Niemand zal ooit weten of jij dit slotje zette..quote:
Post door slotjequote:
Door slotjes heenpostenquote:
Ik weet het. En dat is het allerbelangrijkste.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niemand zal ooit weten of jij dit slotje zette..
Ik denk het ook!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Eenskijken het volgende:
hoezo? kan toch dat ze lichte vertraging hebben. mss over 10 minuutjes wel een hunt
Uhh neequote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Eenskijken het volgende:
hoezo? kan toch dat ze lichte vertraging hebben. mss over 10 minuutjes wel een hunt
knuffel?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Adelante het volgende:
ik mis de zwaailichten die deze duistere nacht opluisteren
Dan had je de echte moeten kopen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Adelante het volgende:
ik mis de zwaailichten die deze duistere nacht opluisteren
Nopequote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef delano.888 het volgende:
Ik dacht trouwens dat slotjes vaak vanzelf weer opengingen als er doorheen word gepost?
Ik denk dat de hunt om 5 uur begint.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Eenskijken het volgende:
Het is sowieso niet vannachtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:09 schreef vosss het volgende:
Is het uberhaupt vannacht? Of zijn dat slechts aannames?
De meest interessante dingen zijn bijna onmogelijk om te kunnen kopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:09 schreef j95 het volgende:
Zijn jullie na zo'n nacht dan niet blut, of kopen jullie niks?
Jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
De meest interessante dingen zijn bijna onmogelijk om te kunnen kopen
Maar het is altijd gewoon leuk om te volgen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd 2 pagina's open, ook de bestelpagina met refresh op 5 sec automatisch (wat ik dan stop als ik het gebruik) als ik dan wil bestellen hoef ik niet meer te laden maar alleen maar op verder te klikken..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Even quoten voordat je spijt krijgt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd 2 pagina's open, ook de bestelpagina met refresh op 5 sec automatisch (wat ik dan stop als ik het gebruik) als ik dan wil bestellen hoef ik niet meer te laden maar alleen maar op verder te klikken..
Kut nu verklap ik mijn geheim
Refurbished toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:13 schreef Maraca het volgende:
Hadden ze niet een keer een iPad tijdens zo'n hunt?
Het begint altijd om 0:00quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:09 schreef vosss het volgende:
Is het uberhaupt vannacht? Of zijn dat slechts aannames?
Ja, hadden ze nog heel stiekem aangekondigd ook dmv een plaatjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:13 schreef Maraca het volgende:
Hadden ze niet een keer een iPad tijdens zo'n hunt?
Maar jullie weten niet hoe ik hem automagisch laat refreshenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Even quoten voordat je spijt krijgt.
Daar hebben we Google voorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:15 schreef delano.888 het volgende:
Maar jullie weten niet hoe ik hem automagisch laat refreshen
http://sitereloader.appspot.com/quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, hadden ze nog heel stiekem aangekondigd ook dmv een plaatje
[..]
Ik zou hem persoonlijk ook niet kopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:18 schreef Eenskijken het volgende:
hebben jullie geld over ofzo? Kleine hebbedingetjes, oke.
Maar je gaat toch geen ipads 'opeens' kopen.. of ben ik dat maar?
Zo kan het ook jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:18 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
http://sitereloader.appspot.com/
http://www.lazywebtools.co.uk/cycler.html
Daar is zo'n speciale site voor die in het vorige topic werd genoemdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, hadden ze nog heel stiekem aangekondigd ook dmv een plaatje
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:20 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Daar is zo'n speciale site voor die in het vorige topic werd genoemd
Jammer alleen dat ik doodop benquote:
Kans is héél erg groot dat ik niks koopquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben benieuwd hoeveel er gewoon mee gaan kijken/volgen zonder iets te kopen
present.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben benieuwd hoeveel er gewoon mee gaan kijken/volgen zonder iets te kopen
Verstandigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:24 schreef Pino112 het volgende:
Tijd om dit topic even te gaan ontvolgen dus, heb geen zin in tientallen topics in mn MyAT.
Waar haal je dat vandaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:17 schreef Blistering het volgende:
ibood iBOOD
iBOOD'ers! Neem een powernap of een bak koffie, want we gaan niet slapen vannacht.. #iboodhunt
ibood iBOOD
iBOOD'ers! Neem een powernap of een bak koffie, want we gaan niet slapen vannacht.. #iboodhunt
ibood iBOOD
Die zwaailampen? Heb ik gekocht bij de vorige Hunt, hebben?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wil de blauwe lampjesalleen geen idee waar ik ze neer moet zetten
Nee, hij moet ze nu kopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die zwaailampen? Heb ik gekocht bij de vorige Hunt, hebben?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, hij moet ze nu kopendes te sneller de echte hunt begint
Ah, je kijkt ook Wegmisbruikers?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik weet niet waar ik ze neer moet zetten, op mn bromfiets? BLAUW BLAUW
Ja haha inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, je kijkt ook Wegmisbruikers?
Kooooooooooos!.
Die is nog niet koudquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ga voor de coooooooooooolaaaaaaaaaaa
11-8-11. Mooi gekozen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:27 schreef Maraca het volgende:
Leuk ook dat we er allemaal naast zaten met de datum
3x raden wat ook niet koud staatquote:
Ik heb nog wel wat koud staanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
3x raden wat ook niet koud staat![]()
Wat ben ik slecht voorbereid
Heb alleen wijn koud staan. Maar dat lijkt me een héél slecht planquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat koud staan
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:36 schreef Pino112 het volgende:
Maar goed, mijn internetlimiet nadert, dus vanuit Denemarken zeg ik; Veel plezier, en hopelijk trekt de site het enzo!
Fijne vakantiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:36 schreef Pino112 het volgende:
Maar goed, mijn internetlimiet nadert, dus vanuit Denemarken zeg ik; Veel plezier, en hopelijk trekt de site het enzo!
Staan je energiedrankjes koud?quote:
Ja dat zekerquote:
Ligt eraan wat je doel is: wakker blijven tijdens de hunt of zelfmoord plegenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat zeker20 maar, zal dat genoeg zijn?
ook 2 tubes tandpasta klaar staan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat zeker20 maar, zal dat genoeg zijn?
Cooolaaaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:40 schreef j95 het volgende:
Kunnen jullie nou niet eens wakker blijven zonder externe middelen?
Koffiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:40 schreef j95 het volgende:
De vorige keer duurde het tot 20:00 ongeveer, en aangezien ik al een tijdje op ben vandaag.. Zou eigenlijk nu ff moeten gaan slapen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:40 schreef j95 het volgende:
Almeloquote:
Ach, 1x kan geen kwaad. Ook wel eens gedaan in een zware tentamenweekquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ook 2 tubes tandpasta klaar staan?
Ik gebruik reload every voor firefoxquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:44 schreef Maraca het volgende:
maar is http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ nu de beste reloader voor vanavond?
Wut? Dat reloaden doet ibood tegenwoordig zelf, voor zover ik weet. En maar 1 forumtopic voor alles om crash te voorkomen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:44 schreef Maraca het volgende:
maar is http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ nu de beste reloader voor vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |