abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100655944
O wat zielig is dat toch he! Sneu voor Harry zeg....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:37:57 #127
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_100656108
heftig mignonne... Wel fijn dat ze het zo snel achter zich neer kunnen leggen maar toch...

Ssserpente, hier ook zo'n pukkelkindje nu en dan. Volgens mij is het door de warmte. Had al nagedacht of ik ander wasmiddel gebruikt had of zoiets maar dat is het niet geweest hier. Misschien bij jullie wel?

och en harry... om te janken toch. :*
Hier een schimmeltje tussen de beentjes.Katsrood! Gillen, schreeuwen & huilen en nu na het smeren met zalf al ee paar daagjes gaat het gauw beter.
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:48:18 #128
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_100656511
Och Harry toch. Ik was nog aan het bijlezen van gisteren, dus op de vorige pagina hoopte ik nog dat er vandaag beter nieuws zou staan, maar helaas. Snel beterschap gewenst!

Mignonne, fijn dat de eerste helft er in ieder geval op zit. Nu nog wachten op de andere test en de uitslag. We duimen voor goede resultaten. Hoe lang moet je nog wachten op de uitslag?

Ik vind het altijd leuk om te lezen over broertjes en zusjes, bij Stiemie of Simmu bijvoorbeeld. Zo lief, die broeder-/zusterliefde!

Hier eigenlijk geen nieuws. We zijn aan het kijken voor een tafeltje/stoeltje voor Thomas' verjaardag. Ik twijfel nog tussen een lessenaar-achtig tafeltje of toch meer een tafeltje waar je later met vriendjes aan kunt spelen.

Moeilijk joh, kiezen!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_100662241
ja lastig he, er is ook zoveel keus!
Meike heeft zo'n ikea tafeltje (lack) met stoeltjes erbij, wel heel gezellig als ze met vriendinnetjes op haar kamer speelt. Maar voor Lars is zoiets nog niet nodig.

Mijn ouders geven Lars een nieuwe driewieler op zijn verjaardag. Ik heb er pas eentje gehaald van MP, maar die valt echt zowat uit elkaar, en nu krijgt hij deze:

Ik vind hem echt te gek!

Lars mocht gister even proefrijden van oma en opa, en zijn reactie: "opa! coooool!!" haha!
Hij wou er natuurlijk niet meer af, haha! ze hebben hem nu maar veilig opgeborgen. uit zicht!
pi_100670114
Asy, wat sneu zeg ;(

Hij is ook cool Karin :D

Florian was om 4:00 wakker. Wilde niet weer gaan liggen. Dus ik er bij in liggen (waarom trap ik daar steeds in, ledikantjes zijn te klein voor mij!!) Na een kwartiertje even plassen (hij sliep toch nog niet) dus ik kwam langs Tara en hij: haal hem maar hierheen.
Uiteindelijk lagen we een half uur beiden te draaien en ging ik om 5:00 op één arm liggen. Dat vond Florian een goed idee, duwde mijn hoofd weg, ging er zelf liggen en sliep meteen. Maar ik lag net over het randje met mijn hoofd _O-
Van 6:00 tot 7:00 heb ik daadwerkelijk nog even goed geslapen _O-
Ik ben nu stijf, moe en nekpijnig :D
pi_100670416
Wauw wat knap van Lente!! En ik moest zo lachen om hoe ze nog even flink mept op de puzzel om een stukje vast te hameren!

Isabeau heeft de halve zomer van zulke plekjes in haar nek. Bij haar komt het echt van warmte. Maar bij haar zit het dus echt aan de achterkant bij haar haargrens

Mijn meisje zit al een half uur te zeuren om een ijsje. Dus....

Mignonne, wat een gedoe voor je grote meid zeg. Maar zo te lezen was ze erg stoer.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:08:14 #132
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100670907
Arme harry ;(

Free, je hebt een groter bed nodig. :P

Karin, mooi!

Het lijkt hier iedere nacht een klein beetje beter te gaan, vannacht is manlief er pas om 3 uur heen gegaan en sliep weer om 4 uur. Daarna werd ik om kwart over 6 mn bed uit gelicht om te voeden waarna meneer nog heeft geslapen van half 7 tot half 9 :D

Wat betreft tafeltje, ik zou zeggen 1 waar hij met een vriendje aan kan zitten, ik zie bij mn nichtjes dat er niets leuker is dan samen aan een tafeltje zitten kleuren/kleien.
pi_100672098
Ssserpente :o Hoe heeft Lente dat zo goed geleerd? :o Thomas kan zijn houten legpuzzel nog helemaal niet maken (heeft hij het geduld niet voor, als het niet onmiddellijk past, vliegt het stukje in de lucht) en Lente maakt al zo'n puzzels. ^O^ hoor :Y
pi_100672318
Migonne en A :* dit is nu gebeurd en achter de rug voorzichtig ervan uitgaande dat het niet over moet.
S6 nog met de volgende test!
En dan het "vervelende"wachten.

Ssserpente zijn het geen kwijl plekjes of zweetplekjes? Roy heeft dat soort plekjes ook sneller als hij veel kwijlt en of het snel warm heeft en dus zweet.

Octo en hannah :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100672435
asy heb je talkpoeder in huis? dan kun je beter dat gebruiken dat droogt het uit en bied gelijk verkoeling. :* het blijft zo sneu kapotte billen.
Ow en zo nu en dan lekker met blote billen laten rondhudderen.

Leo leuk dat setje!
En Karin wat een stoere fiets, psssst waarom geen auto :+
pi_100672521
Het is het setje van Cara's Thomas, Bar ;)
Al heeft Thomas gisteren wel een stoeltje van Ikea gekregen (P. heeft zelf voorgesteld om te gaan, dus dat kon ik niet laten liggen :+ _O- ) voor bij een lack-tafeltje dat we hier nog staan hebben.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:07:22 #137
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_100675341
Hm wij hebben ook nog een lack-tafeltje staan, maar die randjes lijken me zo scherp.
We twijfelen nog tussen het tafeltje op de foto, een mammut-setje van Ikea, of een rond houten tafeltje met 4 stoeltjes (geen foto van) dat we gezien hebben. Luxeprobleem :P
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_100675922
Die lack-tafeltjes hebben hier altijd als salontafel gediend en dat heeft nooit noemenswaardige problemen opgeleverd (je zal zien, met die fok-wet dat het zal mislopen ;) ). Onze kasten hebben allemaal nogal scherpe randjes dus ik weet niet of we het daarom zouden laten (als in: we kunnen moeilijk al onze meubels wegzetten :') ).

Maar ik begrijp je twijfel wel :Y Voor P. was er van mammut geen sprake -O-
pi_100679037
Wij laten voor Lente een steigerhouten opberkist met een stoeltje en een plankje maken. O+ Ziet onze huiskamer er meteen stukken minder steriel uit ook, hoop ik. :P

Ik geloof niet dat ik 'r dat echt geleerd heb, Leo. Wel gestimuleerd. En ze kan zich vrij lang op iets concentreren en heeft best veel geduld. Ik vond trouwens wel dat ze vrij laat begon met het snappen van het principe van een puzzel. Volgens 'de boekjes' konden kinderen dat al veel eerder dan Lente. Maar volgens 'de boekjes' is Lente met alles erg laat. :')

Zo ook met praten. Ik dacht dat Lente best een beetje achterliep, maar op de kinderopvang spraken ze dat tegen. Het was ze iig niet opgevallen. En nu ik ben gaan tellen, blijkt ze rond de zestig woorden te zitten. Wat zou het gemiddelde zijn?
pi_100679186
Volgens mij staat er geen gemiddelde op Ssserpente.
Maar fijn toch en 60 woorden is niet weinig hoor ;)

Ben benieuwd naar jullie kist stoeltje en plankje :)

Pssst en laat je niet gek maken he met "vrij laat" ieder kindje eigen tempo :*
pi_100679745
Ik laat me ook niet gek maken, hoor, Bar. :) En maakte me al helemaal geen zorgen. Lente ontwikkelt zich prima, vooral motorisch. En als z eop d'r moeder lijkt, komt het met dat praten ook goed. :')
pi_100679948
Nou, ssserpente, ik vind het hartstikke knap van Lente. Ik denk dat er nog weinig kinderen zijn op die leeftijd die al een 'echte' puzzel kunnen maken. Ik heb er nu ook een paar voor Thomas gekocht en op de doos staat 3+. Maar dat lijkt me dan weer een beetje oud. Maar die houten knopjes-puzzels legt hij zo in elkaar.
Gisteren waren de puzzels afgeleverd, maar hij lijkt het concept van een echt puzzelstukje nog niet helemaal te snappen. Ach we oefenen er wel op. Hij vindt puzzelen helemaal te gek.
pi_100680344
Jemig mignonne ik lees het nu pas allemaal.. wat naar en wat ga ik enorm hard duimen dat het geen cf is!

Lente wat knap :D Timo heeft voor zijn verjaardag voor het eerst 'echte' puzzels gehad en hij vindt ze ook erg leuk, ben benieuwd wanneer hij ze in elkaar kan leggen zelf :)

Asy, ik zweer voor dat soort situaties nog altijd bij maizena, dat werkt echt zó enorm goed hier! :* voor Harry
pi_100680523
Mignonne, was ik helemaal vergeten te reageren. Wat een situatie zeg. Ik hoop dat het allemaal erg meevalt. Ik dacht trouwens dat op taaislijmziekte al tijdens de hielprik werd gecontroleerd. Dat dat die ene test was als je na 4 weken niks hoorde, het goed was. (bij de rest duurde het 2 weken ofzo)

En arme Harry... Ik zweer hier ook op maizena, op Fok! geleerd en nog steeds dankbaar voor. Bijna nooit nodig gehad, omdat Thomas niet heel snel open billen heeft. Zelfs niet toen hij alle 4 zijn hoektanden en 4 kiezen tegelijk kreeg. (wel heeeeeeel veeeeeeel kwijl)
pi_100684607
Volgens mij is dat pas sinds kort Aoraki, dat op CF gecontroleerd wordt bij de hielprik..
pi_100685689
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 19:10 schreef Chan het volgende:
Volgens mij is dat pas sinds kort Aoraki, dat op CF gecontroleerd wordt bij de hielprik..
Klopt :Y
in een aantal regio's werd dat al een tijdje gedaan bij wijze van proef en sinds 1 april dit jaar (of was t 1 mei?) wordt het landelijk getest. Maar bij allebei mijn dames is het niet meegenomen in de hielprik-testjes.
:)
pi_100686426
Mignonne wat naar die onderzoeken!
Hopelijk komt er gewoon niks uit (of iig iets dat t probleem oplost, maar niet zo ernstig is..ik druk me een beetje jammer uit :') nja you get the point)

Volgens mij is t met puzzels zo dat t kwartje opeens moet vallen ofzo. Mn nichtje deed heel lang geen puzzels, ze snapte t niet/wilde t niet snappen. Als je met dr ging puzzelen moest je alles doen want ze deed t echt niet. En opeens had ze zo alle puzzels in elkaar. Ze maakte toen ze net 3 was puzzels met 100 stukjes, op de doos stond 5+.
Floris doet dat nog niet trouwens, hij gaat met de stukjes rondlopen :D Hij heeft geen rust in zn kont, maar dat komt vast ooit wel :)

Ik stond net wel even te kijken van m trouwens. Hij kan de namen van onze katten zeggen. Hij stond net bij de bank (waar sinds kort de krabpaal staat ipv de box): DeeDee, DeeDee, en te wijzen naar t hokje wat erin zit. Dus ik denk, hij bedoelt dat ze daar vaak liggen, maar keek toch even. Lag ze idd in dat hokje...Hij gaat opeens dingen begrijpen :')
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 20:08:10 #148
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100686628
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 20:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mignonne wat naar die onderzoeken!
Hopelijk komt er gewoon niks uit (of iig iets dat t probleem oplost, maar niet zo ernstig is..ik druk me een beetje jammer uit :') nja you get the point)

Volgens mij is t met puzzels zo dat t kwartje opeens moet vallen ofzo. Mn nichtje deed heel lang geen puzzels, ze snapte t niet/wilde t niet snappen. Als je met dr ging puzzelen moest je alles doen want ze deed t echt niet. En opeens had ze zo alle puzzels in elkaar. Ze maakte toen ze net 3 was puzzels met 100 stukjes, op de doos stond 5+.
Floris doet dat nog niet trouwens, hij gaat met de stukjes rondlopen :D Hij heeft geen rust in zn kont, maar dat komt vast ooit wel :)

Ik stond net wel even te kijken van m trouwens. Hij kan de namen van onze katten zeggen. Hij stond net bij de bank (waar sinds kort de krabpaal staat ipv de box): DeeDee, DeeDee, en te wijzen naar t hokje wat erin zit. Dus ik denk, hij bedoelt dat ze daar vaak liggen, maar keek toch even. Lag ze idd in dat hokje...Hij gaat opeens dingen begrijpen :')
Wow, Floris is echt taliger dan Nathan! (Als je dat zo kunt zeggen).
Nathan kan sinds vandaag de rrrrrrr nazeggen. Ik was al heel trots :')
pi_100689286
Puzzelen, daar zijn mijn beide kinderen geen fan van. Al kan Lars inmiddels aardig overweg met een knopjespuzzel. als ie zin heeft.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:01:30 #150
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_100693717
Thomas is er de laatste week heel erg mee bezig. Eerder gaf hij het op als een stukje niet na 2 of 3 keer proberen goed zat, maar nu gaat hij gewoon door. Dan hoor je hem hardop of stilletjes tegen zichzelf zeggen: draaien, draaien.

Als bewijsvoering een veel te lang filmpje en ook nog met weinig licht:

Asy, hoe is het op het rodebillenvlak?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')