Mag ik jouw functie overnemen dan ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:58 schreef Maraca het volgende:
Denk dat ik ga solliciteren als ibood mod
Ze heeft geen functie!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mag ik jou functie overnemen dan ?
iBood heeft sinds enkele hunts een balk die vanzelf de huidige voorraadstand laat zien. Dus je hebt geen externe website nodig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:00 schreef BaasXY het volgende:
Hoe kan je een pagina om de zoveel seconde laten refreshen en dat vervolgens utizetten als je een bestelling wilt plaatsen?
You wishedquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mag ik jouw functie overnemen dan ?
quote:
Okequote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
iBood heeft sinds enkele hunts een balk die vanzelf de huidige voorraadstand laat zien. Dus je hebt geen externe website nodig.
Als je firefox hebt kun je Reloadevery installeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:00 schreef BaasXY het volgende:
Hoe kan je een pagina om de zoveel seconde laten refreshen en dat vervolgens utizetten als je een bestelling wilt plaatsen?
Ga ik proberen, bedankt!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je firefox hebt kun je Reloadevery installeren.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:07 schreef Maraca het volgende:
Zou wel heel erg gemeen zijn als ze vannacht zeggen: garpje, kom morgen maar terug
Zouden ze de oude macbooks in de hunt hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:09 schreef j95 het volgende:
Ik wist dat Apple fans erg waren, maar ibood fans kunnen er ook wat van
Is dit trouwens geen FP nieuws?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:09 schreef j95 het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:09 schreef j95 het volgende:
Hier?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De reacties daar zijn inderdaad van een bedroevend niveau
Hier valt het nog mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:09 schreef j95 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |