quote:
Kijk, dat helpt alquote:
Hij dronk de fontein van de katten steeds leegquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gaaf ding! Dronk Elco ook uit de vorige waterfontein?
Oh hahaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij dronk de fontein van de katten steeds leeg
Jawel maar ik wil vakantiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:58 schreef Oognip het volgende:
Geniet je niet van je laatste dagje retourpost, Rewimo?
Doet me denken aan Timmie en Tommie van m'n schoonouders.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar begrijp ik nou niks van
Wij gaan morgen naar Noah en Moon oftewel Pim en Tim
Haha das net zoiets inderdaad. Nie echt origineel maar wel door kleine kinderen makkelijk uit te sprekenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:42 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Doet me denken aan Timmie en Tommie van m'n schoonouders.
Goed om te wetenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:31 schreef ElisaB het volgende:
Q! Belangrijk bericht uit Turkije: het eten is zeer prima!
Dat doet Bietje hier dus ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij dronk de fontein van de katten steeds leeg
Komt hier nog info bij of doe je een Oognipje?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:12 schreef Cat22 het volgende:
AAAAARRRRGGGGHHHHHH!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dat moest even.
Zou ze opgelucht zijn nu?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
Komt hier nog info bij of doe je een Oognipje?
Oognip zegt bijna altijd meteen wat er isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Blij dat je het vraagt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik moest een heel verhaal typen (even twijfel want work related) en ik ben nog steeds BOOS.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |