abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 00:38:28 #151
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_21169808
The rules of attraction
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
pi_21169812
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 00:37 schreef Hare het volgende:

[..]

Hoeveel moet jij er nou nog voor je de top250 volledig hebt gezien?
86, alhoewel die IMDb-lijst een week of twee oud is en constant veranderd. .
Heb er meer dan 20 op m'n computer klaarstaan, morgen heel wat zien denk ik. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_21170545
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 17:34 schreef Hare het volgende:

[..]

Dat is Brononsets Potyemkin neem ik aan?

ik hoop dat ik het goed heb geschreven
Bronenosets Potyomkin om precies te zijn
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 01:19:31 #154
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_21170742
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 00:38 schreef sweek het volgende:

[..]

86, alhoewel die IMDb-lijst een week of twee oud is en constant veranderd. .
Heb er meer dan 20 op m'n computer klaarstaan, morgen heel wat zien denk ik. .
Wel met een ventilator op je mik mag ik hopen

OT: Heb laatst Confessions of a Teenage Drama Queen gezien

Ik vond m eigenlijk best wel leuk en op een of andere manier vind ik Lindsey Lohan erg leuk en luchtig spelen. T is zo'n echte meidenfilm maar goed vermakelijk
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_21170925
Lolita (1962) - Alweer een heel goede film van SK. De man kan egt alles. Het verhaal is erg meeslepend, en Lolita is

Big Fish (2003) - Vooral de fantasieėn/verhalen van Ed Bloom vond ik erg mooi. Een 7½.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 08:44:08 #156
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_21173465
Toolbox Murders

Slasherfilm van Tobe Hooper. Hij komt traag op gang, maar heeft wel een soort twist op 't einde. Desalniettemin is het toch een vrij standaard-slasher. Niet slecht, maar ook niet bijzonder. Het gaat over een kerel die de mensen afmaakt met de inhoud van z'n gereedschapskistje, namelijk een hamer, een cirkelzaag, een boor en zowaar een heuse nailgun. Dit zijn dan ook de leukste deeltjes van de hele film.

[ Bericht 26% gewijzigd door SaintOfKillers op 10-08-2004 08:51:52 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 09:17:01 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_21173768
In America.
Lief filmpje over Iers gezin dat na de dood van zoontje Frankie illegaal naar de VS verhuisd en in Hell's Kitchen (NY) terecht komt.
Daar sluiten de twee dochters, en later ma en pa ook, vriendschap met de met AIDS besmette kunstenaar Mateo.
Een vriendschap die uiteindelijk de opmaat is naar het verwerken van het verdriet over de dood van Frankie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 10:42:06 #158
4180 Hare
Come fly with me!
pi_21175055
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 01:19 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Idd, het is echt goed klote voor mij om film te kijken op dit moment, het is zo ontzettend warm op mijn zolderkamertje, dat gewoon al je zin om film te kijken bijna vaporizes
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_21175670
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 01:19 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Nou, nee, niet eens eigenlijk. .
Maar het gaat nog wel net, alhoewel ik af en toe een pauze neem en een koude douche neem ofzo. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_21176313
Met airco is het best uit te houden hoor
pi_21176588
Gisteravond gezien:

Disturbing Behavior

Matige film, over een groep schoolkinderen die gerprogrameerd worden door de leraar van de school om andere kinderen te vermoorden. Cijfer 6

Shaun of the Dead

Erg leuke zombie/comedy met veel leuke engelse grappen en verwijzingen naar andere zombiefilms. Cijfer 8
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 14:05:50 #162
40664 Durbin
Who knows..
pi_21179643

Toxic Avenger 2
Door het werk van de Toxic Avenger is Tromaville al jaren vrij van criminelen. Wanneer de Avenger door de psychiater aangemoedigd word om in Tokyo zijn vader op te gaan zoeken, neemt het criminele bedrijf Apocalypse Inc. de zaken over in Tromaville. Dit tweede deel vond ik minder dan het origineel. Er vliegen weer regelmatig ledematen in de rondte, maar de pauzes tussen die scenes zijn te langdradig en saai om het tempo er leuk in te houden.

[ Bericht 11% gewijzigd door Durbin op 10-08-2004 14:11:32 ]
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 17:44:42 #163
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_21185997
gister

Terminator 3.
gewoon goede film. sterke actie scenes en sterke arnold. de rest van de cast vond ik wat minder uitgezocht. blijft jammer dat edward furlong niet meedeed. had ie nog beter geweest. 8

dit weekend.

I robot.
leuke film. leuke kijk in de toekomst, aardig realistisch. vond ik. 7,5

Leon.
vet verhaal. en erg goed gecast/geacteerd. 8
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 22:08:13 #164
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_21192811
Versus]

Kickass zombie-samurai-splatter fun. Of iets dergelijks. In ieder geval een vermakelijke film die hier en daar wat lijdt onder een overdosis karakters en vaagheid, maar dit weer ruimschoots goedmaakt door zeer gave effecten, cameravoering, stijl en sfeer.

Een 7.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 22:21:41 #165
4180 Hare
Come fly with me!
pi_21193194
To Kill a Mockingbird

Blijft een van de beste films die ik ken, met een zeer mooie title sequence ook nog eens.

Moet je gewoon gezien hebben
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_21193523
FRAUENGEFANGNIS

Een van de bekendste van veelfilmer Jesus Franco (200+) gaat over een duh, vrouwengevangenis, maar dan Franco style, veel bloot, quasi martelingen en veel bloot

Beter bekend onder de titel BARBED WIRE DOLLS is dit een geweldige WIP film (Women In Prison) maar net niet zo idioot als SADOMANIA maar ik ga wél de dvd opsnorren...

[ Bericht 0% gewijzigd door kinky_queen op 10-08-2004 23:10:34 ]
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:01:09 #167
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_21194271
Voor welke doelgroep werden die vrouwengevangenisfilms eigenlijk gemaakt?
Afgezien van de perverse voorkeur van de filmer zelf, moeten er toch meer mensen zijn geweest die echt serieus een bepaalde interesse of kick van dit soort films kregen/krijgen?
......
...
..
poster ziet er eigenlijk best geil uit.
pi_21194337
Dawn of the Dead (2004): Unrated Directors Cut

2de keer dat ik hem zie alleen dit keer een andere cut niet heel veel verschillend met de Theatrical Cut maar hier een daar wat dingetjes beter uitgewerkt. De eigen inbreng (waardoor het verschilt met het origineel uit 1978) vind ik het alleen maar beter maken. Kan in mijn ogen niet op tegen de briljante sfeer van het origineel (en deze zijn ook zeker niet vergelijkbaar), maar is zeker een waardige remake. Deze krijgt van mij een dikke 8!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:32:43 #169
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_21195086
My Sassy Girl

Zo deze grapjas is het ook maar gaan kijken na al die verliefde reacties .. erg mooie film. Goed uitgewerkt liefdesverhaal.

een 8
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_21198548
Saved!

Je kan je niet voorstellen hoe sommige gelovigen zo bekrompen en hypocriet kunnen zijn, maar in deze film laten ze het erg duidelijk zien. Het is een erg grappige film, juist door de manier waarop sommige dingen overdreven worden, maar tegelijkertijd bevat het verhaal genoeg punten om het geen comedy te laten zijn. Verder wordt er goed gespeelt door voornl. jonge acteurs waarvan ik Jena Malone erg ok vond en Culkin een leuke bijrol speelt. Zeker kijken

Spiderman 2

Tja, goeie film.. maar slechte verfilming van Spiderman. Als je denkt aan spiderman, verwacht je niet snel dat de superhero worstelt met ze binnenste gevoelens, al was dat wel goed gebracht. De actie was verder wel ok, maar met dit soort films hoeft al die drama voor mij niet.

Seeing Other People

De verloofde goodgirl wil voor ze haar uiteindelijke jawoord geeft nog even de beest uithangen, en uiteraard mag ze dat dan niet alleen. De film zit vol hilarische momenten die helemaal niet gemaakt overkomen waardoor ik het een erg sterke comedy vond. Erg gelachen

[ Bericht 0% gewijzigd door Atreidez op 11-08-2004 02:09:32 ]
Where facts are few, experts are many.
pi_21200203
met dank aan Gorro
Oldboy

Mooie, interessante en verwarrende film. Soms luguber, soms aandoenlijk.
maar mido was minstens net zo intrigerend als oh daesu

en nou nog denken of ik deze film beter vond dan amelie.
ik heb nog een dag om over deze film een beetje een mening te vormen, en dat lijkt wel nodig. Een half uur na afloop had ik zelf wel al een eenvoudige vorm opgebouwd, maar ik zal het specifieke topic nog eens opzoeken en deze post daar ook nog een plaatsen. verder de imdb-meningen eens checken.
Ik heb iig de dvd inmiddels besteld, want nog eens kijken zal geen kwaad kunnen.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 08:55:23 #172
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21200274
Repli-kate
Children of the corn 4
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 11 augustus 2004 @ 09:49:46 #173
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_21200856
quote:
Spiderman 2

Tja, goeie film.. maar slechte verfilming van Spiderman. Als je denkt aan spiderman, verwacht je niet snel dat de superhero worstelt met ze binnenste gevoelens, al was dat wel goed gebracht.
Dat ligt dan denk ik vooral aan jouw beeld van Spider-Man, want bij Spider-Man is het innerlijke conflict tussen de nerd Peter Parker en de held Spider-Man belangrijk. Hij heeft een fout gemaakt in het verleden en daarom heeft hij nu een soort obsessieve drang om dit nooit meer te laten gebeuren.
Ik heb als kind veel Spider-Man comics gelezen en vind ik dat de film zeer zeker recht doet aan de comics.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 10:16:00 #174
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_21201224
Versus (2000)
Leuke Japanse horror-comedy van Ryuhei Kitamura. De humor is leuk, net als de actie, maar de film duurt wel wat te lang. Het wordt op een gegeven moment een herhaling van hetzelfde. Ook was het camerawerk soms storend, vooral in het begin, maar voor een keer zeker de moeite waard. ***

Around the World in 80 Days (2004)
Wat een wervelend avontuur had moeten zijn is eigenlijk niet meer dan een flauwe, suffe bedoening. Natuurlijk zitten er een aantal leuke grappen in en de actiescenes zijn ook niet slecht, maar voor elke leuke grap zijn er tien die mislukken. Opvallend genoeg worden de meeste gemaakt door Steve Coogan, die ik tot meer in staat acht. **½
pi_21201647
Dawn of the dead

Heerlijke sfeer zit er in de hele film, vanaf het begin al... Spannende scene's, goede filmmuziek en schrikmomenten, eindelijk een waardige remake. Het verhaal met zombies blijft goed... En het einde was niet zo'n standaard happy end.. Ben benieuwd of er van deel 2 en 3 ook een remake komt.. Deze ben ik iig heel positief over. ****1/2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')