Als ik het zo gevolgd heb op het forum .. is iedereen verliefd na het zien van deze film ?!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
My Sassy Girl
![]()
Ik zou wat gedetailleerder kunnen zijn, maar ik ga het gewoon houden bij.
Absolute must see film, ongelooflijk mooie filmquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als ik het zo gevolgd heb op het forum .. is iedereen verliefd na het zien van deze film ?!!
Het was zo'n film waarvan ik na 2 minuten al wist dat het raak was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als ik het zo gevolgd heb op het forum .. is iedereen verliefd na het zien van deze film ?!!
Zal ik hem ook maar eens snel gaan kijken, nog een dagje wachten ofzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het was zo'n film waarvan ik na 2 minuten al wist dat het raak was.
morgen dus:quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:07 schreef Durbin het volgende:
Ghoulies
Een prulwerk.
Zo zou je het kunnen stellenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hij is vrij vaag maar op het einde zou je het toch wel een beetje moeten snappen.. Ik vond Donnie Darko nog een heel stuk vagerquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:46 schreef weirdmiss het volgende:
heb net ff de butterfly effect gekeken.......zal wel aan mij liggen maar beetje vage film.....snapte er niet egt veel van....maar kan zijn dat ik nog een beetje moe was....kweet het niet...maar volgens mij is ie inderdaad vaag ja....
Hmmm, waarom heb ik daar nog niks van gehoordquote:Op zondag 8 augustus 2004 03:28 schreef devv05 het volgende:
Taking Lives
.. En natuurlijk Angelina Jolie naakt***
Wat versta je onder favoriet? Want op de hoes van mijn The Trial dvdtje staat toch het volgende: "Say what you like, but THE TRIAL is the best film I ever made." - Orson Wellesquote:Een van de laatste films van Orson Welles. Weer een prachtige cinematografie en sterk acteerwerk. Het verhaal is afkomstig uit verschillende stukken van William Shakespeare en dat taalgebruik wordt dan ook gebruikt. Daardoor is het soms wat lastig te volgen, maar de film is vooral grappig. Het is overigens Welles' eigen favoriet. ****
Volgens dit artikel was het z'n favoriete film uit z'n eigen oeuvre. Hoe je dat moet interpreteren weet ik niet, maar er zit wel een nouance verschil tussen een film z'n beste film en z'n favoriete film noemen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:49 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
[..]
Wat versta je onder favoriet? Want op de hoes van mijn The Trial dvdtje staat toch het volgende: "Say what you like, but THE TRIAL is the best film I ever made." - Orson Welles
Zit wat in ja.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:04 schreef Gorro het volgende:
[..]
Volgens dit artikel was het z'n favoriete film uit z'n eigen oeuvre. Hoe je dat moet interpreteren weet ik niet, maar er zit wel een nouance verschil tussen een film z'n beste film en z'n favoriete film noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |