SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
Ik had niet anders gedachtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:20 schreef trovey het volgende:
![]()
Dat omwikkelen van de paal met het touw is een waardeloos werkje...ik waarschuw je maar even.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:21 schreef Marie30 het volgende:
Ziet er goed uit! Handige Harriette!
Nee, geen last van. Wij gebruiken ze als 'krukjes voor erbij'. Echt handig vind ik ze niet, maar ze vallen in elk geval niet uit elkaar hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Je zal maar best het een en ander te doen hebben, maar tóch een krabpaal willen bouwenquote:
Laats brak bij ons de krabpaal af, en nu is die weer gefixtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zal maar best het een en ander te doen hebben, maar tóch een krabpaal willen bouwen
Ow, zal je zien hoor! Ben ik straks drie dagen aan het bouwen geweest, interesseert het ze geen zakquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:08 schreef Dientje12 het volgende:
Laats brak bij ons de krabpaal af, en nu is die weer gefixt
Alleen hij word nooit genuttigd door de kat..
Het zijn nog kittens die zijn altijd wel vrij nieuwschierig dus als je het plotseling in de kamer neerzet dan zullen ze echt wel een kijkje gaan nemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, zal je zien hoor! Ben ik straks drie dagen aan het bouwen geweest, interesseert het ze geen zak
Een belangrijke vraag in deze: hoe zet je een boormachine op een meter regenpijpquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:12 schreef erikkll het volgende:
tip voor het omwikkelen van het touw: boormachine gebruiken om de paal rondjes te laten draaien.
Beunhaas!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:12 schreef erikkll het volgende:
tip voor het omwikkelen van het touw: boormachine gebruiken om de paal rondjes te laten draaien.
eindstukje er klem inzetten, pin in eindstukje, boormachine aan pin.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een belangrijke vraag in deze: hoe zet je een boormachine op een meter regenpijp
Electrische schroefboormachine op iets lagere snelheid danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Beunhaas!
Dat gaat veelste snel, als je het met de hand doet komt elk stukje goed terecht
Die meter pijp gaat gegarandeerd alle kanten heen zwiepenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:13 schreef erikkll het volgende:
eindstukje er klem inzetten, pin in eindstukje, boormachine aan pin.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:17 schreef erikkll het volgende:
edit - ik wilde een PM verzenden, niet deze post plaatsen
Ik heb de dikste variant genomen van ¤ 0,60 de meter.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:28 schreef SiGNe het volgende:
Wat is de dikte van je sisaltouw?
Een vriendin van me heeft het met simpel "dun" inpaktouw van sisal gedaan en dat ziet er lang niet zo mooi uit als bij een fabriekskrabpaal, het gaat niet mooi in banen naast elkaar en de katten hebben die dunne touwtjes binnen no-time doorgekrabt.
En dat dikkere sisal dat die krabpaalfabrikanten gebruiken is weer een stuk duurder per meter en je hebt er redelijk wat van nodig, 1 rondje om een paal van 10cm doorsnee is al 31,4cm (of 15,7cm.. moest je Pi nou met de straal of diameter vermenigvuldigen?)
Wat m'n ouders vroeger thuis hadden was een houten paal bekleed met een stuk tapijt, het tapijt zat omgekeerd op de paal bevestigd, dus de onderkant naar boven, werkte super en de katten (2) hebben het in 15 jaar niet volledig weten te slopen.
Het eindstuk komt aan de onderkant van het bakjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:35 schreef SiGNe het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat nu de bovenkant wordt.
Op de foto met de PVC pijp zit die aan de andere kant dan waar je 'm bekleed hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |