abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100633011
leuke foto's bar!
had je trouwens nog in de gaten dat ravi jou helemaal te gek vond?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:24:49 #102
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100633121
Niet echt opgevallen, maar wel dat ik zo nu en dan het allerliefste glimlachje kreeg van hem, vooral met het kiekeboe :D
Het is ook een schatje ook, net als Selene
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100633607
nog in het kader van kinders die elkaar wel waarderen; vanochtend waren ik of sangdrax niet degenen die bij ravi stonden toen die het beu was in bed hoor :N ik hoorde ze wel murmelen, maar toen ik net ravi naar bed bracht zag ik dat *iemand* zijn stoeltje vlak naast zn bedje geschoven had en er lag ook al een boekje naast ;)
pi_100633710
Wat ontzettend lief Simmu! Echt een klein moedertje al O+
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:50:27 #105
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100633739
Selene O+ Wat pas je toch goed op je kleine broertje :)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100634135
Weet je wat ik een fantastisch cadeau vond wat wij kregen voor Amy's verjaardag? Echt ik ben er nog vol van :P Een goede vriend had een cd gemaakt met de naam "Amy's Songs" en daar had hij allemaal nummers opgezet die gezongen werden door een artieste die Amy heet of liedjes met de naam Amy erin. De voorkant van het hoesje was een foto van Amy. Echt zo O+ :'( *;
pi_100634149
en ravi laat het zich allemaal aanleunen he! selene heeft wel vrij ferme ideeen over wat ravi allemaal wil en leuk vindt en wat hij hoort te doen. dat wel. projectie ftw O-) lavi wil ziezie kijken mama! :P
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:44:01 #108
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100636868
Simmu dat is schattig!

Net een goede kennis op bezoek gehad met haar dochter, ze is 3 weken ouder dan Nathan. Was heel gezellig, vooral het meisje en Nathan vonden het leuk! Ze hebben samen muziek gemaakt O+
pi_100637262
Goeiesmiddags, we zijn weer thuis.
Vanmorgen om 8 uur gemeld op het medisch lab. ze mocht dus helemaal niets drinken tussendoor, en uiteraard ook niets eten, mn arme prul.
Dat blazen in dat kapje was een ramp, dat viel natuurlijk te verwachten, ondanks het oefenen wat we wel gedaan hebben. Ze wilde de rups wel laten blazen, en Schaap mocht het masker ook even op, ze riep zelfs heel enthousiast Alie ook! Maar het was toch een beetje te spannend allemaal ;( en zo sneu dat het dan in totaal 7 keer moet, 2 maal per keer. Pffrt. :X

Nouja goed, ze is een mooie Nijntje ballon rijker, en ze had na afloop in no time een banaan, 2 boterhammen pindakaas en een tractatie-pakje-yoki op.
Inmiddels lijkt ze t weer vergeten :P

Volgende week de zweetproef, dat schijnt een uur te duren en daarna wachten op de uitslag.
:)
pi_100637442
Goshie, Alie :* Het is ook heel spannend en raar en dan heb je ook nog honger.
Maar het blazen ging uiteindelijk dus wel goed genoeg? Het hoeft niet over?
Krijgen jullie de uitslagen allemaal tegelijk of krijg je de uitslag van deze test als jullie weer naar het ziekenhuis moeten volgende week?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_100637522
Arme Harry met zijn kapotte billen. Hopelijk is de diarree vandaag minder en gaat de uitslag snel weg :*

Niels zei vandaag "licht uit is". Dat is de eerste keer dat hij "is" gebruikt :)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_100637579
Getsie, wat sneu.
Wel lief dat rups en schaap mochten blazen. O+
Gelukkig hebben jullie dit deel alvast achter de rug.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_100637627
Oeks je inbox is vol!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100639278
Wat fijn dat het achter de rug is Mignonne. Lijkt me niet leuk je moppie zo te zien tijdens zo'n onderzoek. Nu op naar volgende week...
pi_100639471
stapje voor stapje mignonne :*
deze horde hebben jullie iig al genomen!
pi_100640224
gelukkig is dit in ieder geval achter de rug, Mignonne!
En het andere onderzoek was niet zo belastend toch?
Sneu hoor, je kleine meisje....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_100641760
Aww arme Alie -O- wat een gedoe zo'n onderzoek! Verwen haar maar lekker Mignonne :*

Asy, hoe gaat het met Harry?

Twinkly, knap van Niels ^O^

Hannah heeft vannacht doorgeslapen *O* Gisterennacht was het wel drama want ze werd om een uur of 2 hysterisch huilend wakker en wilde niet getroost worden door mij of haar vader. Uiteindelijk is Steef toch maar even met haar naar beneden gegaan en heeft even tv gekeken en toen kalmeerde ze eindelijk.
Ik weet toch niet zo goed wat ik ermee aan moet. Het leek er namelijk wel op dat ze pijn had want ze was echt in paniek, maar het doet mij dan weer een beetje pijn dat ze zich van mij af duwt als ik haar probeer te troosten en alleen tv kijken kennelijk genoeg afleidt.

Ik heb wel een vaag vermoeden dat ze buikpijn krijgt van gekookte aardappels.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:58:42 #118
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100641918
Mignonne arm meisje :*

Octo lekker doorgeslapen *O*
pi_100642023
Als Thomas wakker wordt, nemen we hem eigenlijk altijd mee naar de plaats waar wij zijn (naar onze kamer of beneden). Als hij wakker wordt, is hij namelijk meestal zo in paniek dat we hem even uit de kamer moeten halen.
En soms wordt hij gewoon wakker en ook dan nemen we hem mee naar beneden. Mag hij nog wat tv kijken of wat spelen. Meestal is het dan zo dat we hem gewoon te vroeg in bed hebben gelegd. En dan wil hij een half uur later ofzo meestal wel gaan slapen (en anders doen we het riedeltje nog eens opnieuw :D )

Mignonne, wat een stoere meid hebben jullie toch :*
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:13:42 #120
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100642534
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef leonieke het volgende:

Mignonne, wat een stoere meid hebben jullie toch :*
Hier sluit ik me bij aan :Y

Harry is nog steeds aan de diarree. Zijn billen zijn niet beter geworden maar gelukkig ook niet slechter... :'(
Hij heeft net 10 minuten liggen gillen van de pijn en ik mocht niks. Ik durfde hem ook niet vast te houden want ik was bang hem nog meer pijn te doen...

[ Bericht 14% gewijzigd door Asyniur op 12-08-2011 19:12:02 ]
pi_100645831
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:02 schreef Twinkly het volgende:
Goshie, Alie :* Het is ook heel spannend en raar en dan heb je ook nog honger.
Maar het blazen ging uiteindelijk dus wel goed genoeg? Het hoeft niet over?
Krijgen jullie de uitslagen allemaal tegelijk of krijg je de uitslag van deze test als jullie weer naar het ziekenhuis moeten volgende week?
ze hebben haar iedere keer 2 keer laten blazen zodat ze iig hopelijk 1 geslaagde meting zouden hebben. Ik heb alleen geen idee of ze het direct konden aflezen of de meting geslaagd was of niet :? maar volgens mij ging het wel goed.
We moeten volgende week weer en die uitslagen krijgen we tegelijk in een belafspraak met de kinderarts. (en indien ernstig moeten we langskomen voor een vis-a-vis maar goed, dan weet je ook genoeg :') )
:)
pi_100651741
Gossie, je meisje, Mignonne. Ik vind 'r ook zo dapper. O+

Wat fijn, Octo! Ik duim mee dat dit blijvend is! Rot, he, al sze zich niet door je laat troosten? Lente laat zich wel troosten gelukkig, maar begint spontaan te huilen wanneer ik 'r vrijdags ophaal bij oma. Ze wil dan pertinent niet mee maar bij oma blijven. Leuk, zo'n warm welkom. :')

Harry, tien minuten liggen gillen. ;( Had je al van die spray of maizena geprobeerd?

Mag ik nog even laten zien hoe goed mijn tuttie wel niet kan puzzelen? *)

En ze kent een hoop kleuren. Ze kon er al een hoop aanwijzen en nu benoemt ze zelf ook jauw (blauw), jieuw (geel) en daas (paars).

Ze heeft trouwens vlekjes in d'r nek.

Het is vandaag erger geworden, maar het lijkt niet te jeuken. Herkenbaar voor iemand?

[ Bericht 6% gewijzigd door Ssserpente op 12-08-2011 20:27:17 ]
pi_100652989
Ik herken het niet Ssserpente. Kan natuurlijk van alles zijn: warmte-uitslag, een boordje van een shirt wat irriteerde of een vlekjesziekte. Hopelijk gaat het niet alsnog jeuken.

Over het troosten: als mijn moeder er is rent ze eerst naar haar wanneer ze zich zeer heeft gedaan :o Ze is sowieso veel knuffeliger met de oma's en de opa's.
Nouja, ze voelt zich in ieder geval vertrouwd bij hun en ik corrigeer natuurlijk wat vaker.

Och arme Harry ;( zere billetjes zijn zooo naar -O- Als het nattend is zou ik er trouwens geen maizena oid op doen. De spray van Zarqa bleek hier juist een beetje bijtend te zijn, dus die hebben we ook in de ban gedaan. Via mijn schoonzusje krijg ik wel eens een tubetje zinkzalf met lidocaine erin. Dat verdoofd de huid. Nu heb je bij de drogist ook aambeienzalf waar dat ook in zit, dus dat zou je misschien kunnen proberen. Maar eigenlijk kan je beter even naar de huisarts ermee denk ik.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:29:18 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100653066
Ssserpente ik kijk morgen even naar je tuttebel.
De vlekjes herken ik niet. Zijn het niet gewoon warmetbultjes door een zweterig nekje?

Ik bennet weer boven geweest omdat iemand lag te huilen en ja hoor, luier weer vol. Krijsen/gillen als je hem alleen al op de commode legt :'(
Echt je moederhart breekt. Ik heb hem gillend onder de douche gezet en daarna voorzichtig drooggedept. Maar och arm ding toch...
Billen weer ingesmeerd, luier weer aan en dan maar samen in bed blijven liggen...
Hij slaapt nu gelukkig weer.
Ik ga douchen en mijn bed opzoeken. Ik heb geen idee hoe vaak ik dit vannacht nog moet herhalen.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:28:34 #125
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_100655710
Och Asy, om mee te gaan janken zoiets ;( Dikke :* :* voor jullie..

Octo, ik hoop dat Hannah weer doorslaqpt vannacht!
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')