Maar wel lekkerquote:
Constipated?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
GODVERDEHOERENDE MUIS, DAAR GAAT MN SCHEEFGEZOGEN!
Kak
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Toffe vrienden![]()
Meteen dumpen die handel!
Ik dacht dat je maandag 3 dagen vrij had genomen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Yaaaaay over 10 minuten lekker naar huis wandelen
Zij vieren het ook nooitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou, nog makkelijker, hoef jij daar ook nooit meer heen!
Whut?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je maandag 3 dagen vrij had genomen?
Oh nou, waarom moeten ze dan wel naar jou komen?quote:
ow zal straks eens kijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Multivlaai , je moest toch cheap ass zooi voor die naakte van je?
Doggycloset heeft echt leuke dingen in de sale
Gewoon weer es totaal niet goed opgelet of zo denk ik.quote:
Heb ik toch een beetje goed opgeletquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon weer es totaal niet goed opgelet of zo denk ik.
Ik heb de komende drie weken op vrijdag vrij.
Roze puppia bodywarmers voor 15 euroquote:
Ze moeten helemaal niks. Maar dat zij hun verjaardag niet vieren betekent toch niet dat ik ze dan maar niet moet uitnodigen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou, waarom moeten ze dan wel naar jou komen?
En jij kan het weten!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Dan vinden ze het dus niet leuk genoeg anders kwamen ze wel!
I'm off, houdoe!
Waarom heb je die gedumpt dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:42 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb gisteren een vriendin gedumpt.
Leuk is anders.
Zo eerst even eten en dan met Jip naar de DA.
Omdat ze liegt, gemeen en een profiteur is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom heb je die gedumpt dan?
Succes met Jip!
Ah nee dat moet je niet hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Omdat ze liegt, gemeen en een profiteur is.
In het kort.
Moeilijk was het wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah nee dat moet je niet hebbengoed dat je haar gedumpt hebt hoe moeilijk het ook is.
Klinkt als een enerverende vakantiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:04 schreef Pokkehontas het volgende:
Elies!!! :-X :-X :-X
Wifi is gratis en dat kan best uit, want óf het is er niet óf het is traaaaaaaaaaaaaaaaaag. Maar voila, 't is gelukt (denk ik).
Highlights tot nu toe: koffer die niet open wilde, sleutel van de kluis achter een plint, Mini's vannacht uit het zwembad geplukt door de beveiliging, Mini2 buitengesloten en gered door deense buuvjes, Mini1 eindelijk een keer verbrand.
En reuze handig: het hotel ligt zo ongeveer ín de archeologische hoogtepunten van de Mediterranee. Het zeewater is zo ongeveer 25 graden, zo voelt het althans, 's nachts is het zo'n 23 graden en overdag 40. Lekker huisje, mét arco godzijdank! Om 5 uur vanochtend gewekt door de oproep voor het gebed. Vanavond bij de receptie maar even doorgeven dat dat morgen niet hoeft van ons :-P
Helemaal jottum dus!
Doedoei allemaal
Dikke kuss Elies :-X
Wereldvakantiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:04 schreef Pokkehontas het volgende:
Wifi is gratis en dat kan best uit, want óf het is er niet óf het is traaaaaaaaaaaaaaaaaag. Maar voila, 't is gelukt (denk ik).
Highlights tot nu toe: koffer die niet open wilde, sleutel van de kluis achter een plint, Mini's vannacht uit het zwembad geplukt door de beveiliging, Mini2 buitengesloten en gered door deense buuvjes, Mini1 eindelijk een keer verbrand.
En reuze handig: het hotel ligt zo ongeveer ín de archeologische hoogtepunten van de Mediterranee. Het zeewater is zo ongeveer 25 graden, zo voelt het althans, 's nachts is het zo'n 23 graden en overdag 40. Lekker huisje, mét arco godzijdank! Om 5 uur vanochtend gewekt door de oproep voor het gebed. Vanavond bij de receptie maar even doorgeven dat dat morgen niet hoeft van ons :-P
Helemaal jottum dus!
Doedoei allemaal
A. Ik ken het bier nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:02 schreef Qwea het volgende:
Rewimo? Ik ben op zoek naar Hacker-Pschorr Münchner Hell (bier uit dld) weet jij of dat bij de big box oid te krijgen is? Of waar wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Wauw, dat is klasse!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Op het bonnetje stond 3 x pro-deo consult.
Echt heel netjes.
Dank je!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:21 schreef Rewimo het volgende:
Qwea, kijk hier eens: http://www.hacker-pschorr(...)t/muenchnerhell.php#
Rechts zie je dit staan: Händler suchen
Daaronder kun je een postcode invullen (moet je even kijken wat die is voor waar je in DLD heen wilt) en dan krijg je verkoopadressen
Händler in Ihrer Nähe:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:21 schreef Rewimo het volgende:
Qwea, kijk hier eens: http://www.hacker-pschorr(...)t/muenchnerhell.php#
Rechts zie je dit staan: Händler suchen
Daaronder kun je een postcode invullen (moet je even kijken wat die is voor waar je in DLD heen wilt) en dan krijg je verkoopadressen
Mijn beebquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:04 schreef Pokkehontas het volgende:
Helemaal jottum dus!
Doedoei allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet en pas goed op elkaar, dikke kussen
[ Bericht 0% gewijzigd door ElisaB op 11-08-2011 00:58:55 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Den bek gaat aardig, het zeurt en klopt, maar het is te harden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik had de pokkehandtas update gemist.![]()
![]()
En hoest met den bek van Greys?
Wat goed Cat, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:33 schreef Cat22 het volgende:
Ik werd vandaag door Baas2 gebeld. Of ik ook uitgenodigd was voor de bijeenkomst over de flexpool. Nope.Als 0 uren contractant zou ik dan niet meer gebonden zijn aan mijn team, maar overal in de regio inzetbaar. Hmmm.... niet echt fijn (al kon ik er zelf wel eea over bepalen, maar toch).
Ik: is het geen optie me een contract aan te bieden bij mijn team? Ze ging meteen mijn uren nakijken en aangezien ik al een jaar minimaal 5 uur per week werk, gaat ze dat in orde maken.![]()
Ik ben er blij mee, vastigheid, ook loon bij ziekte, telefoon van de zaak dus geen gedoe meer met declaraties en nog andere voordeeltjes.
Graag gedaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Händler in Ihrer Nähe:
Lingen (Ems)
Big Box
An der Kapelle 2
49809 Lingen (Ems)![]()
![]()
![]()
![]()
thnx!
Jij doet heel vaak precies hetzelfde hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:55 schreef ElisaB het volgende:
Die stiekeme beeb van mij; een beetje komen posten als ik er niet ben
Heul nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Jij doet heel vaak precies hetzelfde hoor.
Wel!quote:
Ik heb net Eliesje aan de foon gehad!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat fijn Cat![]()
En Jip![]()
En Greys leeft nog![]()
En ik ben naar de kappert geweest![]()
Nog meer om tehier?
Gaaaaaafquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net Eliesje aan de foon gehad!
Neeeeeeeeequote:
Neeeeeequote:
Ik wil foto.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaaaaaaf
[..]
Neeeeeeeee
[..]
Neeeeee![]()
Bijna 10 cm eraf, laagjes er weer goed in en een flink stuk van m'n pony af.
Ik kan nu alleen nog maar hippe ende speelse staartjes in ipv de strak achterovertstaartt
Uiteraardquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil foto.![]()
Kun je nu alleen jompelstaartjes?![]()
En ik heb de pompoms!quote:
Wat een team zijn we tochquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik heb de pompoms!![]()
Net als Greys. En Tombo. En GB.
Herkenbaarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb keelpijn
Zo fijn net voor de vakantie
Ik zou de keelpijn voor straf thuislaten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb keelpijn
Zo fijn net voor de vakantie
Niet. Jij bent er nooit.quote:
Strak planquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou de keelpijn voor straf thuislaten.
Waar ben ik nooit?quote:
Shabu. Elies.quote:
Uhm... eruit snijden gaat hem niet worden he?quote:
Dat eet zo lastigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Uhm... eruit snijden gaat hem niet worden he?
Ahum, voor Shabu ben ik officieel niet eens meegevraagd. Ja, later....toen ik erachter kwam dat jullie gingenquote:
Om dat je verdrietig bent omdat je er niet bij kunt zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ahum, voor Shabu ben ik officieel niet eens meegevraagd. Ja, later....toen ik erachter kwam dat jullie gingen![]()
En Elies was wel heel erg kortdag![]()
En waarom ga ik me lopen verantwoorden hier
Was heel gezellig en Binky mist je nu alquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:57 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn net bij Indaha geweest en dat was heel gezellig
EnBinky
Waarom niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet te veel Jip zeggen, want dan durft Tombo hier niet meer te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ow hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee haast nog niet. Een klein beetje ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll, ouwe Nico![]()
Wonen jullie er al haast?
Dat zag ik in het topic idd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee haast nog niet. Een klein beetje ook niet eigenlijk
Maar het begint nu wel ergens op te lijken nu boven laminaat ligt in 2 kamers en de badkamer gestucced is
Nee idd, al kan ik me heel goed voorstellen dat iemand anders er graag wil gaan wonenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, iemand anderswilde er wel eind deze maand in, maar daar heb ik maar even een veto over uitgesproken. Schiet echt niet op met de katten, en ik wil dat het gewoon in ieder geval grotendeels klaar is, niet dat het beneden nog een bende is.
Dus hopelijk einde van de maand wel alle klusjeslui de deur uit, electra afgemonteerd, keuken geplaatst (al gepland voor de 22e ofzo), en alles gestucced. Dan moet er nog beneden een vloer gelegd, en moeten we zelf verven en inrichten enzo.
Geen probleem overigens als er nog een meubelstukje ontbreekt ofzo, maar ik heb echt geen zin daar te wonen en dat je inderdaad nog tussen alle tools zit en beneden zo'n bende is dat je alle zooi zo naar boven loopt
Voor je denkt dat het aan jou ligt: FB leeft soms een eigen leven. Soms zijn dingen ineens even niet zichtbaar (en een uur later weer wel). Ik snap het allemaal ook niet zo bestquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Heel ff kort vraagje aan de mensen met Facebook
Ik krijg soms een message en daar ga ik dan vriendelijk op zitten antwoorden enzo, maar eigenlijk was dat dan dus een berichtje dat hoorde bij een friends requestAlleen dat zie je dan niet. Ik niet tenminste? Dus als iemand bij een friends request stuurt en daarbij een personal message intypt, krijg ik die gewoon als bericht en heb ik niet in de gaten dat diegene een friends request stuurde.
Oh en wat me ook nog niet lukt is een mobiel genomen foto uploaden en daar dan commentaar bij zettenof klopt dat? Ik krijg de foto dan wel op facebook, maar zie nergens een mogelijkheid om er meteen een beschrijving bij te zetten.
Ohquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor je denkt dat het aan jou ligt: FB leeft soms een eigen leven. Soms zijn dingen ineens even niet zichtbaar (en een uur later weer wel). Ik snap het allemaal ook niet zo best
Heb je de officiele facebook app, of Samsung meuk?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Heel ff kort vraagje aan de mensen met Facebook
Ik krijg soms een message en daar ga ik dan vriendelijk op zitten antwoorden enzo, maar eigenlijk was dat dan dus een berichtje dat hoorde bij een friends requestAlleen dat zie je dan niet. Ik niet tenminste? Dus als iemand bij een friends request stuurt en daarbij een personal message intypt, krijg ik die gewoon als bericht en heb ik niet in de gaten dat diegene een friends request stuurde.
Oh en wat me ook nog niet lukt is een mobiel genomen foto uploaden en daar dan commentaar bij zettenof klopt dat? Ik krijg de foto dan wel op facebook, maar zie nergens een mogelijkheid om er meteen een beschrijving bij te zetten.
Hmmm, ik heb de gewone echte Facebook app, maar ik krijg dat dus nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je de officiele facebook app, of Samsung meuk?
Ik maak gewoon een foto, ga naar de gallery, kies delen -> Facebook, en krijg dan dit scherm:
[ afbeelding ]
Hebbie er al een es em essie aan gewaagd?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar nou weet ik nog steeds niet waar mijn kleine TomboTutje uithangt
Ah ja, die Android apps werken bij mij kennelijk andersquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
Zou niet uit moeten maken eigenlijk. Mijn camera gaat gewoon na 2 seconden weer terug naar het scherm waar je de volgende foto kan maken, en dan kan ik via een snelkoppeling naar de laatste foto in de gallery (de laatst genomen dus).
Maar bij de meeste camera's zie je eerst de foto nog en moet je echt op 'terug' tikken ofzo om opnieuw een foto te maken, dus dan kan je wat directer de foto delen.
Nope, mss slaapt ze al.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbie er al een es em essie aan gewaagd?
Bij dr getrouwde vent op de koffie?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar nou weet ik nog steeds niet waar mijn kleine TomboTutje uithangt
Ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja, die Android apps werken bij mij kennelijk anders![]()
Ik snap er geen fuck van, probeer jij het binnenkort maar ff op mijn foon
Het gaat goed dusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ga genieten van Katermans, die vast heeeel oud gaat worden nog.
ik ben braaf thuis hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij dr getrouwde vent op de koffie?
[..]
Ik zal eens kijken
Fijn!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:49 schreef tombolafan het volgende:
ik ben braaf thuis hoorniks spannends
ik zit mobiel op Fok! Dus traag traagquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fijn!
Wil je het begin zien van de krabpaal die ik aan het bouwen ben?
Tskkk....quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:58 schreef tombolafan het volgende:
ik zit mobiel op Fok! Dus traag traagMorgen graag!
Kan ik hetzelfde doen met stiefschoonmoeders denk je?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Omdat ze liegt, gemeen en een profiteur is.
In het kort.
Goed nieuws van Jip!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Terug van DA.
Prednoral slaat aan!![]()
Hij stond duidelijk een stuk rechter op z'n poten.
Toen hij een stukje moest lopen heeft ie de DA overladen met kopjes.
Nu voor zes weken doorgaan met de Prednoral en daarna contact over afbouwen.
Hij heeft nog een vitamine B-injectie gehad die volgens de DA zeer zou doen. Jip gaf geen kik.
![]()
Ik was er zojuist al naar op zoek. Super zegquote:
Is ze zo erg?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Kan ik hetzelfde doen met stiefschoonmoeders denk je?
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Ow, tis eindelijk mooi weer en je gaat weer Oognip:D
Ik zal nog even zwaaien, maar dan moet je wel terugzwaaienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Zwaai je nog even onderweg, Oognip?In Arnhem schijnt de zon trouwens
Tuurlijk zwaai ik terug!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:33 schreef Oognip het volgende:
Ik zal nog even zwaaien, maar dan moet je wel terugzwaaien
Hoe is het met je keelpijn?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tuurlijk zwaai ik terug!
Met mijn keelpijn is het prima. Die floreert als nooit tevoren
Dat overleef je ook welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:41 schreef Rewimo het volgende:
Zou fijn zijn ja. En anders zal ie mee moeten op vakantie
Lekker weg in eigen landquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:41 schreef Muis006 het volgende:
Waar ga je heen op vakantie Rewimo?
Leuk! Veel plezier alvastquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lekker weg in eigen landWe gaan naar de Pfalz en het Moezelgebied.
Ja, die kwaliteit van de keelpijnen van vroegah is ver te zoekenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:42 schreef Oognip het volgende:
Dat overleef je ook welMijn keelpijn begon een dag voor we op vakantie gingen, na een paar dagen was het over en gisteravond was het er weer heel erg. En nu weer weg
Die keelpijn van tegenwoordig...
Dank je welquote:
Verkopen ze dat in de supermarkt?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:25 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen
Keelpijn >> saliethee >> geen keelpijn meer
Salieplantje kopen en zelf trekken werkt het bestequote:
Dank je welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:49 schreef ferrari_rood het volgende:
rewimo fijne vakantie en hopelijk zonder keelpijn
ooh, wanneer?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh trouwens, Texel is toch geboekt, we gaan nog wat later maar we gaan
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Ja Muis, ik weet al laaaaaaaaaaang dat het te grappig is
Hoe gaat het met Elco?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:38 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb een grote drinkfontein gekocht voor Elco (10,5 liter!) Dus enthousiast helemaal in elkaar gezet, gevuld en neergezet. En er zijn nu vier argwanende dieren die na eerst een half uur kijken de hele hoek hebben besloten te vermijden voorlopig blijkbaar :p
Ben benieuwd wanneer de nieuwsgierigheid zal winnen
Same herequote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:40 schreef senesta het volgende:
De keren dat ik op texel ben geweest zijn echt op één hand te tellen.
Wel wat beter gelukkig. Hij is nog wel wat aan de dunne en hij stinkkkkkt, maar hij red het tenminste weer om het op te houden tot buiten. Hij lijkt ook weer wat levendiger.quote:
Gelukkig dat het beter gaatquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Wel wat beter gelukkig. Hij is nog wel wat aan de dunne en hij stinkkkkkt, maar hij red het tenminste weer om het op te houden tot buiten. Hij lijkt ook weer wat levendiger.
Ik wil vanavond weer wat gewone brokken bij de rijst geven.
Deze:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:06 schreef Oognip het volgende:
Goed dat Elco zich wat beter voelt! En wat heb je een grote fontein gekocht! Gaaf! Heb je een plaatje?
Tof!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:39 schreef Muis006 het volgende:
Zo, hondenriem besteld die je om je middel kan doen. Dan kan ik makkelijker Percy uitlaten
Gaaf ding! Dronk Elco ook uit de vorige waterfontein?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Deze:
http://www.zooplus.nl/sho(...)drinkautomaat/136523
Zodra ik er één bij de fontein zie zal ik een foto hier maken
* Duwt*quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Kan iemand deze dag even een duwtje geven zodat het sneller 14 uur wordt?
quote:
Kijk, dat helpt alquote:
Hij dronk de fontein van de katten steeds leegquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gaaf ding! Dronk Elco ook uit de vorige waterfontein?
Oh hahaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij dronk de fontein van de katten steeds leeg
Jawel maar ik wil vakantiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:58 schreef Oognip het volgende:
Geniet je niet van je laatste dagje retourpost, Rewimo?
Doet me denken aan Timmie en Tommie van m'n schoonouders.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar begrijp ik nou niks van
Wij gaan morgen naar Noah en Moon oftewel Pim en Tim
Haha das net zoiets inderdaad. Nie echt origineel maar wel door kleine kinderen makkelijk uit te sprekenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:42 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Doet me denken aan Timmie en Tommie van m'n schoonouders.
Goed om te wetenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:31 schreef ElisaB het volgende:
Q! Belangrijk bericht uit Turkije: het eten is zeer prima!
Dat doet Bietje hier dus ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij dronk de fontein van de katten steeds leeg
Komt hier nog info bij of doe je een Oognipje?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:12 schreef Cat22 het volgende:
AAAAARRRRGGGGHHHHHH!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dat moest even.
Zou ze opgelucht zijn nu?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
Komt hier nog info bij of doe je een Oognipje?
Oognip zegt bijna altijd meteen wat er isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Blij dat je het vraagt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik moest een heel verhaal typen (even twijfel want work related) en ik ben nog steeds BOOS.quote:
Je hoort bij de happy few die een naamwoord hebben hier.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oognip zegt bijna altijd meteen wat er is![]()
Zo wordt Oognipje wel een heel uitgebreid begrip
Ja ik ben er vreselijk blij meequote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hoort bij de happy few die een naamwoord hebben hier.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oognip zegt bijna altijd meteen wat er is![]()
Zo wordt Oognipje wel een heel uitgebreid begrip
Je hebt niet gezwaaidquote:
Kom je hier effe wat overnemen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:35 schreef Goodbye het volgende:
Hebben jullie dat soms ook, dat werken zo'n opgave is. En het is hier nog eens heel rustig ook, dus hard aan het werk is niet nodig... Pff..
Morgen vrij genomen
Ah sorry, jij hebt het wel druk lees ik net!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom je hier effe wat overnemen?![]()
Nog 2 halve dagjes en 2 hele dagen werken en dan heb ik vakaaaaaansie!![]()
En ze mogen me niet bellen.![]()
Op het moment heb ik het vooral druk met me ergeren (en dus fokken op het werkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah sorry, jij hebt het wel druk lees ik net!Ik zou graag wat voor je doen, ik doe echt het meest onzinnige werk op dit moment wat ook nog wel een paar maanden kan blijven liggen bij wijze van
En dat dus al drie dagen sinds ik terug ben van vakantie.. Morgen vrij nemen was dus gelukkig ook geen probleem!
Lekker dat je bijna op vakantie gaat, ga je nog weg?
Ow ja, ik was de EHEC vergeten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:43 schreef Goodbye het volgende:
Oh my, jij treft het wel ook altijd, hè?![]()
![]()
Vulkaan, EHEC, rellen... pff!
In dit geval moet het denk ik toch anyhow zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Anywho is echt een hele normale uitspraak hoor, in de UK.
Alvast een fijne verjaardag!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:23 schreef Mama_Mia het volgende:
Mijn vriendin hier zegt het ook![]()
Morgen jarig
ik spreek jullie na het weekend wel weer
Het was een garpje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In dit geval moet het denk ik toch anyhow zijnOf anyway.
Sorry, was even geocachen
quote:
Wat een ellendequote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:23 schreef Rewimo het volgende:
We hebben bbq-plannen. En dus betrekt het en komt er een bui deze kant op
Nog een krabpaal bouwen, maar nu eentje door het hele huis heen, met buizenpostquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:47 schreef ElisaB het volgende:
Mijn krabpaal is klaar![]()
[ afbeelding ]
Wat zal ik nu eens gaan doen
Hijs fijn!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:47 schreef ElisaB het volgende:
Mijn krabpaal is klaar![]()
[ afbeelding ]
Wat zal ik nu eens gaan doen
Jep.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:55 schreef Greys het volgende:
Ben ik nou de enige die bij deze TT automatisch 'in the butt' er achteraan denkt?
quote:
Oh nee. Oke. Dan weet ik datquote:
Ik zag die gast bij Tosh.O en ik moest echt zo lachenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Maar het origineel is wel een beetje creepy![]()
quote:
Eli vindt 'm stomquote:
Zoveel plankjes heeft beeb heul niet onder het bed liggenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:51 schreef Rewimo het volgende:
Nog een krabpaal bouwen, maar nu eentje door het hele huis heen, met buizenpost
Awwwww, een poezenpootjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:54 schreef Cat22 het volgende:
Hijs fijn!![]()
En kunnen ze ook door die buizen doorkruipen?![]()
Ik heb hier heul geen krabpaal nodig.![]()
[ afbeelding ]
En ik heb er nog veel meer.quote:
Omdat, als vrouwen even kleinzerig zijn als mannen, vrouwen hooguit één kind krijgen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:10 schreef Oognip het volgende:
Mooie krabpaal Elies!
Ik weet waarom mannen kleinzeriger zijn dan vrouwen
Omdat mannen van nature minder endorfine aanmaken dan vrouwen. Vrouwen maken meer endorfine aan omdat ze vroeger ook moesten bevallenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Omdat, als vrouwen even kleinzerig zijn als mannen, vrouwen hooguit één kind krijgen?
36quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook; 28 stuks hier (jij wint)
Owjaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
En deze had ik nog niet gezien
Hoe herkenbaar
Ik zal niet op mijn knieën voor je kasten gaan liggen morgen, deal?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja
Ik zal nog maar eens even gaan stoffen
Graag! Sla jij de rest als zij het wel doenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
Ik zal niet op mijn knieën voor je kasten gaan liggen morgen, deal?
Jup.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Graag! Sla jij de rest als zij het wel doen
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Graag! Sla jij de rest als zij het wel doen
Weer een doorslaand succes voor ElisaB de knutselkoninginquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:31 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
En eraf met een dubbele Rietberger:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:33 schreef Rewimo het volgende:
Misschien ligt die peuk van Elies Tombo er wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |