ik hoorde ze wel murmelen, maar toen ik net ravi naar bed bracht zag ik dat *iemand* zijn stoeltje vlak naast zn bedje geschoven had en er lag ook al een boekje naast
 ik hoorde ze wel murmelen, maar toen ik net ravi naar bed bracht zag ik dat *iemand* zijn stoeltje vlak naast zn bedje geschoven had en er lag ook al een boekje naast  

Een goede vriend had een cd gemaakt met de naam "Amy's Songs" en daar had hij allemaal nummers opgezet die gezongen werden door een artieste die Amy heet of liedjes met de naam Amy erin. De voorkant van het hoesje was een foto van Amy. Echt zo
 Een goede vriend had een cd gemaakt met de naam "Amy's Songs" en daar had hij allemaal nummers opgezet die gezongen werden door een artieste die Amy heet of liedjes met de naam Amy erin. De voorkant van het hoesje was een foto van Amy. Echt zo   

lavi wil ziezie kijken mama!
 lavi wil ziezie kijken mama!   

en zo sneu dat het dan in totaal 7 keer moet, 2 maal per keer. Pffrt.
 en zo sneu dat het dan in totaal 7 keer moet, 2 maal per keer. Pffrt. 

Het is ook heel spannend en raar en dan heb je ook nog honger.
 Het is ook heel spannend en raar en dan heb je ook nog honger. 

wat een gedoe zo'n onderzoek! Verwen haar maar lekker Mignonne
 wat een gedoe zo'n onderzoek! Verwen haar maar lekker Mignonne   

Gisterennacht was het wel drama want ze werd om een uur of 2 hysterisch huilend wakker en wilde niet getroost worden door mij of haar vader. Uiteindelijk is Steef toch maar even met haar naar beneden gegaan en heeft even tv gekeken en toen kalmeerde ze eindelijk.
 Gisterennacht was het wel drama want ze werd om een uur of 2 hysterisch huilend wakker en wilde niet getroost worden door mij of haar vader. Uiteindelijk is Steef toch maar even met haar naar beneden gegaan en heeft even tv gekeken en toen kalmeerde ze eindelijk.  

)
 ) 

Hier sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef leonieke het volgende:
Mignonne, wat een stoere meid hebben jullie toch

ze hebben haar iedere keer 2 keer laten blazen zodat ze iig hopelijk 1 geslaagde meting zouden hebben. Ik heb alleen geen idee of ze het direct konden aflezen of de meting geslaagd was of nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:02 schreef Twinkly het volgende:
Goshie, AlieHet is ook heel spannend en raar en dan heb je ook nog honger.
Maar het blazen ging uiteindelijk dus wel goed genoeg? Het hoeft niet over?
Krijgen jullie de uitslagen allemaal tegelijk of krijg je de uitslag van deze test als jullie weer naar het ziekenhuis moeten volgende week?
 maar volgens mij ging het wel goed.
 maar volgens mij ging het wel goed. )
 )

Had je al van die spray of maizena geprobeerd?
 Had je al van die spray of maizena geprobeerd? 

Ze is sowieso veel knuffeliger met de oma's en de opa's.
 Ze is sowieso veel knuffeliger met de oma's en de opa's. zere billetjes zijn zooo naar
  zere billetjes zijn zooo naar   Als het nattend is zou ik er trouwens geen maizena oid op doen. De spray van Zarqa bleek hier juist een beetje bijtend te zijn, dus die hebben we ook in de ban gedaan. Via mijn schoonzusje krijg ik wel eens een tubetje zinkzalf met lidocaine erin. Dat verdoofd de huid. Nu heb je bij de drogist ook aambeienzalf waar dat ook in zit, dus dat zou je misschien kunnen proberen. Maar eigenlijk kan je beter even naar de huisarts ermee denk ik.
  Als het nattend is zou ik er trouwens geen maizena oid op doen. De spray van Zarqa bleek hier juist een beetje bijtend te zijn, dus die hebben we ook in de ban gedaan. Via mijn schoonzusje krijg ik wel eens een tubetje zinkzalf met lidocaine erin. Dat verdoofd de huid. Nu heb je bij de drogist ook aambeienzalf waar dat ook in zit, dus dat zou je misschien kunnen proberen. Maar eigenlijk kan je beter even naar de huisarts ermee denk ik.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |