Toch maar een stuk of drie? Stalone, Seagal en Van Damme. Vind het eigenlijk reuze meevallen gezien de snelheid waarmee ik de namen typte en de interesse die ik heb in de betreffende acteurs. Was zelfs een beetje verbaasd dat ik überhaupt alle namen wist.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat een spelfouten in die namen Gill
5 van de geboortejaren heb ik al cadeau gekregen, en de rest wist ik wel ongeveer te plaatsen.quote:
En Arnold. Maar het valt in ieder geval mee dat je ze allemaal wel weet inderdaadquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Toch maar een stuk of drie? Stalone, Seagal en Van Damme. Vind het eigenlijk reuze meevallen gezien de snelheid waarmee ik de namen typte en de interesse die ik heb in de betreffende acteurs. Was zelfs een beetje verbaasd dat ik überhaupt alle namen wist.
Alles beter dan 'Schwerben'.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En Arnold. Maar het valt in ieder geval mee dat je ze allemaal wel weet inderdaad
Ik wil niet eens weten wat ik daar zelf van zou hebben gemaakt, was waarschijnlijk nog veel erger geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Alles beter dan 'Schwerben'.
Ik kwam maar niet op fok...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:45 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Bedank maar door een vraag te stellen.
Ik begrijp dat je Dr. Caligari een hippe film vond.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die heb ik jaren geleden ooit gekeken op aanraden van kinky_queen, de ultieme cultfilmkenner van FOK!.
-edit-
7 jaar en 10 dagen om exact te zijn
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die heb ik jaren geleden ooit gekeken op aanraden van kinky_queen, de ultieme cultfilmkenner van FOK!.
-edit-
7 jaar en 10 dagen om exact te zijn
Tja, dan kom je posts en films als deze tegen:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:03 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Leuk, die oude 'reviews' teruglezen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:33 schreef kinky_queen het volgende:
FRAUENGEFANGNIS
Een van de bekendste van veelfilmer Jesus Franco (200+) gaat over een duh, vrouwengevangenis, maar dan Franco style, veel bloot, quasi martelingen en veel bloot
Beter bekend onder de titel BARBED WIRE DOLLS is dit een geweldige WIP film (Women In Prison) maar net niet zo idioot als SADOMANIA maar ik ga wél de dvd opsnorren...
![]()
[ afbeelding ]
Dat moet wel met 200+ films op zijn naam. (Volgens Kinyqyeen tenminste, op IMDb zie ik 192 staan, ga niet checken of dat allemaal features zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Elke keer als ik een Franco film zie vraag ik me af of hij ook niet saaie films heeft gemaakt
Dat is nog altijd mijn beste review. Kort, to the point en accuraat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Underworld: Evolution
En toen sprak de Heer: "Gij zult uwzelve in een veuls te klein, strak, leren pakje wurmen en gij zult in deze hoedanigheid menig wijdbeense bewegingen maken ter ontspanning van het publiek." En zo geschiedde. We prijzen de Heer voor Zijn wijsheid.
Help die jongen eerst eens met Corman films noemenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:21 schreef Asap het volgende:
Hey Dragonf ik krijg nog 2 punten van je van Fright Night
Wordt voor mij ook moeilijk, ik weet gewoon erg weinig titels waaraan ik hem kan koppelenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Help die jongen eerst eens met Corman films noemen
oh ja, ga ze toekennen. Volgende keer echter geen twee antwoorden in één post!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:21 schreef Asap het volgende:
Hey Dragonf ik krijg nog 2 punten van je van Fright Night
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
oh ja, ga ze toekennen. Volgende keer echter geen twee antwoorden in één post!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |