Nou hopen dat de Pakistaanse gemeenschap geen wraak gaat nemen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:50 schreef Mylene het volgende:
Jongens die werden vermoord toen ze hun moskee probeerden te beschermen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'My boy died trying to protect our community': Devastated father tells how son and two friends were mowed down by riot thugs
quote:Greater Manchester Police has arrested a man on suspicion of arson after a branch of Miss Selfridge was set alight yesterday.
You've got it al wrong. Er zijn gewoon bendes actief, het heeft ook geen moer met de onderklasse te maken. Zo zie je met enige regelmaat volledige blanke autochtone hordes dingen kapotmaken en in de fik steken. Het hele allochtoon/autochtoon verhaal waar veel mensen zo graag aan willen hangen, heeft er dan ook geen ruk mee te maken. De Paki's en de Turken beschermen hun eigen spullen omdat de politie gewoon niks kan beginnen tegen de overmacht van deze bendes.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar wie zijn nou elkaars vijanden dan?
Gewoon relschoppers tegen anti-relschoppers of wat? Want ik lees van alles (ben net terug van vakantie in Spanje) maar wat ik er van meekrijg is dat het voornamelijk de onderklasse (waarvan een groot deel allochtonen) aan het rellen is. Dus van negers tot paki's en van Turken tot Indiërs..
En door wie is die Pakistaanse jongen vermoord?
Maar zoals jij het nu schetst zijn dus vrijwel alleen de blanken aan het kloten en is het bij de allochtonen/moslims voruwen en kinderen eerst?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
You've got it al wrong. Er zijn gewoon bendes actief, het heeft ook geen moer met de onderklasse te maken. Zo zie je met enige regelmaat volledige blanke autochtone hordes dingen kapotmaken en in de fik steken. Het hele allochtoon/autochtoon verhaal waar veel mensen zo graag aan willen hangen, heeft er dan ook geen ruk mee te maken. De Paki's en de Turken beschermen hun eigen spullen omdat de politie gewoon niks kan beginnen tegen de overmacht van deze bendes.
Met zijn snufferd recht in de camera.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
A smashed window and flames at a Miss Selfridge shop in Market Street in Manchester city centre.
Nee. Zoals ik het schets is er tuig en anti-tuig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Maar zoals jij het nu schetst zijn dus vrijwel alleen de blanken aan het kloten en is het bij de allochtonen/moslims voruwen en kinderen eerst?
Hmm trojan alertquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:01 schreef YazooW het volgende:
Ze zijn weer live: http://cjstreems.blogspot.com/
Er wordt nu opgeroepen dat moslims en sikhs elkaar helpen om hun gebedshuizen te beschermen.
Ik denk dat ie vrij wordt gesproken aangezien er geen enkel bewijs isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Met zijn snufferd recht in de camera.
[ afbeelding ]
Dit heeft er niks mee te maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Maar zoals jij het nu schetst zijn dus vrijwel alleen de blanken aan het kloten en is het bij de allochtonen/moslims voruwen en kinderen eerst?
ustream kan ook: http://www.ustream.tv/channel/sangat-tvquote:
Ik zie hem toch echt vuurtje plegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:59 schreef Kvdijk het volgende:
[..]
Ik denk dat ie vrij wordt gesproken aangezien er geen enkel bewijs is
Daarbij komt nog dat de hoofd en vice-commisaris van de MPS drie weken zijn opgestapt vanwege het NotW schandaal, het zal dus de vraag zijn of het in londen allemaal zo goed gecoordineerd zal blijven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
You've got it al wrong. Er zijn gewoon bendes actief, het heeft ook geen moer met de onderklasse te maken. Zo zie je met enige regelmaat volledige blanke autochtone hordes dingen kapotmaken en in de fik steken. Het hele allochtoon/autochtoon verhaal waar veel mensen zo graag aan willen hangen, heeft er dan ook geen ruk mee te maken. De Paki's en de Turken beschermen hun eigen spullen omdat de politie gewoon niks kan beginnen tegen de overmacht van deze bendes.
Johquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik zie hem toch echt vuurtje plegen.
Nee, het hangt van de stad af.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nieuwe bomaanslagen? Nee, dat hoop ik ook niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou hopen dat de Pakistaanse gemeenschap geen wraak gaat nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |