quote:Rellen Londen eisen leven
AMSTERDAM - De rellen in Groot-Brittannië hebben een eerste leven geëist. Een 26-jarige man die in de nacht van maandag op dinsdag werd neergeschoten in het Zuid-Londense Croydon, is dinsdag aan zijn verwondingen bezweken.
Dat meldt de BBC op basis van informatie van de Londense politie.
quote:Cameron roept parlement terug om crisis
(Novum/AP) - LONDEN - De Britse premier David Cameron heeft dinsdag het parlement teruggeroepen van reces om de crisis in Londen en andere Engelse steden te bestrijden. Cameron zei niet het leger te zullen inzetten om de orde te herstellen. Tim Godwin, commissaris van Scotland Yard, deelde mee dat alle verloven van politieagenten zijn ingetrokken.
Cameron roept parlement terug om crisis
Cameron sprak van 'misselijke' taferelen in Londen, die hard zullen worden aangepakt. De komende 24 uur worden zestienduizend agenten ingezet. Momenteel zijn 450 personen ingerekend, maar dit aantal neemt de komende dagen nog veel verder op, beloofde hij. De premier veroordeelde de rellen en plunderingen, die veelal door jongeren worden gepleegd. "Als je oud genoeg bent om deze misdrijven te plegen, ben je oud genoeg om de straf te ondergaan", zei hij.
quote:NOS: Live rellen Engeland
11.09 uur: politie zet zwaarder geschut in
De politie in Londen zet sinds vanochtend zwaarder geschut in om een einde te maken aan de rellen. Er rijden gepantserde voertuigen door de straten bij station Clapham Junction. Het gaat om 'Jenkels', een soort zwaar bepantserde politiebusjes. Ze werden ingezet nadat relschoppers een kledingwinkel in lichterlaaie hadden gezet en winkels hadden geplunderd.
10.56 uur: Rellen kosten verzekeraars tientallen miljoenen
Drie nachten rellen in Londen en andere grote steden gaan Britse verzekeraars waarschijnlijk tientallen miljoenen ponden. "Het is nog te vroeg om het volledige beeld van de schade te hebben, maar verzekeraars zijn druk aan het werk om alle claims te verwerken. Daarna hebben we een precies beeld van de totale kosten."
10.38 uur: Engeland - Nederland gaat niet door
De oefenwedstrijd Engeland - Nederland gaat niet door in verband met de rellen in Londen. Dat heeft de KNVB bevestigd.
09.37 uur: Premier Cameron houdt crisisbijeenkomst
Een speciaal crisisteam onder leiding van de Britse premier Cameron komt rond 10.00 uur bij elkaar. De zogenoemde Cobra-groep moet een strategie verzinnen om de rellen tegen te gaan. Ook zal een verklaring worden gezocht waarom de autoriteiten volledig verrast zijn door de geweldsuitbarsting. Premier Cameron brak gisteren zijn vakantie in Italië af vanwege de rellen
quote:Onrusten verspreiden zich over andere steden
(Novum/AP) - LONDEN - De golf van geweld en plunderingen in Londen heeft zich nu ook verspreid naar drie andere steden, waaronder Liverpool. In Londen gingen jongeren maandagnacht opnieuw op rooftocht. Zij staken gebouwen, voertuigen en vuilnisbakken in brand, plunderden winkels en bekogelden de politie met flessen en vuurwerk. In enkele districten waar het geweld het hevigst was, zette de politie pantservoertuigen in.
Geïnspireerd door de onlusten in Londen, gingen ook in Birmingham, Bristol en Liverpool jongeren de straat op. De autoriteiten erkenden bijna niet bij machte te zijn om het geweld in te dammen.
Waar eerst gewezen werd naar armoede, bezuinigingen en werkloosheid als onderliggende oorzaken voor de onrust, lijkt het er nu sterk op dat veel jongeren worden aangetrokken door het spannende vooruitzicht van geweldplegingen, vandalisme en plunderingen. "Kom, sluit je aan bij de pret", riep een jongere in de Londense buitenwijk Hackney, waar winkelpuien het moesten ontgelden en auto's in brand werden gestoken.
In sommige wijken konden relschoppers vrijwel ongestraft hun gang gaan. Restaurants en winkels in heel Londen sloten de deuren uit voorzorg eerder.
De chaos verspreidde zich maandagnacht over de hele stad, van de armoedige buitenwijken aan de rand van de stad tot chique buurten als Notting Hill in het centrum. De Londense ambulancedienst zei zestien personen te hebben behandeld. Vijftien van hen zijn in het ziekenhuis opgenomen. De politie verrichtte 334 arrestaties. Drie personen zijn aangeklaagd voor poging tot moord op een politieagent, die zij in Noord-Londen met hun auto hadden aangereden.
Na het ochtendgloren keerde de rust weer in de Britse hoofdstad. De meeste relschoppers keerden huiswaarts, uit vrije wil of daartoe gedwongen door de politie.
In Birmingham, een kleine tweehonderd kilometer ten noordwesten van Londen, vielen tientallen lieden eveneens winkels aan. De politie arresteerde 35 personen. In Bristol waren honderdvijftig relschoppers op de been en ook in Liverpool werd de confrontatie met de politie gezocht.
Die Sikh zijn tof, echt een voorbeeld.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:54 schreef Kingstown het volgende:
The Sun pakt nu ook uit met een groot verhaal over onze Sikh vriend.
http://www.thesun.co.uk/s(...)er-is-riot-hero.html
Die zijn ook de weg kwijt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef Caland het volgende:
Zal de media vanavond weer de fout maken om alle camera's naar Londen te sturen?
We want live relluh op tv! ramptoerist!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef Caland het volgende:
Zal de media vanavond weer de fout maken om alle camera's naar Londen te sturen?
Je hebt toch altijd wel bier thuis, ofnietsomsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, anders sla ik weer voor niks dat bier in.
de ustream link doet het dus weerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:01 schreef alors het volgende:
kan die ustream link van die Sikh zender niet ook in de OP?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:01 schreef YazooW het volgende:
Ze zijn weer live: http://cjstreems.blogspot.com/
Er wordt nu opgeroepen dat moslims en sikhs elkaar helpen om hun gebedshuizen te beschermen.
en nu? en door wie? ik mag zeggen wat ik wil en sympathiseren met wie ik wil. Verder ben ik heul niet bij machte om een rel te starten of laat überhaupt intenties daarover doorschemeren. Dus mij monitoren zou zinloos zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook jij wordt nu in de gaten gehouden.
De reporter die er nu staat praat niet echt veel engels neequote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:04 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[ afbeelding ]
Versta er de hele tijd geen fuck van.
Die zijn ineens heilig nu.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:04 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[ afbeelding ]
De VS kom je niet meer in ieder geval.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:06 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
en nu? en door wie? ik mag zeggen wat ik wil en sympathiseren met wie ik wil. Verder ben ik heul niet bij machte om een rel te starten of laat überhaupt intenties daarover doorschemeren. Dus mij monitoren zou zinloos zijn.
kwam ik al niet inquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De VS kom je niet meer in ieder geval.
Ze zeiden toch dat er 1 geidentificeerd is en dat ze nog naar hem opzoek zijn. (op sky iig)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:11 schreef Toverheks het volgende:
over dat filmpje wat eerder hier is geplaatst, dat die gasten iemand omhoog hielpen maar ondertussen zijn rugzak leegroven, 1 van die gasten is opgepakt door de politie.
Het is gedaan, wachten op de volgende gelegenheid weer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:14 schreef Bosbeetle het volgende:
het regent in manchester dan kun je rellen wel vergeten
*proest!* Aluhoedje, iemand?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De VS kom je niet meer in ieder geval.
Sensatie quotequote:
Tonight I will fight fight you tonightquote:
Nee, dit is waar er uit de doeken word gedaan dat de Australische tv serie Skippy een ripoff is van het origineel "Skippinder the Punjabi kangaroo", tevens word er daar ook bewijs gelevert dat John Wayne van origine ook uit India komt en dus eigenlijk Bollywood's grootste ster is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:04 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het regent hier al de hele dag onafgebroken en hard. Mijn wijk was erg rustig gisteravond, toen ik 's avonds even een boodschap ging doen kwam ik 15 agenten tegen en slechts een paar burgers. Hoop dat het zo blijft.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:14 schreef Bosbeetle het volgende:
het regent in manchester dan kun je rellen wel vergeten
quote:Source at business located in Victoria Square (City Centre) reports that gangs are gathering there.
4 doden en 1 zwaar gewonde in kritieke toestand.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:38 schreef Mutant01 het volgende:
Er zijn dus nu 4 doden gevallen n.a.v. de rellen?
5 dacht ik, één op de eerste nacht (neergeschoten in auto na plunderingen), die 3 van gisteren en nog een oude man gisteren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:38 schreef Mutant01 het volgende:
Er zijn dus nu 4 doden gevallen n.a.v. de rellen?
quote:This is an exact transcript of a message that is circulating on SMS and Blackberry Messenger (BBM). Please stay at home, folks.
‘everyman keep off the road tonight, Birmingham is going to be madness, people from london, leicester, derby, manchester to f**k up birmingham of them 3 asian guys that got killed in winson green there coming to riot hard and i don’t want no one to lose their life because of it, stay in your yards and pass this on’
Die oude man kan ik me niet zo herinneren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
5 dacht ik, één op de eerste nacht (neergeschoten in auto na plunderingen), die 3 van gisteren en nog een oude man gisteren.
Sky was gister in Manchesterquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef Caland het volgende:
Ligt eraan, als het EDL gaat lopen kutten heeft Engeland echt een heel groot probleem.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat verwachten jullie vanavond? Rustig in London maar flink klappen in andere steden?
Ja, maar die EDL gaan zeker alleen achter moslims/negers aan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ligt eraan, als het EDL gaat lopen kutten heeft Engeland echt een heel groot probleem.
Natuurlijk, dat is volstrekt in lijn met hun agenda.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:47 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, maar die EDL gaan zeker alleen achter moslims/negers aan?
Is het al ooit tot een confrontatie gekomen dan? Wat ik op internet zie is vaak dat de politie weinig moeite heeft om de groepen te scheiden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is volstrekt in lijn met hun agenda.
Een hoop Engelsen schijten op de EDL i.i.g..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:49 schreef YazooW het volgende:
Kan er naast zitten, maar EDL is toch een vrij kleine groep?
In dit geval kan dat wel eens anders zijn. The enemy of my enemy....een moslim/EDL verbond zou wel grappig zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:47 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, maar die EDL gaan zeker alleen achter moslims/negers aan?
Nou hopen dat de Pakistaanse gemeenschap geen wraak gaat nemen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:50 schreef Mylene het volgende:
Jongens die werden vermoord toen ze hun moskee probeerden te beschermen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'My boy died trying to protect our community': Devastated father tells how son and two friends were mowed down by riot thugs
quote:Greater Manchester Police has arrested a man on suspicion of arson after a branch of Miss Selfridge was set alight yesterday.
You've got it al wrong. Er zijn gewoon bendes actief, het heeft ook geen moer met de onderklasse te maken. Zo zie je met enige regelmaat volledige blanke autochtone hordes dingen kapotmaken en in de fik steken. Het hele allochtoon/autochtoon verhaal waar veel mensen zo graag aan willen hangen, heeft er dan ook geen ruk mee te maken. De Paki's en de Turken beschermen hun eigen spullen omdat de politie gewoon niks kan beginnen tegen de overmacht van deze bendes.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar wie zijn nou elkaars vijanden dan?
Gewoon relschoppers tegen anti-relschoppers of wat? Want ik lees van alles (ben net terug van vakantie in Spanje) maar wat ik er van meekrijg is dat het voornamelijk de onderklasse (waarvan een groot deel allochtonen) aan het rellen is. Dus van negers tot paki's en van Turken tot Indiërs..
En door wie is die Pakistaanse jongen vermoord?
Maar zoals jij het nu schetst zijn dus vrijwel alleen de blanken aan het kloten en is het bij de allochtonen/moslims voruwen en kinderen eerst?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
You've got it al wrong. Er zijn gewoon bendes actief, het heeft ook geen moer met de onderklasse te maken. Zo zie je met enige regelmaat volledige blanke autochtone hordes dingen kapotmaken en in de fik steken. Het hele allochtoon/autochtoon verhaal waar veel mensen zo graag aan willen hangen, heeft er dan ook geen ruk mee te maken. De Paki's en de Turken beschermen hun eigen spullen omdat de politie gewoon niks kan beginnen tegen de overmacht van deze bendes.
Met zijn snufferd recht in de camera.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
A smashed window and flames at a Miss Selfridge shop in Market Street in Manchester city centre.
Nee. Zoals ik het schets is er tuig en anti-tuig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Maar zoals jij het nu schetst zijn dus vrijwel alleen de blanken aan het kloten en is het bij de allochtonen/moslims voruwen en kinderen eerst?
Hmm trojan alertquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:01 schreef YazooW het volgende:
Ze zijn weer live: http://cjstreems.blogspot.com/
Er wordt nu opgeroepen dat moslims en sikhs elkaar helpen om hun gebedshuizen te beschermen.
Ik denk dat ie vrij wordt gesproken aangezien er geen enkel bewijs isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Met zijn snufferd recht in de camera.
[ afbeelding ]
Dit heeft er niks mee te maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Maar zoals jij het nu schetst zijn dus vrijwel alleen de blanken aan het kloten en is het bij de allochtonen/moslims voruwen en kinderen eerst?
ustream kan ook: http://www.ustream.tv/channel/sangat-tvquote:
Ik zie hem toch echt vuurtje plegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:59 schreef Kvdijk het volgende:
[..]
Ik denk dat ie vrij wordt gesproken aangezien er geen enkel bewijs is
Daarbij komt nog dat de hoofd en vice-commisaris van de MPS drie weken zijn opgestapt vanwege het NotW schandaal, het zal dus de vraag zijn of het in londen allemaal zo goed gecoordineerd zal blijven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
You've got it al wrong. Er zijn gewoon bendes actief, het heeft ook geen moer met de onderklasse te maken. Zo zie je met enige regelmaat volledige blanke autochtone hordes dingen kapotmaken en in de fik steken. Het hele allochtoon/autochtoon verhaal waar veel mensen zo graag aan willen hangen, heeft er dan ook geen ruk mee te maken. De Paki's en de Turken beschermen hun eigen spullen omdat de politie gewoon niks kan beginnen tegen de overmacht van deze bendes.
Johquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik zie hem toch echt vuurtje plegen.
Nee, het hangt van de stad af.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nieuwe bomaanslagen? Nee, dat hoop ik ook niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou hopen dat de Pakistaanse gemeenschap geen wraak gaat nemen.
Deze man is allang in een talkshow geweest in gesprek met Edwina Currie.quote:
quote:The reason your house is not regularly robbed is not because you lock your doors. It is because most people don’t steal. Sure, locking is a deterrent used to deter those on the fringes of society, but the main reason you are not attacked on the street, shops are not constantly looted and burnt down, and we all don’t take things that don’t belong to us is because someone, when we were little, taught us the difference between right and wrong.
Put a child in front of an insect and he will take great delight in making it suffer until his mother or father tells him that causing pain is wrong. Children need to be brought up properly with parents who care enough about them to say no, with a school system that cares enough to admit when behaviour is out of control, with a community that recognises that we are ALL responsible for our children.
Many of these mindless thugs involved in the riots don’t think more than 10 minutes into the future. They think that stealing trainers is ‘fun’, not even considering that it might be wrong. Many of them are, quite literally, unable to read and write: 17 percent of 15-year-olds are functionally illiterate. If you de-educate an entire generation, if you constantly make excuses for their behaviour, if you never teach them the difference between right and wrong, then chaos is what you reap. These young people are just implementing what they’ve learnt at school!
Teachers can only keep the peace in the classroom because they have established authority. Where there is order in classrooms, children show respect because they have been taught to respect teachers. ONE teacher can therefore command the respect of hundreds of children. It is the same with the police and order in society. The police cannot hope to outnumber the rioters. As a civilised society, we rely on a sense of morality in our people to keep the order. How did the Japanese survive their recent nuclear disaster? They queued quietly for food and help, and waited. They didn’t say ‘ME ME ME’! Do young people wear hoodies in Japan? Do Japanese children question their teacher’s authority? Do Japanese adults defend the appalling behaviour of their youth? NO.
We are an international disgrace. What would happen if the teacher left her classroom and said that she was ‘keeping a close eye on things from her holiday home’? Theresa May, Home Secretary, was the only one of our leaders, whether Conservative or Labour, who returned from holiday immediately when Tottenham exploded. Where were all of our leaders? If even our politicians refuse to take responsibility for their ‘classrooms’, then how can we expect the children to remain in their chairs?
Ken Livingstone blames everything from Thatcher to the Conservatives to lack of youth clubs. Darcus Howe is comparing our riots to Syria’s! I look on in horror at our BBC reporters, as well as ordinary people being interviewed on TV, as they all chant the usual mantra without even thinking: cuts, cuts, cuts. A man whose shop had been looted met Nick Clegg on the street, clearly distressed, and rather than blame the looters, he attacked the Deputy Prime Minister over the cuts. What is wrong with everyone? Have we been brainwashed by aliens?
Even the sensible people (and there have been a few) refuse to denounce ALL of the violence. Brixton, Croydon, Birmingham are bad, but Tottenham somehow was ‘understandable’. Come again? You mean sometimes looting and violence are acceptable? Apparently, the Tottenham riots are understandable because the police shot Mark Duggan (father of four, according to the Guardian). Do we really think that the police went out and killed a random innocent man? Or rather, as the local residents say, was he not a ‘major player’ in the Tottenham criminal underworld? They say he ‘lived by the gun’, and caused ‘grief’ to local people. Some say he was a crack cocaine dealer. His fiancée says he was determined not to go back to jail (so he has been in jail) and he has a child with her and another woman. She also has another 2 children from another man. Yet what do Mark Duggan’s parents say? That he was a good father and a respected member of the local community. How can someone with that reputation be considered a respected member of the local community?
Was Mark Duggan a good father? Who knows! Certainly, Jens Breivik, father of the Norway bomber, was absent during his son’s childhood. He refused to see his 16-year-old son because he ‘wasn’t ready’ (whatever that means). Jens Breivik, rather than feeling remorse for having failed as a father, was only interested in his own reputation when the appalling Norway killings took place. But when I criticised him, I was shot down by ordinary readers of this blog. How dare I criticise parents when I am not a parent myself! White readers say that they are unable to speak about black absent fathers because they’re white. Fine. But is Jens Breivik black? Yet no one was willing to be critical of his questionable parenting. Parents teach their children the difference between right and wrong. If they are absent, then the child grows up without a moral compass.
These criminals are responsible for their behaviour but so are their parents who sit at home, knowing their children are out there, looking forward to the goodies their children will bring home. I am so angry, so ashamed, so utterly dismayed. The vast majority of these criminals are black. No one will say it. I hang my head in shame, both as a black person and as a teacher. I naively thought if I could tell people what was happening in our schools that we would change things. I wrote a book, thinking that this would stop the liberals from the excuse-making. But instead, I was told I had made it all up. Our great capital city is on fire and even this isn’t enough to convince people that the excuse-making must stop!
What does the Socialist Workers Party say? “These riots are a bitter reaction to racist policing and a Tory Government destroying people’s lives.” It beggars belief. Our reaction to these riots is the greatest worry. What will defeat us is not the rioters. Scary as they are, they are a minority of yobs. What will defeat us is the power of bad ideas. Given our refusal to change, the worst is yet to come.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:28 schreef yvonne het volgende:
http://blogs.telegraph.co(...)es-excuses-for-them/
Blijf dit een uitmuntende blogpost vinden.
[..]
En niemand die dat jochie even tik voor ze hoofd geeft? Loopt wel een hoop laf volk daar rond zeg. Lekker toekijken hoe een kleuter een winkel in de fik steektquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Met zijn snufferd recht in de camera.
[ afbeelding ]
Een tik? Wat ben jij mild vandaag....jij wilt toch iedere boef het liefste meteen doodschieten?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En niemand die dat jochie even tik voor ze hoofd geeft?
quote:Greater Manchester Police statement on video showing riot police hitting suspected rioters leaving the city on bikes: Police officers responding to incidents last night in Salford and Manchester were faced with extraordinary and unprecedented levels of violence being used against them.
The Professional Standards Branch is part of GMP's response in dealing with the aftermath of this critical situation.
As the circumstances surrounding the footage of this particular incident are currently unknown, it is inappropriate for GMP to comment further.
Zou wel de meest effectieve oplossing zijn om van dat nutteloze volk af te komenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een tik? Wat ben jij mild vandaag....jij wilt toch iedere boef het liefste meteen doodschieten?
Heeft hier inderdaad al gestaan. Mooi filmpje was datquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:35 schreef yavanna het volgende:
Is het betreffende filmpje hier al gepost?
[..]
Dat dus ja, een straat vol mensen maar meer dan filmen doen ze niet .... Of zoals die vent die in beeld komt, omkijken en doorlopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En niemand die dat jochie even tik voor ze hoofd geeft? Loopt wel een hoop laf volk daar rond zeg. Lekker toekijken hoe een kleuter een winkel in de fik steekt
Ja....dat zag er best wel sneu uit voor die fietser.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:35 schreef yavanna het volgende:
Is het betreffende filmpje hier al gepost?
[..]
Waarom sneu? Zijn verdiende loonquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja....dat zag er best wel sneu uit voor die fietser.
quote:London riots: 11-year-old boy appears before magistrates
The boy, from Romford, Essex, who cannot be named, appeared at Highbury Corner Youth Court, where he admitted being part of a gang of youths who looted the town's Debenhams store on Monday night.
His appearance came as court staff ploughed through an influx of cases from recent riots in London.
Highbury Corner Magistrates' Court, in north London, sat throughout Tuesday night to deal with cases, and is likely to again on Wednesday.
Defendants ranged in age, from different parts of London. The boy was the youngest defendant to appear in Highbury today.
Wearing a blue Adidas tracksuit, the youth spoke only to confirm his name, age and date of birth.
He pleaded guilty to burglary, after stealing a waste bin worth £50 from Debenhams. A charge of violent disorder was dropped.
During the brief hearing the court heard the boy has already been given a referral order after being convicted of a separate offence just last week. No details of the conviction were given.
Prosecutor Steven Davis told the court: "This was 10.30pm on Monday evening with a background of serious violence in Romford.
"Police saw a group of 20-30 youths who were approaching large stores, breaking windows and looting.
"They saw Debenhams had had its windows broken and they saw [the boy] approach the window that had been smashed, lean in, take a waste bin and run off with it."
He said when police stopped the boy, he said: "I was just taking it to pass on to somebody else."
Mr Davis said the bin was worth £50. The damage to the windows was £6,000 but it is not alleged the boy broke them.
Defending the 11 year-old, Vicky Thompson said he was given a referral order after being convicted last Wednesday, but it had not even begun yet.
She asked for a pre-sentence report to be carried out before the boy is sentenced.
En is de BBC-reporter al gegrilled?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze man is allang in een talkshow geweest in gesprek met Edwina Currie.
Waar is die site ook weer met alle photoshops?quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja....dat zag er best wel sneu uit voor die fietser.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Heeft hier inderdaad al gestaan. Mooi filmpje was dat
Neuhquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En is de BBC-reporter al gegrilled?
Op de weblog was gisteren een riotitem. Met shops, geestige filmpjes, mooie foto's ed.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar is die site ook weer met alle photoshops?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar is die site ook weer met alle photoshops?
de 2de dusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)ney-and-Enfield.html
http://photoshoplooter.tumblr.com/
de 2de is dan wel grappig
Ah, gemist, bedanktquote:
3 doden vannacht in Birmingham en men is daar erg bang voor vergelding. Rumours dat gangs uit andere steden komen plus de voetbal hoolies die dreigende taal uitslaan. Voorlopig vooral een hoop praat en heel weinig daden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:38 schreef timmmmm het volgende:
Heb ik vandaag nog iets gemist? Wat zijn de verwachtigen voor vanavond, blijft het rustig, of breekt de pleuris uit?
Hier heb je 'mquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:41 schreef yavanna het volgende:
[..]
[..]Ik ga hem ook maar even kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |