Ik heb het weggehaald.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze waren toch doodgereden door 4 zwarte looters?
Al had NS al voorspeld dat de blanken hier de schuld van zouden krijgen
Ze liepen in de weg.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze waren toch doodgereden door 4 zwarte looters?
Al had NS al voorspeld dat de blanken hier de schuld van zouden krijgen
In deze rellen zijn maar twee rassen - mensen en idioten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:00 schreef De_Nuance het volgende:
En wil hier geen rassendiscussie van maken.
Wat een treurnis, dat gebeurt elke dag daar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:01 schreef yavanna het volgende:
Wie er ook verantwoordelijk voor is, als het opzettelijk gebeurd is zijn ze op zijn minst goed gek te noemen.
Onbeschrijflijk verdriet en gemis voor de nabestaanden.
Honderden mensen die vrijwillig anderen helpen de kutzooi op te ruimen, buurten en gemeenschappen die samenkomen om elkaar te beschermen en een politie apparaat dat laat zien andere dingen te kunnen doen dan flitsen zonder overdreven geweld te gebruiken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tja, ik krijg op dit soort dagen echt vertrouwen in de mensheid.
Haha, heb je die serieus ooit gehad dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jij nooit?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Haha, heb je die serieus ooit gehad dan?
Sjezusquote:
twitter:Darren1124 twitterde op woensdag 10-08-2011 om 15:03:39If i Lived Close To The #londonriots #manchesterriots Or #birminghamriots I'd Be Looting A Ton Of Stuff! reageer retweet
Of divisie of vestigingsplaatsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:09 schreef Dekatria het volgende:
Ik zit me dan af te vragen he, die helmen... de grote letters zijn zeker initialen? Of is het rank?
Nee, integendeel. Die hebben gisteren het al veroordeeld. Je gaat niet de arbeidersklasse aanvallen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:09 schreef Golden_Pauper het volgende:
hoe zit het met het anarchistisch blok dan, gaan die ook een beetje los daar, ofwa?
Die lopen er vast wel tussen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:09 schreef Golden_Pauper het volgende:
hoe zit het met het anarchistisch blok dan, gaan die ook een beetje los daar, ofwa?
Gisteren in Manchester waren het alleen maar autochtonen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Kom net terug van vakantie en heb een paar Engelsen gesproken die beweerden dat het toch voornamelijk immigranten waren die aan het rellen waren. Maar goed, in London is volgens mij ook meer dan de helft allochtoon dus dan lijkt het me logisch dat zij er bij betrokken zijn. Vaak behoren ze ook tot de onderklasse van de maatschappij dus..
Maar goed, ik weet zeker als zoiets in NL zou gebeuren dat hier ook een hoop autochtonen bij bterokken zouden zijn
Het smeult nog wat na.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:11 schreef thenull011 het volgende:
Hoe is het momenteel, nog ergens rellen, of is het een aflopende zaak?
Ik zag wel een paar rood-zwarte vlaggen en die anarchisten zijn ook niet vies van rommel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Die hebben gisteren het al veroordeeld. Je gaat niet de arbeidersklasse aanvallen.
In dit alles moest ik denken aan "Teenage Kicks"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die lopen er vast wel tussen.
Vergeleken met Londen wel. Manchester was zeg maar omgekeerde van Londen qua verhoudingen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren in Manchester waren het alleen maar autochtonen.
Nee maar ondertussenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb het weggehaald.
Het boeit eigenlijk niet.
En wil hier geen rassendiscussie van maken.
Generalisaties, bah.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren in Manchester waren het alleen maar autochtonen.
quote:
De krakers in die wijken deden vrolijk mee uiteraard.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik zag wel een paar rood-zwarte vlaggen en die anarchisten zijn ook niet vies van rommel.
Ja toen ik 5 wasquote:
In Manchester is ongeveer 90% blank, dat is in Londen uiteraard niet het geval.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vergeleken met Londen wel. Manchester was zeg maar omgekeerde van Londen qua verhoudingen.
Stemt tot nadenkenquote:
Nee, precies, dus is de sociale onderklasse in Manchester ook overwegend blanker. Ik moet wel lachen van dat accent van die gasten trouwens. Ken je Karl Pilkington?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In Manchester is ongeveer 90% blank, dat is in Londen uiteraard niet het geval.
Het zijn toch voornamelijk autochtonen die hier rellen? Voetbalsupporters, krakers, inteeltwijken met oud en nieuw etc. Rellen lijkt me nou niet echt het probleem wat er met allochtone jongeren is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Kom net terug van vakantie en heb een paar Engelsen gesproken die beweerden dat het toch voornamelijk immigranten waren die aan het rellen waren. Maar goed, in London is volgens mij ook meer dan de helft allochtoon dus dan lijkt het me logisch dat zij er bij betrokken zijn. Vaak behoren ze ook tot de onderklasse van de maatschappij dus..
Maar goed, ik weet zeker als zoiets in NL zou gebeuren dat hier ook een hoop autochtonen bij bterokken zouden zijn
Nee, nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, precies, dus is de sociale onderklasse in Manchester ook overwegend blanker. Ik moet wel lachen van dat accent van die gasten trouwens. Ken je Karl Pilkington?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, precies, dus is de sociale onderklasse in Manchester ook overwegend blanker. Ik moet wel lachen van dat accent van die gasten trouwens. Ken je Karl Pilkington?
Dichtende vrouwen... hmm.. ga door!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet?
Toch hartstikke leuk
Een gedicht steeds eindigend op dezelfde meuk
Doet het goed als tegeltjesspreuk
Ook al lig ik niet in een deuk
En lijkt London op een smeulende peuk.
Eind jaren 70, begin jaren 80, zelfde situatie, is maar weinig veranderd blijkbaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dit alles moest ik denken aan "Teenage Kicks"
Dit was een voorzetje Piet!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eind jaren 70, begin jaren 80, zelfde situatie, is maar weinig veranderd blijkbaar.
Scherp hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee maar ondertussen
Ik heb dat filmpje afgekeken en er wordt niets in gezegd wat jij zegt. Oftewel je kopieerde maar een Youtube-comment die je goed uitkwam?
Is een held.quote:
Sorry...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit was een voorzetje Piet!![]()
Same shit, different time.
Lijkt me geen rioter maar een oudere, wat dikkige man.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
A rioter walks through a burning barricade in Liverpool, August 9, 2011.
Read more: http://www.time.com/time/(...)0.html#ixzz1UdFZ4JYb
Ik hoop dat die verbrand is
Vage foto zeg, alsof hij op het punt staat in brand te vliegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
A rioter walks through a burning barricade in Liverpool, August 9, 2011.
Read more: http://www.time.com/time/(...)0.html#ixzz1UdFZ4JYb
Ik hoop dat die verbrand is
De dommen gaan voor het blok.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef yavanna het volgende:
Door de Metropolitan politie op Flickr gezet. Op de originele foto staat hij met zijn buit.
Politie is wel al goed actief met het zoeken naar plunderaars. Meer foto's op hun photostream.
[ afbeelding ]
Tja de man spreekt de waarheid.quote:
opvallende meeste mannen volledig ingepakt, meeste vrouwen gewoon zonder sjaals, hoodies e.d.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef yavanna het volgende:
Door de Metropolitan politie op Flickr gezet. Op de originele foto staat hij met zijn buit.
Politie is wel al goed actief met het zoeken naar plunderaars. Meer foto's op hun photostream.
[ afbeelding ]
Engelse vrouwen zien er over het algemeen ook even lelijk uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
opvallende meeste mannen volledig ingepakt, meeste vrouwen gewoon zonder sjaals, hoodies e.d.
Dank.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Engelse vrouwen zien er over het algemeen ook even lelijk uit.
Vrouwen zijn wat impulsiever bij gratis winkelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
opvallende meeste mannen volledig ingepakt, meeste vrouwen gewoon zonder sjaals, hoodies e.d.
Misschien moet je er eens heengaan ipv iedereen nalullenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
S5 heeft die nou een molotov coctail bij zich? Of gewoon ongelablde drankquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er meerdere malen op vakantie geweest.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien moet je er eens heengaan ipv iedereen nalullen.
quote:A 23-year-old scaffolder broke down into tears in court this morning after admitting taking part in the looting in Hackney.
Father of two Christopher Heart, of Hurst Road, Chingford, was found wearing a pair of brand new Lacoste trainers and a bodywarmer with the security tag still on at about 11pm on Monday.
He pleaded guilty to entering JD Sports in Mare Street with intent to steal and was bailed under curfew for sentencing at Wood Green crown court."
En dan heb je geen lekkere meiden gezien?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben er meerdere malen op vakantie geweest.
Dan ben je ook wel een enorme mongool hoorquote:Father of two Christopher Heart, of Hurst Road, Chingford, was found wearing a pair of brand new Lacoste trainers and a bodywarmer with the security tag still on at about 11pm on Monday.
Weg, alle stoerheid.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:29 schreef Kingstown het volgende:
Weer een boefje in de rechtbank geweest:
"broke down into tears"
Zijn ze daar toch sneller dan hier.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:29 schreef Kingstown het volgende:
Weer een boefje in de rechtbank geweest:
[..]
Nou ja, witte trainingsbroek met grote blauwe inktvlek valt ook opquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:30 schreef friekin_ het volgende:
De tags er nog in. Hoe stom ben je.
Supersnelrecht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn ze daar toch sneller dan hier.
En dan ook nog voor zichzelf zooi jattenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:33 schreef De_Nuance het volgende:
23 jaar en vader van 2 en dit doen en daarna janken.
Pfff.
Ja , ik denk dat weinig mensen er nu een probleem me hebben dat ze allemaal op het web staan nu.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:34 schreef Golden_Pauper het volgende:
ik zie ook alleen maar domme self-important materialistische looters. Als ze zo haten op de verdienende laag ga dan naar de banken of overheidsgebouwen, zo maak je sowieso geen punt en werk je privacy inperkende wetgeving in de hand.
Lacostequote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan ook nog voor zichzelf zooi jatten
Terecht! Tijd dat de VN er heen gaat!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:34 schreef yavanna het volgende:
Gadaffi en Assad veroordelen het britse politiegeweld. Whut?
Dat had herman brood ook vaakquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:30 schreef friekin_ het volgende:
De tags er nog in. Hoe stom ben je.
Valt best mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die mensen hebben geen ruimte voor al die kunstmest.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:34 schreef Golden_Pauper het volgende:
ik zie ook alleen maar domme self-important materialistische looters. Als ze zo haten op de verdienende laag ga dan naar de banken of overheidsgebouwen, zo maak je sowieso geen punt en werk je privacy inperkende wetgeving in de hand.
Niet iedereen heeft moeite met boven de 3 tellen hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Teletubbies hebben het gedaan (al eerder gepost)
10 minuten geleden alweer, dus goed dat je het nog even laat zien!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom dan die zinloze plaatjes?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:39 schreef Stephan1237 het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom dan die zinloze plaatjes 2 x?
quote:A Hackney teenager who was found with bundles of scratch cards, a bottle of Southern Comfort and £90 in cash during Monday's violent looting in the area has denied receiving stolen goods at Highbury Corner magistrates' court today.
Adam Ozdas, 19, who lives in Hindrey Street, near Clarence Street where some of the worst riots took place, claims he found the scratch cards and was planning to hand them into police. He said the other items were his own.
He bailed under curfew to return on 23 September.
doet Will Smith ook mee?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan ook zeggen dat ik het terug naar de politie wou brengenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:43 schreef Kingstown het volgende:
Worden er weer onterecht mensen opgepakt...hij wilde het net aan de politie overhandigen...echt waar!
[..]
Die 23-jarige was die kleding ook alleen even passen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:43 schreef Kingstown het volgende:
Worden er weer onterecht mensen opgepakt...hij wilde het net aan de politie overhandigen...echt waar!
[..]
Een fatsoenlijke rechtspraak = bewijs.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig voegen al deze berichtjes wel erg veel toe.quote:
Ongeveer die leeftijdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:47 schreef Kingstown het volgende:
Hoe oud zijn die gastjes? 12?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |