abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:59:32 #151
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_100699059
Oh Sorbootje..
Hier ook een meisje met van die plekjes in haar nek/haargrens...
Warmteplekjes! Klinkt eigenlijk harstikke logisch ;)

Wij zaten maar weer te googlen of 5de 6de ziektes en ander gespuis...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_100699667
Zulke plekjes zal idd wel door warmte komen. Dyon heeft reghelmatig rode bultjes/ plekjes rond zn mond en met name kin. Komt volgens mij ook gewoon door kwijl en warmte (icm spenen).
pi_100700460
Teveel steeds om op te reageren, ik schaam me diep jullie horen steeds hetzelfde van mij...maar vind het echt vervelend weet hoe leuk en fijn het is als andere op je reageren/mee leven
Gelukkig krijg ik veel mee via twitter of facebook....

Hier gaat het op wisselend slapen wel ok, oefeningen bij fysio gaan goed al heb ik wat moeite het feit dat mini hypermobiel is los te laten. Al weet ik dat we er heel vroeg bij zijn en ze er ook deels overheen kan groeien..
Helemaal als ik sommige verhalen van jullie lees is dit niet zo bijzonder...
  zondag 14 augustus 2011 @ 10:35:31 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100705398
Ik ben helemaal niet fatsoenlijk bijgelezen, maar wel lief jullie reacties allemaal :*

De billen van Harry zijn al minder rood, maar nog lang niet beter. Gelukkig zijn ze nooit stuk geweest! Hij medlt zich meteen als hij gepoept (diarree) heeft en dan spoel ik hem meteen af, dikke laag sudo erop en wachten voor de volgende ronde.
Ondertussen heeft hij gisterochtend ook overgegeven. Dus ik ben heel de dag in de weer geweest. Hij heeft de hele dag niet meer gespuugd. Dus ik blij.
Vannacht elke 2 uur eruit voor huilend kind (waarvan maar 1x poep). Om 5 uur dacht ik dat hij vast honger moest hebben. Heb ik hem wat pap gegeven (echt maar een beetje).Uiteindelijk geslapen tot 9 uur. Ik maak ontbijt voor ons, zet kind op schoot en glop meteen weer spugen...

Behalve een beetje meer mama-plak merk ik overigens verder niks aan hem, maar ik ben bijna dood en functioneer op dit moment sowieso maar voor de helft ivm omstandigheden...

Zo en nu ga ik een jongetje een schone broek aan doen want hij ruikt me een partij zuur! :X

scuzi voor de ego-post
pi_100706080
Ook nog overgeven ook.. arme Harry... Beterschap! En sterkte Asy!

Ik had vanochtend het plan om met Lars naar een kinderboerderij te gaan. Niet die bij ons in het park, maar een ietsjes verder weg.. lekker op de fiets... maar het weer werkte niet echt mee :( Op een gegeven moment leek het droog, en volgens Buienradar zou het dat ook zijn en blijven... dus ik heel happy Larsje aangekleed, op de fiets gezet... en na 100 meter begon het te motregenen! En het miezerde alleen maar harder! Dus toch maar weer omgekeerd.. bah... ik begin er nu toch echt ook wel genoeg van te krijgen, deze Nederlandse zomer. Ik probeer toch heel erg me niet druk te maken over dingen die ik toch niet kan veranderen, maar het wordt wel steeds moeilijker om er toch vrolijk onder te blijven...

Draculettetje, wat houdt dat in? Hypermobiel?
pi_100707845
Asy dikke knuf voor jou :*

Shandaly hypermobiliteit houdt in te soepel in banden en pesen waardoor gewrichten niet goed ondersteund worden, bij mini nu vooral aan het alles overstrekken en bij haar enkels en knieën goed te zien
Bij mezelf is het vooral te soepel. Duimen , knieschijf etc vaak uit de kom of regelmatig door enkels gezakt
  zondag 14 augustus 2011 @ 12:45:14 #157
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100708070
Shandaly deze zomer werkt ook echt totaal niet mee, ik probeer er ook niet chagrijnig van te worden, maar als je door de regen fietst en bedenkt dat het 14 augustus is, nou, ik denk dat daar niemand blij van wordt.

Asy, fijn dat zn billen niet kapot zijn! Maar naar dat ie zo ziek is.

Hier hebben we allebei de hele nacht on ons eigen bed doorgebracht!!! Hehe, ik ben er alleen om 4 uur heengegaan omdat Nathan zo hoestte en heb hem wat hoestdrank gegeven en daarna sliep hij verder tot 7! Gevoed en verder geslapen tot 8! Kijk, het gaat hier eindelijk de goede kant op!!!
pi_100710800
Ik word er af en toe retechagrijnig van. Vooral van mensen die zeggen dat ik niet mag klagen over het weer. Dat is wel het minste dat ik mag doen.

Hoi buurman.
pi_100711680
Ssserpente, van mij mag je klagen over het weer hoor, geen probleem. Ik heb nu bijna 16 weken verlof gehad en niet 1 week dat het echt heerlijk weer was de hele week.

Driekus heeft de waterpokken. En hoe :X Hier echt geen lichte vorm of maar een paar pokken. Het luiergebied is 1 pok, zijn eczeemknieholtes doen een combi van eczeem met pokken, rug en buik zitten onder en je herkent haast zijn neus niet meer door de vele pokken. Gelukkig begint het nu in te drogen, maar ik heb praktisch zitten huilen toen ik vrijdagmiddag thuis kwam na een dagje afwezigheid. Het arme arme jochie.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100711896
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 20:08 schreef pessie het volgende:

[..]

Wow, Floris is echt taliger dan Nathan! (Als je dat zo kunt zeggen).
Nathan kan sinds vandaag de rrrrrrr nazeggen. Ik was al heel trots :')
Floris zegt niet heel veel hoor. Hoewel t steeds meer komt. De rrrr kan ie dan weer niet zeggen ;)
Nu hij goed kan lopen gaat ie verder met praten denk k

Mefke wat klinkt dat naar zeg, die pokken!
pi_100720615
Ai Mefke, dat klinkt helemaal naar. Eén van de nichtjes van Thomas heeft het ook zo zwaar gehad. Haar gezichtje was blijkbaar één pok. Haar zusje had het er net voor gehad en zij had maar 10 pokken ofzo in totaal. Maar nu zie je er niets meer van :)

En we hebben hier een nieuwe hit: Thomas de grappenmaker. De gesprekjes van tegenwoordig gaan vaak zo:
Thomas: Mama? Mama?
Ik: Ja, Thomasje?
Thomas: *grijns* Oopaaaaa?
Ik: Opa is op vakantie.
Thomas: *proest* (met handje voor zijn mond en opgekrulde neus erbij)

En dat zo 100 keer per dag :')
pi_100723480
Yoyo! :W
Ben er weer. :P
pi_100724019
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:22 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente, van mij mag je klagen over het weer hoor, geen probleem. Ik heb nu bijna 16 weken verlof gehad en niet 1 week dat het echt heerlijk weer was de hele week.

Driekus heeft de waterpokken. En hoe :X Hier echt geen lichte vorm of maar een paar pokken. Het luiergebied is 1 pok, zijn eczeemknieholtes doen een combi van eczeem met pokken, rug en buik zitten onder en je herkent haast zijn neus niet meer door de vele pokken. Gelukkig begint het nu in te drogen, maar ik heb praktisch zitten huilen toen ik vrijdagmiddag thuis kwam na een dagje afwezigheid. Het arme arme jochie.
Sneu hè? Heeft hij er ook last van als in echt heel ziek zijn? Of heeft hij veel jeuk?
Leia had ook echt zooooveel pokken, haar hoofd was echt 1 pok... Op 1 ooglid zaten er wel 6 :X ik heb zelfs meerdere keren zitten brullen :@ omdat ik het zó sneu vond.. Gelukkig had zij er verder weinig last van, alleen de eerste dagen flinke koorts (en de daarbij horende jammerhuiltjes..)
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:45:01 #164
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100728013
Waterpokken zijn echt sneu! Nathan had er ook heel veel. Vooral op zn hoofd. Het enige hier dat echt goed hielp was 2 keer per dag in een havermoutbadje. Daarnaast smeerde ik met kidsclin, weet niet of dat echt geholpen heeft. Nathan heeft wel putjes eraan overgehouden helaas. Ik hoop dat et nog wat minder wordt.

Leo, geweldig gesprek!
pi_100728149
Floris heeft nog helemaal geen waterpokken gehad. En dat vind ik echt soort van bijzonder.
Zn neef en nicht hebben allebei waterpokken gehad...Zn neef echt onwijs erg. Floris drinkt regelmatig uit zijn fles (en andersom).
Ergens gelukkig ook maar, want anders had ie ze rond zn verjaardag gehad :') Zou toch jammer geweest zijn :D
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:28:31 #166
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100730711
Wb Groofsken, goed gehad?
Ach waterpokken zo zielig! Driekus :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100731280
Lente had het ook zo erg, vooral in d'r gezicht ook. En ze heeft er een stuk of drie, vier littekentjes aan overgehouden. De huis- en de cb-arts vragen ook altijd waar het van komt. Ik overweeg dan altijd even om 'brandende sigarettenpeuken' te antwoorden. >:)

40 weken oude krentenbol. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ssserpente op 14-08-2011 21:50:53 ]
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:38:07 #168
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_100731412
Over precies twee weken gaan wij op vakantie naar Kos met onze 14,5 maand oude dochter. Ik vroeg me af of jullie weten of je flesjes babyvoeding mee mag nemen. En of jullie tips hebben om een druk vrolijk meisje rustig in het vliegtuig te houden, ze is namelijk niet zo goed in stil zitten.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_100731877
Yvette, je mag zoveel poeder als nodig voor de gehele reis + verblijf meenemen in het vliegtuig, in de handbagage dus. Wij hadden het poeder wel gewoon in de koffer, maar hadden zeker 10 van die pakjes kant en klaar in de handbagage, geen probleem.

Driekus heeft wat verhoging en is daardoor wat zielig en hij krabt ook af en toe. Ook heeft ie sinds vandaag weer last van zijn oog, dat geeft wat korstjes enzo. Ik denk dus dat dit de tweede keer is dat ie waterpokken heeft. Toen het vorig jaar op het kdv heerste heeft ie namelijk een enorme oogontsteking gehad en toen zei de huisarts al: kans dat dat de lichte vorm van waterpokken is.
Hij mag nu minimaal 1 keer per dag in de havermout in bad en ik heb ook kidsclin gehaald. Dat vindt ie wel fijn, hij vraagt er zelf om. Op zijn kontje gaat dan ook nog zinkspray (er zit gewone uitslag bij) en dan nog vette creme in de knieholten, waar zijn eczeem er bij zit. We blijven smeren zeg maar.
Het enige 'voordeel': meneer is heel erg aanhankelijk, ik krijg de hele dag knuffels en kusjes. Wel gezellig dus.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100732485
Jaja, heerlijk gehad. :Y ^O^ .

Maar ook fijn om weer thuis te zijn. Ik moet binnenkort even goed gaan lezen, zodat ik ergens op in kan haken. Nu kom ik zo suf binnevallen. :')
pi_100733197
Thomas heeft ook nog geen waterpokken gehad. Blijkbaar kan je er tegen ingeënt worden. Had ik nog nooit van gehoord.
pi_100733491
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:03 schreef leonieke het volgende:
Thomas heeft ook nog geen waterpokken gehad. Blijkbaar kan je er tegen ingeënt worden. Had ik nog nooit van gehoord.
Ik geloof dat dat in de VS in het standaard vaccinatie programma is opgenomen. :Y

Oudste heeft ook nog geen waterpokken gehad, geen enkele kinderziekte tot nu toe eigenlijk, komt nog wel :')
:)
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:11:15 #173
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100733770
Hier ook nog geen waterpokken ofzo.
Alleen oorontsteking.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100733958
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:07 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik geloof dat dat in de VS in het standaard vaccinatie programma is opgenomen. :Y

Oudste heeft ook nog geen waterpokken gehad, geen enkele kinderziekte tot nu toe eigenlijk, komt nog wel :')
In België kunnen kinderen ze krijgen bij de kinderarts. Ze is blijkbaar wel vrij duur. Maar aangezien we nog nooit naar een kinderarts zijn geweest :@ , heb ik het dus via via gehoord.
pi_100734427
hahaha nouja daar hoef je toch geen :@ voor te doen?
Kinderartsen zijn hele aardige, lieve, mensen, t is zo jammer voor hen dat je ze over het algemeen toch eigenlijk liever niet ziet :+

Ik weet niet of je het in NL kunt krijgen. Als je betaald, waarom niet? Ik ben ook gevaccineerd tegen hepatitis A en B bijvoorbeeld vanwege mijn studie heb ik dat destijds laten doen bijna 10 jaar geleden. Zolang je betaald geen punt. en voor de nieuwe studie mag ik nog es voor hep.B :D
Het rotavirus kun je in uitzonderingsgevallen ook via de kinderarts of de huisarts laten inenten die zit ook niet in t standaardpakket. Ik geloof dat Timo van Chan gevaccineerd is tegen t rotavirus.
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')