Maar wel lekkerquote:
Constipated?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
GODVERDEHOERENDE MUIS, DAAR GAAT MN SCHEEFGEZOGEN!
Kak
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Toffe vrienden![]()
Meteen dumpen die handel!
Ik dacht dat je maandag 3 dagen vrij had genomen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Yaaaaay over 10 minuten lekker naar huis wandelen
Zij vieren het ook nooitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou, nog makkelijker, hoef jij daar ook nooit meer heen!
Whut?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je maandag 3 dagen vrij had genomen?
Oh nou, waarom moeten ze dan wel naar jou komen?quote:
ow zal straks eens kijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Multivlaai , je moest toch cheap ass zooi voor die naakte van je?
Doggycloset heeft echt leuke dingen in de sale
Gewoon weer es totaal niet goed opgelet of zo denk ik.quote:
Heb ik toch een beetje goed opgeletquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon weer es totaal niet goed opgelet of zo denk ik.
Ik heb de komende drie weken op vrijdag vrij.
Roze puppia bodywarmers voor 15 euroquote:
Ze moeten helemaal niks. Maar dat zij hun verjaardag niet vieren betekent toch niet dat ik ze dan maar niet moet uitnodigen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou, waarom moeten ze dan wel naar jou komen?
En jij kan het weten!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Dan vinden ze het dus niet leuk genoeg anders kwamen ze wel!
I'm off, houdoe!
Waarom heb je die gedumpt dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:42 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb gisteren een vriendin gedumpt.
Leuk is anders.
Zo eerst even eten en dan met Jip naar de DA.
Omdat ze liegt, gemeen en een profiteur is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom heb je die gedumpt dan?
Succes met Jip!
Ah nee dat moet je niet hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Omdat ze liegt, gemeen en een profiteur is.
In het kort.
Moeilijk was het wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah nee dat moet je niet hebbengoed dat je haar gedumpt hebt hoe moeilijk het ook is.
Klinkt als een enerverende vakantiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:04 schreef Pokkehontas het volgende:
Elies!!! :-X :-X :-X
Wifi is gratis en dat kan best uit, want ķf het is er niet ķf het is traaaaaaaaaaaaaaaaaag. Maar voila, 't is gelukt (denk ik).
Highlights tot nu toe: koffer die niet open wilde, sleutel van de kluis achter een plint, Mini's vannacht uit het zwembad geplukt door de beveiliging, Mini2 buitengesloten en gered door deense buuvjes, Mini1 eindelijk een keer verbrand.
En reuze handig: het hotel ligt zo ongeveer ín de archeologische hoogtepunten van de Mediterranee. Het zeewater is zo ongeveer 25 graden, zo voelt het althans, 's nachts is het zo'n 23 graden en overdag 40. Lekker huisje, mét arco godzijdank! Om 5 uur vanochtend gewekt door de oproep voor het gebed. Vanavond bij de receptie maar even doorgeven dat dat morgen niet hoeft van ons :-P
Helemaal jottum dus!
Doedoei allemaal
Dikke kuss Elies :-X
Wereldvakantiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:04 schreef Pokkehontas het volgende:
Elies!!! :-X :-X :-X
Wifi is gratis en dat kan best uit, want ķf het is er niet ķf het is traaaaaaaaaaaaaaaaaag. Maar voila, 't is gelukt (denk ik).
Highlights tot nu toe: koffer die niet open wilde, sleutel van de kluis achter een plint, Mini's vannacht uit het zwembad geplukt door de beveiliging, Mini2 buitengesloten en gered door deense buuvjes, Mini1 eindelijk een keer verbrand.
En reuze handig: het hotel ligt zo ongeveer ín de archeologische hoogtepunten van de Mediterranee. Het zeewater is zo ongeveer 25 graden, zo voelt het althans, 's nachts is het zo'n 23 graden en overdag 40. Lekker huisje, mét arco godzijdank! Om 5 uur vanochtend gewekt door de oproep voor het gebed. Vanavond bij de receptie maar even doorgeven dat dat morgen niet hoeft van ons :-P
Helemaal jottum dus!
Doedoei allemaal
Dikke kuss Elies :-X
A. Ik ken het bier nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:02 schreef Qwea het volgende:
Rewimo? Ik ben op zoek naar Hacker-Pschorr Münchner Hell (bier uit dld) weet jij of dat bij de big box oid te krijgen is? Of waar wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Wauw, dat is klasse!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Op het bonnetje stond 3 x pro-deo consult.
Echt heel netjes.
Dank je!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:21 schreef Rewimo het volgende:
Qwea, kijk hier eens: http://www.hacker-pschorr(...)t/muenchnerhell.php#
Rechts zie je dit staan: Händler suchen
Daaronder kun je een postcode invullen (moet je even kijken wat die is voor waar je in DLD heen wilt) en dan krijg je verkoopadressen
Händler in Ihrer Nähe:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:21 schreef Rewimo het volgende:
Qwea, kijk hier eens: http://www.hacker-pschorr(...)t/muenchnerhell.php#
Rechts zie je dit staan: Händler suchen
Daaronder kun je een postcode invullen (moet je even kijken wat die is voor waar je in DLD heen wilt) en dan krijg je verkoopadressen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |