Niemand zal ooit weten of jij dit slotje zette..quote:
Post door slotjequote:
Door slotjes heenpostenquote:
Ik weet het. En dat is het allerbelangrijkste.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niemand zal ooit weten of jij dit slotje zette..
Ik denk het ook!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Eenskijken het volgende:
hoezo? kan toch dat ze lichte vertraging hebben. mss over 10 minuutjes wel een hunt
Uhh neequote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Eenskijken het volgende:
hoezo? kan toch dat ze lichte vertraging hebben. mss over 10 minuutjes wel een hunt
knuffel?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Adelante het volgende:
ik mis de zwaailichten die deze duistere nacht opluisteren
Dan had je de echte moeten kopen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Adelante het volgende:
ik mis de zwaailichten die deze duistere nacht opluisteren
Nopequote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef delano.888 het volgende:
Ik dacht trouwens dat slotjes vaak vanzelf weer opengingen als er doorheen word gepost?
Ik denk dat de hunt om 5 uur begint.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Eenskijken het volgende:
Het is sowieso niet vannachtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:09 schreef vosss het volgende:
Is het uberhaupt vannacht? Of zijn dat slechts aannames?
De meest interessante dingen zijn bijna onmogelijk om te kunnen kopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:09 schreef j95 het volgende:
Zijn jullie na zo'n nacht dan niet blut, of kopen jullie niks?
Jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
De meest interessante dingen zijn bijna onmogelijk om te kunnen kopen
Maar het is altijd gewoon leuk om te volgen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd 2 pagina's open, ook de bestelpagina met refresh op 5 sec automatisch (wat ik dan stop als ik het gebruik) als ik dan wil bestellen hoef ik niet meer te laden maar alleen maar op verder te klikken..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Even quoten voordat je spijt krijgt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd 2 pagina's open, ook de bestelpagina met refresh op 5 sec automatisch (wat ik dan stop als ik het gebruik) als ik dan wil bestellen hoef ik niet meer te laden maar alleen maar op verder te klikken..
Kut nu verklap ik mijn geheim
Refurbished toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:13 schreef Maraca het volgende:
Hadden ze niet een keer een iPad tijdens zo'n hunt?
Het begint altijd om 0:00quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:09 schreef vosss het volgende:
Is het uberhaupt vannacht? Of zijn dat slechts aannames?
Ja, hadden ze nog heel stiekem aangekondigd ook dmv een plaatjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:13 schreef Maraca het volgende:
Hadden ze niet een keer een iPad tijdens zo'n hunt?
Maar jullie weten niet hoe ik hem automagisch laat refreshenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Even quoten voordat je spijt krijgt.
Daar hebben we Google voorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:15 schreef delano.888 het volgende:
Maar jullie weten niet hoe ik hem automagisch laat refreshen
http://sitereloader.appspot.com/quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, hadden ze nog heel stiekem aangekondigd ook dmv een plaatje
[..]
Ik zou hem persoonlijk ook niet kopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:18 schreef Eenskijken het volgende:
hebben jullie geld over ofzo? Kleine hebbedingetjes, oke.
Maar je gaat toch geen ipads 'opeens' kopen.. of ben ik dat maar?
Zo kan het ook jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:18 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
http://sitereloader.appspot.com/
http://www.lazywebtools.co.uk/cycler.html
Daar is zo'n speciale site voor die in het vorige topic werd genoemdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, hadden ze nog heel stiekem aangekondigd ook dmv een plaatje
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:20 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Daar is zo'n speciale site voor die in het vorige topic werd genoemd
Jammer alleen dat ik doodop benquote:
Kans is héél erg groot dat ik niks koopquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben benieuwd hoeveel er gewoon mee gaan kijken/volgen zonder iets te kopen
present.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben benieuwd hoeveel er gewoon mee gaan kijken/volgen zonder iets te kopen
Verstandigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:24 schreef Pino112 het volgende:
Tijd om dit topic even te gaan ontvolgen dus, heb geen zin in tientallen topics in mn MyAT.
Waar haal je dat vandaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:17 schreef Blistering het volgende:
ibood iBOOD
iBOOD'ers! Neem een powernap of een bak koffie, want we gaan niet slapen vannacht.. #iboodhunt
ibood iBOOD
iBOOD'ers! Neem een powernap of een bak koffie, want we gaan niet slapen vannacht.. #iboodhunt
ibood iBOOD
Die zwaailampen? Heb ik gekocht bij de vorige Hunt, hebben?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wil de blauwe lampjesalleen geen idee waar ik ze neer moet zetten
Nee, hij moet ze nu kopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die zwaailampen? Heb ik gekocht bij de vorige Hunt, hebben?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, hij moet ze nu kopendes te sneller de echte hunt begint
Ah, je kijkt ook Wegmisbruikers?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik weet niet waar ik ze neer moet zetten, op mn bromfiets? BLAUW BLAUW
Ja haha inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, je kijkt ook Wegmisbruikers?
Kooooooooooos!.
Die is nog niet koudquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ga voor de coooooooooooolaaaaaaaaaaa
11-8-11. Mooi gekozen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:27 schreef Maraca het volgende:
Leuk ook dat we er allemaal naast zaten met de datum
3x raden wat ook niet koud staatquote:
Ik heb nog wel wat koud staanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
3x raden wat ook niet koud staat![]()
Wat ben ik slecht voorbereid
Heb alleen wijn koud staan. Maar dat lijkt me een héél slecht planquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat koud staan
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:36 schreef Pino112 het volgende:
Maar goed, mijn internetlimiet nadert, dus vanuit Denemarken zeg ik; Veel plezier, en hopelijk trekt de site het enzo!
Fijne vakantiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:36 schreef Pino112 het volgende:
Maar goed, mijn internetlimiet nadert, dus vanuit Denemarken zeg ik; Veel plezier, en hopelijk trekt de site het enzo!
Staan je energiedrankjes koud?quote:
Ja dat zekerquote:
Ligt eraan wat je doel is: wakker blijven tijdens de hunt of zelfmoord plegenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat zeker20 maar, zal dat genoeg zijn?
ook 2 tubes tandpasta klaar staan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat zeker20 maar, zal dat genoeg zijn?
Cooolaaaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:40 schreef j95 het volgende:
Kunnen jullie nou niet eens wakker blijven zonder externe middelen?
Koffiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:40 schreef j95 het volgende:
De vorige keer duurde het tot 20:00 ongeveer, en aangezien ik al een tijdje op ben vandaag.. Zou eigenlijk nu ff moeten gaan slapen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:40 schreef j95 het volgende:
Almeloquote:
Ach, 1x kan geen kwaad. Ook wel eens gedaan in een zware tentamenweekquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ook 2 tubes tandpasta klaar staan?
Ik gebruik reload every voor firefoxquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:44 schreef Maraca het volgende:
maar is http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ nu de beste reloader voor vanavond?
Wut? Dat reloaden doet ibood tegenwoordig zelf, voor zover ik weet. En maar 1 forumtopic voor alles om crash te voorkomen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:44 schreef Maraca het volgende:
maar is http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ nu de beste reloader voor vanavond?
Never dat ik dan de hele dag op blijfquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De vorige keer duurde het tot 20:00 ongeveer, en aangezien ik al een tijdje op ben vandaag.. Zou eigenlijk nu ff moeten gaan slapen!
Oh ja, kloptquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wut? Dat reloaden doet ibood tegenwoordig zelf, voor zover ik weet. En maar 1 forumtopic voor alles om crash te voorkomen.
energiedrankquote:
Slaap zequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:47 schreef delano.888 het volgende:
Tijd voor een dutje! Tot 00:00 mensen
Weltrustenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:47 schreef delano.888 het volgende:
Tijd voor een dutje! Tot 00:00 mensen
dus.. wat ga jij het komende uur en kwartier doen?quote:
Hmm, goede vraag.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
dus.. wat ga jij het komende uur en kwartier doen?
De aanbiedingen komen in razend tempo voorbij (alhoewel het soms een eeuwigheid duurt voordat iets uitverkocht isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:51 schreef Eenskijken het volgende:
dit wordt mijn eerste 'hunt'kan iemand me uitleggen hoe het gaat? moet je alles meteen kopen met betaalgegevens klaar ofzo?
Mijn gegevens staan nog niet bij iBood (pas sinds een paar dagen een account) kan ik dat niet alvast ergens invullen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
De aanbiedingen komen in razend tempo voorbij (alhoewel het soms een eeuwigheid duurt voordat iets uitverkocht is) en de bestelprocedure gaat hetzelfde als altijd, alleen moet je dan veel sneller zijn
maar kan je zeg maar iets 'claimen' en het later (in alle rustquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
De aanbiedingen komen in razend tempo voorbij (alhoewel het soms een eeuwigheid duurt voordat iets uitverkocht is) en de bestelprocedure gaat hetzelfde als altijd, alleen moet je dan veel sneller zijn
Nee, je moet direct betalen. Je kunt achteraf wel rustig de specs doorlezen en besluiten om het te annuleren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
maar kan je zeg maar iets 'claimen' en het later (in alle rust) betalen of is het, zo snel mogelijk afrekenen anders kan het al uitverkocht zijn?
maar dan hebben de mensen die met creditcard betalen toch een enorm voordeel tov mensen die met iDeal betalen? Want dan moet je eerst een code invoeren met zo'n pasje enzo..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, je moet direct betalen. Je kunt achteraf wel rustig de specs doorlezen en besluiten om het te annuleren.
Als het goed is moet hij je gegevens onthouden als je een account hebt aangemaakt. Log in --> mijn bestelling traceren --> mijn account gegevens. Kijk daar eens wat er staat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef j95 het volgende:
[..]
Mijn gegevens staan nog niet bij iBood (pas sinds een paar dagen een account) kan ik dat niet alvast ergens invullen?
Dat had ik nodigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als het goed is moet hij je gegevens onthouden als je een account hebt aangemaakt. Log in --> mijn bestelling traceren --> mijn account gegevens. Kijk daar eens wat er staat.
Volgens mij houdt hij hem 'vast' als je in het betaalscherm komt (dus net voordat je gaat betalen). Maar als je daar weer uit gaat ben je hem ook weer kwijt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
maar dan hebben de mensen die met creditcard betalen toch een enorm voordeel tov mensen die met iDeal betalen? Want dan moet je eerst een code invoeren met zo'n pasje enzo..
Als ik lees dat sommige dingen al binnen een minuut uitverkocht zijn.. (of sneller)
Eeh, zover ik weet nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:57 schreef j95 het volgende:
[..]
Dat had ik nodigZou het btw problemen opleveren als je minderjarig bent?
Mag ik jouw functie overnemen dan ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:58 schreef Maraca het volgende:
Denk dat ik ga solliciteren als ibood mod
Ze heeft geen functie!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mag ik jou functie overnemen dan ?
iBood heeft sinds enkele hunts een balk die vanzelf de huidige voorraadstand laat zien. Dus je hebt geen externe website nodig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:00 schreef BaasXY het volgende:
Hoe kan je een pagina om de zoveel seconde laten refreshen en dat vervolgens utizetten als je een bestelling wilt plaatsen?
You wishedquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mag ik jouw functie overnemen dan ?
quote:
Okequote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
iBood heeft sinds enkele hunts een balk die vanzelf de huidige voorraadstand laat zien. Dus je hebt geen externe website nodig.
Als je firefox hebt kun je Reloadevery installeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:00 schreef BaasXY het volgende:
Hoe kan je een pagina om de zoveel seconde laten refreshen en dat vervolgens utizetten als je een bestelling wilt plaatsen?
Ga ik proberen, bedankt!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je firefox hebt kun je Reloadevery installeren.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:07 schreef Maraca het volgende:
Zou wel heel erg gemeen zijn als ze vannacht zeggen: garpje, kom morgen maar terug
Zouden ze de oude macbooks in de hunt hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:09 schreef j95 het volgende:
Ik wist dat Apple fans erg waren, maar ibood fans kunnen er ook wat van
Is dit trouwens geen FP nieuws?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:09 schreef j95 het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:09 schreef j95 het volgende:
Hier?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De reacties daar zijn inderdaad van een bedroevend niveau
Hier valt het nog mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:09 schreef j95 het volgende:
Hunt valt altijd tegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vorige keer viel de Hunt best tegen, toch?
mini koelkast naar je computer?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef delano.888 het volgende:
Slapen lukt niet echt
Iedereen die firefox heeft, dit is ook erg handig voor vannacht!:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/tile-tabs/
(2 schermen naast mekaar, dus hunt naast al je browse schermen.)
Verder ben ik er klaar voor, jullie ook?
[ afbeelding ]
Blame it on the a.a.a.a.a.a.a.alcoholquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:14 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb nu al hoofdpijnbegint goed
Handig inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef delano.888 het volgende:
Slapen lukt niet echt
[ afbeelding ]
bankpas en reader al bij de hand ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef delano.888 het volgende:
Slapen lukt niet echt
[ afbeelding ]
Uiteraard, ibood ingelogd en alquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
bankpas en reader al bij de hand ?
Als er vannacht een hunt is zie je de zwaailichten pas om 12 uurquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:16 schreef Eenskijken het volgende:
waarom staan er nog geen zwaailichten op de site?
Het is nog geen 12 uur slimpiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:16 schreef Eenskijken het volgende:
waarom staan er nog geen zwaailichten op de site?
Of je sleept de vensters gewoon naar de zijkanten van je scherm:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef delano.888 het volgende:
Slapen lukt niet echt
[ afbeelding ]
En als je nou geen 50-50 wilquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of je sleept de vensters gewoon naar de zijkanten van je scherm:
[ afbeelding ]
Dan moet je niet zeurenquote:
Kolere, zo'n koelkastvulling wil ik ook! Hier net aan een fles colaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef delano.888 het volgende:
Slapen lukt niet echt
[ afbeelding ]
Pics uit de kamer van Maraca!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of je sleept de vensters gewoon naar de zijkanten van je scherm:
[ afbeelding ]
Werkkamer, dus niet heel erg spannendquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ver
[..]
Ik heb al meer gezien dan dat
Details....quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ver
[..]
Ik heb al meer gezien dan dat
Misschien kan je heel Ibood wel kopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:23 schreef ursel het volgende:
Oe, de uitslag van de staatsloterij. Even kijken of we vanavond veel kunnen bestellen
Wordt toch de spaarcenten schrapenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Misschien kan je heel Ibood wel kopen
Duurt nog een half uur. In de tussentijd kun je een mooie UI uitzoeken.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Duurt nog een half uur. In de tussentijd kun je een mooie UI uitzoeken.
We dachten het allemaal.quote:
Ik wel want ik ben baasquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:34 schreef j95 het volgende:
[..]
3 uur na mijn registratie had ik ook nog geen UI gok ik
Hier ook, en ik heb best behoorlijk wat spaargeld wat ik binnen 15 seconden kan overboeken, gevaarlijke situatie dusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Wordt toch de spaarcenten schrapen
Eigenlijk valt het best tegenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Voelen jullie de spanning ook a?
Aah dankjewelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eigenlijk valt het best tegenVind het met name leuk door jou
Nee, ga maar verder met deze reeksquote:
Ik bedoel meer: zal deze vol zitten voor 00:00 (en vast wel aan de ppm te zien)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ga maar verder met deze reeks
Wie zei ook al weer dat ik geen functie had? Heb gewoon nachtdienstquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet nodig, maraca zal deze reeks door de nacht heen loodsen tijdens deze hunt
Niemand begrijpt mijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jij bent goedquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: zal deze vol zitten voor 00:00 (en vast wel aan de ppm te zien)
daar is de reeksenserie voor uitgevondenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niemand begrijpt mijmaar Maraca ga jij ook tot het eind wakker blijven ja?
Boeiend als het niks is meteen terugsturen of cancellen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Het is alleen zo kut dat je niet genoeg tijd hebt om een beetje research te doen over het product.
Gewoon kopen en evt. later annulerenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Het is alleen zo kut dat je niet genoeg tijd hebt om een beetje research te doen over het product.
Weet ik nog nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niemand begrijpt mijmaar Maraca ga jij ook tot het eind wakker blijven ja?
mocht de panasonic lumix DMC-TZ20 in de aanbieding komen, dan mag iemand die voor mij kopen, diegene krijgt dan de ibood-aankoop + 10 euro extra vergoedquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wie zei ook al weer dat ik geen functie had? Heb gewoon nachtdienst
Het feit dat jij in een topic vol onzin een vraag van een user kunt herkennen getuigt van grote klasse, vakmanschap en talent voor het modvakquote:
I call shotgun! Zal t doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
mocht de panasonic TZ20 in de aanbieding komen, dan mag iemand die voor mij kopen, diegene krijgt dan de ibood-aankoop + 10 euro extra vergoed
hmm?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
mocht de panasonic lumix DMC-TZ20 in de aanbieding komen, dan mag iemand die voor mij kopen, diegene krijgt dan de ibood-aankoop + 10 euro extra vergoed
Tot je straks met 10 van die dingen zit, hehe.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
mocht de panasonic TZ20 in de aanbieding komen, dan mag iemand die voor mij kopen, diegene krijgt dan de ibood-aankoop + 10 euro extra vergoed
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef henkdepenk het volgende:
[..]
Tot je straks met 10 van die dingen zit, hehe.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef j95 het volgende:
[..]
Het feit dat jij in een topic vol onzin een vraag van een user kunt herkennen getuigt van grote klasse, vakmanschap en talent voor het modvak
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef henkdepenk het volgende:
[..]
Tot je straks met 10 van die dingen zit, hehe.
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:47 schreef BrandX het volgende:
[..]ohja, dat in ene 10 userts dat ding kopen, nah laat maar dus
Jahquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je moet je nu snel terugtrekken heh
box?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:53 schreef tralalala het volgende:
De Box komt gelijk als eerste! Gelijk bestellen dus zonder te kijken!
Dezen is tiletabs:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Even niet opgelet, wat is dezen.
Heb ik ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dezen is tiletabs:
quote:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:57 schreef Aalbers het volgende:
Is er een autoupdater voor Chrome, of een site die dat doet?
Nu moet ik wel van onderen scrollenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
gewoon twee vensters naast elkaar open hebbenen twee vensters hebben, dat helpt
thanksquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:57 schreef Thieske het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Leidt me niet afquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:58 schreef Maraca het volgende:
Heeft iedereen gecontroleerd of hij is ingelogd?
FUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:58 schreef Maraca het volgende:
Ja, de deadline was 23:57quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!
Ben ik te laat?![]()
![]()
Dat was ik een keer vergeten, en toen was ik ook me ww vergetenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:58 schreef Maraca het volgende:
Ja, maar kun je ze ook kopen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |