Hoe heeft Lente dat zo goed geleerd?
 Hoe heeft Lente dat zo goed geleerd?  Thomas kan zijn houten legpuzzel nog helemaal niet maken (heeft hij het geduld niet voor, als het niet onmiddellijk past, vliegt het stukje in de lucht) en Lente maakt al zo'n puzzels.
 Thomas kan zijn houten legpuzzel nog helemaal niet maken (heeft hij het geduld niet voor, als het niet onmiddellijk past, vliegt het stukje in de lucht) en Lente maakt al zo'n puzzels.   hoor
 hoor  

dit is nu gebeurd en achter de rug voorzichtig ervan uitgaande dat het niet over moet.
  dit is nu gebeurd en achter de rug voorzichtig ervan uitgaande dat het niet over moet. 

het blijft zo sneu kapotte billen.
  het blijft zo sneu kapotte billen. 

) voor bij een lack-tafeltje dat we hier nog staan hebben.
 ) voor bij een lack-tafeltje dat we hier nog staan hebben.

). Onze kasten hebben allemaal nogal scherpe randjes dus ik weet niet of we het daarom zouden laten (als in: we kunnen moeilijk al onze meubels wegzetten
 ). Onze kasten hebben allemaal nogal scherpe randjes dus ik weet niet of we het daarom zouden laten (als in: we kunnen moeilijk al onze meubels wegzetten  ).
 ). Voor P. was er van mammut geen sprake
 Voor P. was er van mammut geen sprake  

Ziet onze huiskamer er meteen stukken minder steriel uit ook, hoop ik.
 Ziet onze huiskamer er meteen stukken minder steriel uit ook, hoop ik. 

En maakte me al helemaal geen zorgen. Lente ontwikkelt zich prima, vooral motorisch. En als z eop d'r moeder lijkt, komt het met dat praten ook goed.
 En maakte me al helemaal geen zorgen. Lente ontwikkelt zich prima, vooral motorisch. En als z eop d'r moeder lijkt, komt het met dat praten ook goed.  

Timo heeft voor zijn verjaardag voor het eerst 'echte' puzzels gehad en hij vindt ze ook erg leuk, ben benieuwd wanneer hij ze in elkaar kan leggen zelf
 Timo heeft voor zijn verjaardag voor het eerst 'echte' puzzels gehad en hij vindt ze ook erg leuk, ben benieuwd wanneer hij ze in elkaar kan leggen zelf 
 voor Harry
 voor Harry

Kloptquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:10 schreef Chan het volgende:
Volgens mij is dat pas sinds kort Aoraki, dat op CF gecontroleerd wordt bij de hielprik..

nja you get the point)
 nja you get the point) Hij heeft geen rust in zn kont, maar dat komt vast ooit wel
 Hij heeft geen rust in zn kont, maar dat komt vast ooit wel 

Wow, Floris is echt taliger dan Nathan! (Als je dat zo kunt zeggen).quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mignonne wat naar die onderzoeken!
Hopelijk komt er gewoon niks uit (of iig iets dat t probleem oplost, maar niet zo ernstig is..ik druk me een beetje jammer uitnja you get the point)
Volgens mij is t met puzzels zo dat t kwartje opeens moet vallen ofzo. Mn nichtje deed heel lang geen puzzels, ze snapte t niet/wilde t niet snappen. Als je met dr ging puzzelen moest je alles doen want ze deed t echt niet. En opeens had ze zo alle puzzels in elkaar. Ze maakte toen ze net 3 was puzzels met 100 stukjes, op de doos stond 5+.
Floris doet dat nog niet trouwens, hij gaat met de stukjes rondlopenHij heeft geen rust in zn kont, maar dat komt vast ooit wel
Ik stond net wel even te kijken van m trouwens. Hij kan de namen van onze katten zeggen. Hij stond net bij de bank (waar sinds kort de krabpaal staat ipv de box): DeeDee, DeeDee, en te wijzen naar t hokje wat erin zit. Dus ik denk, hij bedoelt dat ze daar vaak liggen, maar keek toch even. Lag ze idd in dat hokje...Hij gaat opeens dingen begrijpen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |