Saved!Je kan je niet voorstellen hoe sommige gelovigen zo bekrompen en hypocriet kunnen zijn, maar in deze film laten ze het erg duidelijk zien. Het is een erg grappige film, juist door de manier waarop sommige dingen overdreven worden, maar tegelijkertijd bevat het verhaal genoeg punten om het geen comedy te laten zijn. Verder wordt er goed gespeelt door voornl. jonge acteurs waarvan ik Jena Malone erg ok vond en Culkin een leuke bijrol speelt. Zeker kijken
![]()
Spiderman 2Tja, goeie film.. maar slechte verfilming van Spiderman. Als je denkt aan spiderman, verwacht je niet snel dat de superhero worstelt met ze binnenste gevoelens, al was dat wel goed gebracht. De actie was verder wel ok, maar met dit soort films hoeft al die drama voor mij niet.
Seeing Other PeopleDe verloofde goodgirl wil voor ze haar uiteindelijke jawoord geeft nog even de beest uithangen, en uiteraard mag ze dat dan niet alleen. De film zit vol hilarische momenten die helemaal niet gemaakt overkomen waardoor ik het een erg sterke comedy vond. Erg gelachen
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Atreidez op 11-08-2004 02:09:32 ]