Nee haast nog niet. Een klein beetje ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll, ouwe Nico![]()
Wonen jullie er al haast?
Dat zag ik in het topic idd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee haast nog niet. Een klein beetje ook niet eigenlijk
Maar het begint nu wel ergens op te lijken nu boven laminaat ligt in 2 kamers en de badkamer gestucced is
Nee idd, al kan ik me heel goed voorstellen dat iemand anders er graag wil gaan wonenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, iemand anderswilde er wel eind deze maand in, maar daar heb ik maar even een veto over uitgesproken. Schiet echt niet op met de katten, en ik wil dat het gewoon in ieder geval grotendeels klaar is, niet dat het beneden nog een bende is.
Dus hopelijk einde van de maand wel alle klusjeslui de deur uit, electra afgemonteerd, keuken geplaatst (al gepland voor de 22e ofzo), en alles gestucced. Dan moet er nog beneden een vloer gelegd, en moeten we zelf verven en inrichten enzo.
Geen probleem overigens als er nog een meubelstukje ontbreekt ofzo, maar ik heb echt geen zin daar te wonen en dat je inderdaad nog tussen alle tools zit en beneden zo'n bende is dat je alle zooi zo naar boven loopt
Voor je denkt dat het aan jou ligt: FB leeft soms een eigen leven. Soms zijn dingen ineens even niet zichtbaar (en een uur later weer wel). Ik snap het allemaal ook niet zo bestquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Heel ff kort vraagje aan de mensen met Facebook
Ik krijg soms een message en daar ga ik dan vriendelijk op zitten antwoorden enzo, maar eigenlijk was dat dan dus een berichtje dat hoorde bij een friends requestAlleen dat zie je dan niet. Ik niet tenminste? Dus als iemand bij een friends request stuurt en daarbij een personal message intypt, krijg ik die gewoon als bericht en heb ik niet in de gaten dat diegene een friends request stuurde.
Oh en wat me ook nog niet lukt is een mobiel genomen foto uploaden en daar dan commentaar bij zettenof klopt dat? Ik krijg de foto dan wel op facebook, maar zie nergens een mogelijkheid om er meteen een beschrijving bij te zetten.
Ohquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor je denkt dat het aan jou ligt: FB leeft soms een eigen leven. Soms zijn dingen ineens even niet zichtbaar (en een uur later weer wel). Ik snap het allemaal ook niet zo best
Heb je de officiele facebook app, of Samsung meuk?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Heel ff kort vraagje aan de mensen met Facebook
Ik krijg soms een message en daar ga ik dan vriendelijk op zitten antwoorden enzo, maar eigenlijk was dat dan dus een berichtje dat hoorde bij een friends requestAlleen dat zie je dan niet. Ik niet tenminste? Dus als iemand bij een friends request stuurt en daarbij een personal message intypt, krijg ik die gewoon als bericht en heb ik niet in de gaten dat diegene een friends request stuurde.
Oh en wat me ook nog niet lukt is een mobiel genomen foto uploaden en daar dan commentaar bij zettenof klopt dat? Ik krijg de foto dan wel op facebook, maar zie nergens een mogelijkheid om er meteen een beschrijving bij te zetten.
Hmmm, ik heb de gewone echte Facebook app, maar ik krijg dat dus nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je de officiele facebook app, of Samsung meuk?
Ik maak gewoon een foto, ga naar de gallery, kies delen -> Facebook, en krijg dan dit scherm:
[ afbeelding ]
Hebbie er al een es em essie aan gewaagd?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar nou weet ik nog steeds niet waar mijn kleine TomboTutje uithangt
Ah ja, die Android apps werken bij mij kennelijk andersquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
Zou niet uit moeten maken eigenlijk. Mijn camera gaat gewoon na 2 seconden weer terug naar het scherm waar je de volgende foto kan maken, en dan kan ik via een snelkoppeling naar de laatste foto in de gallery (de laatst genomen dus).
Maar bij de meeste camera's zie je eerst de foto nog en moet je echt op 'terug' tikken ofzo om opnieuw een foto te maken, dus dan kan je wat directer de foto delen.
Nope, mss slaapt ze al.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbie er al een es em essie aan gewaagd?
Bij dr getrouwde vent op de koffie?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar nou weet ik nog steeds niet waar mijn kleine TomboTutje uithangt
Ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja, die Android apps werken bij mij kennelijk anders![]()
Ik snap er geen fuck van, probeer jij het binnenkort maar ff op mijn foon
Het gaat goed dusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ga genieten van Katermans, die vast heeeel oud gaat worden nog.
ik ben braaf thuis hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij dr getrouwde vent op de koffie?
[..]
Ik zal eens kijken
Fijn!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:49 schreef tombolafan het volgende:
ik ben braaf thuis hoorniks spannends
ik zit mobiel op Fok! Dus traag traagquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fijn!
Wil je het begin zien van de krabpaal die ik aan het bouwen ben?
Tskkk....quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:58 schreef tombolafan het volgende:
ik zit mobiel op Fok! Dus traag traagMorgen graag!
Kan ik hetzelfde doen met stiefschoonmoeders denk je?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Omdat ze liegt, gemeen en een profiteur is.
In het kort.
Goed nieuws van Jip!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Terug van DA.
Prednoral slaat aan!![]()
Hij stond duidelijk een stuk rechter op z'n poten.
Toen hij een stukje moest lopen heeft ie de DA overladen met kopjes.
Nu voor zes weken doorgaan met de Prednoral en daarna contact over afbouwen.
Hij heeft nog een vitamine B-injectie gehad die volgens de DA zeer zou doen. Jip gaf geen kik.
![]()
Ik was er zojuist al naar op zoek. Super zegquote:
Is ze zo erg?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Kan ik hetzelfde doen met stiefschoonmoeders denk je?
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Ow, tis eindelijk mooi weer en je gaat weer Oognip:D
Ik zal nog even zwaaien, maar dan moet je wel terugzwaaienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Zwaai je nog even onderweg, Oognip?In Arnhem schijnt de zon trouwens
Tuurlijk zwaai ik terug!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:33 schreef Oognip het volgende:
Ik zal nog even zwaaien, maar dan moet je wel terugzwaaien
Hoe is het met je keelpijn?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tuurlijk zwaai ik terug!
Met mijn keelpijn is het prima. Die floreert als nooit tevoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |