Hier sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef leonieke het volgende:
Mignonne, wat een stoere meid hebben jullie toch

ze hebben haar iedere keer 2 keer laten blazen zodat ze iig hopelijk 1 geslaagde meting zouden hebben. Ik heb alleen geen idee of ze het direct konden aflezen of de meting geslaagd was of nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:02 schreef Twinkly het volgende:
Goshie, AlieHet is ook heel spannend en raar en dan heb je ook nog honger.
Maar het blazen ging uiteindelijk dus wel goed genoeg? Het hoeft niet over?
Krijgen jullie de uitslagen allemaal tegelijk of krijg je de uitslag van deze test als jullie weer naar het ziekenhuis moeten volgende week?

Kloptquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:10 schreef Chan het volgende:
Volgens mij is dat pas sinds kort Aoraki, dat op CF gecontroleerd wordt bij de hielprik..

Wow, Floris is echt taliger dan Nathan! (Als je dat zo kunt zeggen).quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mignonne wat naar die onderzoeken!
Hopelijk komt er gewoon niks uit (of iig iets dat t probleem oplost, maar niet zo ernstig is..ik druk me een beetje jammer uitnja you get the point)
Volgens mij is t met puzzels zo dat t kwartje opeens moet vallen ofzo. Mn nichtje deed heel lang geen puzzels, ze snapte t niet/wilde t niet snappen. Als je met dr ging puzzelen moest je alles doen want ze deed t echt niet. En opeens had ze zo alle puzzels in elkaar. Ze maakte toen ze net 3 was puzzels met 100 stukjes, op de doos stond 5+.
Floris doet dat nog niet trouwens, hij gaat met de stukjes rondlopenHij heeft geen rust in zn kont, maar dat komt vast ooit wel
Ik stond net wel even te kijken van m trouwens. Hij kan de namen van onze katten zeggen. Hij stond net bij de bank (waar sinds kort de krabpaal staat ipv de box): DeeDee, DeeDee, en te wijzen naar t hokje wat erin zit. Dus ik denk, hij bedoelt dat ze daar vaak liggen, maar keek toch even. Lag ze idd in dat hokje...Hij gaat opeens dingen begrijpen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |