Ik moet nog zo veel klassiekers zien dat ik nog niet eens ga beginnen aan dit soort B-filmsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ga volgende keer maar weer dik in de 100.000+ votes
Leuke film.quote:
Scoor de punten dan even.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:45 schreef victorinox het volgende:
[..]
Leuke film.
En ik heb ook al de vraag over Hell comes to Frogtown gemist... die heb ik op dvd
Heeft hij toch al gedaan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:02 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Scoor de punten dan even.
Volgens mij heeft Sam zelf de handdoek ook al in de ring gegooid namelijk.
Geen wonder dat die gast me niks zegt, van die films zegt alleen Boxcar Bertha van Scorsese me wat (maar niet gezien).quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Overige Corman geproduceerde films die jullie hadden kunnen noemen zijn o.a. Death Race, Death Race 2000, little shop of horrors, house of usher, boxcar bertha, dementia 13, premature burial, the pit and the pendulum etc.
House of Usher ken ik inderdaad wel als een Poe titel, maar niet als film. Little Shop of Horrors doet ook nog wel een belletje rinkelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
En jij was van de boeken toch gill, en dan ken je deze Poe titels niet?
quote:
"Backwards man, I'm the backwards man"quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:23 schreef Patch het volgende:
En toch ook nog een twijfelachtige gok op Freddy Got Fingered
daarom was het een twijfelachtige gok, kon me voorstellen dat Rip Torn het zou zeggen bij binnenkomst.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
"Backwards man, I'm the backwards man"
[ afbeelding ]
1 x per 2 jaar is het een erg vermakelijk filmpje inderdaad om te kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:09 schreef picodealion het volgende:
Inderdaad. Blijft een leuke film, wat Roger Ebert ook zegt.
Je gaat toch af en toe wel naar buiten toe he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:31 schreef picodealion het volgende:
Damn, en Manic ook al. Wie heeft de IMDb top250 nodig als er gewoon dit soort goede films zijn.
Om ziek van te worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:43 schreef wyccie het volgende:
Je bent ziek teruggekomen van je vakantie?
Door dat goedkope bier zeker.
FMT is wel erg traag vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |