Daar lijkt het wel op. Maar misschien is dat meer een escapegedachte, omdat ik niet zo goed weet hoe de toekomst eruit komt te zien. En ja, die toekomst is een stuk dichterbij als je bijna 30 bent, dan wanneer je 20 bent.quote:
Huh!?quote:Het was al mijn ex, en dat is het dus nu voor de 2e keer![]()
Zolang je zelf maar doorhebt hoe het zit en je niet laat meeslepen door de aandacht.quote:Of ik haar écht leuk vind? mwoah, ik vond het even fijn om (sexueel) vrouwelijk aandacht te hebbenZal er geen moment wakker van liggen dat ze uiteindelijk nee zei
Daar lijkt het wel op jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bold & the Beautiful is er niks bij
Ook niet altijd, maar we geven elkaar wel de ruimte voor eigen hobby's. Erg belangrijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat heerlijk. Een vrouwtje die je laat doen waar je zelf zin in heb
Ken het gevoelquote:Daar lijkt het wel op. Maar misschien is dat meer een escapegedachte, omdat ik niet zo goed weet hoe de toekomst eruit komt te zien. En ja, die toekomst is een stuk dichterbij als je bijna 30 bent, dan wanneer je 20 bent.
Lang en saai verhaal.quote:Huh!?
Ik sta met beide benen op de grond. En alleen mijn kinderen tellen, dus ik kan alles vrij makkelijk langs me heen schuivenquote:Zolang je zelf maar doorhebt hoe het zit en je niet laat meeslepen door de aandacht..
Lijkt op een huwelijk tussen 2 verstandige mensenquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ook niet altijd, maar we geven elkaar wel de ruimte voor eigen hobby's. Erg belangrijk.
I'd like to think so. Ik ga er maar eens naast liggen. Truste!quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lijkt op een huwelijk tussen 2 verstandige mensen
Trustequote:Op zondag 14 augustus 2011 03:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
I'd like to think so. Ik ga er maar eens naast liggen. Truste!
Sterkte!quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:14 schreef wyccie het volgende:
Ook leuk. Nog 5 uur voor ik moet opstaan.
Naar bed dan!quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:14 schreef wyccie het volgende:
Ook leuk. Nog 5 uur voor ik moet opstaan.
Goed om te lezenquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:28 schreef lamers het volgende:
Wow waar een fotocollage al niet toe kan leiden als beginnend gespreksonderwerp.
Maar ik wou even melden dat ik net There Will Be Blood heb gekeken en er zeker geen spijt van heb. Tijdens het kijken dacht ik soms wel ik snap niet wat iedereen hier zo geweldig aan vind maar het einde maakt het helemaal af. Echt schitterend. Daniel Day-Lewis heeft de oscar meer als verdiend voor deze rol. Subliem.
Niet zo happen allemaal, jezus...quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:38 schreef DragonFodder het volgende:
Ik spreek je over 10 jaar nog wel
Ze is zelf uit 1979, ze was dus veertien toen ze in die film als ER Doctor speeldequote:The Fugitive
ER Doctor (uncredited)
Looooolquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sarah Polley's credit bij The Fugitive:
[..]
Ze is zelf uit 1979, ze was dus veertien toen ze in die film als ER Doctor speeldeLekker ziekenhuis...
Kan prima, Doogie Howserquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sarah Polley's credit bij The Fugitive:
[..]
Ze is zelf uit 1979, ze was dus veertien toen ze in die film als ER Doctor speeldeLekker ziekenhuis...
Die was toen 12quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:06 schreef Asap het volgende:
Geen idee
Die eerste lijkt op Owen Wilson
Geen idee, wellicht Whitney Houston?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:27 schreef wyccie het volgende:
NIemand een idee? Of is iedereen bang dat het topic sluit?
Goedkoop bier en hoerenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:22 schreef picodealion het volgende:
Sziget Festival, Budapest. Lekker 10 dagen chillen in de zon met goede muziek.
En daar moet jij voor naar Sziget...quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En daar moet jij voor naar Sziget...![]()
Eerder twee redenen om ergens níet te komen.
Ik ken Hongarije alleen van verhalenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En daar moet jij voor naar Sziget...![]()
Eerder twee redenen om ergens níet te komen.
Dan wil ik niet weten welke bronnen jij hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ken Hongarije alleen van verhalen
Dat wil je ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten welke bronnen jij hebt.
Jij zit nota bene in dat wereldjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:43 schreef picodealion het volgende:
Het bier was er goedkoop, de hoeren zou ik niet weten.
Ik zie het verschil eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:53 schreef picodealion het volgende:
Ik hoop dat je het verschil weet.
Jij heb ons wat uit te leggen picoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zie het verschil eigenlijk ook niet.
Lara Cox inderdaad, oef!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:31 schreef wyccie het volgende:
Robby, iemand zei dat het Radha Mitchell is in je UI, maar dat is toch Anita van Heartbreak High?
Dat was ik. Ik dacht dat. Kwam er zojuist ook achter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:31 schreef wyccie het volgende:
Robby, iemand zei dat het Radha Mitchell is in je UI, maar dat is toch Anita van Heartbreak High?
Oepsssquote:
Hallo.quote:
Cashback. Maar hier is een speciaal topic voorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:17 schreef vannilesoep het volgende:
Goed zoNu durf ik het te vragen. Heb eens een film gezien, weet alleen niet meer zo goed hoe die ging. Was een jonge gozer (kunstenaar achtig figuur) die niet kon slapen, ging 's nachts in een supermarkt werken. Enzo, weet iemand welke film dat was?
![]()
Dat was het inderdaad! Thanks, vette film man. Heb vast over dat topic heengekeken... Ik denk omdat ik er niet specifiek naar gezocht hebquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:20 schreef Doff het volgende:
[..]
Cashback. Maar hier is een speciaal topic voor.
Hm mijn imdb zegt de Spaanse titel. Maar komt misschien omdat ik in Frankrijk zit.quote:
Ik dacht dat jij in België zat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm mijn imdb zegt de Spaanse titel. Maar komt misschien omdat ik in Frankrijk zit.
Ik ga er donderdagavond naar toe trouwens
Klopt, maar ben nu bij mijn schoonfamilie in Zuid Frankrijkquote:
Trouwens, die Spaanse is correct, maar ik bedoelde dat ik er met mijn Living Skin naast zat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm mijn imdb zegt de Spaanse titel. Maar komt misschien omdat ik in Frankrijk zit.
Ik ga er donderdagavond naar toe trouwens
Mooi geregeldquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt, maar ben nu bij mijn schoonfamilie in Zuid Frankrijk
Haha, ja hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef Doff het volgende:
[..]
Mooi geregeld(mits je een leuke schoonfamilie hebt
).
1 momentje geduld aubquote:
Gewoon naar China Town, lekker (echt Chinees) eten en goedkoopquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:45 schreef wyccie het volgende:
Vraag voor ik ga slapen aan Gil:
wat is een leuk en goedkoop restaurantje in Den Haag?
Vergeten te zeggen: behalve Chinatown, want daar ga ik al zo vaak naartoe.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:23 schreef Asap het volgende:
Gewoon naar China Town, lekker (echt Chinees) eten en goedkoop
Ah, dan kan ik je niet helpen, afgezien van daar kom ik alleen in nog wel eens in wat standaard restaurantsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vergeten te zeggen: behalve Chinatown, want daar ga ik al zo vaak naartoe.
Ai, ik ben niet zo'n held in namen. Ik ga eens kijken of ik ze kan vinden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:45 schreef wyccie het volgende:
Vraag voor ik ga slapen aan Gil:
wat is een leuk en goedkoop restaurantje in Den Haag?
Klopt, niet met het buitenland vergelijken, daar word je triest van. Als ik in bijvoorbeeld Duitsland of Frankrijk zou wonen (om het dicht bij huis te houden), zou ik volgens mij drie keer zo vaak uit eten gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:41 schreef Doff het volgende:
Niet om cool te doen, maar elke keer als ik in 'het' buitenland ben bedenk ik me weer wat voor waardeloze (uit)eetcultuur we in Nederland hebben.
![]()
Enige uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Dan is het wel vaak of te duur of gaat het om lunch-achtige tentjes.
Hallo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:03 schreef Bronson het volgende:
.
Hallo iedereen, heel tijd geleden dat ik hier voor het laatst heb gepost. Ik zie een hoop nieuwe namen. En volgens mij gaat het tegenwoordig veel sneller met de topics dan anderhalf jaar geleden.
Lang niet gezien idd, welkom terugquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:03 schreef Bronson het volgende:
.
Hallo iedereen, heel tijd geleden dat ik hier voor het laatst heb gepost. Ik zie een hoop nieuwe namen. En volgens mij gaat het tegenwoordig veel sneller met de topics dan anderhalf jaar geleden.
Ah, maar dat is Scheveningen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:43 schreef wyccie het volgende:
We zijn uiteindelijk hier gaan eten. Tonnetje rond.
Scheveningen is een stadsdeel van Den Haag, dus strikt genomen gewoon Den Haag.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:51 schreef wyccie het volgende:
Dat was inderdaad Scheveningen, hoewel hun eigen contactpagina Den Haag aangeeft... hoe zag jij dat?
Nog beter, ik bedoelde eigenlijk of iemand in was om opstarter te beantwoorden die ik wou maken, maar ik laat het graag aan jou overquote:
Ah! Maar dat mag altijd (als de boel stil ligt).quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:11 schreef Asap het volgende:
[..]
Nog beter, ik bedoelde eigenlijk of iemand in was om opstarter te beantwoorden die ik wou maken, maar ik laat het graag aan jou over
Toch maar een stuk of drie? Stalone, Seagal en Van Damme. Vind het eigenlijk reuze meevallen gezien de snelheid waarmee ik de namen typte en de interesse die ik heb in de betreffende acteurs. Was zelfs een beetje verbaasd dat ik überhaupt alle namen wist.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat een spelfouten in die namen Gill
5 van de geboortejaren heb ik al cadeau gekregen, en de rest wist ik wel ongeveer te plaatsen.quote:
En Arnold. Maar het valt in ieder geval mee dat je ze allemaal wel weet inderdaadquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Toch maar een stuk of drie? Stalone, Seagal en Van Damme. Vind het eigenlijk reuze meevallen gezien de snelheid waarmee ik de namen typte en de interesse die ik heb in de betreffende acteurs. Was zelfs een beetje verbaasd dat ik überhaupt alle namen wist.
Alles beter dan 'Schwerben'.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En Arnold. Maar het valt in ieder geval mee dat je ze allemaal wel weet inderdaad
Ik wil niet eens weten wat ik daar zelf van zou hebben gemaakt, was waarschijnlijk nog veel erger geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Alles beter dan 'Schwerben'.
Ik kwam maar niet op fok...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:45 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Bedank maar door een vraag te stellen.
Ik begrijp dat je Dr. Caligari een hippe film vond.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die heb ik jaren geleden ooit gekeken op aanraden van kinky_queen, de ultieme cultfilmkenner van FOK!.
-edit-
7 jaar en 10 dagen om exact te zijn
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die heb ik jaren geleden ooit gekeken op aanraden van kinky_queen, de ultieme cultfilmkenner van FOK!.
-edit-
7 jaar en 10 dagen om exact te zijn
Tja, dan kom je posts en films als deze tegen:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:03 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Leuk, die oude 'reviews' teruglezen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:33 schreef kinky_queen het volgende:
FRAUENGEFANGNIS
Een van de bekendste van veelfilmer Jesus Franco (200+) gaat over een duh, vrouwengevangenis, maar dan Franco style, veel bloot, quasi martelingen en veel bloot
Beter bekend onder de titel BARBED WIRE DOLLS is dit een geweldige WIP film (Women In Prison) maar net niet zo idioot als SADOMANIA maar ik ga wél de dvd opsnorren...
![]()
[ afbeelding ]
Dat moet wel met 200+ films op zijn naam. (Volgens Kinyqyeen tenminste, op IMDb zie ik 192 staan, ga niet checken of dat allemaal features zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Elke keer als ik een Franco film zie vraag ik me af of hij ook niet saaie films heeft gemaakt
Dat is nog altijd mijn beste review. Kort, to the point en accuraat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Underworld: Evolution
En toen sprak de Heer: "Gij zult uwzelve in een veuls te klein, strak, leren pakje wurmen en gij zult in deze hoedanigheid menig wijdbeense bewegingen maken ter ontspanning van het publiek." En zo geschiedde. We prijzen de Heer voor Zijn wijsheid.
Help die jongen eerst eens met Corman films noemenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:21 schreef Asap het volgende:
Hey Dragonf ik krijg nog 2 punten van je van Fright Night
Wordt voor mij ook moeilijk, ik weet gewoon erg weinig titels waaraan ik hem kan koppelenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Help die jongen eerst eens met Corman films noemen
oh ja, ga ze toekennen. Volgende keer echter geen twee antwoorden in één post!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:21 schreef Asap het volgende:
Hey Dragonf ik krijg nog 2 punten van je van Fright Night
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
oh ja, ga ze toekennen. Volgende keer echter geen twee antwoorden in één post!
Ik moet nog zo veel klassiekers zien dat ik nog niet eens ga beginnen aan dit soort B-filmsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ga volgende keer maar weer dik in de 100.000+ votes
Leuke film.quote:
Scoor de punten dan even.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:45 schreef victorinox het volgende:
[..]
Leuke film.
En ik heb ook al de vraag over Hell comes to Frogtown gemist... die heb ik op dvd
Heeft hij toch al gedaan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:02 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Scoor de punten dan even.
Volgens mij heeft Sam zelf de handdoek ook al in de ring gegooid namelijk.
Geen wonder dat die gast me niks zegt, van die films zegt alleen Boxcar Bertha van Scorsese me wat (maar niet gezien).quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Overige Corman geproduceerde films die jullie hadden kunnen noemen zijn o.a. Death Race, Death Race 2000, little shop of horrors, house of usher, boxcar bertha, dementia 13, premature burial, the pit and the pendulum etc.
House of Usher ken ik inderdaad wel als een Poe titel, maar niet als film. Little Shop of Horrors doet ook nog wel een belletje rinkelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
En jij was van de boeken toch gill, en dan ken je deze Poe titels niet?
quote:
"Backwards man, I'm the backwards man"quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:23 schreef Patch het volgende:
En toch ook nog een twijfelachtige gok op Freddy Got Fingered
daarom was het een twijfelachtige gok, kon me voorstellen dat Rip Torn het zou zeggen bij binnenkomst.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
"Backwards man, I'm the backwards man"
[ afbeelding ]
1 x per 2 jaar is het een erg vermakelijk filmpje inderdaad om te kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:09 schreef picodealion het volgende:
Inderdaad. Blijft een leuke film, wat Roger Ebert ook zegt.
Je gaat toch af en toe wel naar buiten toe he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:31 schreef picodealion het volgende:
Damn, en Manic ook al. Wie heeft de IMDb top250 nodig als er gewoon dit soort goede films zijn.
Om ziek van te worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:43 schreef wyccie het volgende:
Je bent ziek teruggekomen van je vakantie?
Door dat goedkope bier zeker.
FMT is wel erg traag vandaag.
Ik ben ziek geworden direct na terugkomst, maar er zit vast een verband tussen de hoeveelheid drank +gebrek aan slaap op Sziget en mijn gezondheidquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:43 schreef wyccie het volgende:
Je bent ziek teruggekomen van je vakantie?
Door dat goedkope bier zeker.
FMT is wel erg traag vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |