Hier sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef leonieke het volgende:
Mignonne, wat een stoere meid hebben jullie toch
ze hebben haar iedere keer 2 keer laten blazen zodat ze iig hopelijk 1 geslaagde meting zouden hebben. Ik heb alleen geen idee of ze het direct konden aflezen of de meting geslaagd was of nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:02 schreef Twinkly het volgende:
Goshie, AlieHet is ook heel spannend en raar en dan heb je ook nog honger.
Maar het blazen ging uiteindelijk dus wel goed genoeg? Het hoeft niet over?
Krijgen jullie de uitslagen allemaal tegelijk of krijg je de uitslag van deze test als jullie weer naar het ziekenhuis moeten volgende week?
Kloptquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:10 schreef Chan het volgende:
Volgens mij is dat pas sinds kort Aoraki, dat op CF gecontroleerd wordt bij de hielprik..
Wow, Floris is echt taliger dan Nathan! (Als je dat zo kunt zeggen).quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mignonne wat naar die onderzoeken!
Hopelijk komt er gewoon niks uit (of iig iets dat t probleem oplost, maar niet zo ernstig is..ik druk me een beetje jammer uitnja you get the point)
Volgens mij is t met puzzels zo dat t kwartje opeens moet vallen ofzo. Mn nichtje deed heel lang geen puzzels, ze snapte t niet/wilde t niet snappen. Als je met dr ging puzzelen moest je alles doen want ze deed t echt niet. En opeens had ze zo alle puzzels in elkaar. Ze maakte toen ze net 3 was puzzels met 100 stukjes, op de doos stond 5+.
Floris doet dat nog niet trouwens, hij gaat met de stukjes rondlopenHij heeft geen rust in zn kont, maar dat komt vast ooit wel
Ik stond net wel even te kijken van m trouwens. Hij kan de namen van onze katten zeggen. Hij stond net bij de bank (waar sinds kort de krabpaal staat ipv de box): DeeDee, DeeDee, en te wijzen naar t hokje wat erin zit. Dus ik denk, hij bedoelt dat ze daar vaak liggen, maar keek toch even. Lag ze idd in dat hokje...Hij gaat opeens dingen begrijpen
Floris zegt niet heel veel hoor. Hoewel t steeds meer komt. De rrrr kan ie dan weer niet zeggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:08 schreef pessie het volgende:
[..]
Wow, Floris is echt taliger dan Nathan! (Als je dat zo kunt zeggen).
Nathan kan sinds vandaag de rrrrrrr nazeggen. Ik was al heel trots
Sneu hè? Heeft hij er ook last van als in echt heel ziek zijn? Of heeft hij veel jeuk?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:22 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente, van mij mag je klagen over het weer hoor, geen probleem. Ik heb nu bijna 16 weken verlof gehad en niet 1 week dat het echt heerlijk weer was de hele week.
Driekus heeft de waterpokken. En hoeHier echt geen lichte vorm of maar een paar pokken. Het luiergebied is 1 pok, zijn eczeemknieholtes doen een combi van eczeem met pokken, rug en buik zitten onder en je herkent haast zijn neus niet meer door de vele pokken. Gelukkig begint het nu in te drogen, maar ik heb praktisch zitten huilen toen ik vrijdagmiddag thuis kwam na een dagje afwezigheid. Het arme arme jochie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ssserpente op 14-08-2011 21:50:53 ]
Ik geloof dat dat in de VS in het standaard vaccinatie programma is opgenomen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:03 schreef leonieke het volgende:
Thomas heeft ook nog geen waterpokken gehad. Blijkbaar kan je er tegen ingeënt worden. Had ik nog nooit van gehoord.
In België kunnen kinderen ze krijgen bij de kinderarts. Ze is blijkbaar wel vrij duur. Maar aangezien we nog nooit naar een kinderarts zijn geweestquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat in de VS in het standaard vaccinatie programma is opgenomen.
Oudste heeft ook nog geen waterpokken gehad, geen enkele kinderziekte tot nu toe eigenlijk, komt nog wel
Blaaskaakquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:32 schreef Keshet het volgende:
Whaha, ik moet zo lachen om alle 'wat gaat ze snel' reacties hier en elders.
Dit was een filmpje waarin ze voor haar doen langzaam loopt! Ik zal eens kijken of ik haar default-snelheid kan filmen een keer.
* Keshet gaat op zoek naar een supersonische camera
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:27 schreef leonieke het volgende:
Wat gaat ze al snel, KeshetSuper hoor
![]()
Mja, hier in de familie wordt vaak als volgt geredeneerd: het is gratis, dus het zal niet zo goed zijn als dat ik per visite 35euro betaal. En aangezien wij dan blijkbaar voor "niet zo goed" kiezen, hebben we het minder goed voor met Thomas als zij met hun kinderen.
Hier in België kun je inderdaad zonder doorverwijzing naar een kinderarts gaanDe nichten van P. gaan dus standaard als hun kindje hoest naar de kinderarts, want het is nog een kind. Alsof een huisarts er voor huizen is ofzo...
![]()
Die van mij doet mij alleszins regelmatig pijn, maar daar zal mijn dokter mij wel niet kunnen mee helpenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef mignonne het volgende:
[..]_!
dokter, mijn hypotheek doet zo'n zeer![]()
Wel fijn dat jouw gyn daar zo eerlijk over was naar jou toe. Hij kon je nl ook bij hem laten blijven gaan en nog wat extra geld scheppenquote:Och weet je, bij de zwangerschap van oudste moesten we voor tig echo's van haar naar de gynaecoloog en uiteindelijk stuurde hij me ook weer gewoon terug naar de verloskundige. Hij zei daar zelf over dat ik in veel betere handen was bij de verloskundige, want hij zou toch alleen maar speuren naar afwijkingen en ieder klein afwijkend dingen uitvergroten en tegen het licht houden.
Ik denk het (meestal dusquote:Ik ben er van overtuigd dat het met de kinderarts net zo is hoor, daarom stond ik er aanvankelijk ook huiverig tegenover. Het CB beschouwt je kind in beginsel als gezond en houdt de normale ontwikkeling bij. De kinderarts is er toch meer op gericht om iedere kleine afwijking door te willen zoeken tot er een verklaring voor is.
Wellicht als je zo makkelijk naar een kinderarts kunt dat het gevoelsmatig voor de arts zelf ook anders ligt maar Thomas is zeker niet slechter af bij een cb
Hm, logischerwijs zeg ik dat als hij bij e baby's is geweest dat zij ervan uit gaan dat ie ook op die opvang naar de peuters zal gaan en dat ze daar vantevoren rekening mee houden. Of ben ik nu te simpel aan het denken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:16 schreef mefke79 het volgende:
@leonieke: de peutergroep is de andere horizontale groep, dus eigenlijk het vervolg op de babygroep waar ie nu zit.
@ Pessie, geen idee of er plaats is op de peutergroep. Als dat zo is, dan zou ik ook zeggen: doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |