Mijn beebquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:04 schreef Pokkehontas het volgende:
Elies!!! :-X :-X :-X
Wifi is gratis en dat kan best uit, want óf het is er niet óf het is traaaaaaaaaaaaaaaaaag. Maar voila, 't is gelukt (denk ik).
Highlights tot nu toe: koffer die niet open wilde, sleutel van de kluis achter een plint, Mini's vannacht uit het zwembad geplukt door de beveiliging, Mini2 buitengesloten en gered door deense buuvjes, Mini1 eindelijk een keer verbrand.
En reuze handig: het hotel ligt zo ongeveer ín de archeologische hoogtepunten van de Mediterranee. Het zeewater is zo ongeveer 25 graden, zo voelt het althans, 's nachts is het zo'n 23 graden en overdag 40. Lekker huisje, mét arco godzijdank! Om 5 uur vanochtend gewekt door de oproep voor het gebed. Vanavond bij de receptie maar even doorgeven dat dat morgen niet hoeft van ons :-P
Helemaal jottum dus!
Doedoei allemaal
Dikke kuss Elies :-X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet en pas goed op elkaar, dikke kussen
[ Bericht 0% gewijzigd door ElisaB op 11-08-2011 00:58:55 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Den bek gaat aardig, het zeurt en klopt, maar het is te harden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik had de pokkehandtas update gemist.![]()
![]()
En hoest met den bek van Greys?
Wat goed Cat, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:33 schreef Cat22 het volgende:
Ik werd vandaag door Baas2 gebeld. Of ik ook uitgenodigd was voor de bijeenkomst over de flexpool. Nope.Als 0 uren contractant zou ik dan niet meer gebonden zijn aan mijn team, maar overal in de regio inzetbaar. Hmmm.... niet echt fijn (al kon ik er zelf wel eea over bepalen, maar toch).
Ik: is het geen optie me een contract aan te bieden bij mijn team? Ze ging meteen mijn uren nakijken en aangezien ik al een jaar minimaal 5 uur per week werk, gaat ze dat in orde maken.![]()
Ik ben er blij mee, vastigheid, ook loon bij ziekte, telefoon van de zaak dus geen gedoe meer met declaraties en nog andere voordeeltjes.
Graag gedaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Händler in Ihrer Nähe:
Lingen (Ems)
Big Box
An der Kapelle 2
49809 Lingen (Ems)![]()
![]()
![]()
![]()
thnx!
Jij doet heel vaak precies hetzelfde hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:55 schreef ElisaB het volgende:
Die stiekeme beeb van mij; een beetje komen posten als ik er niet ben
Heul nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Jij doet heel vaak precies hetzelfde hoor.
Wel!quote:
Ik heb net Eliesje aan de foon gehad!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat fijn Cat![]()
En Jip![]()
En Greys leeft nog![]()
En ik ben naar de kappert geweest![]()
Nog meer om tehier?
Gaaaaaafquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net Eliesje aan de foon gehad!
Neeeeeeeeequote:
Neeeeeequote:
Ik wil foto.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaaaaaaf
[..]
Neeeeeeeee
[..]
Neeeeee![]()
Bijna 10 cm eraf, laagjes er weer goed in en een flink stuk van m'n pony af.
Ik kan nu alleen nog maar hippe ende speelse staartjes in ipv de strak achterovertstaartt
Uiteraardquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil foto.![]()
Kun je nu alleen jompelstaartjes?![]()
En ik heb de pompoms!quote:
Wat een team zijn we tochquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik heb de pompoms!![]()
Net als Greys. En Tombo. En GB.
Herkenbaarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb keelpijn
Zo fijn net voor de vakantie
Ik zou de keelpijn voor straf thuislaten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb keelpijn
Zo fijn net voor de vakantie
Niet. Jij bent er nooit.quote:
Strak planquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou de keelpijn voor straf thuislaten.
Waar ben ik nooit?quote:
Shabu. Elies.quote:
Uhm... eruit snijden gaat hem niet worden he?quote:
Dat eet zo lastigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Uhm... eruit snijden gaat hem niet worden he?
Ahum, voor Shabu ben ik officieel niet eens meegevraagd. Ja, later....toen ik erachter kwam dat jullie gingenquote:
Om dat je verdrietig bent omdat je er niet bij kunt zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ahum, voor Shabu ben ik officieel niet eens meegevraagd. Ja, later....toen ik erachter kwam dat jullie gingen![]()
En Elies was wel heel erg kortdag![]()
En waarom ga ik me lopen verantwoorden hier
Was heel gezellig en Binky mist je nu alquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:57 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn net bij Indaha geweest en dat was heel gezellig
EnBinky
Waarom niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet te veel Jip zeggen, want dan durft Tombo hier niet meer te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ow hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |