abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100695405
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef Robby87 het volgende:
Oh god, dat klinkt me toch suf...
Heb wel een paar keer dubbel gelegen bij het bekijken van de foto's. Kan ik van deze slowchat niet zeggen. ;(
Het daadwerkelijke collageren zal vast wel minder leuk zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef Sands het volgende:
Waarom? :P
Omdat het kan, Sands.
pi_100695771
Ik probeer mij er iets bij voor te stellen wyccie, maar het lukt me niet.
pi_100697555
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef Robby87 het volgende:
Ik probeer mij er iets bij voor te stellen wyccie, maar het lukt me niet.
Jij maakt nooit leuke dingen mee met je vrienden, waar je toevallig foto's van hebt?
pi_100698258
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:23 schreef wyccie het volgende:

[..]

Jij maakt nooit leuke dingen mee met je vrienden, waar je toevallig foto's van hebt?
Tuurlijk heeft hij dat wel. Dat heeft iedereen O+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_100698715
Ik snap niet dat jij een zaterdagavond kunt vullen met het maken van een collage voor 2 vriendinnen om jullie vriendschap te duiden, dat gaat er bij mij niet in.
pi_100699469
Kan me Will Smith totaal niet als Neo voorstellen. :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_100699559
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:09 schreef FireFox1 het volgende:
Kan me Will Smith totaal niet als Neo voorstellen. :N
Hijzelf blijkbaar ook niet _O-

Zelfkennis is nooit weg.
pi_100699591
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:11 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Hijzelf blijkbaar ook niet _O-

Zelfkennis is nooit weg.
Ja, maar dat lopen voor Wild Wild West :') _!

Een stoere neger tussen de cowboys _O-
pi_100699650
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja, maar dat lopen voor Wild Wild West :') _!

Een stoere neger tussen de cowboys _O-
Morgan Freeman weet er wel raad mee.
pi_100699663
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Morgan Freeman kan alles _O_
pi_100699666
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef Robby87 het volgende:

[..]

pi_100699950
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:50 schreef Robby87 het volgende:
Ik snap niet dat jij een zaterdagavond kunt vullen met het maken van een collage voor 2 vriendinnen om jullie vriendschap te duiden, dat gaat er bij mij niet in.
Wat is er niet aan te snappen? Dat ik dat op een zaterdagavond doe, of dat ik überhaupt een fotocollage maak?
pi_100700396
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:23 schreef wyccie het volgende:

[..]

Wat is er niet aan te snappen? Dat ik dat op een zaterdagavond doe, of dat ik überhaupt een fotocollage maak?
Iedereen doet toch waar ie zelf zin in heeft op zaterdag?
pi_100700483
Ik doe meestal helemaal niks op een zaterdagavond, behalve wat Fokken en lam zappen.
Dus vanavond heb ik al een leuke avond gehad, vergeleken met andere weken. :')
pi_100700485
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:37 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Iedereen doet toch waar ie zelf zin in heeft op zaterdag?
Idd, zoals bireren en pokeren- hik
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_100700618
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:40 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Gisteren gedaan. ;) Ik heb hier een officiële pokertafel staan ;)

Wel hard verloren gisteren -O-
pi_100700695
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:40 schreef DragonFodder het volgende:
Ik dacht dat er breien stond. Breien vind ik lastig, haken kan ik wel. *)
pi_100700767
I blame the beer
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_100700821
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:50 schreef DragonFodder het volgende:
I blame the beer
I blame the Canadians.
pi_100700901
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:23 schreef wyccie het volgende:

[..]

Een vriendschap vastleggen vind ik een enge gedachte, net zoiets als een huwelijk.
pi_100700923
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:54 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Een vriendschap vastleggen vind ik een enge gedachte, net zoiets als een huwelijk.
En dat nog in je eentje doen ook
pi_100700931
quote:

[..]

Niet zo lief Robby :N
pi_100700935
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:52 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

I blame the Canadians.
pi_100700947
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:56 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij snapt het :P
pi_100700963
quote:

[..]

Beetje bindingsangst? ;)
pi_100701022
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:57 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Beetje bindingsangst? ;)
Ik heb het vermoeden dat Robby recentelijk een blauwtje heeft gelopen. :@
pi_100701094
quote:
Haha, het is ook niet een officiële bevestiging. Ik zeg daarmee niet dat het nu pas echt is.
Het is gewoon een cadeautje, leuk om die momenten terug te zien. Jij maakt nooit foto's van een gebeurtenis of vakantie?
quote:
15s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:55 schreef Sands het volgende:
En dat nog in je eentje doen ook
:D
Het was leuker geweest als we samen om die foto's kunnen lachen, maar het is nog een verrassing.
pi_100701107
Ahum... wyccie... nieuwe vraag? O-)
pi_100701256
Ja ja, sorry, was even met meerdere dingen bezig. Niet meer met de foto's overigens.
pi_100701335
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat Robby recentelijk een blauwtje heeft gelopen. :@
Ik heb niet de pretentie om mij gelijk aan iemand te binden waarmee ik het goed kan vinden.

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:03 schreef wyccie het volgende:
Haha, het is ook niet een officiële bevestiging. Ik zeg daarmee niet dat het nu pas echt is.
Het is gewoon een cadeautje, leuk om die momenten terug te zien. Jij maakt nooit foto's van een gebeurtenis of vakantie?
Ik word altijd héél ongemakkelijk als er foto's worden uitgewisseld van vakanties met gegadigden die allemaal denken: "dit ben ik niet geweeeeeeest!"

En, hoevaak blijf je zoiets terugkijken?
pi_100701355
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:12 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik heb niet de pretentie om mij gelijk aan iemand te binden waarmee ik het goed kan vinden.

[..]

Ik word altijd héél ongemakkelijk als er foto's worden uitgewisseld van vakanties met gegadigden die allemaal denken: "dit ben ik niet geweeeeeeest!"

Why you mad bro?
pi_100701421
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:12 schreef Robby87 het volgende:
Zulke foto's en vakanties zijn het niet.
quote:
Ik twijfel nog of het een boekje wordt of een echte collage in lijst. En tsja...die laatste moeten ze wel ergens in huis ophangen (in ieder geval als ze weten dat ik langskom ;)), dus dan best vaak.
pi_100701549
En ik denk trouwens dat bindingsangst of een blauwtje lopen hier niks mee te maken heeft.
En ook niet dat Robby mad is.
Het is gewoon een verschil van opvatting. Of tijdsbesteding. ;)
pi_100701698
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:21 schreef wyccie het volgende:
En ik denk trouwens dat bindingsangst of een blauwtje lopen hier niks mee te maken heeft.
En ook niet dat Robby mad is.
Het is gewoon een verschil van opvatting. Of tijdsbesteding. ;)
De vrouw die aan mij vraagt of het leuker is om een boekje of een collage in een lijst (schat, de hema heeft zo'n service) te maken van foto's van haar en haar vriendinnen kan gelijk haar spullen pakken, zoiets neem je toch niet serieus, zo kleinburgerlijk, zo zeikerig.
pi_100701723
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:26 schreef Robby87 het volgende:

[..]

De vrouw die aan mij vraagt of het leuker is om een boekje of een collage in een lijst (schat, de hema heeft zo'n service) te maken van foto's van haar en haar vriendinnen kan gelijk haar spullen pakken, zoiets neem je toch niet serieus, zo kleinburgerlijk, zo zeikerig.
_O-
pi_100701852
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:26 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik heb daar geen moeite mee eigenlijk. Maar ik ben ook 10 jaar ouder, misschien is dat het.
pi_100701920
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:32 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik heb daar geen moeite mee eigenlijk. Maar ik ben ook 10 jaar ouder, misschien is dat het.
Ja, jij bent verloren....
pi_100701994
Ik spreek je over 10 jaar nog wel :')
pi_100701998
Ik ken de fotoservice van de Hema, maar voor een lijst vind ik het leuker als het echte, losse foto's zijn. Daarbij heb ik een prima printer en fotopapier en vind ik het leuk om te knippen en plakken. :Y)

Trouwens, ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Ik heb regelmatig op studentenkamers fotocollages gezien van meiden met allerlei fotootjes en plaksels van hun bff, van het stappen en dat soort dingen. Nou ja, dat idee is het dus niet.

Als jij de enorme lijsten met foto's van vakanties en reizen hebt gezien die er bij die ene vriendin in huis hangen, dan zul je het meer begrijpen.

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:35 schreef Robby87 het volgende:
Hee, nu word je wel vervelend.
pi_100702056
quote:

[..]

Ik zou wel willen wat Dragon heeft ^O^
pi_100702139
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:40 schreef FireFox1 het volgende:
Hoe zit dat nou met jou? Je had iemand ontmoet, maar dat was van erg korte duur.
Had je verzwegen dat je kinderen hebt? :P

Als je er niks over wilt vertellen, prima.
pi_100702144
quote:

[..]

En dan dacht ik nog wel dat ik een negatieve instelling heb :')

quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dit soort van :P
pi_100702175
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:38 schreef wyccie het volgende:
[..]

Hee, nu word je wel vervelend.
Sommige mensen denken op hun 24e nog dat zij het later állemaal anders gaan doen, en kijken neer op wat ze beschouwen als burgerlijkheid. Naweeën van de puberteit zeg maar ;)
pi_100702196
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:43 schreef wyccie het volgende:

[..]

Hoe zit dat nou met jou? Je had iemand ontmoet, maar dat was van erg korte duur.
Had je verzwegen dat je kinderen hebt. :P
Ze is een goede vriendin van mijn ex, en was op bezoek toen mijn kinderen net geboren waren :P

Ze was nog niet toe aan een relatie ;(
pi_100702208
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:44 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Sommige mensen denken op hun 24e nog dat zij het later állemaal anders gaan doen, en kijken neer op wat ze beschouwen als burgerlijkheid. Naweeën van de puberteit zeg maar ;)
En tegen hun 30e beginnen ze zich zorgen te maken :P
pi_100702385
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:44 schreef DragonFodder het volgende:
Dat had ik ook ja. Niet willen trouwen (nog steeds niet), geen kinderen (hmmm), geen huisvrouw zijn (hekel aan huishouden). En toevallig vanochtend op het toilet (where else), dacht ik bij mezelf dat ik het helemaal niet zo erg zou vinden om níet 60 uur per week te gaan werken. Zo'n huisje, boompje, kindje klinkt dan veel aantrekkelijker.
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:45 schreef FireFox1 het volgende:
Ze is een goede vriendin van mijn ex, en was op bezoek toen mijn kinderen net geboren waren :P

Ze was nog niet toe aan een relatie ;(
Vond je haar al langer leuk?
pi_100702496
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:51 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat had ik ook ja. Niet willen trouwen (nog steeds niet), geen kinderen (hmmm), geen huisvrouw zijn (hekel aan huishouden). En toevallig vanochtend op het toilet (where else), dacht ik bij mezelf dat ik het helemaal niet zo erg zou vinden om níet 60 uur per week te gaan werken. Zo'n huisje, boompje, kindje klinkt dan veel aantrekkelijker.

[..]

Vond je haar al langer leuk?
Wyccie wilt zich settelen? :P

Het was al mijn ex, en dat is het dus nu voor de 2e keer :') Of ik haar écht leuk vind? mwoah, ik vond het even fijn om (sexueel) vrouwelijk aandacht te hebben :') Zal er geen moment wakker van liggen dat ze uiteindelijk nee zei
pi_100702549
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Het was al mijn ex, en dat is het dus nu voor de 2e keer :') Of ik haar écht leuk vind? mwoah, ik vond het even fijn om (sexueel) vrouwelijk aandacht te hebben :') Zal er geen moment wakker van liggen dat ze uiteindelijk nee zei
Het is een goede vriendin van je ex die ook je ex blijkt te zijn die nu weer je ex is soort van....uh ok :')
pi_100702585
quote:
15s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:57 schreef Sands het volgende:

[..]

Het is een goede vriendin van je ex die ook je ex blijkt te zijn die nu weer je ex is soort van....uh ok :')
Bold & the Beautiful is er niks bij :7
pi_100702593
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:51 schreef wyccie het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het heerlijk. En aangezien we geen kinderen willen, heb ik ook nog tijd om mass effect 2 voor de vierde keer uit te spelen (vrouwlief slaapt allang)
pi_100702610
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:59 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik vind het heerlijk. En aangezien we geen kinderen willen, heb ik ook nog tijd om mass effect 2 voor de vierde keer uit te spelen (vrouwlief slaapt allang)
Wat heerlijk. Een vrouwtje die je laat doen waar je zelf zin in heb O+
pi_100702692
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:55 schreef FireFox1 het volgende:
Daar lijkt het wel op. Maar misschien is dat meer een escapegedachte, omdat ik niet zo goed weet hoe de toekomst eruit komt te zien. En ja, die toekomst is een stuk dichterbij als je bijna 30 bent, dan wanneer je 20 bent. ;)
quote:
Het was al mijn ex, en dat is het dus nu voor de 2e keer :')
Huh!?
quote:
Of ik haar écht leuk vind? mwoah, ik vond het even fijn om (sexueel) vrouwelijk aandacht te hebben :') Zal er geen moment wakker van liggen dat ze uiteindelijk nee zei
Zolang je zelf maar doorhebt hoe het zit en je niet laat meeslepen door de aandacht. ^O^ .
pi_100702714
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Bold & the Beautiful is er niks bij :7
Daar lijkt het wel op ja :') :P
pi_100702723
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wat heerlijk. Een vrouwtje die je laat doen waar je zelf zin in heb O+
Ook niet altijd, maar we geven elkaar wel de ruimte voor eigen hobby's. Erg belangrijk.
pi_100702760
quote:
Daar lijkt het wel op. Maar misschien is dat meer een escapegedachte, omdat ik niet zo goed weet hoe de toekomst eruit komt te zien. En ja, die toekomst is een stuk dichterbij als je bijna 30 bent, dan wanneer je 20 bent. ;)
Ken het gevoel ;)

quote:
Huh!?
Lang en saai verhaal.

quote:
Zolang je zelf maar doorhebt hoe het zit en je niet laat meeslepen door de aandacht. ^O^ .
Ik sta met beide benen op de grond. En alleen mijn kinderen tellen, dus ik kan alles vrij makkelijk langs me heen schuiven ;)
pi_100702779
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 03:04 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ook niet altijd, maar we geven elkaar wel de ruimte voor eigen hobby's. Erg belangrijk.
Lijkt op een huwelijk tussen 2 verstandige mensen ^O^
pi_100702877
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 03:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Lijkt op een huwelijk tussen 2 verstandige mensen ^O^
I'd like to think so. Ik ga er maar eens naast liggen. Truste!
pi_100702881
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 03:11 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

I'd like to think so. Ik ga er maar eens naast liggen. Truste!
Truste :*
pi_100702923
Ook leuk. Nog 5 uur voor ik moet opstaan.
pi_100702934
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 03:14 schreef wyccie het volgende:
Sterkte!
pi_100702974
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 03:14 schreef wyccie het volgende:
Naar bed dan!
pi_100703130
Wow waar een fotocollage al niet toe kan leiden als beginnend gespreksonderwerp.

Maar ik wou even melden dat ik net There Will Be Blood heb gekeken en er zeker geen spijt van heb. Tijdens het kijken dacht ik soms wel ik snap niet wat iedereen hier zo geweldig aan vind maar het einde maakt het helemaal af. Echt schitterend. Daniel Day-Lewis heeft de oscar meer als verdiend voor deze rol. Subliem.
pi_100703230
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 03:28 schreef lamers het volgende:
Wow waar een fotocollage al niet toe kan leiden als beginnend gespreksonderwerp.

Maar ik wou even melden dat ik net There Will Be Blood heb gekeken en er zeker geen spijt van heb. Tijdens het kijken dacht ik soms wel ik snap niet wat iedereen hier zo geweldig aan vind maar het einde maakt het helemaal af. Echt schitterend. Daniel Day-Lewis heeft de oscar meer als verdiend voor deze rol. Subliem.
Goed om te lezen ^O^

Had ik gelijk? ;)
pi_100707639
Gaat er nog wat met die vraag gebeuren of doen we een nieuwe?
pi_100709532
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:38 schreef DragonFodder het volgende:
Ik spreek je over 10 jaar nog wel :')
Niet zo happen allemaal, jezus...
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:31:59 #166
67089 Gillingham
The horror...
pi_100752761
Late Night Sessions...
What's it going to be then, eh?
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:13:27 #167
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_100756388
Sarah Polley's credit bij The Fugitive:

quote:
The Fugitive
ER Doctor (uncredited)
Ze is zelf uit 1979, ze was dus veertien toen ze in die film als ER Doctor speelde :? Lekker ziekenhuis...
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_100756432
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:13 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ze is zelf uit 1979, ze was dus veertien toen ze in die film als ER Doctor speelde :? Lekker ziekenhuis...
Loooool :P
pi_100756519
_O-
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper
Mijn reviews
pi_100756714
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:13 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Kan prima, Doogie Howser :')
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_100758250
Waar zijn jullie allemaal? :P
Mijn reviews
pi_100758342
Geen idee :P

Die eerste lijkt op Owen Wilson
pi_100758608
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:06 schreef Asap het volgende:
Geen idee :P

Die eerste lijkt op Owen Wilson
Die was toen 12 :P
Mijn reviews
pi_100759915
-O- Schiet niet echt op...
Mijn reviews
pi_100786012
NIemand een idee? Of is iedereen bang dat het topic sluit?
pi_100786678
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:27 schreef wyccie het volgende:
NIemand een idee? Of is iedereen bang dat het topic sluit?
Geen idee, wellicht Whitney Houston?
pi_100786795
Niet goed, zie andere topic voor hints.
pi_100797483
Erg rustige ochtend zo... :O
pi_100803138
Yo.
pi_100803702
Niet heel lang weggeweest.
pi_100805947
Lang genoeg om het leuk te hebben.
pi_100805989
Waar was u heen?
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_100806092
Sziget Festival, Budapest :). Lekker 10 dagen chillen in de zon met goede muziek.
pi_100806461
Ah, relaxed :) .
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_100809319
Oh 10 dagen. Ik had het gevoel dat je voor het weekend was vertrokken, maar dat was dus al de week ervoor.
pi_100812600
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:22 schreef picodealion het volgende:
Sziget Festival, Budapest :). Lekker 10 dagen chillen in de zon met goede muziek.
Goedkoop bier en hoeren ^O^
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:24:58 #187
67089 Gillingham
The horror...
pi_100813291
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:08 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Goedkoop bier en hoeren ^O^
En daar moet jij voor naar Sziget... :N

Eerder twee redenen om ergens níet te komen.
pi_100813326
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:24 schreef Gillingham het volgende:

[..]

pi_100813509
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:24 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Ik ken Hongarije alleen van verhalen :P
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:34:29 #190
67089 Gillingham
The horror...
pi_100813747
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:29 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ken Hongarije alleen van verhalen :P
Dan wil ik niet weten welke bronnen jij hebt.
pi_100813922
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:34 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Dan wil ik niet weten welke bronnen jij hebt.
Dat wil je ook niet :')
pi_100814133
Het bier was er goedkoop, de hoeren zou ik niet weten :').
pi_100814344
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:43 schreef picodealion het volgende:
Het bier was er goedkoop, de hoeren zou ik niet weten :').
Jij zit nota bene in dat wereldje :P
pi_100814574
Ik hoop dat je het verschil weet.
pi_100814612
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:53 schreef picodealion het volgende:
Ik hoop dat je het verschil weet.
Ik zie het verschil eigenlijk ook niet.
pi_100814641
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:54 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik zie het verschil eigenlijk ook niet.
Jij heb ons wat uit te leggen pico :P
pi_100815924
Robby, iemand zei dat het Radha Mitchell is in je UI, maar dat is toch Anita van Heartbreak High?
pi_100816204
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 18:31 schreef wyccie het volgende:
Robby, iemand zei dat het Radha Mitchell is in je UI, maar dat is toch Anita van Heartbreak High?
Lara Cox inderdaad, oef! :9~
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:41:47 #199
67089 Gillingham
The horror...
pi_100816334
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 18:31 schreef wyccie het volgende:
Dat was ik. Ik dacht dat. Kwam er zojuist ook achter.

Die Australische soap-actrices lijken wel wat op elkaar.

En van een vorige plaatje dacht ik dat het Piper Perabo was, terwijl dat ook gewoon Cox was. :')
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:42:25 #200
67089 Gillingham
The horror...
pi_100816364
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 18:38 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Lara Cox inderdaad, oef! :9~
Cox is inderdaad wel wat mooier, moet ik bekennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')