Floris zegt niet heel veel hoor. Hoewel t steeds meer komt. De rrrr kan ie dan weer niet zeggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:08 schreef pessie het volgende:
[..]
Wow, Floris is echt taliger dan Nathan! (Als je dat zo kunt zeggen).
Nathan kan sinds vandaag de rrrrrrr nazeggen. Ik was al heel trots
Sneu hè? Heeft hij er ook last van als in echt heel ziek zijn? Of heeft hij veel jeuk?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:22 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente, van mij mag je klagen over het weer hoor, geen probleem. Ik heb nu bijna 16 weken verlof gehad en niet 1 week dat het echt heerlijk weer was de hele week.
Driekus heeft de waterpokken. En hoeHier echt geen lichte vorm of maar een paar pokken. Het luiergebied is 1 pok, zijn eczeemknieholtes doen een combi van eczeem met pokken, rug en buik zitten onder en je herkent haast zijn neus niet meer door de vele pokken. Gelukkig begint het nu in te drogen, maar ik heb praktisch zitten huilen toen ik vrijdagmiddag thuis kwam na een dagje afwezigheid. Het arme arme jochie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ssserpente op 14-08-2011 21:50:53 ]
Ik geloof dat dat in de VS in het standaard vaccinatie programma is opgenomen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:03 schreef leonieke het volgende:
Thomas heeft ook nog geen waterpokken gehad. Blijkbaar kan je er tegen ingeënt worden. Had ik nog nooit van gehoord.
In België kunnen kinderen ze krijgen bij de kinderarts. Ze is blijkbaar wel vrij duur. Maar aangezien we nog nooit naar een kinderarts zijn geweestquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat in de VS in het standaard vaccinatie programma is opgenomen.
Oudste heeft ook nog geen waterpokken gehad, geen enkele kinderziekte tot nu toe eigenlijk, komt nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |