Never dat ik dan de hele dag op blijfquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De vorige keer duurde het tot 20:00 ongeveer, en aangezien ik al een tijdje op ben vandaag.. Zou eigenlijk nu ff moeten gaan slapen!
Oh ja, kloptquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wut? Dat reloaden doet ibood tegenwoordig zelf, voor zover ik weet. En maar 1 forumtopic voor alles om crash te voorkomen.
energiedrankquote:
Slaap zequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:47 schreef delano.888 het volgende:
Tijd voor een dutje! Tot 00:00 mensen
Weltrustenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:47 schreef delano.888 het volgende:
Tijd voor een dutje! Tot 00:00 mensen
dus.. wat ga jij het komende uur en kwartier doen?quote:
Hmm, goede vraag.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
dus.. wat ga jij het komende uur en kwartier doen?
De aanbiedingen komen in razend tempo voorbij (alhoewel het soms een eeuwigheid duurt voordat iets uitverkocht isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:51 schreef Eenskijken het volgende:
dit wordt mijn eerste 'hunt'kan iemand me uitleggen hoe het gaat? moet je alles meteen kopen met betaalgegevens klaar ofzo?
Mijn gegevens staan nog niet bij iBood (pas sinds een paar dagen een account) kan ik dat niet alvast ergens invullen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
De aanbiedingen komen in razend tempo voorbij (alhoewel het soms een eeuwigheid duurt voordat iets uitverkocht is) en de bestelprocedure gaat hetzelfde als altijd, alleen moet je dan veel sneller zijn
maar kan je zeg maar iets 'claimen' en het later (in alle rustquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
De aanbiedingen komen in razend tempo voorbij (alhoewel het soms een eeuwigheid duurt voordat iets uitverkocht is) en de bestelprocedure gaat hetzelfde als altijd, alleen moet je dan veel sneller zijn
Nee, je moet direct betalen. Je kunt achteraf wel rustig de specs doorlezen en besluiten om het te annuleren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
maar kan je zeg maar iets 'claimen' en het later (in alle rust) betalen of is het, zo snel mogelijk afrekenen anders kan het al uitverkocht zijn?
maar dan hebben de mensen die met creditcard betalen toch een enorm voordeel tov mensen die met iDeal betalen? Want dan moet je eerst een code invoeren met zo'n pasje enzo..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, je moet direct betalen. Je kunt achteraf wel rustig de specs doorlezen en besluiten om het te annuleren.
Als het goed is moet hij je gegevens onthouden als je een account hebt aangemaakt. Log in --> mijn bestelling traceren --> mijn account gegevens. Kijk daar eens wat er staat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef j95 het volgende:
[..]
Mijn gegevens staan nog niet bij iBood (pas sinds een paar dagen een account) kan ik dat niet alvast ergens invullen?
Dat had ik nodigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als het goed is moet hij je gegevens onthouden als je een account hebt aangemaakt. Log in --> mijn bestelling traceren --> mijn account gegevens. Kijk daar eens wat er staat.
Volgens mij houdt hij hem 'vast' als je in het betaalscherm komt (dus net voordat je gaat betalen). Maar als je daar weer uit gaat ben je hem ook weer kwijt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
maar dan hebben de mensen die met creditcard betalen toch een enorm voordeel tov mensen die met iDeal betalen? Want dan moet je eerst een code invoeren met zo'n pasje enzo..
Als ik lees dat sommige dingen al binnen een minuut uitverkocht zijn.. (of sneller)
Eeh, zover ik weet nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:57 schreef j95 het volgende:
[..]
Dat had ik nodigZou het btw problemen opleveren als je minderjarig bent?
Mag ik jouw functie overnemen dan ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:58 schreef Maraca het volgende:
Denk dat ik ga solliciteren als ibood mod
Ze heeft geen functie!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mag ik jou functie overnemen dan ?
iBood heeft sinds enkele hunts een balk die vanzelf de huidige voorraadstand laat zien. Dus je hebt geen externe website nodig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:00 schreef BaasXY het volgende:
Hoe kan je een pagina om de zoveel seconde laten refreshen en dat vervolgens utizetten als je een bestelling wilt plaatsen?
You wishedquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mag ik jouw functie overnemen dan ?
quote:
Okequote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
iBood heeft sinds enkele hunts een balk die vanzelf de huidige voorraadstand laat zien. Dus je hebt geen externe website nodig.
Als je firefox hebt kun je Reloadevery installeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:00 schreef BaasXY het volgende:
Hoe kan je een pagina om de zoveel seconde laten refreshen en dat vervolgens utizetten als je een bestelling wilt plaatsen?
Ga ik proberen, bedankt!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je firefox hebt kun je Reloadevery installeren.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:07 schreef Maraca het volgende:
Zou wel heel erg gemeen zijn als ze vannacht zeggen: garpje, kom morgen maar terug
Zouden ze de oude macbooks in de hunt hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:09 schreef j95 het volgende:
Ik wist dat Apple fans erg waren, maar ibood fans kunnen er ook wat van
Is dit trouwens geen FP nieuws?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:09 schreef j95 het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:09 schreef j95 het volgende:
Hier?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De reacties daar zijn inderdaad van een bedroevend niveau
Hier valt het nog mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:09 schreef j95 het volgende:
Hunt valt altijd tegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vorige keer viel de Hunt best tegen, toch?
mini koelkast naar je computer?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef delano.888 het volgende:
Slapen lukt niet echt
Iedereen die firefox heeft, dit is ook erg handig voor vannacht!:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/tile-tabs/
(2 schermen naast mekaar, dus hunt naast al je browse schermen.)
Verder ben ik er klaar voor, jullie ook?
[ afbeelding ]
Blame it on the a.a.a.a.a.a.a.alcoholquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:14 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb nu al hoofdpijnbegint goed
Handig inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef delano.888 het volgende:
Slapen lukt niet echt
[ afbeelding ]
bankpas en reader al bij de hand ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef delano.888 het volgende:
Slapen lukt niet echt
[ afbeelding ]
Uiteraard, ibood ingelogd en alquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
bankpas en reader al bij de hand ?
Als er vannacht een hunt is zie je de zwaailichten pas om 12 uurquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:16 schreef Eenskijken het volgende:
waarom staan er nog geen zwaailichten op de site?
Het is nog geen 12 uur slimpiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:16 schreef Eenskijken het volgende:
waarom staan er nog geen zwaailichten op de site?
Of je sleept de vensters gewoon naar de zijkanten van je scherm:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef delano.888 het volgende:
Slapen lukt niet echt
[ afbeelding ]
En als je nou geen 50-50 wilquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of je sleept de vensters gewoon naar de zijkanten van je scherm:
[ afbeelding ]
Dan moet je niet zeurenquote:
Kolere, zo'n koelkastvulling wil ik ook! Hier net aan een fles colaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef delano.888 het volgende:
Slapen lukt niet echt
[ afbeelding ]
Pics uit de kamer van Maraca!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of je sleept de vensters gewoon naar de zijkanten van je scherm:
[ afbeelding ]
Werkkamer, dus niet heel erg spannendquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ver
[..]
Ik heb al meer gezien dan dat
Details....quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ver
[..]
Ik heb al meer gezien dan dat
Misschien kan je heel Ibood wel kopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:23 schreef ursel het volgende:
Oe, de uitslag van de staatsloterij. Even kijken of we vanavond veel kunnen bestellen
Wordt toch de spaarcenten schrapenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Misschien kan je heel Ibood wel kopen
Duurt nog een half uur. In de tussentijd kun je een mooie UI uitzoeken.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Duurt nog een half uur. In de tussentijd kun je een mooie UI uitzoeken.
We dachten het allemaal.quote:
Ik wel want ik ben baasquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:34 schreef j95 het volgende:
[..]
3 uur na mijn registratie had ik ook nog geen UI gok ik
Hier ook, en ik heb best behoorlijk wat spaargeld wat ik binnen 15 seconden kan overboeken, gevaarlijke situatie dusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Wordt toch de spaarcenten schrapen
Eigenlijk valt het best tegenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Voelen jullie de spanning ook a?
Aah dankjewelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eigenlijk valt het best tegenVind het met name leuk door jou
Nee, ga maar verder met deze reeksquote:
Ik bedoel meer: zal deze vol zitten voor 00:00 (en vast wel aan de ppm te zien)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ga maar verder met deze reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |