ¤80 kost, snelheid heb je toch niet nodig.
Eens, ik zeg doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mocht je echt ruimte tekort krijgen dan sluit je gewoon een externe schijf aan. De Eminent 7080 heeft voor mij nu de beste papieren.
Emoticons in de TTquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En oneigenlijk gebruik van een hoofdletter. Jouw username heeft die namenlijk niet.
Ik kan ook nooit iets goed doen he!!!quote:
Colbertquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:58 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
That is straight homosexual, country music, special Olympic gay.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:58 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
That is straight homosexual, country music, special Olympic gay.
Nice, las vandaag in de pers dat Amerikaanse soldaten een Oakley in hun basis pakket hebben, niet omdat hij zo goed is maar omdat hij zo cool staatquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:20 schreef demspec het volgende:
Een paar sc's geleden vertelde ik dat dhl een pakketje was kwijtgeraakt. Gisteren aan de telefoon het verhaal dat ze nog niks wisten en dat het nog een week zou kunnen duren voor ik wat zou horen. Staat vandaag ineens de koerier voor m'n deur met het pakketje.
Zal ik dan wat onzin op die bril afvuren?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:39 schreef Vortix het volgende:
Ik heb er een in Breda liggen. Zodra ik terug ben zal ik het eens proberen
Met je puddingbuks?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal ik dan wat onzin op die bril afvuren?
Lees je twitter eensquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal ik dan wat onzin op die bril afvuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |