quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Ja Muis, ik weet al laaaaaaaaaaang dat het te grappig is
Hoe gaat het met Elco?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:38 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb een grote drinkfontein gekocht voor Elco (10,5 liter!) Dus enthousiast helemaal in elkaar gezet, gevuld en neergezet. En er zijn nu vier argwanende dieren die na eerst een half uur kijken de hele hoek hebben besloten te vermijden voorlopig blijkbaar :p
Ben benieuwd wanneer de nieuwsgierigheid zal winnen
Same herequote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:40 schreef senesta het volgende:
De keren dat ik op texel ben geweest zijn echt op één hand te tellen.
Wel wat beter gelukkig. Hij is nog wel wat aan de dunne en hij stinkkkkkt, maar hij red het tenminste weer om het op te houden tot buiten. Hij lijkt ook weer wat levendiger.quote:
Gelukkig dat het beter gaatquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Wel wat beter gelukkig. Hij is nog wel wat aan de dunne en hij stinkkkkkt, maar hij red het tenminste weer om het op te houden tot buiten. Hij lijkt ook weer wat levendiger.
Ik wil vanavond weer wat gewone brokken bij de rijst geven.
Deze:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:06 schreef Oognip het volgende:
Goed dat Elco zich wat beter voelt! En wat heb je een grote fontein gekocht! Gaaf! Heb je een plaatje?
Tof!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:39 schreef Muis006 het volgende:
Zo, hondenriem besteld die je om je middel kan doen. Dan kan ik makkelijker Percy uitlaten
Gaaf ding! Dronk Elco ook uit de vorige waterfontein?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Deze:
http://www.zooplus.nl/sho(...)drinkautomaat/136523
Zodra ik er één bij de fontein zie zal ik een foto hier maken
* Duwt*quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Kan iemand deze dag even een duwtje geven zodat het sneller 14 uur wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |