Ik heb het weggehaald.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze waren toch doodgereden door 4 zwarte looters?
Al had NS al voorspeld dat de blanken hier de schuld van zouden krijgen
Ze liepen in de weg.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze waren toch doodgereden door 4 zwarte looters?
Al had NS al voorspeld dat de blanken hier de schuld van zouden krijgen
In deze rellen zijn maar twee rassen - mensen en idioten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:00 schreef De_Nuance het volgende:
En wil hier geen rassendiscussie van maken.
Wat een treurnis, dat gebeurt elke dag daar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:01 schreef yavanna het volgende:
Wie er ook verantwoordelijk voor is, als het opzettelijk gebeurd is zijn ze op zijn minst goed gek te noemen.
Onbeschrijflijk verdriet en gemis voor de nabestaanden.
Honderden mensen die vrijwillig anderen helpen de kutzooi op te ruimen, buurten en gemeenschappen die samenkomen om elkaar te beschermen en een politie apparaat dat laat zien andere dingen te kunnen doen dan flitsen zonder overdreven geweld te gebruiken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tja, ik krijg op dit soort dagen echt vertrouwen in de mensheid.
Haha, heb je die serieus ooit gehad dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jij nooit?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Haha, heb je die serieus ooit gehad dan?
Sjezusquote:
twitter:Darren1124 twitterde op woensdag 10-08-2011 om 15:03:39If i Lived Close To The #londonriots #manchesterriots Or #birminghamriots I'd Be Looting A Ton Of Stuff! reageer retweet
Of divisie of vestigingsplaatsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:09 schreef Dekatria het volgende:
Ik zit me dan af te vragen he, die helmen... de grote letters zijn zeker initialen? Of is het rank?
Nee, integendeel. Die hebben gisteren het al veroordeeld. Je gaat niet de arbeidersklasse aanvallen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:09 schreef Golden_Pauper het volgende:
hoe zit het met het anarchistisch blok dan, gaan die ook een beetje los daar, ofwa?
Die lopen er vast wel tussen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:09 schreef Golden_Pauper het volgende:
hoe zit het met het anarchistisch blok dan, gaan die ook een beetje los daar, ofwa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |